Helaas nog geen shirtje bij de post gezien, maar ik houd het goed in de gatenquote:Op zondag 3 augustus 2014 10:21 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Als het goed is zat gister het maatje 44 shirt bij de post, klopt dat?!
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:00 schreef Dyre het volgende:
[..]
Helaas nog geen shirtje bij de post gezien, maar ik houd het goed in de gaten
Wij gaan vanavond bloemkool proberen!quote:Op maandag 4 augustus 2014 07:48 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dyre wat spannend. Hopelijk blijft ze het zo goed doen en mag ze deze week lekker naar huis toe.
GM kleine tip, geef hem een fototoestel mee. Dan kan de ambtenaar even een foto maken. Kun jij thuis ook meegenieten van dat moment.
Ik heb S gisteren fruit gegeven, banaan. Hij vond het heerlijk en at alles op. En het grootste voordeel, hij had daardoor weer genoeg aan de flessen en zat weer op 29 schepjes.Vandaag weer fruit dus.
Met T wachten we nog even met bijvoeding, want die heeft echt nog voldoende aan zijn flessen.
Dat is raarquote:Op maandag 4 augustus 2014 05:12 schreef Rijstebuiltje het volgende:
waarom zegt TrackTrace dat het is afgeleverd!
Het was een brievenbus pakketjequote:Op maandag 4 augustus 2014 08:13 schreef Dyre het volgende:
Wij hebben samen aangifte gedaan, ook een keer iets andersMaar dat kon gewoon in het ziekenhuis, dus dat is niet helemaal eerlijk
![]()
En eigenlijk was dat best een beetje saai daar, in ieder geval niet echt fotografisch interessant
Lekker _NIKKI_, S aan de banaan
[..]
Dat is raarEr lag ook geen briefje in de bus dat er iets bij de buren is afgegeven... Straks toch maar even bij de buren vragen dan.
Nu wordt weer 4 maanden aangeraden ivm allergiën, maar wij wachten ook nog even. Sowieso hebben we de 4-maanden cb afspraak waarbij het wordt gezegd pas als hij bijna 5 maanden isquote:Op maandag 4 augustus 2014 09:03 schreef Take_A_Picture het volgende:
Jeetje, bijvoeding al Nikki! Ook jij bent toch pas net bevallen??
Wanneer moet je nou starten met bijvoeding? 6 maanden toch? Ik ben het echt vergeten hoe oud maxi was, volgens mij pas met 6 maanden.
Huuuu, had mail terug van manager. Ze komt vrijdagmiddag langs. Had eerst aangegeven de eerste week halve dagen te willen werken en dat keurde ze goed. Ben benieuwd wat ze zegt als ik pas 1 oktober wil beginnen en dat wil doen van ouderschapsverlof. Ik vind het nu al spannend
Maar! Mini is vandaag al 11 weken! Ik vind het echt te bizar hoe snel de weken voorbij vliegen hoor.
Precies zo was het bij ons ook. En toen nog gewacht tot ze 5 maanden en 3 weken was. Met vier maanden hadden we ook niet kunnen raplyen en dat wilde ik graag.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:08 schreef Dot. het volgende:
[..]
Nu wordt weer 4 maanden aangeraden ivm allergiën, maar wij wachten ook nog even. Sowieso hebben we de 4-maanden cb afspraak waarbij het wordt gezegd pas als hij bijna 5 maanden isEn kan me voorstellen dat het idd spannend is!
Ze raden het zelfs aan op hun sitequote:Op maandag 4 augustus 2014 10:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wij zijn met 6 maanden begonnen met bijvoeding. Vond het cb raar boeiend.
tap wat vervelend allemaal
Heb ik wat gemist? Was hij kwijt?quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:25 schreef GotC het volgende:
Net een berichtje van de gastouder, T. ligt heerlijk te slapen daar. Wat een opluchting
Wat fijnquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:25 schreef GotC het volgende:
Net een berichtje van de gastouder, T. ligt heerlijk te slapen daar. Wat een opluchting
Ja ik vond (vindquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat fijnis wel een hele stap, lijkt me! (Ik hik er ook enorm tegen aan). Hoe vaak gaat hij?
Ik wil ook geen discussie aan gaan dus dat is mooi.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:28 schreef Burdie het volgende:
Volgens andere bronnen kan het prima, we eten twee keer per jaar maïs, hij heeft niks ingeslikt ervan, we zaten er bovenop, hij heeft enorme lol gehad, ik vind het prima. Wil eigenlijk niet eens de discussie aan gaan, Moppert.
16:30. Goeie wendag gelijkquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:01 schreef Burdie het volgende:
Bron was een snel rondje google.
GotC hoe laat kan je hem weer ophalen?
Ooh kan me zo indenken dat dat spannend is!quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:03 schreef GotC het volgende:
[..]
16:30. Goeie wendag gelijk
Werken wel allebei thuis dus kunnen er binnen 3 min zijn
Nee. Nu is het klaar hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:14 schreef GotC het volgende:
Het voelt zo onnatuurlijk, kindje wegbrengen zodat ik kan werken. Maargoed, hormonen ftw. Of mag ik dat excuus niet meer gebruiken na 9 mnd ontzwangeren?
Wat gezellig voor T. ! Wij krijgen foto's van het KDV en als ik dan zie dat ze dan samenspeelt met een ander kindje, krijg ik altijd tranen in mijn ogen.quote:De GO heeft totaal 4 kindjes (incl 2 eigen) op maandag, dus best goed te doen. Denk ik. Al vind ik 2 kindjes tegelijkertijd al een uitdaging
Dan meld ik me ziek.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:13 schreef Cwen het volgende:
TAP, bespreek 't vrijdag gewoon. Het is lastig, maar zo te horen heel nodig. Heb je al bedacht wat je doet als ze nee zegt?
Venkel thee onderdrukt aanmaak van bv. Heeft mij geholpen bij helse afbouw.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
OMG ik ben een lola ferrari in de maak aan t worden... En ik geef niet eens.bv...
Ik kreeg juist venkelthee aangeraden om meer melk aan te makenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:29 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Venkel thee onderdrukt aanmaak van bv. Heeft mij geholpen bij helse afbouw.
Met mate gebruikt neemt de bv toe, in grote mate remt hetquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:54 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik kreeg juist venkelthee aangeraden om meer melk aan te maken
Handigquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:02 schreef GotC het volgende:
[..]
In kleine mate neemt de bv toe, in grote mate remt hetVolgens borstvoeding.com dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |