SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:34 schreef klaprooss het volgende:
kinderwagenlaatst eens voor de grap J erin gezet maar vond het er maar gek uitzien
mag ik even lui zijn en gewoon even hoi zeggen en een foto van J spammen?!Coole foto's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, super!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:53 schreef GotC het volgende:
Coco en TAP, mooie stats! Hoe bevalt het moeder zijn van 2?
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, super!![]()
Tis wat druk momenteel omdat we ook nog in een verhuizing zitten (zijn het andere huis nu op aan het knappen), maar ik hoef nog niet te werken dus dat valt eigenlijk ook wel weer mee
Maar Tom is geweldig lief (en makkelijk), Saar is heel lief voor haar broertje; we voelen ons echt een heel compleet gezin zo met z'n vieren
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, super!![]()
Tis wat druk momenteel omdat we ook nog in een verhuizing zitten (zijn het andere huis nu op aan het knappen), maar ik hoef nog niet te werken dus dat valt eigenlijk ook wel weer mee
Maar Tom is geweldig lief (en makkelijk), Saar is heel lief voor haar broertje; we voelen ons echt een heel compleet gezin zo met z'n vieren
Ik ontlurk even: ik geloof dat dr risicofactoren idd zijn ; stuit, familiair voorkomen ervan, Friese afkomst, meisje zijn...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:29 schreef Franny_G het volgende:
Oh bubseltje, heb jij dat ook gehad ja? Moest je dan ook zo'n 'broek' aan? J.elmer, de zoon van mijn vriend, is geboren in stuitligging. Dan schijn je meer kans te hebben. En ik ben inderdaad blij dat mijn vriend het nog even zei. J.elmer is inmiddels 19 en een topsporter, en ik sta er helemaal niet zo bij stil dat hij dit als baby heeft gehad.
Jij ook niet,hoop ik?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ja ik was ook een stuiter. Ik heb zo'n broek gehad en een tuigje.
Fijn dat hij er geen last meer van heeft!
Iets met eeuwen inteelt denk ikquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:45 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Jij ook niet,hoop ik?
Bedankt, Twinkle! Ik ga morgen maar eens bellen om te kijken wanneer we kunnen komen.
En kwak, is een Friese afkomst echt een risicofactor?. Hoop dat jullie kleintje het niet heeft.
Oh echt? Nee, ik verwacht er ook niets van. I gaat ook zo goed, en de arts zag/merkte niets bijzonders.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:28 schreef Burdie het volgende:
Wij hebben morgen de heupecho.
Ik verwacht niks bijzonders, kuiken doet het hartstikke goed verder.
Nog steeds een flesweigeraar?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:34 schreef Sull het volgende:
Ons schema:
6.30 bv
7.30 uur (halve) boterham
evt bv (als ik thuis ben, anders niet)
10.00 fruit+water
12.00 (halve tot hele)boterham+water
evt bv (als ik thuis ben, anders niet)
15.00 tussendoortje (zout en suikerloos: maisboogie, rijstwafel, maiswafel)+water
17.30 uur avondeten + fruit of yoghurt
18.30 uur bv
bv
bv
Hier ook heupecho ivm stuitligging+stuitbevalling (zijn 2 risicofactoren) en schoonzus met heupdysplasie, niets aan de hand gelukkig en stonden zo weer buiten. Mijn beste vriendin had wel een meisje met heupdysplasie na stuitligging+stuitbevalling en familiegeschiedenis, maar heeft zich er ook goed mee gered.
Hier ook zo ongeveer. Alleen iets vaker bv meestal. En op het kdv nog ergens 2 flessen erbij.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:34 schreef Sull het volgende:
Ons schema:
6.30 bv
7.30 uur (halve) boterham
evt bv
10.00 fruit+water
12.00 (halve tot hele)boterham+water
evt bv
15.00 tussendoortje (zout en suikerloos: maisboogie, rijstwafel, maiswafel)+water
17.30 uur avondeten + fruit of yoghurt
18.30 uur bv
bv
bv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:39 schreef Take_A_Picture het volgende:
Even verder in spoiler want gehuil en gezeur etc...Niks gezeur, maar overleg het! Kun je vakantiedagen opnemen? Ouderschapsverlof?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet niks wat er toch allemaal gebeurd is, en het heeft ook weinig zin om te beginnen en na een paar weken weer te stoppen omdat het niet gaat.
Boh, ik vind 't hier in NL toch slecht geregeld, dat bevallingsverlof.Home is where the O+ is...
Wat een lastige situatiequote:Op woensdag 30 juli 2014 08:53 schreef Take_A_Picture het volgende:
Mja Cwen, ik zou ouderschapsverlof op kunnen nemen maar dat is onbetaald. En een dag minder gaan werken is niet handig met m'n werk, daar kwam ik na de geboorte van peuter achter.
Ik moet straks dus gewoon weer 32 uur gaan werken. En ik vind het moeilijk om het tegen m'n manager te zeggen dat ik t niet zo goed trek nog want ik vind mezelf een gigantische aansteller en zij heeft t ook niet enorm op mij
Ze is dan wel een week nadat ik terug ben weg (ze heeft n andere functie binnen het bedrijf gekregen) maar er is nog geen vervanger voor haar en haar manager is weer iemand met het emotionele bereik van een theelepeltje. En man. Die snapt toch niks van die rare hormonen
Nouja. We gaan het zien. Manager komt een deze dagen toch nog op kraambezoek, misschien dat ik dan toch maar ga vertellen dat het geestelijk nog niet helemaal in orde is bij mij.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:42 schreef Cwen het volgende:
[..]
Nog steeds een flesweigeraar?
Hier weigert ze ook weer de fles... en de beker, de rietjesbeker en alle andere dingen behalve mama *zucht*
Nee, dat bestaat niet echt. Maar je bent vrij om een ander te bezoeken. Vooral je gevoel bespreken, niet elke fysio evalueert zijn eigen behandeling voldoende. En dat je naar een ander wil is ook gewoon te bespreken hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:14 schreef Cwen het volgende:
Kursor, dank je wel! Ik vind het lastig om bij m'n fysio aan te geven dat het voor mijn gevoel niet echt opschiet, maar mss is dat wel een goede keus. Zou er in de fysiowereld ook zoiets als een second opinion bestaan?
Hier weer terug van het cb! Motoriek was goed, praten ook, bv ook... Ze waren openminded vandaag. Fijn!
Nieuwe stats: 9850 gram en 76 cm!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tap voor de werkgever is dat ook gunstiger, als jij uit je verlof ziek blijft krijgen ze dat van het uwv vergoed, als jij weer start en dan later ziekmelding niet. Sterkte in elk geval!quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:33 schreef Chanty het volgende:
Ahwww Burdie sterkteHet is altijd verdrietig om een huisdier te moeten laten gaan maar als ik het zo lees was het wel de beste keuze.
Cwen bijna 10 kilo
TAP ik zou het ook bespreken en kijken of er iets mogelijk is om langzamer op te bouwen. Als je binnen de kortste keren weer thuis zit, ben je verder van huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door ikke_84 op 30-07-2014 22:49:08 ]
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:38 schreef ikke_84 het volgende:
Ik zie geen spamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TAP, hopelijk kun je het bespreekbaar maken en tref je tóch een manager die met je meedenkt
Ik hoef zelf pas de 2e (of 3e) week van september te beginnen. Mijn zomervakantie overlapt namelijk met mijn zw.verlof. Plus, de week meivakantie, daar houd ik ook recht op. Groot voordeel van het onderwijs![]()
Haha, Tom is een spekkie jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:22 schreef Fazzoletti het volgende:
Coco, Tom al 7,5kg!! En ik vond mijn F al groot met 6,1 kg met 11 wekenLeuk dat het zo goed gaat thuis met z'n grote zus. Succes met de verhuizing!
Vandaag gewinkeld met F in Den Haag. Niets voor hem maar wel veel voor mijHeerlijk om weer even te winkelen, en om weer in 'normale' kleding te passen
Gevoed bij de lunch en terug in de trein, ging helemaal goed! F lag lekker te slapen of was naar me aan't lachen vanuit de wagen
Ik begin als Tom zo'n 4,5 maand is, dat voelt idd wel goedquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:53 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat een dotje, ikke!!
Ik heb al 3 weken vakantiedagen erachteraan geplakt, officieel houdt m'n verlof de 5e al op...
Eigenlijk zouden we gewoon verlof moeten hebben tot de kindjes een maand of 5, 6 zijn...
Eftelingquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:40 schreef Hilzillah het volgende:
Wij zijn gisteren met de Senn naar de Efteling geweest. Carnaval land, Droomvlucht, Fatamorgana... AANRADER!! En hij kan zichzelf schommelen op een wipkip achtige![]()
Dan gewoon dan ziekmelden?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:53 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat een dotje, ikke!!
Ik heb al 3 weken vakantiedagen erachteraan geplakt, officieel houdt m'n verlof de 5e al op...
Eigenlijk zouden we gewoon verlof moeten hebben tot de kindjes een maand of 5, 6 zijn...
Ik heb ook nog wel een paar kilootjes spek in de aanbieding hoorquote:
Ze is 10mnd en krijgt ook yoghurt en wat kaas.quote:[b]Op woensdag 30 juli 2014 22:23
f_r geef jij maar 2 flessen? Krijgt ze dan niet te weinig melk binnen? Of mag je al minder geven?
Yep... Ik denk het wel...quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Efteling
Ik heb dat nog niet eens gedaan met mijn ruim anderhalf-jarige, omdat ik niet wist of dat al leuk zou zijn. Maar ik neem aan van wel dan
Burd!quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:02 schreef Burdie het volgende:
Poes is helaas niet meer. Ze was op...
Leuk, de Efteling
Krijgt hij prikjes vandaag?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:24 schreef klaprooss het volgende:
wij mogen morgen weer naar t CB ben benieuwd.
Als hij het er goed op doet dan zal het toch wel in orde zijn?quote:Op donderdag 31 juli 2014 07:50 schreef Hilzillah het volgende:
De Senn krijgt ook maar 2 flessen op een dagIs dat niet goed? Het is sowieso niet zo'n natnek. 'Ander' drinken is ook niet veel meer dan een paar slokken per dag.
Tof! Dan moeten M. en ik maar eens een keertje met Saar gaanquote:
Sprookjesbos is natuurlijk helemaal geweldig voor die leeftijd! Hell, dat vind ik zelf nog helemaal geweldigquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tof! Dan moeten M. en ik maar eens een keertje met Saar gaan
Hoe oud is de jouwes? Ik gok zo'n 10-11 maanden?quote:Op donderdag 31 juli 2014 07:14 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik kreeg met 9 maanden nog te horen dat yoghurt ed nog niet meetelt als zuivel, het moet 500 mL melk zijn.
En met 1 jaar mag je ineens naar 300, en telt yoghurt wel mee, eigenlijk heel raar.
Wij moesten gisteren ook naar het cb. Stats: 8560 gram en 70 cm.
Saar kreeg/krijgt Bambix, die op haar leeftijd afgestemde variant zeg maar. Andere pap bliefde/blieft ze nietquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:20 schreef Limone het volgende:
Lijstjes! Wat voor pap geven jullie? Ik ben op zoek naar inspiratie. Ik dacht aan boekweitmeelpap, maar het idee van een klont meel geven stond mij een beetje tegen. En ik zoek naar een recept voor aubergines voor baby's. Zelf rooster ik aubergines met (veel)olie en zout in de oven, maar dat lijkt mij voor baby's niet het juiste recept.
Nawwwwquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:23 schreef Limone het volgende:
M. grimlacht. Als ze lacht dan vertrekt haar hele gezicht.![]()
Note to self: vandaag even een foto maken.
Op facebook noemde iemand hem al een bodybuilderquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:20 schreef Limone het volgende:
Coco! <3 Het klinkt heerlijk: moeder van twee! Hihi en die tweede van Tomtommetje..
Aaw! bodybuilder klinkt eigenlijk wel weer heel lief.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nawwww/
Doe een foto ja
[..]
Op facebook noemde iemand hem al een bodybuilder
Toch wel he? Als ik hem 'dikke' of 'speklap' noem, dan willen mensen me nog wel eens verwijtend aankijken. Serieus, en dat vind ik zo raar! Hij ís gewoon een kleine speklap. Niet moddervet ofzo, maar wel een kleine -heel knappe!- dikkequote:Op donderdag 31 juli 2014 08:30 schreef Limone het volgende:
[..]
Aaw! bodybuilder klinkt eigenlijk wel weer heel lief.
Ohja, die mensen. Als je een keer een -grappig bedoelde- opmerking maakt over haar buiten proportioneel grote hoofd, krijg je meteen zo'n zuur gezicht. Alsof je je eigen kind niet mag uitlachenquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Toch wel he? Als ik hem 'dikke' of 'speklap' noem, dan willen mensen me nog wel eens verwijtend aankijken. Serieus, en dat vind ik zo raar! Hij ís gewoon een kleine speklap. Niet moddervet ofzo, maar wel een kleine -heel knappe!- dikkeMisschien moet ik hem inderdaad maar bodybuilder gaan noemen dan
![]()
Dikbil? Oei, ik denk dat dat nog wel een graadje of tien erger is hoorquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:39 schreef BlueEyes het volgende:
Onder welke noemer valt Dikbil dan?
Zo noem ik mijn spekkie steeds
Waar héb je ze anders voor??quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:38 schreef Limone het volgende:
Alsof je je eigen kind niet mag uitlachen
Ze wordt 9 augustus 1.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoe oud is de jouwes? Ik gok zo'n 10-11 maanden?
Dan zijn dat mooie stats netjes rond/tegen het gemiddelde aan
Ohhhh, dat is bijna! Baby-af; hallo dreumesquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:58 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ze wordt 9 augustus 1.
Qua lengte boog ze af op de curve, maar dat was geen probleem. Gewicht bleef het lijntje volgen, ik geloof dat ze iets onder het gemiddelde zit.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Op facebook noemde iemand hem al een bodybuilder
Heeft dat niet gewoon te maken met de samenstelling van borstvoeding/opvolgmelk versus koemelk?quote:Op donderdag 31 juli 2014 07:14 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik kreeg met 9 maanden nog te horen dat yoghurt ed nog niet meetelt als zuivel, het moet 500 mL melk zijn.
En met 1 jaar mag je ineens naar 300, en telt yoghurt wel mee, eigenlijk heel raar.
Wij moesten gisteren ook naar het cb. Stats: 8560 gram en 70 cm.
Hihiquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:14 schreef Burdie het volgende:
Papfles vind ik zo'n ranzig woord he.
[/dirty mind]
Kijk dit, helpt vastquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:53 schreef Limone het volgende:
[..]
Hihi![]()
Ik kan niet zo goed kijken naar mensen die pap eten. Daar moet ik maar eens overheen komen hihi overheen komen.
Daar heb ik het vanquote:
Haha, weet ik tochquote:
Als ik dat doe, begint ze toch te lachen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:17 schreef GotC het volgende:
Gillen, checkIk gil gewoon terug. Goede gesprekken
Och, wat een poppetjequote:Op donderdag 31 juli 2014 15:03 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Als ik dat doe, begint ze toch te lachen.. Het is zo'n vrolijkerd, echt genieten.
Leuke filmpjes van knappe baby's..
Ik zag net dit filmpje. Ontroerend.
Mooiquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:03 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Als ik dat doe, begint ze toch te lachen.. Het is zo'n vrolijkerd, echt genieten.
Leuke filmpjes van knappe baby's..
Ik zag net dit filmpje. Ontroerend.
Nietquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben emotioneel nog instabiel merk ikWanneer veranderd dat?
+1...quote:
Niet!quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben emotioneel nog instabiel merk ikWanneer veranderd dat?
Doe eens een fotootje?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind ze wel een beetje heel erg lelijk van die gouden glitterschoenen.
Als het aan haar ligt wel. Nou ja het liefst heeft ze ze vast om in d'r mond te stoppen, ze smaken schijnbaar heerlijk. Ze liggen gewoon op de commode.quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:12 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Als het aan haar ligt wel. Nou ja het liefst heeft ze ze vast om in d'r mond te stoppen, ze smaken schijnbaar heerlijk. Ze liggen gewoon op de commode.
Kind van mijquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:33 schreef Wizzy het volgende:
Grappig, nog meer baby's met schoenenfetisjisme
quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd naar de gouden glitter schoentjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze dus. In spoiler want grote foto.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:38 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]Ik vind ze wel leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze dus. In spoiler want grote foto.
Mgoed, de mijne loopt dan ook op deze:
Glitter![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het echt kampschoentjes maar goed. Ze zijn duur dus dragen zal ze ze
Ik mag dat toch vinden? Ik hou gewoon niet zo van opvallend.quote:
Je mag dat zeker vinden hoor! Moest voornamelijk lachen om de toevoeging "ze zijn duur dus dragen zal ze ze."quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik mag dat toch vinden? Ik hou gewoon niet zo van opvallend.
En moederinstinkt ik had het weer. Sac had weer poep dus weer uit bed gevist. Ze ging ook meteen staan toen ik bij haar bed was.
Mijn moeder wordt altijd boos als ik hem bolle, dikbil of speklapje noemquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:38 schreef Limone het volgende:
[..]
Ohja, die mensen. Als je een keer een -grappig bedoelde- opmerking maakt over haar buiten proportioneel grote hoofd, krijg je meteen zo'n zuur gezicht. Alsof je je eigen kind niet mag uitlachen
Die mevrouw zei ook dat ze gisteren ook al 3 gevallen had. Maar toch....quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:07 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sunshine, wat vervelend. Waarschijnlijk ga je je er niet minder zorgen om maken, maar het gebeurt best vaak hoor dat kindjes terug moeten komen. En in de meeste gevallen slagen ze dan wel voor de test.
Jij moet ze hebben met luipaardprint, remember?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 07:15 schreef Limone het volgende:
Fantastische schoenen, ook voor mijn baby.
Hahahaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:14 schreef Burdie het volgende:
Ben je lekker aan het lunchen, gebeurt er dit...
Lolquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:14 schreef Burdie het volgende:
Ben je lekker aan het lunchen, gebeurt er dit...
Hahaa dit!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
LolMoet eigenlijk zo'n horrormuziekje onder
Dat heb ik ook enorm. (drie kinderen is soms best druk.. zeker met de leeftijden die wij hebbenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:23 schreef RunForrestRun het volgende:
Oh man, ik zie zoveel leuks voorbij komen. En dan wil ik reageren en denk ik: straks even de laptop pakken want dat is makkelijker terugkijken en dan opeens is er zo weer een dag voorbij. Weer vergeten.
Ik lees trouw alles maar dat reageren.
+1!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:22 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb vaak dat ik wel wil reageren, maar dat hetgeen dat ik dan wil zeggen al vaker is gezegd. En dan denk ik, never mind, dat leest toch niemand
Maar ik lees wel altijd mee
Dat had Tom ook. Toen kwamen ze terug (het was bij ons thuis), en ging het weer niet goed. De eerste keer waarschijnlijk water (hij was in badje geweest), en de keer erna was hij verkouden. Blijkbaar kunnen zelfs heel zachte geluidjes (hij had een 'snurkje' bij het ademhalen) de test al verstoren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net terug van het consultatiebureau voor een gehoortest.
Rechteroortje pikte niet alle signalen op :/ Volgende week terugkomen. Toen we er verder op in gingen, zei ze dat ze niks mocht zeggen erover. Ik dacht wtf, het is toch ons kind?
En nu maak ik me zorgen...
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:01 schreef Fazzoletti het volgende:
En m'n blije ei lachte me vast uit om m'n brakke hoofd
Wow, dat is toch ook al bijna geen 'echte' baby meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grote jongen al
En +1 herkenbaarheid wat het reageren betreftIk lees meestal alles wel bij, maar dat doe ik dan vaak op de telefoon (als ik zit te poepen
), dus dan wil ik later reageren. Maar ja...
Doe een filmpje ofzo van die kusjes! Dat klinkt echt té schattigquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:24 schreef Moppert het volgende:
En hij geeft kusjes terug als je hem een kusje geeft.![]()
En soms dan ligt hij in d box of in zijn bedje en als hij je dan ziet dan geeft hij ook spontaan een kusje in de lucht.![]()
Burdie, dat filmpjeChanty heeft gelijk, daar moet horrormuziek onder
Noh, Nikki, schatjes![]()
Dat zul je altijd zien jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:35 schreef Moppert het volgende:
Ik heb de camera naast mij liggenmaar dan doet hij het natuurlijk net niet.
Oh, ik vind vooral die aap zo goedquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:39 schreef GotC het volgende:
CocoSerieuze zaak, op een supertof kleed liggen
Ik ging er stiekem al vanuit dat je die nog uploadt danquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:35 schreef Moppert het volgende:
Ik heb de camera naast mij liggenmaar dan doet hij het natuurlijk net niet.
Ik heb wel een foto waarop je het een beetje kan zien.
En hoe de aap precies naar boven kijktquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, ik vind vooral die aap zo goedDie handen liggen precies goed
[..]
Ik ging er stiekem al vanuit dat je die nog uploadt danOf niet?
Ja, er kwam een baby tussendoor!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ging er stiekem al vanuit dat je die nog uploadt dan Of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier doet hij net zijn lippen naar binnen voor een grote kus
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
ja joh! Dat is mijn favoriete zoekonderwerp!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:28 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Jij moet ze hebben met luipaardprint, remember?
--
Oh Nikki, je mannen!
--
Dat wat Moppert zegt Sunshine! De gehoortestmevrouw zei het hier van te voren al dat ze dan niet verder mocht uitweiden maar dat er later een nieuwe test gedaan zou worden. (Hier was het in een keer goed trouwens.)
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:19 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ja, er kwam een baby tussendoor!
Let niet op de mooie zonnebrandgloed
NohhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier doet hij net zijn lippen naar binnen voor een grote kusSowieso, kusjes
Tom krijgt zn eerste tandjeminipuntje ervan is al door. Rechter voortandje onder.
Tom is een snelle wat dat betreftquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:08 schreef ikke_84 het volgende:
R en Tom al tandjeswat super snel! Of die van mij is laat dat kan ook
![]()
Ja... weet je... ik liep naar buiten met mijn sleutels nog in mijn hand en ik zei tegen mijzelf: "Doe die sleutels nu in je tas, Limoon (Maar dan mijn echte naam, he? Hoewel ik M. in het echt wel eens Limoentje noem.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:45 schreef BlueEyes het volgende:
Limone je sleutels, waar was je met je gedachten?
En paraplu mee,supermomheld!
Ik zou mooi kletsnat zijn geworden met kind en al omdat ik dat soort dingen straal vergeten zou![]()
Als het goed is zat gister het maatje 44 shirt bij de post, klopt dat?!quote:
Oooh sleutels... Ik heb ook een haat liefde verhouding met ze. Net als met mijn telefoon overigens. Hoe vaak ik al niet terug gefietst ben naar waar ik vandaan kwam om mijn sleutels op te halen *zucht*quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:06 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja... weet je... ik liep naar buiten met mijn sleutels nog in mijn hand en ik zei tegen mijzelf: "Doe die sleutels nu in je tas, Limoon (Maar dan mijn echte naam, he? Hoewel ik M. in het echt wel eens Limoentje noem.), want je raakt ze zo kwijt.." Voorspellende gave, ik heb het!
![]()
En die paraplu? Iets met schade, schande en wijs worden.![]()
Ik vind Dikkie Dik ook zo leuk!Mijn man vindt de naam stom. Dan hoor ik hem door de babyfoon voorlezen: "Poes zit buiten in het gras.."
![]()
Limoentjequote:Op zondag 3 augustus 2014 10:06 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja... weet je... ik liep naar buiten met mijn sleutels nog in mijn hand en ik zei tegen mijzelf: "Doe die sleutels nu in je tas, Limoon (Maar dan mijn echte naam, he? Hoewel ik M. in het echt wel eens Limoentje noem.), want je raakt ze zo kwijt.." Voorspellende gave, ik heb het!
![]()
En die paraplu? Iets met schade, schande en wijs worden.![]()
Ik vind Dikkie Dik ook zo leuk!Mijn man vindt de naam stom. Dan hoor ik hem door de babyfoon voorlezen: "Poes zit buiten in het gras.."
![]()
Bij prenatal hebben ze nu ook dikkie dik slaapzakken!quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:21 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Oooh sleutels... Ik heb ook een haat liefde verhouding met ze. Net als met mijn telefoon overigens. Hoe vaak ik al niet terug gefietst ben naar waar ik vandaan kwam om mijn sleutels op te halen *zucht*
En die webshop.. Daar heb ik sinds kort kennis mee gemaakt.... Daar ga ik eensch een mooie bestelling plaatsen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
![]()
Mijn dochteren ik willen ook graag meedoen.
Afgelopen donderdag 31 juli is na een heel heftige bevalling met 37.5 weken onze dochter S.arah geboren. (3490 gram en 49cm)
Sinds vrijdag zijn we thuis en mevrouw doet het heel goed, Drinkt netjes haar flesjes leeg, Huilt alleen als ze pijn/kramp heeft, bij honger smakt ze.
Ze ziet iets geel maar daarom mag ze nu de hele dag voor t raam slapen.
En natuurlijk is ze net als iedere baby de mooiste van de wereld.
Jaaaaa, daar ben je!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom, maar ook voor andere die er de afgelopen dagen zijn bijgekomen!![]()
Hier gaat alles best heel aardig met ons..
Mijn meiske heeft ineens een enorme groeispurt gemaakt, dus alles in maatje 56 was ineens nagenoeg te klein, dus ik heb maat 62 uit de verzamelbox gehaald en gewassen en vrijdag heb ik maar wat bijgekocht!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
Najaa zeg, wat raar. Dan zelf maar weer contact opnemen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:29 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ze wilde langskomen ja, maar ze heeft niet meer op m'n mail gereageerd en is dus nog niet langsgeweesten dat terwijl ze er op werk altijd op stond dat je binnen 24 uur moest reageren op mail. Doet ze t zelf niet!
Helaas nog geen shirtje bij de post gezien, maar ik houd het goed in de gatenquote:Op zondag 3 augustus 2014 10:21 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Als het goed is zat gister het maatje 44 shirt bij de post, klopt dat?!
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:00 schreef Dyre het volgende:
[..]
Helaas nog geen shirtje bij de post gezien, maar ik houd het goed in de gaten
Wij gaan vanavond bloemkool proberen!quote:Op maandag 4 augustus 2014 07:48 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dyre wat spannend. Hopelijk blijft ze het zo goed doen en mag ze deze week lekker naar huis toe.
GM kleine tip, geef hem een fototoestel mee. Dan kan de ambtenaar even een foto maken. Kun jij thuis ook meegenieten van dat moment.
Ik heb S gisteren fruit gegeven, banaan. Hij vond het heerlijk en at alles op. En het grootste voordeel, hij had daardoor weer genoeg aan de flessen en zat weer op 29 schepjes.Vandaag weer fruit dus.
Met T wachten we nog even met bijvoeding, want die heeft echt nog voldoende aan zijn flessen.
Dat is raarquote:Op maandag 4 augustus 2014 05:12 schreef Rijstebuiltje het volgende:
waarom zegt TrackTrace dat het is afgeleverd!
Het was een brievenbus pakketjequote:Op maandag 4 augustus 2014 08:13 schreef Dyre het volgende:
Wij hebben samen aangifte gedaan, ook een keer iets andersMaar dat kon gewoon in het ziekenhuis, dus dat is niet helemaal eerlijk
![]()
En eigenlijk was dat best een beetje saai daar, in ieder geval niet echt fotografisch interessant
Lekker _NIKKI_, S aan de banaan
[..]
Dat is raarEr lag ook geen briefje in de bus dat er iets bij de buren is afgegeven... Straks toch maar even bij de buren vragen dan.
Nu wordt weer 4 maanden aangeraden ivm allergiën, maar wij wachten ook nog even. Sowieso hebben we de 4-maanden cb afspraak waarbij het wordt gezegd pas als hij bijna 5 maanden isquote:Op maandag 4 augustus 2014 09:03 schreef Take_A_Picture het volgende:
Jeetje, bijvoeding al Nikki! Ook jij bent toch pas net bevallen??
Wanneer moet je nou starten met bijvoeding? 6 maanden toch? Ik ben het echt vergeten hoe oud maxi was, volgens mij pas met 6 maanden.
Huuuu, had mail terug van manager. Ze komt vrijdagmiddag langs. Had eerst aangegeven de eerste week halve dagen te willen werken en dat keurde ze goed. Ben benieuwd wat ze zegt als ik pas 1 oktober wil beginnen en dat wil doen van ouderschapsverlof. Ik vind het nu al spannend
Maar! Mini is vandaag al 11 weken! Ik vind het echt te bizar hoe snel de weken voorbij vliegen hoor.
Precies zo was het bij ons ook. En toen nog gewacht tot ze 5 maanden en 3 weken was. Met vier maanden hadden we ook niet kunnen raplyen en dat wilde ik graag.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:08 schreef Dot. het volgende:
[..]
Nu wordt weer 4 maanden aangeraden ivm allergiën, maar wij wachten ook nog even. Sowieso hebben we de 4-maanden cb afspraak waarbij het wordt gezegd pas als hij bijna 5 maanden isEn kan me voorstellen dat het idd spannend is!
Ze raden het zelfs aan op hun sitequote:Op maandag 4 augustus 2014 10:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wij zijn met 6 maanden begonnen met bijvoeding. Vond het cb raar boeiend.
tap wat vervelend allemaal
Heb ik wat gemist? Was hij kwijt?quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:25 schreef GotC het volgende:
Net een berichtje van de gastouder, T. ligt heerlijk te slapen daar. Wat een opluchting
Wat fijnquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:25 schreef GotC het volgende:
Net een berichtje van de gastouder, T. ligt heerlijk te slapen daar. Wat een opluchting
Ja ik vond (vindquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat fijnis wel een hele stap, lijkt me! (Ik hik er ook enorm tegen aan). Hoe vaak gaat hij?
Ik wil ook geen discussie aan gaan dus dat is mooi.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:28 schreef Burdie het volgende:
Volgens andere bronnen kan het prima, we eten twee keer per jaar maïs, hij heeft niks ingeslikt ervan, we zaten er bovenop, hij heeft enorme lol gehad, ik vind het prima. Wil eigenlijk niet eens de discussie aan gaan, Moppert.
16:30. Goeie wendag gelijkquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:01 schreef Burdie het volgende:
Bron was een snel rondje google.
GotC hoe laat kan je hem weer ophalen?
Ooh kan me zo indenken dat dat spannend is!quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:03 schreef GotC het volgende:
[..]
16:30. Goeie wendag gelijk
Werken wel allebei thuis dus kunnen er binnen 3 min zijn
Nee. Nu is het klaar hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:14 schreef GotC het volgende:
Het voelt zo onnatuurlijk, kindje wegbrengen zodat ik kan werken. Maargoed, hormonen ftw. Of mag ik dat excuus niet meer gebruiken na 9 mnd ontzwangeren?
Wat gezellig voor T. ! Wij krijgen foto's van het KDV en als ik dan zie dat ze dan samenspeelt met een ander kindje, krijg ik altijd tranen in mijn ogen.quote:De GO heeft totaal 4 kindjes (incl 2 eigen) op maandag, dus best goed te doen. Denk ik. Al vind ik 2 kindjes tegelijkertijd al een uitdaging
Dan meld ik me ziek.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:13 schreef Cwen het volgende:
TAP, bespreek 't vrijdag gewoon. Het is lastig, maar zo te horen heel nodig. Heb je al bedacht wat je doet als ze nee zegt?
Venkel thee onderdrukt aanmaak van bv. Heeft mij geholpen bij helse afbouw.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
OMG ik ben een lola ferrari in de maak aan t worden... En ik geef niet eens.bv...
Ik kreeg juist venkelthee aangeraden om meer melk aan te makenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:29 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Venkel thee onderdrukt aanmaak van bv. Heeft mij geholpen bij helse afbouw.
Met mate gebruikt neemt de bv toe, in grote mate remt hetquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:54 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik kreeg juist venkelthee aangeraden om meer melk aan te maken
Handigquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:02 schreef GotC het volgende:
[..]
In kleine mate neemt de bv toe, in grote mate remt hetVolgens borstvoeding.com dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |