quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het echt kampschoentjes maar goed. Ze zijn duur dus dragen zal ze ze
Ik mag dat toch vinden? Ik hou gewoon niet zo van opvallend.quote:
Je mag dat zeker vinden hoor! Moest voornamelijk lachen om de toevoeging "ze zijn duur dus dragen zal ze ze."quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik mag dat toch vinden? Ik hou gewoon niet zo van opvallend.
En moederinstinkt ik had het weer. Sac had weer poep dus weer uit bed gevist. Ze ging ook meteen staan toen ik bij haar bed was.
Mijn moeder wordt altijd boos als ik hem bolle, dikbil of speklapje noemquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:38 schreef Limone het volgende:
[..]
Ohja, die mensen. Als je een keer een -grappig bedoelde- opmerking maakt over haar buiten proportioneel grote hoofd, krijg je meteen zo'n zuur gezicht. Alsof je je eigen kind niet mag uitlachen
Die mevrouw zei ook dat ze gisteren ook al 3 gevallen had. Maar toch....quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:07 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sunshine, wat vervelend. Waarschijnlijk ga je je er niet minder zorgen om maken, maar het gebeurt best vaak hoor dat kindjes terug moeten komen. En in de meeste gevallen slagen ze dan wel voor de test.
Jij moet ze hebben met luipaardprint, remember?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 07:15 schreef Limone het volgende:
Fantastische schoenen, ook voor mijn baby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |