FOK!-reacties lezen en inschenken van drinken gelijktijdig doenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bijna uitgeschoten met Vanillacola inschenken.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
FOK!-reacties lezen en inschenken van drinken gelijktijdig doen
Weet ik, je doet wel vaker brutaal tegen chloquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik leef graag op het randje.
vanilla en cherry cola.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bijna uitgeschoten met Vanillacola inschenken.
Nooit gehad dat water van de toiletborstel maar kan mij niet voorstellen dat dat zoet isquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:19 schreef wise het volgende:
[..]
vanilla en cherry cola.
Godstering wat vies.
Alsof je het vieze water wat in een toiletborstel zit op drinkt
Kan via de instellingen aanzetten maar het heet anders, geen equalizer. Kwam ik ook pas later achter.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:27 schreef remi1986 het volgende:
Zijn er mobiele Spotify gebruikers op Android hier?
Volgens de website zou met de laatste update een Equalizer zijn toegevoegd, maar ik zie het niet![]()
Nou schiet mij maar lekquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan via de instellingen aanzetten maar het heet anders, geen equalizer. Kwam ik ook pas later achter.
Mij ook.. heb geen idee. Heb geen spotify en al helemaal geen androidquote:
nou....dat is het dus welquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nooit gehad dat water van de toiletborstel maar kan mij niet voorstellen dat dat zoet is
toiletboiquote:
quote:
mij gewoon een beetje in de maling nemen hequote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mij ook.. heb geen idee. Heb geen spotify en al helemaal geen android![]()
hahaahhahhahaha ;pquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:37 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mij gewoon een beetje in de maling nemen he
gvd, mn dijen zijn helemaal blauw van het slaan eropquote:
Equalizers gebruikenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:27 schreef remi1986 het volgende:
Zijn er mobiele Spotify gebruikers op Android hier?
Volgens de website zou met de laatste update een Equalizer zijn toegevoegd, maar ik zie het niet![]()
Dijenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:43 schreef wise het volgende:
[..]
gvd, mn dijen zijn helemaal blauw van het slaan erop
mond houden vuilnisbakquote:
komt van uitdijen. Vraag maar aan de vrouwen hier. Die zijn daar bekend mee.quote:
Ok.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:46 schreef wise het volgende:
[..]
komt van uitdijen. Vraag maar aan de vrouwen hier. Die zijn daar bekend mee.
stik in een kippevleugel van de kfcquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Talentloze windvaan dat je d'r bent.
wait for it.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
Duitse dood na aanval door kudde koeien
[ afbeelding ]
black people's dreamquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's wel een van de mooiste manieren om te sterven, in het harnas.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Of in het karkas, zoals u wilt.Nee, want "sterven in het karkas" makes no sense.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Of in het karkas, zoals u wilt.Zo'n grap waar je allerlei verbanden eerst moet leggen om hem te snappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen de bedenker die het snapt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Nou nouquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:52 schreef remi1986 het volgende:
[..]
als je er geen verstand van hebt, hou dan gewoon je bek dicht
Je verslikt je toch ook ergens 'in'quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee, want "sterven in het karkas" makes no sense.
Wat zit er nog meer in?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:55 schreef VeerEli het volgende:
Hmzzz... Heb een bloemkoolschotel gemaakt, zit nu in de oven. Ben benieuwd of het een beetje te kanen is.
gebruik al jaren PowerAmp. En het verschil is goed te horen. En ik stel EQ in per nummer, niet domweg een preset aanklikken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nou nou. Weet niet wat voor een muziek jij luistert, maar je mag er wel van uitgaan dat mastering producent/studio een redelijke eindmix aflevert
als die een flattere eq of een 'bass boost' hadden gewild dan hadden ze dat zelf wel toegevoegd, dus dan hoef je niet als consument een of andere gare curve er overheen te gooien en proberen het "mooier" te laten klinken. Verder zijn de equalizers op telefoons per definitie kut kwaliteit en kosten ze veel meer batterij.
Okay, good for you.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gebruik al jaren PowerAmp. En het verschil is goed te horen. En ik stel EQ in per nummer, niet domweg een preset aanklikken.
let op dat het niet zwart wordt hequote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:55 schreef VeerEli het volgende:
Hmzzz... Heb een bloemkoolschotel gemaakt, zit nu in de oven. Ben benieuwd of het een beetje te kanen is.
Zou jouw bloemkolen kanenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:55 schreef VeerEli het volgende:
Wise-opmerking in 3.. 2.. 1..quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:55 schreef VeerEli het volgende:
Kan zwart makenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je hebt geen zwarte worst, dus helaas
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan zwart maken![]()
Maar is dat een must dan?
quote:
Dan marineer ik hem wel evenquote:
Is die onzin nou een beetje te nassen?quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is die onzin nou een beetje te nassen?