Oke wijfiequote:
Ja isgoed missplankkontlovahquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke wijfieIeder zn ding toch?
Ik vind haar wel tof, maar damn, wat smeert ze een plamuurlaag op haar gezicht.quote:
Klopt, zonder al haar smeerseltjes en make up is ze niet echt mooiquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind haar wel tof, maar damn, wat smeert ze een plamuurlaag op haar gezicht.
Hebben blondines vaker last van.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt, zonder al haar smeerseltjes en make up is ze niet echt mooi![]()
Eensquote:
#veertjequote:
Dat klopt wel.quote:
Ik moet opeens aan die blond/bruin-discussie denken met Veer.quote:
Zal best een hoogstaande discussie geweest zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moet opeens aan die blond/bruin-discussie denken met Veer.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou je?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mwa, kan slechter.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt, zonder al haar smeerseltjes en make up is ze niet echt mooi![]()
Haha nee doe het nietquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moet opeens aan die blond/bruin-discussie denken met Veer.
Was wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal best een hoogstaande discussie geweest zijn.
Denk 't wel.quote:
ze was veer.quote:
Dan kan ik me er wel iets van voorstellen.quote:
Ja, dat is het altijd wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was wel vermakelijk.
[..]
Denk 't wel.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Verlamde man drinkt 7 dagen uit dewc
Inb4 dewc (hahaaha snapjum![]()
)) die denkt dat je daar juist dood van gaat.
[ afbeelding ]
[..]
Huh zit je in de oven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[..]
Haahaha Vas en fernandes melon snapjum ahaaha ha a haaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan kan ik me er wel iets van voorstellen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |