Die mevrouw zei ook dat ze gisteren ook al 3 gevallen had. Maar toch....quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:07 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sunshine, wat vervelend. Waarschijnlijk ga je je er niet minder zorgen om maken, maar het gebeurt best vaak hoor dat kindjes terug moeten komen. En in de meeste gevallen slagen ze dan wel voor de test.
Jij moet ze hebben met luipaardprint, remember?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 07:15 schreef Limone het volgende:
Fantastische schoenen, ook voor mijn baby.
Hahahaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:14 schreef Burdie het volgende:
Ben je lekker aan het lunchen, gebeurt er dit...
Lolquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:14 schreef Burdie het volgende:
Ben je lekker aan het lunchen, gebeurt er dit...
Hahaa dit!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
LolMoet eigenlijk zo'n horrormuziekje onder
Dat heb ik ook enorm. (drie kinderen is soms best druk.. zeker met de leeftijden die wij hebbenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:23 schreef RunForrestRun het volgende:
Oh man, ik zie zoveel leuks voorbij komen. En dan wil ik reageren en denk ik: straks even de laptop pakken want dat is makkelijker terugkijken en dan opeens is er zo weer een dag voorbij. Weer vergeten.
Ik lees trouw alles maar dat reageren.
+1!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:22 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb vaak dat ik wel wil reageren, maar dat hetgeen dat ik dan wil zeggen al vaker is gezegd. En dan denk ik, never mind, dat leest toch niemand
Maar ik lees wel altijd mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had Tom ook. Toen kwamen ze terug (het was bij ons thuis), en ging het weer niet goed. De eerste keer waarschijnlijk water (hij was in badje geweest), en de keer erna was hij verkouden. Blijkbaar kunnen zelfs heel zachte geluidjes (hij had een 'snurkje' bij het ademhalen) de test al verstoren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net terug van het consultatiebureau voor een gehoortest.
Rechteroortje pikte niet alle signalen op :/ Volgende week terugkomen. Toen we er verder op in gingen, zei ze dat ze niks mocht zeggen erover. Ik dacht wtf, het is toch ons kind?
En nu maak ik me zorgen...
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:01 schreef Fazzoletti het volgende:
En m'n blije ei lachte me vast uit om m'n brakke hoofd
Wow, dat is toch ook al bijna geen 'echte' baby meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grote jongen al
En +1 herkenbaarheid wat het reageren betreftIk lees meestal alles wel bij, maar dat doe ik dan vaak op de telefoon (als ik zit te poepen
), dus dan wil ik later reageren. Maar ja...
Doe een filmpje ofzo van die kusjes! Dat klinkt echt té schattigquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:24 schreef Moppert het volgende:
En hij geeft kusjes terug als je hem een kusje geeft.![]()
En soms dan ligt hij in d box of in zijn bedje en als hij je dan ziet dan geeft hij ook spontaan een kusje in de lucht.![]()
Burdie, dat filmpjeChanty heeft gelijk, daar moet horrormuziek onder
Noh, Nikki, schatjes![]()
Dat zul je altijd zien jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:35 schreef Moppert het volgende:
Ik heb de camera naast mij liggenmaar dan doet hij het natuurlijk net niet.
Oh, ik vind vooral die aap zo goedquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:39 schreef GotC het volgende:
CocoSerieuze zaak, op een supertof kleed liggen
Ik ging er stiekem al vanuit dat je die nog uploadt danquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:35 schreef Moppert het volgende:
Ik heb de camera naast mij liggenmaar dan doet hij het natuurlijk net niet.
Ik heb wel een foto waarop je het een beetje kan zien.
En hoe de aap precies naar boven kijktquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, ik vind vooral die aap zo goedDie handen liggen precies goed
[..]
Ik ging er stiekem al vanuit dat je die nog uploadt danOf niet?
Ja, er kwam een baby tussendoor!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ging er stiekem al vanuit dat je die nog uploadt dan Of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier doet hij net zijn lippen naar binnen voor een grote kus
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
ja joh! Dat is mijn favoriete zoekonderwerp!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:28 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Jij moet ze hebben met luipaardprint, remember?
--
Oh Nikki, je mannen!
--
Dat wat Moppert zegt Sunshine! De gehoortestmevrouw zei het hier van te voren al dat ze dan niet verder mocht uitweiden maar dat er later een nieuwe test gedaan zou worden. (Hier was het in een keer goed trouwens.)
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:19 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ja, er kwam een baby tussendoor!
Let niet op de mooie zonnebrandgloed
NohhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier doet hij net zijn lippen naar binnen voor een grote kusSowieso, kusjes
Tom krijgt zn eerste tandjeminipuntje ervan is al door. Rechter voortandje onder.
Tom is een snelle wat dat betreftquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:08 schreef ikke_84 het volgende:
R en Tom al tandjeswat super snel! Of die van mij is laat dat kan ook
![]()
Ja... weet je... ik liep naar buiten met mijn sleutels nog in mijn hand en ik zei tegen mijzelf: "Doe die sleutels nu in je tas, Limoon (Maar dan mijn echte naam, he? Hoewel ik M. in het echt wel eens Limoentje noem.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:45 schreef BlueEyes het volgende:
Limone je sleutels, waar was je met je gedachten?
En paraplu mee,supermomheld!
Ik zou mooi kletsnat zijn geworden met kind en al omdat ik dat soort dingen straal vergeten zou![]()
Als het goed is zat gister het maatje 44 shirt bij de post, klopt dat?!quote:
Oooh sleutels... Ik heb ook een haat liefde verhouding met ze. Net als met mijn telefoon overigens. Hoe vaak ik al niet terug gefietst ben naar waar ik vandaan kwam om mijn sleutels op te halen *zucht*quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:06 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja... weet je... ik liep naar buiten met mijn sleutels nog in mijn hand en ik zei tegen mijzelf: "Doe die sleutels nu in je tas, Limoon (Maar dan mijn echte naam, he? Hoewel ik M. in het echt wel eens Limoentje noem.), want je raakt ze zo kwijt.." Voorspellende gave, ik heb het!
![]()
En die paraplu? Iets met schade, schande en wijs worden.![]()
Ik vind Dikkie Dik ook zo leuk!Mijn man vindt de naam stom. Dan hoor ik hem door de babyfoon voorlezen: "Poes zit buiten in het gras.."
![]()
Limoentjequote:Op zondag 3 augustus 2014 10:06 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja... weet je... ik liep naar buiten met mijn sleutels nog in mijn hand en ik zei tegen mijzelf: "Doe die sleutels nu in je tas, Limoon (Maar dan mijn echte naam, he? Hoewel ik M. in het echt wel eens Limoentje noem.), want je raakt ze zo kwijt.." Voorspellende gave, ik heb het!
![]()
En die paraplu? Iets met schade, schande en wijs worden.![]()
Ik vind Dikkie Dik ook zo leuk!Mijn man vindt de naam stom. Dan hoor ik hem door de babyfoon voorlezen: "Poes zit buiten in het gras.."
![]()
Bij prenatal hebben ze nu ook dikkie dik slaapzakken!quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:21 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Oooh sleutels... Ik heb ook een haat liefde verhouding met ze. Net als met mijn telefoon overigens. Hoe vaak ik al niet terug gefietst ben naar waar ik vandaan kwam om mijn sleutels op te halen *zucht*
En die webshop.. Daar heb ik sinds kort kennis mee gemaakt.... Daar ga ik eensch een mooie bestelling plaatsen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
![]()
Mijn dochteren ik willen ook graag meedoen.
Afgelopen donderdag 31 juli is na een heel heftige bevalling met 37.5 weken onze dochter S.arah geboren. (3490 gram en 49cm)
Sinds vrijdag zijn we thuis en mevrouw doet het heel goed, Drinkt netjes haar flesjes leeg, Huilt alleen als ze pijn/kramp heeft, bij honger smakt ze.
Ze ziet iets geel maar daarom mag ze nu de hele dag voor t raam slapen.
En natuurlijk is ze net als iedere baby de mooiste van de wereld.
Jaaaaa, daar ben je!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom, maar ook voor andere die er de afgelopen dagen zijn bijgekomen!![]()
Hier gaat alles best heel aardig met ons..
Mijn meiske heeft ineens een enorme groeispurt gemaakt, dus alles in maatje 56 was ineens nagenoeg te klein, dus ik heb maat 62 uit de verzamelbox gehaald en gewassen en vrijdag heb ik maar wat bijgekocht!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
Najaa zeg, wat raar. Dan zelf maar weer contact opnemen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:29 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ze wilde langskomen ja, maar ze heeft niet meer op m'n mail gereageerd en is dus nog niet langsgeweesten dat terwijl ze er op werk altijd op stond dat je binnen 24 uur moest reageren op mail. Doet ze t zelf niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |