abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142993169
Gaat zo snel!
En meneer weet het goed te spelen allemaal. Aandachtsmonstertje.
Dus as we speak sta ik te koken met hem in de draagdoek. Want boxliggen is stom, rondkijken en observeren is beter.
pi_142995119
O+ te lief allemaal! De wup en de rufter en en en. Zucht.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_142995277
Wat een leuke ventjes allemaal O+
pi_142999699
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:28 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Jij moet ze hebben met luipaardprint, remember?

--

Oh Nikki, je mannen!

--

Dat wat Moppert zegt Sunshine! De gehoortestmevrouw zei het hier van te voren al dat ze dan niet verder mocht uitweiden maar dat er later een nieuwe test gedaan zou worden. (Hier was het in een keer goed trouwens.)
ja joh! Dat is mijn favoriete zoekonderwerp!

[ Bericht 0% gewijzigd door Limone op 02-08-2014 21:42:34 ]
pi_143000125
Hahahaha, dat handje Burd! Ik heb 'm zelfs twee keer bekeken! :D

Mooi jongen, die Tom! Of zou het de foto zijn? ;)

Al een maand Blue?! Wow, wat een gaaf gezicht heeft hij O+

Wat een rijkdom, Moppert! Echte kussen. *;

En wat leuk om updates te lezen! En kom vooral ook alle leuke dingen posten. Is ook leuker om later weer terug te lezen. ;)

Wij hadden vandaag een hele leuke dag. We zijn eerst naar de bootjes gaan kijken en op de weg terug begon het te regenen. Gelukkig had ik, als ekte supermom*, een paraplu mee. Nou, ik had haar geen groter plezier kunnen doen. Hilarisch vond ze het. Ze heeft de rest van de weg alleen maar de schaterslapppelach gehad. O+

*Dan laat ik maar even buiten beschouwing dat ik mijn huissleutels in een winkel laat liggen terwijl mijn man op reis is en mijn moeders huissleutel ook nog aan die bos zit -ooooh ze vermoordt mij als ze kwijt zijn- please god, laat ze daar alsjeblieft nog liggen.. (dat lagen ze) :')
pi_143000487
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 17:19 schreef Moppert het volgende:

[..]

Ja, er kwam een baby tussendoor! :D

Let niet op de mooie zonnebrandgloed :'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier doet hij net zijn lippen naar binnen voor een grote kus :D
Nohhhh O+ Sowieso, kusjes O+

Tom krijgt zn eerste tandje :o minipuntje ervan is al door. Rechter voortandje onder.
pi_143000585
Oh limone, daar zou ik zelf echt van in de stress schieten ook :o Gelukkig heb je ze weer gevonden.
pi_143000907
Wat een knappe kindjes komen er toch voorbij O+

R en Tom al tandjes :o wat super snel! Of die van mij is laat dat kan ook ;)

Aaah R die een kus geeft dat is liiieeefff

limone gelukkig lagen de sleutels er nog.
Schaterslappelach O+

thx voor de tussendoortjes tips. De soepstengels zijn een succes.
pi_143001301
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:08 schreef ikke_84 het volgende:
R en Tom al tandjes :o wat super snel! Of die van mij is laat dat kan ook ;)
Tom is een snelle wat dat betreft :Y Net als zn grote zus.

Heb laatst gelezen dat er een erfelijkheidsfactor in zit. M. en ik waren zelf respectievelijk 3 en 4 maanden oud toen we tanden kregen. En Saar kreeg idd haar eerste tandje toen ze nog net geen 4 maanden was; Tom is nu iets ouder dan 3 maanden. Dus in ons geval lijkt het te kloppen, qua erfelijkheid.
pi_143002548
Hier nog zo iemand die wel iedere dag meeleest, maar niet veel reageert. In het ziekenhuis hebben we genoeg andere dingen aan ons hoofd, en als ik thuis ben lees ik altijd wel mee, maar dan ben ik echt te moe om te typen.

Maar vandaag was zo'n goede dag dat ik nog genoeg energie heb voor een flinke updatepost :D
L. is gewoon zomaar van de monitor af :o Ze heeft al 48 uur geen alarm (hartdipjes) meer gehad en nu durven ze het zonder de monitor aan. Wel spannend hoor! We zijn zo gewend om bij ieder piepje en kreuntje naar de monitor te kijken en nu moeten we naar L. zelf leren kijken :P Maar dit betekent wel dat ze weer een stapje dichterbij is om naar huis te gaan O+

Het drinken gaat ook steeds beter! Ze krijgt nu 8 keer per dag 50ml en zeker de helft daarvan gaat nu via de fles. Als ze echt te moe is, of ze krijgt de fles niet op, dan gaat de rest via de sonde. Maar het doel is natuurlijk om die sonde er helemaal uit te krijgen. En vandaag al 3 keer achter elkaar zomaar een flesje opgekregen. Ze doet zo haar best die kleine meid O+

Het kolven en de borstvoeding gaat eigenlijk wel nog steeds teleurstellend. Ik kolf nog iedere dag, maar ik zie de productie bijna dagelijks een beetje minder worden.

Ik probeer L ook iedere dag minstens 1 keer borstvoeding te geven. Als ze goed wakker is, echt honger heeft en mijn toeschietreflex komt goed op gang, dan drinkt ze soms zomaar 30ml achter elkaar. (wat voor ons best veel is, de rest gaat via de sonde) Maar zodra er 1 van die 3 dingen niet lekker loopt, zijn we soms een half uur met haar bezig en drinkt ze niets. (en moet alles alsnog met de sonde)

Het enige wat haar eigenlijk nog in het ziekenhuis houdt nu is de sonde. Als ze haar flesjes goed op krijgt mag die eruit, maar zolang ik borstvoeding wil blijven proberen, moet ze hem dus inhouden. Ik wil niet dat ze onnodig lang moet blijven omdat ik zonodig borstvoeding wil geven, maar aan de andere kant wil ik die borstvoeding toch wel echt thuis ook een kans kunnen geven, en moeten we blijven oefenen. Lastig dus... maandag komt de lactatiekundige weer om het erover te hebben.

Ook heeft ze flink wat last van haar darmen. Ze is hele dagen aan het persen en kreunen, maar de poepluiers komen maar zelden, en dan heeft ze echt van die harde keutels. Maisolie deed niet zoveel, dus sinds vandaag heeft ze lactulose. (daar kan ze dan wel weer krampjes van kan krijgen)

We zijn nog steeds zo trots op onze meid, vooral nu ze zo haar best doet met de flesjes en ze goed aan het aansterken is. Lekker in bad vind ze zo heerlijk en bijna iedere dag zie ik haar weer iets nieuws doen O+

R. al tandjes! En kusjes terugkrijgen, ik kan niet wachten tot ik van die natte zoenen van L krijg :D

Fazz, wat een geweldige glimlach krijg je daar zeg O+

Tom met z'n wijze blik :D

Blue, 4 weken al, wat een knul O+ L. was gisteren precies 4 weken, we hebben geprobeerd om haar maatje 50 aan te trekken, maar daar kan ze nog in zwemmen :P

Limone supermom :D
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 23:02:01 #211
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143002816
Dyre, L. vd monitor af! Super knap! En ook nog eens goed aan het drinken. Leuk om te lezen O+

Tom met tanden :o
pi_143004102
Ooh dat ingesmeerde snoetje van R. met kusje, te zoet!

En bij Coco al een tandje, wat vroeg zijn jullie er bij!
Ga meteen morgen m'n eigen boek ens opzoeken wanneer ik tandjes kreeg.
Ben benieuwd of dat hier dan ook zo ongeveer lopen gaat.

Limone je sleutels, waar was je met je gedachten?
En paraplu mee,supermomheld!
Ik zou mooi kletsnat zijn geworden met kind en al omdat ik dat soort dingen straal vergeten zou :@

Dyre O+
Had al DM gestuurd, fijn zo'n update van je te lezen.
pi_143009661
Fazz, Het ziet er idd uit alsof je uitgelachen wordt. Zo'n mini gniffeltje O+

Blue, DIKKIE DIK MOBILE!!! MOET HEBBEN!!! Toen ik zwanger was had ik in mijn hoofd dat het kamertje de thema Dikkie Dik moest worden. Dat had ik jaren daarvoor eens gezien in een winkel. Werkelijk ALLES van Dikkie dik! Toen ik ging shoppen was het enige wat ik kon vinden een knuffel ;( Needless to say, ik was verdrietig.

Dyre, YAY voor je super sterke mini!! O+
pi_143009803
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_143009841
Ooh Hilz, ik heb een Dikkie Dik kamertje :@
Want dat MOEST van m'n hormonen.
Het is alleen erg zoeken en improviseren geweest maar Dikkie Dik it is!
pi_143009866
Blue, wat spreken we af?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_143009918
DM :D
pi_143009997
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:45 schreef BlueEyes het volgende:

Limone je sleutels, waar was je met je gedachten?
En paraplu mee,supermomheld!
Ik zou mooi kletsnat zijn geworden met kind en al omdat ik dat soort dingen straal vergeten zou :@

Ja... weet je... ik liep naar buiten met mijn sleutels nog in mijn hand en ik zei tegen mijzelf: "Doe die sleutels nu in je tas, Limoon (Maar dan mijn echte naam, he? Hoewel ik M. in het echt wel eens Limoentje noem. :@ ), want je raakt ze zo kwijt.." Voorspellende gave, ik heb het! :7

En die paraplu? Iets met schade, schande en wijs worden. :')

Ik vind Dikkie Dik ook zo leuk! O+ Mijn man vindt de naam stom. Dan hoor ik hem door de babyfoon voorlezen: "Poes zit buiten in het gras.." :') O+
pi_143010024
geheheh die Dikkie Dik webshop:

zondag 3 augustus 2014 @ 10:21:24 #220
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_143010144
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:53 schreef Dyre het volgende:
Als het goed is zat gister het maatje 44 shirt bij de post, klopt dat?! O-)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_143010146
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 10:06 schreef Limone het volgende:

[..]

Ja... weet je... ik liep naar buiten met mijn sleutels nog in mijn hand en ik zei tegen mijzelf: "Doe die sleutels nu in je tas, Limoon (Maar dan mijn echte naam, he? Hoewel ik M. in het echt wel eens Limoentje noem. :@ ), want je raakt ze zo kwijt.." Voorspellende gave, ik heb het! :7

Ik vind Dikkie Dik ook zo leuk! O+ Mijn man vindt de naam stom. Dan hoor ik hem door de babyfoon voorlezen: "Poes zit buiten in het gras.." :') O+
Oooh sleutels... Ik heb ook een haat liefde verhouding met ze. Net als met mijn telefoon overigens. Hoe vaak ik al niet terug gefietst ben naar waar ik vandaan kwam om mijn sleutels op te halen *zucht*

En die webshop.. Daar heb ik sinds kort kennis mee gemaakt.... Daar ga ik eensch een mooie bestelling plaatsen :D :D
  zondag 3 augustus 2014 @ 10:41:13 #222
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143010379
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 10:06 schreef Limone het volgende:

[..]

Limoentje O+!
pi_143010971
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 10:21 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Oooh sleutels... Ik heb ook een haat liefde verhouding met ze. Net als met mijn telefoon overigens. Hoe vaak ik al niet terug gefietst ben naar waar ik vandaan kwam om mijn sleutels op te halen *zucht*

En die webshop.. Daar heb ik sinds kort kennis mee gemaakt.... Daar ga ik eensch een mooie bestelling plaatsen :D :D
Bij prenatal hebben ze nu ook dikkie dik slaapzakken!
pi_143010988
Bij baby 2.0 ga ik helemaal LOS! :D Lakentjes dekentjes behang knuffels... ;)
pi_143011139
:W

Mijn dochter O+ en ik willen ook graag meedoen. :)

Afgelopen donderdag 31 juli is na een heel heftige bevalling met 37.5 weken onze dochter S.arah geboren. (3490 gram en 49cm)
Sinds vrijdag zijn we thuis en mevrouw doet het heel goed, Drinkt netjes haar flesjes leeg, Huilt alleen als ze pijn/kramp heeft, bij honger smakt ze.
Ze ziet iets geel maar daarom mag ze nu de hele dag voor t raam slapen.
En natuurlijk is ze net als iedere baby de mooiste van de wereld.
O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
  zondag 3 augustus 2014 @ 11:44:52 #226
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_143011356
Ik lees altijd 's nachts bij met de nachtvoeding maar reageren op de telefoon is matig. Even kijken wat ik nog had onthouden.

Ik zag een spekkige Tom voorbij komen :D Ik vond zijn armen trouwens best gespierd over komen :P

Ik zag een kusmondje O+ Ik kijk echt uit naar dat soort dingetjes. Hoewel ik nu ook altijd erg moet lachen om het melkgezicht van Lucas :+ (wapperende armen en daarbij zijn mondje tot een perfecte O gevormd inclusief zenuwachtig "hoch hoch hoch geluid").

Blue met haar mooie ventje O+ En wat is ie groot dan, Lucas heeft hier nog steeds maat 50/56 en ik krijg van iedereen te horen dat hij zo groot is :?

En Dyre, heel fijn om te lezen dat het toch allemaal goed gaat. Hoop dat je borstvoeding alsnog beter gaat lopen en dat jullie heel snel eindelijk naar huis mogen.

Ok en verder ben ik het kwijt :')

Ik heb net voor het eerst weer een rondje in mijn auto gereden O+ Het voelde echt ZO fantastisch. Gisteren was het zes weken geleden dat Lucas is geboren dus nu mag ik alles weer (autorijden, sporten, tillen). Het voelt echt alsof mijn huisarrest opgeheven is :')

Oh en ik ben tot de ontdekking gekomen dat mijn voeten groter/ breder zijn dan voor de zwangerschap. Al mijn ballerina's en pumps passen niet meer :( Dat wordt dus shoppen. Ergens leuk maar eigenlijk zat dat niet in de planning :') En ik had nog wel gehoopt dat dat van die veranderende schoonmaat een fabeltje zou zijn
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_143011699
Van harte gm! Wat een snoetje!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_143013251
Chanty dat laatste stukje in je post over de ks en schoenen :')
De herkenbaarheid!
Ik tel ook af naar mijn vrijheid! Nog 1week en 6 dagen..
(alsof ik niet stiekem af en toe al iets teveel doe en dan teruggefloten wordt door mn eigen lijf)
  zondag 3 augustus 2014 @ 13:22:37 #229
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_143013608
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 11:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
:W

Mijn dochter O+ en ik willen ook graag meedoen. :)

Afgelopen donderdag 31 juli is na een heel heftige bevalling met 37.5 weken onze dochter S.arah geboren. (3490 gram en 49cm)
Sinds vrijdag zijn we thuis en mevrouw doet het heel goed, Drinkt netjes haar flesjes leeg, Huilt alleen als ze pijn/kramp heeft, bij honger smakt ze.
Ze ziet iets geel maar daarom mag ze nu de hele dag voor t raam slapen.
En natuurlijk is ze net als iedere baby de mooiste van de wereld.
O+

SPOILER
Jaaaaa, daar ben je!! :W

Welkom, maar ook voor andere die er de afgelopen dagen zijn bijgekomen! O+

Hier gaat alles best heel aardig met ons..
Mijn meiske heeft ineens een enorme groeispurt gemaakt, dus alles in maatje 56 was ineens nagenoeg te klein, dus ik heb maat 62 uit de verzamelbox gehaald en gewassen en vrijdag heb ik maar wat bijgekocht! :)
  zondag 3 augustus 2014 @ 13:34:14 #230
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143013874
Welkom GM en dochter S. :W
  zondag 3 augustus 2014 @ 13:35:18 #231
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_143013903
Tom al tandjes :o

Mijn 10!!! mander alweer heeft er nog 0 _O-

Gras vind ze maar niks _O- maar gister de hele dag op rit meer dan 2 uur en en ook weer terug. En nog geen huiltje of iets O+. Voor de eerste keer bij opa en oma ver weg. Zelfs nog geslapen daar ook.

Gm en S :W
  zondag 3 augustus 2014 @ 14:06:22 #232
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143014873
10 mnd al Bubs! :o *O*
pi_143016796
Sommigen van jullie gaan zo enorm hard. Zag vanmorgen in WOHTS-topic hillzillah meepraten. En ik dacht, maar die is toch pas net bevallen??
Maar nee, haar muppet wordt toch ook al 1 :')

Hi gm met je mooie meisje :W

Over 3 weken moet ik weer gaan werken. Ik zie dat totaal nog niet zitten op geestelijk vlak bij mezelf maar ook niet voor Emma. Als ik zie hoe mijn man half in paniek raakt als ze ontroostbaar is dan denk ik, hoe kan hij dan rustig blijven als ik hele dagen weg ben? Ok, geldt dan voor de eerste week voornamelijk maar daarna gaat ze naar m'n schoonouders en ik voel me er niet prettig bij dat ze daar heel veel gaat huilen (en dat gaat zeker weten gebeuren). Het idee dat ze naar het kdv vind ik dan minder erg want die weten met heel veel soorten kindjes wel raad.
Anyway, hoe onredelijk is het van mij om nu nog aan te geven dat ik een week of 4/5 ouderschapsverlof wil opnemen? Ik weet dat je dat 2 maanden van tevoren moet doen, maar hoe kun je in hemelsnaam dan al weten dat je kindje even wat meer aandacht nodig heeft van mama?
Ik zou haar dan wel per 1 sep naar het kdv laten gaan maar niet naar opa en oma.
Tralalalaaa
  zondag 3 augustus 2014 @ 16:06:28 #234
73386 Fazz
onderweg
pi_143018058
GM, gefeliciteerd met je dochter! O+ Wat een schatje!

Dyre, fijn dat je meisje het zo goed doet! Hopelijk gaat het drinken snel beter zodat de sonde eruit kan :)

TAP, geen idee hoe werkgevers daar mee om zullen gaan. Je leidinggevende zou toch langs komen, heb je het toen al besproken? :*

Coco, F is heul wel nog een kleine baby :( Hij is pas 2,5 maand dus :6
Tom al een tand! :o Snelle!

Chanty, fijn zeg weer autorijden. Hoe gaat het nu met L.ucas, spuugt en huilt hij al minder? :*

Bubs gefeliciteerd met je 10 maanden baby!
pi_143018679
Ze wilde langskomen ja, maar ze heeft niet meer op m'n mail gereageerd en is dus nog niet langsgeweest :( en dat terwijl ze er op werk altijd op stond dat je binnen 24 uur moest reageren op mail. Doet ze t zelf niet!
Tralalalaaa
  zondag 3 augustus 2014 @ 16:43:35 #236
73386 Fazz
onderweg
pi_143018967
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:29 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ze wilde langskomen ja, maar ze heeft niet meer op m'n mail gereageerd en is dus nog niet langsgeweest :( en dat terwijl ze er op werk altijd op stond dat je binnen 24 uur moest reageren op mail. Doet ze t zelf niet!
Najaa zeg, wat raar. Dan zelf maar weer contact opnemen?
pi_143019014
Ja, heb gisteren weer een mail gestuurd met de vraag of ze m'n vorige mail ontvangen heeft of dat er iets fout was gegaan. Ik had dezelfde middag teruggemaild, vind t raar dat zij zich niet aan haar eigen gestelde regels houdt.
Tralalalaaa
pi_143033795
Boh ik ben de hele avond in touw geweest met een heel verdrietig meisje :'(
Normaal wil ze prima slapen maar nu was het krijsen, krijsen, krijsen.. En waarom? Geen idee.
Uiteindelijk maar een half flesje extra gegeven en nu slaapt ze eindelijk. Arm kind.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_143034194
Och arm hummeltje. Zielig is dat he, als ze zo verdrietig zijn! Gelukkig is ze nu wel fijn aan het slapen, hopelijk slaapt ze vannacht lekker :*
Tralalalaaa
pi_143034481
RFR vervelend is dat hè. Ik geef in zo'n geval ook vaak een extra flesje en 9 van de 10 keer helpt dat. Fijn dat ze nu lekker slaapt.

GM :W ik had geloof ik nog geen hallo gezegd. :)
pi_143034484
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 10:21 schreef Rijstebuiltje het volgende:

Als het goed is zat gister het maatje 44 shirt bij de post, klopt dat?! O-)
Helaas nog geen shirtje bij de post gezien, maar ik houd het goed in de gaten ;)

Welkom GM *O*

TAP, onredelijk vind ik het zeker niet. Je geeft zelf al aan dat dit iets is wat je niet al 2 maanden van tevoren aan ziet komen. Een beetje redelijke leidinggevende moet hier wel begrip voor hebben vind ik. Je vraagt niet om een half jaar verlof, maar 4/5 weken. (maar ik weet natuurlijk niet wat voor werk je doet en hoe erg je 'gemist' wordt)

RFR, dat is niet fijn, zo'n ontroostbare meid ;( Hopelijk blijft het hierbij en slaapt ze lekker verder.

Vandaag weer goed nieuws van de verpleegkundigen: L. heeft al haar flesjes zomaar opgedronken :o Als ze dit vannacht zo doorzet gaan ze morgen haar sonde eruit halen en dan hebben we gewoon een baby zonder slangetjes en snoertjes :D Met een beetje geluk mag ze komende week al naar huis zelfs, wat zijn we daar aan toe zeg. Ze is morgen ook alweer 1 maand, heeft ze gewoon de hele eerste maand van haar leven in het ziekenhuis gelegen. Het wordt tijd voor haar eigen bedje thuis O+
(ik heb zelfs al een welkom-thuis-slinger geknipt van roze papier :D Kon op internet niets leuks vinden voor een baby en een slinger heeft ze toch zeker wel verdiend)

De lactulose heeft alleen helaas nog niets gedaan. Ze heeft nog flink last van verstoppingen en lucht. Ze is eigenlijk de hele dag aan het persen en we zien dat ze er flink last van heeft, maar een poepluier komt er maar niet. De verpleegkundige heeft haar vanavond weer een buikmassage en een 'schoorsteentje' gegeven (soort canule waarmee ze het rectum ingaan om lucht vrij te laten) Ze was al flink aan het huilen en dit maakte het niet beter, was niet leuk om te zien ;( Maar ze is weer een beetje lucht kwijt en hopelijk doet de lactulose morgen wel iets.
Het vervelendste is nog dat je haar steeds achter moet laten in dat grote bedje. Als ze nou lekker ligt te slapen is dat al moeilijk genoeg, maar zo'n verdrietige baby achterlaten is niet fijn.
pi_143036233
Jeetje Dyre, een maand alweer :o
Wat gaat t hard!! Ik duim dat ze van de week lekker mee naar huis mag.
En wat je beschrijft, och m'n moederhart ;( kan me je gevoel heel goed voorstellen.

Ik kan best gemist worden op werk, want 'dan huren ze gewoon een externe in', zoals m'n manager t zei als er teveel werk ligt om weggewerkt te worden.
Ze zijn nu al gewend dat ik er niet ben, een week of 5 overleven ze best wel.
Maar toch vind ik het heel spannend om te vragen... Voel me een enorme aansteller maar het kan voor m'n gevoel gewoon niet anders.
Tralalalaaa
  maandag 4 augustus 2014 @ 05:12:30 #243
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_143041942
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:00 schreef Dyre het volgende:

[..]

Helaas nog geen shirtje bij de post gezien, maar ik houd het goed in de gaten ;)

:( waarom zegt TrackTrace dat het is afgeleverd! :{

[ Bericht 60% gewijzigd door Rijstebuiltje op 04-08-2014 05:19:03 ]
pi_143042437
Vandaag gaat (8> onze dochter aangeven O+ voelt als n bijzondere dag!
S. 2014
J. 2016
pi_143042633
Dyre wat spannend. Hopelijk blijft ze het zo goed doen en mag ze deze week lekker naar huis toe. O+

GM kleine tip, geef hem een fototoestel mee. Dan kan de ambtenaar even een foto maken. Kun jij thuis ook meegenieten van dat moment. O+

Ik heb S gisteren fruit gegeven, banaan. Hij vond het heerlijk en at alles op. En het grootste voordeel, hij had daardoor weer genoeg aan de flessen en zat weer op 29 schepjes. *O* Vandaag weer fruit dus. :)
Met T wachten we nog even met bijvoeding, want die heeft echt nog voldoende aan zijn flessen.
  maandag 4 augustus 2014 @ 07:53:39 #246
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_143042665
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 07:48 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dyre wat spannend. Hopelijk blijft ze het zo goed doen en mag ze deze week lekker naar huis toe. O+

GM kleine tip, geef hem een fototoestel mee. Dan kan de ambtenaar even een foto maken. Kun jij thuis ook meegenieten van dat moment. O+

Ik heb S gisteren fruit gegeven, banaan. Hij vond het heerlijk en at alles op. En het grootste voordeel, hij had daardoor weer genoeg aan de flessen en zat weer op 29 schepjes. *O* Vandaag weer fruit dus. :)
Met T wachten we nog even met bijvoeding, want die heeft echt nog voldoende aan zijn flessen.
Wij gaan vanavond bloemkool proberen! :)

En idd Nikki, camera meegeven aan manlief GM.. Mijn schoonmoeder is meegegaan om aangifte te doen en heeft foto's genaakt! :) Dat blije hoofd van manlief vergeet ik nooit meer! O+
pi_143042737
Hij moest al om 8:00 dus heb er niet meer over nagedacht... -O- maar goed ik kijk al een paar dagen tegen een heel blij hoofd aan O+
S. 2014
J. 2016
pi_143042793
Wij hebben samen aangifte gedaan, ook een keer iets anders :D Maar dat kon gewoon in het ziekenhuis, dus dat is niet helemaal eerlijk ;)
En eigenlijk was dat best een beetje saai daar, in ieder geval niet echt fotografisch interessant :P

Lekker _NIKKI_, S aan de banaan :9

quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:12 schreef Rijstebuiltje het volgende:

:( waarom zegt TrackTrace dat het is afgeleverd! :{
Dat is raar :? Er lag ook geen briefje in de bus dat er iets bij de buren is afgegeven... Straks toch maar even bij de buren vragen dan.
  maandag 4 augustus 2014 @ 08:14:51 #249
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143042801
Leuk, mini's die starten met bijvoeding O+!

Camera..serieus nog nooit aan gedacht :+

Net T. voor het eerst naar de gastouder gebracht. Toch wel spannend..
  maandag 4 augustus 2014 @ 08:19:17 #250
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_143042839
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 08:13 schreef Dyre het volgende:
Wij hebben samen aangifte gedaan, ook een keer iets anders :D Maar dat kon gewoon in het ziekenhuis, dus dat is niet helemaal eerlijk ;)
En eigenlijk was dat best een beetje saai daar, in ieder geval niet echt fotografisch interessant :P

Lekker _NIKKI_, S aan de banaan :9

[..]

Dat is raar :? Er lag ook geen briefje in de bus dat er iets bij de buren is afgegeven... Straks toch maar even bij de buren vragen dan.
Het was een brievenbus pakketje :)
Zat in een wit doosje ..

In het ziekenhuis waar ik en GM zijn bevallen, zat ook een aangiftebalie, maar die is wegbezuinigd! :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')