SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:34 schreef klaprooss het volgende:
kinderwagenlaatst eens voor de grap J erin gezet maar vond het er maar gek uitzien
mag ik even lui zijn en gewoon even hoi zeggen en een foto van J spammen?!Coole foto's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, super!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:53 schreef GotC het volgende:
Coco en TAP, mooie stats! Hoe bevalt het moeder zijn van 2?
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, super!![]()
Tis wat druk momenteel omdat we ook nog in een verhuizing zitten (zijn het andere huis nu op aan het knappen), maar ik hoef nog niet te werken dus dat valt eigenlijk ook wel weer mee
Maar Tom is geweldig lief (en makkelijk), Saar is heel lief voor haar broertje; we voelen ons echt een heel compleet gezin zo met z'n vieren
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, super!![]()
Tis wat druk momenteel omdat we ook nog in een verhuizing zitten (zijn het andere huis nu op aan het knappen), maar ik hoef nog niet te werken dus dat valt eigenlijk ook wel weer mee
Maar Tom is geweldig lief (en makkelijk), Saar is heel lief voor haar broertje; we voelen ons echt een heel compleet gezin zo met z'n vieren
Ik ontlurk even: ik geloof dat dr risicofactoren idd zijn ; stuit, familiair voorkomen ervan, Friese afkomst, meisje zijn...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:29 schreef Franny_G het volgende:
Oh bubseltje, heb jij dat ook gehad ja? Moest je dan ook zo'n 'broek' aan? J.elmer, de zoon van mijn vriend, is geboren in stuitligging. Dan schijn je meer kans te hebben. En ik ben inderdaad blij dat mijn vriend het nog even zei. J.elmer is inmiddels 19 en een topsporter, en ik sta er helemaal niet zo bij stil dat hij dit als baby heeft gehad.
Jij ook niet,hoop ik?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ja ik was ook een stuiter. Ik heb zo'n broek gehad en een tuigje.
Fijn dat hij er geen last meer van heeft!
Iets met eeuwen inteelt denk ikquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:45 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Jij ook niet,hoop ik?
Bedankt, Twinkle! Ik ga morgen maar eens bellen om te kijken wanneer we kunnen komen.
En kwak, is een Friese afkomst echt een risicofactor?. Hoop dat jullie kleintje het niet heeft.
Oh echt? Nee, ik verwacht er ook niets van. I gaat ook zo goed, en de arts zag/merkte niets bijzonders.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:28 schreef Burdie het volgende:
Wij hebben morgen de heupecho.
Ik verwacht niks bijzonders, kuiken doet het hartstikke goed verder.
Nog steeds een flesweigeraar?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:34 schreef Sull het volgende:
Ons schema:
6.30 bv
7.30 uur (halve) boterham
evt bv (als ik thuis ben, anders niet)
10.00 fruit+water
12.00 (halve tot hele)boterham+water
evt bv (als ik thuis ben, anders niet)
15.00 tussendoortje (zout en suikerloos: maisboogie, rijstwafel, maiswafel)+water
17.30 uur avondeten + fruit of yoghurt
18.30 uur bv
bv
bv
Hier ook heupecho ivm stuitligging+stuitbevalling (zijn 2 risicofactoren) en schoonzus met heupdysplasie, niets aan de hand gelukkig en stonden zo weer buiten. Mijn beste vriendin had wel een meisje met heupdysplasie na stuitligging+stuitbevalling en familiegeschiedenis, maar heeft zich er ook goed mee gered.
Hier ook zo ongeveer. Alleen iets vaker bv meestal. En op het kdv nog ergens 2 flessen erbij.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:34 schreef Sull het volgende:
Ons schema:
6.30 bv
7.30 uur (halve) boterham
evt bv
10.00 fruit+water
12.00 (halve tot hele)boterham+water
evt bv
15.00 tussendoortje (zout en suikerloos: maisboogie, rijstwafel, maiswafel)+water
17.30 uur avondeten + fruit of yoghurt
18.30 uur bv
bv
bv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |