Waarom was het uit de schappen gehaald dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
Vorige week bij AH nog een lading ingeslagen want bonus. Nooit geproefd nog? Was meer dan 10 jaar terug al op de markt, maar is toen weer uit de schappen gegaan en de laatste tijd op steeds meer plaatsen terug
.
Werd steeds minder verkocht, maar dankzij social media etc. weer terug in de gangbare supersquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom was het uit de schappen gehaald dan?
Kregen mensen er kanker van ofzo?
waar krijg je tegenwoordig nou nog geen kanker van?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom was het uit de schappen gehaald dan?
Kregen mensen er kanker van ofzo?
OMG Winner Taco moet terug.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Werd steeds minder verkocht, maar dankzij social media etc. weer terug in de gangbare supers. Netals colatikkels. Nu de Winner Taco en Fido Dido-waterijs nog
.
Cavia's en mijn lavacakejes.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
waar krijg je tegenwoordig nou nog geen kanker van?
In Spanje jaren terug had ik vaak deze gehaaldquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OMG Winner Taco moet terug.
Dat was zo lekker
Waarom zitten wij met alle niet-lekkere dingen in vergelijking met het buitenland?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In Spanje jaren terug had ik vaak deze gehaald.
[ afbeelding ]
Hier nog nergens gezien. Op de site staat 'ie wel als nieuw, het zou toch niet..
.
[ afbeelding ]
Modus be like: "oh joh, is Veer op vakantie ja"?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zitten wij met alle niet-lekkere dingen in vergelijking met het buitenland?
Op Nederlandse site staat die niet, geloof wel op Duitse...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In Spanje jaren terug had ik vaak deze gehaald.
[ afbeelding ]
Hier nog nergens gezien. Op de site staat 'ie wel als nieuw, het zou toch niet..
.
[ afbeelding ]
http://instantrimshot.com/quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Modus be like: "oh joh, is Veer op vakantie ja"?
Ja, en gvd die ik postte was Belgische sitequote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Op Nederlandse site staat die niet, geloof wel op Duitse...
Is dit hem?
http://www.cornetto.de/product/detail/310621/cornetto-super-blob
dat wordt verhuizenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, en gvd die ik postte was Belgische site.
Ik zou best naar Belgie willen verhuizenquote:
Uiteraard.quote:
YOUR SCORE: 7quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:48 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
http://www.nytimes.com/in(...)tyle/emoji-quiz.html
YOUR SCORE: 8
YOU'RE AN EMOJI WHISPERER (8 - 10)
Congratulations! You can carry on entire conversations in emojis.Go forth and teach others.
Heb jij fernandes melon weleens op? Just wondering of die lekker isquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Werd steeds minder verkocht, maar dankzij social media etc. weer terug in de gangbare supers. Netals colatikkels. Nu de Winner Taco en Fido Dido-waterijs nog
.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou best naar Belgie willen verhuizen
Geen probleem.
Ja, en vind 'm het minst lekkere van allemaal. Wel maar één keer geprobeerd, dus mss een 2e keer wel lekkerderquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb jij fernandes melon weleens op? Just wondering of die lekker is
Wat?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Al een hele poos afgevraagd dit.
Bloemkool, grote krieltjes, knoflook, crème freche en kaas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |