abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142947767
Sunshine, wat vervelend. Waarschijnlijk ga je je er niet minder zorgen om maken, maar het gebeurt best vaak hoor dat kindjes terug moeten komen. En in de meeste gevallen slagen ze dan wel voor de test. :*
pi_142948067
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:07 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sunshine, wat vervelend. Waarschijnlijk ga je je er niet minder zorgen om maken, maar het gebeurt best vaak hoor dat kindjes terug moeten komen. En in de meeste gevallen slagen ze dan wel voor de test. :*
Die mevrouw zei ook dat ze gisteren ook al 3 gevallen had. Maar toch....

Ik vind het ook gewoon stom dat ze er niet verder over mag uitweiden.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 10:36:19 #163
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_142948339
Wat ze er mee bedoelen met niks mogen zeggen is dat ze geen kno arts zijn.
Het is gewoon een medewerkster van de ggd/cb etc.
Een beetje oorsmeer kan de hele test al verspesten. Het is echt helemaal niet iets om je zorgen over te maken,
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_142948498
Water in oren kan ook een boosdoener zijn. Bij ons zijn ze thuis geweest voor de gehoortest en hielprik maar toen was ze dus net met de kraam in bad geweest... paar dagen later slaagde ze alsnog voor de test!
pi_142948619
Oooh stom hè Sunshine! Als ze nou gewoon uitleggen dat de test ook 'fout' kan zijn door oorsmeer of water. Nu maak je je zorgen om misschien wel niks.
pi_142948764
Ik vind die grotere kindjes zo leuk om te zien hier en kan me nu al verheugen op als ons wuppie groter is en alles ontdekken gaat!
Maar ik vind m'n kleine vriendje ook wel heel zoet en schattig op deze kleine manier.

Sun wat vervelend, heb bij vriendin van me gezien dat zij dat ook had bij alle 3 haar zoontjes en bij alle 3 was het de keer erop goed.
En wat aapie ook zegt, badje kan een eventuele boosdoener zijn. Kreeg hier namelijk een waarschuwing vooraf voor omdat F. net in bad was geweest vooraf aan het onderzoek. Wij wisten niet dat ze kwamen.
pi_142949097
Water kan het niet zijn. Het stond in de brief dat we beter niet konden badderen de avond en ochtend ervoor. Dus ook niet gedaan. Het enige wat ze zei was dat het aan een verkoudheid kon liggen... Ze niest wel af en toe, maar verkouden nee niet echt.

We wachten het af... Maar ik lees hierboven dat het best nog wel voorkomt gelukkig.
pi_142959111
Hier werden we om acht uur 's ochtends gebeld of het uitkwam. Die ochtend was bad verboten van kraam.

Nieuwe stats: 68/6999. Klopt dus dat 62 niet meer past ;)
Zo krijgt meneer voor t eerst wortel!!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 17:28:34 #169
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_142962531
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 07:15 schreef Limone het volgende:
Fantastische schoenen, ook voor mijn baby. 8-)
Jij moet ze hebben met luipaardprint, remember?

--

Oh Nikki, je mannen!

--

Dat wat Moppert zegt Sunshine! De gehoortestmevrouw zei het hier van te voren al dat ze dan niet verder mocht uitweiden maar dat er later een nieuwe test gedaan zou worden. (Hier was het in een keer goed trouwens.)
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 18:14:34 #170
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142963942
Ben je lekker aan het lunchen, gebeurt er dit...

[ Bericht 28% gewijzigd door Burdie op 01-08-2014 18:19:57 ]
KuikenGuppy
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 18:17:44 #171
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142964046
Hmmm, filmpje lijkt het niet te doen?
KuikenGuppy
pi_142964063
Wat zie ik niet?

Wacht... Heb je 'm gelinkt als img? Moet als url met Photobucket.
Home is where the O+ is...
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 18:20:10 #173
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142964133
Zo dan :+
KuikenGuppy
pi_142964429
:D een Kuiken-handje!!
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 18:30:07 #175
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_142964434
En daarom eet ik al 6 maanden zonder baby op schoot :Y) :P

Sun, komt vast goed meis! :*
pi_142983133
*gris* Dag bammetje!
pi_142984980
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:14 schreef Burdie het volgende:

Hahaha :D

Wat betreft gehoortest, ik laat het maar over me heen komen. Geen anderen optie :)

En volgens mij heeft de baby een regeldag. Vannacht al de halve nacht elk uur gevoed en vanaf vanmorgen 9 uur ook weer. Ik ben kapot :') Mevrouw ligt nu eindelijk te knorren...
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 12:12:47 #178
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_142985699
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:14 schreef Burdie het volgende:

Lol :D Moet eigenlijk zo'n horrormuziekje onder :P
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_142985808
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 12:12 schreef Chanty het volgende:

[..]

Lol :D Moet eigenlijk zo'n horrormuziekje onder :P
Hahaa dit!

Ahh Nikki wat een leuk duo heb je toch!

Sunshine, hopelijk is het niets!

Goede stats voor Japie!

Wij gaan dinsdag maar eens wegen. Ben wel benieuwd. We hoeven pas met 11 maanden weer voor afspraak met arts dus we gaan even naar het inloopuurtje.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 12:24:24 #180
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_142985945
Ik heb een beetje weinig gepost maar ik kom weer meepraten.

Hier de updates.
De R.ufter heeft met precies 6 maanden zijn eerste tandje.
En hij kan al een beetje kruipen.
En hij geeft kusjes terug als je hem een kusje geeft. O+
En soms dan ligt hij in d box of in zijn bedje en als hij je dan ziet dan geeft hij ook spontaan een kusje in de lucht. O+
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 12:24:48 #181
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_142985959
Hahah leuk filmpje burdie.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_142985975
Wat lief moppert! Lijkt me een superleuke fase :D
pi_142987238
Oh man, ik zie zoveel leuks voorbij komen. En dan wil ik reageren en denk ik: straks even de laptop pakken want dat is makkelijker terugkijken en dan opeens is er zo weer een dag voorbij :'). Weer vergeten.

Ik lees trouw alles maar dat reageren :@.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_142987735
Moppert wat lief die kusjes en de kusjes in de lucht! O+
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 14:09:35 #185
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_142988344
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 13:23 schreef RunForrestRun het volgende:
Oh man, ik zie zoveel leuks voorbij komen. En dan wil ik reageren en denk ik: straks even de laptop pakken want dat is makkelijker terugkijken en dan opeens is er zo weer een dag voorbij :'). Weer vergeten.

Ik lees trouw alles maar dat reageren :@.
Dat heb ik ook enorm. (drie kinderen is soms best druk.. zeker met de leeftijden die wij hebben :X )
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_142988744
Ik heb vaak dat ik wel wil reageren, maar dat hetgeen dat ik dan wil zeggen al vaker is gezegd. En dan denk ik, never mind, dat leest toch niemand :')

Maar ik lees wel altijd mee :)
Tralalalaaa
pi_142989000
boks op meelezen maar geen tijd om te reageren!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_142991070
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 14:22 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb vaak dat ik wel wil reageren, maar dat hetgeen dat ik dan wil zeggen al vaker is gezegd. En dan denk ik, never mind, dat leest toch niemand :')

Maar ik lees wel altijd mee :)
+1!

Plus dat het eigenlijk wel heel goed gaat hier en ik dan niet zo heel veel te vertellen heb :+
Alhoewel het ook weer niet zo zou moeten zijn dat je alleen hier kunt posten als er iets aan de hand is... hmm.... :)
pi_142991250
Leuke filmpjes komen er voorbij!
Nikki's mannen, Mabawa's lopende mini, Burds boterhamsteler *;

En lieve foto's, as usual :)

Gisteren een verjaardagsfeestje gevierd (ik was donderdag jarig), F nam braaf het flesje zodat ik van m'n befaamde Aperol-Spritz kon genieten O+ Vorige week al met de Liefmans, ik lijk wel een zuiperd... valt heel erg mee hoor in het ecchie :')

En m'n blije ei lachte me vast uit om m'n brakke hoofd ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142991645
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net terug van het consultatiebureau voor een gehoortest.
Rechteroortje pikte niet alle signalen op :/ Volgende week terugkomen. Toen we er verder op in gingen, zei ze dat ze niks mocht zeggen erover. Ik dacht wtf, het is toch ons kind?

En nu maak ik me zorgen...
Dat had Tom ook. Toen kwamen ze terug (het was bij ons thuis), en ging het weer niet goed. De eerste keer waarschijnlijk water (hij was in badje geweest), en de keer erna was hij verkouden. Blijkbaar kunnen zelfs heel zachte geluidjes (hij had een 'snurkje' bij het ademhalen) de test al verstoren.

De derde keer dat ze langskwamen, was dat met een uitgebreider apparaat (kreeg hij sensoren op zn borst en hoofdje geplakt, en kapjes over z'n oren), en toen ging het de eerste keer wéér niet goed. Hij verstoorde de test zelf omdat hij weer een beetje rochelde bij het ademen. Maar bij poging twee lukte het gewoon.

Ik vond het ergens wel een beetje verontrustend, maar M. en ik hadden tegelijkertijd zoiets van "één oor doet het tenminste al!".

En zoals meerderen hier al zeggen: een beetje oorsmeer kan de test al verknallen. Plus, die testen zijn supergevoelig (dat moeten ze natuurlijk ook zijn), dus ook snel negatief beïnvloed.
pi_142991959
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 16:01 schreef Fazzoletti het volgende:
En m'n blije ei lachte me vast uit om m'n brakke hoofd ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, dat is toch ook al bijna geen 'echte' baby meer :o Grote jongen al O+

En +1 herkenbaarheid wat het reageren betreft :D Ik lees meestal alles wel bij, maar dat doe ik dan vaak op de telefoon (als ik zit te poepen :')), dus dan wil ik later reageren. Maar ja...

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 12:24 schreef Moppert het volgende:
En hij geeft kusjes terug als je hem een kusje geeft. O+
En soms dan ligt hij in d box of in zijn bedje en als hij je dan ziet dan geeft hij ook spontaan een kusje in de lucht. O+
Doe een filmpje ofzo van die kusjes! Dat klinkt echt té schattig *;

Burdie, dat filmpje :D Chanty heeft gelijk, daar moet horrormuziek onder :D

Noh, Nikki, schatjes O+
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 16:35:54 #192
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_142992028
Ik heb de camera naast mij liggen :D maar dan doet hij het natuurlijk net niet.
Ik heb wel een foto waarop je het een beetje kan zien.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_142992061
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 16:35 schreef Moppert het volgende:
Dat zul je altijd zien ja :D
pi_142992079
Een vriendin* heeft vandaag een goeie foto gemaakt van Tom :D O+

*credits foto gaan naar mangostine
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 16:39:49 #195
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_142992120
Coco O+ Serieuze zaak, op een supertof kleed liggen :D

Fazz, nog gefeliciteerd! En wat een lekker ding! O+
pi_142992476
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 16:39 schreef GotC het volgende:
Coco O+ Serieuze zaak, op een supertof kleed liggen :D
Oh, ik vind vooral die aap zo goed :D Die handen liggen precies goed :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 16:35 schreef Moppert het volgende:
Ik heb wel een foto waarop je het een beetje kan zien.
Ik ging er stiekem al vanuit dat je die nog uploadt dan :D Of niet?
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 17:00:18 #197
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_142992561
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 16:56 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, ik vind vooral die aap zo goed :D Die handen liggen precies goed :D

[..]

Ik ging er stiekem al vanuit dat je die nog uploadt dan :D Of niet?
En hoe de aap precies naar boven kijkt :D
pi_142992732
+1 op wel meelezen en niets neertikken :@

Fazz nog gefeliciteerd!

Ik zal mijn leven beteren en na het zien van die leuke jochies zal ik er ook nog eens een knulletje bijzetten.
Meneer is precies 4 weken vandaag en maat 56 shirtjes beginnen bijna naveltruitjes te worden :o
Vandaag maar een klein vallende 62 aangetrokken.
Maandag bij het CB zal ik horen hoe goed mijn slagroom aanslaat en hoe de stats zijn.

zaterdag 2 augustus 2014 @ 17:10:04 #199
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_142992830
BE, 4 weken al! :o Binkie O+
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 17:19:28 #200
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_142993095
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 16:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ging er stiekem al vanuit dat je die nog uploadt dan Of niet?
Ja, er kwam een baby tussendoor! :D

Let niet op de mooie zonnebrandgloed :'(
SPOILER
Hier doet hij net zijn lippen naar binnen voor een grote kus :D
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_142993169
Gaat zo snel!
En meneer weet het goed te spelen allemaal. Aandachtsmonstertje.
Dus as we speak sta ik te koken met hem in de draagdoek. Want boxliggen is stom, rondkijken en observeren is beter.
pi_142995119
O+ te lief allemaal! De wup en de rufter en en en. Zucht.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_142995277
Wat een leuke ventjes allemaal O+
pi_142999699
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:28 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Jij moet ze hebben met luipaardprint, remember?

--

Oh Nikki, je mannen!

--

Dat wat Moppert zegt Sunshine! De gehoortestmevrouw zei het hier van te voren al dat ze dan niet verder mocht uitweiden maar dat er later een nieuwe test gedaan zou worden. (Hier was het in een keer goed trouwens.)
ja joh! Dat is mijn favoriete zoekonderwerp!

[ Bericht 0% gewijzigd door Limone op 02-08-2014 21:42:34 ]
pi_143000125
Hahahaha, dat handje Burd! Ik heb 'm zelfs twee keer bekeken! :D

Mooi jongen, die Tom! Of zou het de foto zijn? ;)

Al een maand Blue?! Wow, wat een gaaf gezicht heeft hij O+

Wat een rijkdom, Moppert! Echte kussen. *;

En wat leuk om updates te lezen! En kom vooral ook alle leuke dingen posten. Is ook leuker om later weer terug te lezen. ;)

Wij hadden vandaag een hele leuke dag. We zijn eerst naar de bootjes gaan kijken en op de weg terug begon het te regenen. Gelukkig had ik, als ekte supermom*, een paraplu mee. Nou, ik had haar geen groter plezier kunnen doen. Hilarisch vond ze het. Ze heeft de rest van de weg alleen maar de schaterslapppelach gehad. O+

*Dan laat ik maar even buiten beschouwing dat ik mijn huissleutels in een winkel laat liggen terwijl mijn man op reis is en mijn moeders huissleutel ook nog aan die bos zit -ooooh ze vermoordt mij als ze kwijt zijn- please god, laat ze daar alsjeblieft nog liggen.. (dat lagen ze) :')
pi_143000487
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 17:19 schreef Moppert het volgende:

[..]

Ja, er kwam een baby tussendoor! :D

Let niet op de mooie zonnebrandgloed :'(
SPOILER
Hier doet hij net zijn lippen naar binnen voor een grote kus :D
Nohhhh O+ Sowieso, kusjes O+

Tom krijgt zn eerste tandje :o minipuntje ervan is al door. Rechter voortandje onder.
pi_143000585
Oh limone, daar zou ik zelf echt van in de stress schieten ook :o Gelukkig heb je ze weer gevonden.
pi_143000907
Wat een knappe kindjes komen er toch voorbij O+

R en Tom al tandjes :o wat super snel! Of die van mij is laat dat kan ook ;)

Aaah R die een kus geeft dat is liiieeefff

limone gelukkig lagen de sleutels er nog.
Schaterslappelach O+

thx voor de tussendoortjes tips. De soepstengels zijn een succes.
pi_143001301
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:08 schreef ikke_84 het volgende:
R en Tom al tandjes :o wat super snel! Of die van mij is laat dat kan ook ;)
Tom is een snelle wat dat betreft :Y Net als zn grote zus.

Heb laatst gelezen dat er een erfelijkheidsfactor in zit. M. en ik waren zelf respectievelijk 3 en 4 maanden oud toen we tanden kregen. En Saar kreeg idd haar eerste tandje toen ze nog net geen 4 maanden was; Tom is nu iets ouder dan 3 maanden. Dus in ons geval lijkt het te kloppen, qua erfelijkheid.
pi_143002548
Hier nog zo iemand die wel iedere dag meeleest, maar niet veel reageert. In het ziekenhuis hebben we genoeg andere dingen aan ons hoofd, en als ik thuis ben lees ik altijd wel mee, maar dan ben ik echt te moe om te typen.

Maar vandaag was zo'n goede dag dat ik nog genoeg energie heb voor een flinke updatepost :D
L. is gewoon zomaar van de monitor af :o Ze heeft al 48 uur geen alarm (hartdipjes) meer gehad en nu durven ze het zonder de monitor aan. Wel spannend hoor! We zijn zo gewend om bij ieder piepje en kreuntje naar de monitor te kijken en nu moeten we naar L. zelf leren kijken :P Maar dit betekent wel dat ze weer een stapje dichterbij is om naar huis te gaan O+

Het drinken gaat ook steeds beter! Ze krijgt nu 8 keer per dag 50ml en zeker de helft daarvan gaat nu via de fles. Als ze echt te moe is, of ze krijgt de fles niet op, dan gaat de rest via de sonde. Maar het doel is natuurlijk om die sonde er helemaal uit te krijgen. En vandaag al 3 keer achter elkaar zomaar een flesje opgekregen. Ze doet zo haar best die kleine meid O+

Het kolven en de borstvoeding gaat eigenlijk wel nog steeds teleurstellend. Ik kolf nog iedere dag, maar ik zie de productie bijna dagelijks een beetje minder worden.

Ik probeer L ook iedere dag minstens 1 keer borstvoeding te geven. Als ze goed wakker is, echt honger heeft en mijn toeschietreflex komt goed op gang, dan drinkt ze soms zomaar 30ml achter elkaar. (wat voor ons best veel is, de rest gaat via de sonde) Maar zodra er 1 van die 3 dingen niet lekker loopt, zijn we soms een half uur met haar bezig en drinkt ze niets. (en moet alles alsnog met de sonde)

Het enige wat haar eigenlijk nog in het ziekenhuis houdt nu is de sonde. Als ze haar flesjes goed op krijgt mag die eruit, maar zolang ik borstvoeding wil blijven proberen, moet ze hem dus inhouden. Ik wil niet dat ze onnodig lang moet blijven omdat ik zonodig borstvoeding wil geven, maar aan de andere kant wil ik die borstvoeding toch wel echt thuis ook een kans kunnen geven, en moeten we blijven oefenen. Lastig dus... maandag komt de lactatiekundige weer om het erover te hebben.

Ook heeft ze flink wat last van haar darmen. Ze is hele dagen aan het persen en kreunen, maar de poepluiers komen maar zelden, en dan heeft ze echt van die harde keutels. Maisolie deed niet zoveel, dus sinds vandaag heeft ze lactulose. (daar kan ze dan wel weer krampjes van kan krijgen)

We zijn nog steeds zo trots op onze meid, vooral nu ze zo haar best doet met de flesjes en ze goed aan het aansterken is. Lekker in bad vind ze zo heerlijk en bijna iedere dag zie ik haar weer iets nieuws doen O+

R. al tandjes! En kusjes terugkrijgen, ik kan niet wachten tot ik van die natte zoenen van L krijg :D

Fazz, wat een geweldige glimlach krijg je daar zeg O+

Tom met z'n wijze blik :D

Blue, 4 weken al, wat een knul O+ L. was gisteren precies 4 weken, we hebben geprobeerd om haar maatje 50 aan te trekken, maar daar kan ze nog in zwemmen :P

Limone supermom :D
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 23:02:01 #211
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143002816
Dyre, L. vd monitor af! Super knap! En ook nog eens goed aan het drinken. Leuk om te lezen O+

Tom met tanden :o
pi_143004102
Ooh dat ingesmeerde snoetje van R. met kusje, te zoet!

En bij Coco al een tandje, wat vroeg zijn jullie er bij!
Ga meteen morgen m'n eigen boek ens opzoeken wanneer ik tandjes kreeg.
Ben benieuwd of dat hier dan ook zo ongeveer lopen gaat.

Limone je sleutels, waar was je met je gedachten?
En paraplu mee,supermomheld!
Ik zou mooi kletsnat zijn geworden met kind en al omdat ik dat soort dingen straal vergeten zou :@

Dyre O+
Had al DM gestuurd, fijn zo'n update van je te lezen.
pi_143009661
Fazz, Het ziet er idd uit alsof je uitgelachen wordt. Zo'n mini gniffeltje O+

Blue, DIKKIE DIK MOBILE!!! MOET HEBBEN!!! Toen ik zwanger was had ik in mijn hoofd dat het kamertje de thema Dikkie Dik moest worden. Dat had ik jaren daarvoor eens gezien in een winkel. Werkelijk ALLES van Dikkie dik! Toen ik ging shoppen was het enige wat ik kon vinden een knuffel ;( Needless to say, ik was verdrietig.

Dyre, YAY voor je super sterke mini!! O+
pi_143009803
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_143009841
Ooh Hilz, ik heb een Dikkie Dik kamertje :@
Want dat MOEST van m'n hormonen.
Het is alleen erg zoeken en improviseren geweest maar Dikkie Dik it is!
pi_143009866
Blue, wat spreken we af?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_143009918
DM :D
pi_143009997
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:45 schreef BlueEyes het volgende:

Limone je sleutels, waar was je met je gedachten?
En paraplu mee,supermomheld!
Ik zou mooi kletsnat zijn geworden met kind en al omdat ik dat soort dingen straal vergeten zou :@

Ja... weet je... ik liep naar buiten met mijn sleutels nog in mijn hand en ik zei tegen mijzelf: "Doe die sleutels nu in je tas, Limoon (Maar dan mijn echte naam, he? Hoewel ik M. in het echt wel eens Limoentje noem. :@ ), want je raakt ze zo kwijt.." Voorspellende gave, ik heb het! :7

En die paraplu? Iets met schade, schande en wijs worden. :')

Ik vind Dikkie Dik ook zo leuk! O+ Mijn man vindt de naam stom. Dan hoor ik hem door de babyfoon voorlezen: "Poes zit buiten in het gras.." :') O+
pi_143010024
geheheh die Dikkie Dik webshop:

zondag 3 augustus 2014 @ 10:21:24 #220
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_143010144
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:53 schreef Dyre het volgende:
Als het goed is zat gister het maatje 44 shirt bij de post, klopt dat?! O-)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_143010146
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 10:06 schreef Limone het volgende:

[..]

Ja... weet je... ik liep naar buiten met mijn sleutels nog in mijn hand en ik zei tegen mijzelf: "Doe die sleutels nu in je tas, Limoon (Maar dan mijn echte naam, he? Hoewel ik M. in het echt wel eens Limoentje noem. :@ ), want je raakt ze zo kwijt.." Voorspellende gave, ik heb het! :7

Ik vind Dikkie Dik ook zo leuk! O+ Mijn man vindt de naam stom. Dan hoor ik hem door de babyfoon voorlezen: "Poes zit buiten in het gras.." :') O+
Oooh sleutels... Ik heb ook een haat liefde verhouding met ze. Net als met mijn telefoon overigens. Hoe vaak ik al niet terug gefietst ben naar waar ik vandaan kwam om mijn sleutels op te halen *zucht*

En die webshop.. Daar heb ik sinds kort kennis mee gemaakt.... Daar ga ik eensch een mooie bestelling plaatsen :D :D
  zondag 3 augustus 2014 @ 10:41:13 #222
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143010379
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 10:06 schreef Limone het volgende:

[..]

Limoentje O+!
pi_143010971
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 10:21 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Oooh sleutels... Ik heb ook een haat liefde verhouding met ze. Net als met mijn telefoon overigens. Hoe vaak ik al niet terug gefietst ben naar waar ik vandaan kwam om mijn sleutels op te halen *zucht*

En die webshop.. Daar heb ik sinds kort kennis mee gemaakt.... Daar ga ik eensch een mooie bestelling plaatsen :D :D
Bij prenatal hebben ze nu ook dikkie dik slaapzakken!
pi_143010988
Bij baby 2.0 ga ik helemaal LOS! :D Lakentjes dekentjes behang knuffels... ;)
pi_143011139
:W

Mijn dochter O+ en ik willen ook graag meedoen. :)

Afgelopen donderdag 31 juli is na een heel heftige bevalling met 37.5 weken onze dochter S.arah geboren. (3490 gram en 49cm)
Sinds vrijdag zijn we thuis en mevrouw doet het heel goed, Drinkt netjes haar flesjes leeg, Huilt alleen als ze pijn/kramp heeft, bij honger smakt ze.
Ze ziet iets geel maar daarom mag ze nu de hele dag voor t raam slapen.
En natuurlijk is ze net als iedere baby de mooiste van de wereld.
O+

SPOILER
S. 2014
J. 2016
  zondag 3 augustus 2014 @ 11:44:52 #226
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_143011356
Ik lees altijd 's nachts bij met de nachtvoeding maar reageren op de telefoon is matig. Even kijken wat ik nog had onthouden.

Ik zag een spekkige Tom voorbij komen :D Ik vond zijn armen trouwens best gespierd over komen :P

Ik zag een kusmondje O+ Ik kijk echt uit naar dat soort dingetjes. Hoewel ik nu ook altijd erg moet lachen om het melkgezicht van Lucas :+ (wapperende armen en daarbij zijn mondje tot een perfecte O gevormd inclusief zenuwachtig "hoch hoch hoch geluid").

Blue met haar mooie ventje O+ En wat is ie groot dan, Lucas heeft hier nog steeds maat 50/56 en ik krijg van iedereen te horen dat hij zo groot is :?

En Dyre, heel fijn om te lezen dat het toch allemaal goed gaat. Hoop dat je borstvoeding alsnog beter gaat lopen en dat jullie heel snel eindelijk naar huis mogen.

Ok en verder ben ik het kwijt :')

Ik heb net voor het eerst weer een rondje in mijn auto gereden O+ Het voelde echt ZO fantastisch. Gisteren was het zes weken geleden dat Lucas is geboren dus nu mag ik alles weer (autorijden, sporten, tillen). Het voelt echt alsof mijn huisarrest opgeheven is :')

Oh en ik ben tot de ontdekking gekomen dat mijn voeten groter/ breder zijn dan voor de zwangerschap. Al mijn ballerina's en pumps passen niet meer :( Dat wordt dus shoppen. Ergens leuk maar eigenlijk zat dat niet in de planning :') En ik had nog wel gehoopt dat dat van die veranderende schoonmaat een fabeltje zou zijn
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_143011699
Van harte gm! Wat een snoetje!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_143013251
Chanty dat laatste stukje in je post over de ks en schoenen :')
De herkenbaarheid!
Ik tel ook af naar mijn vrijheid! Nog 1week en 6 dagen..
(alsof ik niet stiekem af en toe al iets teveel doe en dan teruggefloten wordt door mn eigen lijf)
  zondag 3 augustus 2014 @ 13:22:37 #229
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_143013608
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 11:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
:W

Mijn dochter O+ en ik willen ook graag meedoen. :)

Afgelopen donderdag 31 juli is na een heel heftige bevalling met 37.5 weken onze dochter S.arah geboren. (3490 gram en 49cm)
Sinds vrijdag zijn we thuis en mevrouw doet het heel goed, Drinkt netjes haar flesjes leeg, Huilt alleen als ze pijn/kramp heeft, bij honger smakt ze.
Ze ziet iets geel maar daarom mag ze nu de hele dag voor t raam slapen.
En natuurlijk is ze net als iedere baby de mooiste van de wereld.
O+

SPOILER
Jaaaaa, daar ben je!! :W

Welkom, maar ook voor andere die er de afgelopen dagen zijn bijgekomen! O+

Hier gaat alles best heel aardig met ons..
Mijn meiske heeft ineens een enorme groeispurt gemaakt, dus alles in maatje 56 was ineens nagenoeg te klein, dus ik heb maat 62 uit de verzamelbox gehaald en gewassen en vrijdag heb ik maar wat bijgekocht! :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zondag 3 augustus 2014 @ 13:34:14 #230
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143013874
Welkom GM en dochter S. :W
  zondag 3 augustus 2014 @ 13:35:18 #231
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_143013903
Tom al tandjes :o

Mijn 10!!! mander alweer heeft er nog 0 _O-

Gras vind ze maar niks _O- maar gister de hele dag op rit meer dan 2 uur en en ook weer terug. En nog geen huiltje of iets O+. Voor de eerste keer bij opa en oma ver weg. Zelfs nog geslapen daar ook.

Gm en S :W
  zondag 3 augustus 2014 @ 14:06:22 #232
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143014873
10 mnd al Bubs! :o *O*
pi_143016796
Sommigen van jullie gaan zo enorm hard. Zag vanmorgen in WOHTS-topic hillzillah meepraten. En ik dacht, maar die is toch pas net bevallen??
Maar nee, haar muppet wordt toch ook al 1 :')

Hi gm met je mooie meisje :W

Over 3 weken moet ik weer gaan werken. Ik zie dat totaal nog niet zitten op geestelijk vlak bij mezelf maar ook niet voor Emma. Als ik zie hoe mijn man half in paniek raakt als ze ontroostbaar is dan denk ik, hoe kan hij dan rustig blijven als ik hele dagen weg ben? Ok, geldt dan voor de eerste week voornamelijk maar daarna gaat ze naar m'n schoonouders en ik voel me er niet prettig bij dat ze daar heel veel gaat huilen (en dat gaat zeker weten gebeuren). Het idee dat ze naar het kdv vind ik dan minder erg want die weten met heel veel soorten kindjes wel raad.
Anyway, hoe onredelijk is het van mij om nu nog aan te geven dat ik een week of 4/5 ouderschapsverlof wil opnemen? Ik weet dat je dat 2 maanden van tevoren moet doen, maar hoe kun je in hemelsnaam dan al weten dat je kindje even wat meer aandacht nodig heeft van mama?
Ik zou haar dan wel per 1 sep naar het kdv laten gaan maar niet naar opa en oma.
Tralalalaaa
  zondag 3 augustus 2014 @ 16:06:28 #234
73386 Fazz
onderweg
pi_143018058
GM, gefeliciteerd met je dochter! O+ Wat een schatje!

Dyre, fijn dat je meisje het zo goed doet! Hopelijk gaat het drinken snel beter zodat de sonde eruit kan :)

TAP, geen idee hoe werkgevers daar mee om zullen gaan. Je leidinggevende zou toch langs komen, heb je het toen al besproken? :*

Coco, F is heul wel nog een kleine baby :( Hij is pas 2,5 maand dus :6
Tom al een tand! :o Snelle!

Chanty, fijn zeg weer autorijden. Hoe gaat het nu met L.ucas, spuugt en huilt hij al minder? :*

Bubs gefeliciteerd met je 10 maanden baby!
pi_143018679
Ze wilde langskomen ja, maar ze heeft niet meer op m'n mail gereageerd en is dus nog niet langsgeweest :( en dat terwijl ze er op werk altijd op stond dat je binnen 24 uur moest reageren op mail. Doet ze t zelf niet!
Tralalalaaa
  zondag 3 augustus 2014 @ 16:43:35 #236
73386 Fazz
onderweg
pi_143018967
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:29 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ze wilde langskomen ja, maar ze heeft niet meer op m'n mail gereageerd en is dus nog niet langsgeweest :( en dat terwijl ze er op werk altijd op stond dat je binnen 24 uur moest reageren op mail. Doet ze t zelf niet!
Najaa zeg, wat raar. Dan zelf maar weer contact opnemen?
pi_143019014
Ja, heb gisteren weer een mail gestuurd met de vraag of ze m'n vorige mail ontvangen heeft of dat er iets fout was gegaan. Ik had dezelfde middag teruggemaild, vind t raar dat zij zich niet aan haar eigen gestelde regels houdt.
Tralalalaaa
pi_143033795
Boh ik ben de hele avond in touw geweest met een heel verdrietig meisje :'(
Normaal wil ze prima slapen maar nu was het krijsen, krijsen, krijsen.. En waarom? Geen idee.
Uiteindelijk maar een half flesje extra gegeven en nu slaapt ze eindelijk. Arm kind.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_143034194
Och arm hummeltje. Zielig is dat he, als ze zo verdrietig zijn! Gelukkig is ze nu wel fijn aan het slapen, hopelijk slaapt ze vannacht lekker :*
Tralalalaaa
pi_143034481
RFR vervelend is dat hè. Ik geef in zo'n geval ook vaak een extra flesje en 9 van de 10 keer helpt dat. Fijn dat ze nu lekker slaapt.

GM :W ik had geloof ik nog geen hallo gezegd. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')