Ik begin als Tom zo'n 4,5 maand is, dat voelt idd wel goedquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:53 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat een dotje, ikke!!
Ik heb al 3 weken vakantiedagen erachteraan geplakt, officieel houdt m'n verlof de 5e al op...
Eigenlijk zouden we gewoon verlof moeten hebben tot de kindjes een maand of 5, 6 zijn...
Eftelingquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:40 schreef Hilzillah het volgende:
Wij zijn gisteren met de Senn naar de Efteling geweest. Carnaval land, Droomvlucht, Fatamorgana... AANRADER!! En hij kan zichzelf schommelen op een wipkip achtige![]()
Dan gewoon dan ziekmelden?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:53 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat een dotje, ikke!!
Ik heb al 3 weken vakantiedagen erachteraan geplakt, officieel houdt m'n verlof de 5e al op...
Eigenlijk zouden we gewoon verlof moeten hebben tot de kindjes een maand of 5, 6 zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook nog wel een paar kilootjes spek in de aanbieding hoorquote:
Ze is 10mnd en krijgt ook yoghurt en wat kaas.quote:[b]Op woensdag 30 juli 2014 22:23
f_r geef jij maar 2 flessen? Krijgt ze dan niet te weinig melk binnen? Of mag je al minder geven?
Yep... Ik denk het wel...quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Efteling
Ik heb dat nog niet eens gedaan met mijn ruim anderhalf-jarige, omdat ik niet wist of dat al leuk zou zijn. Maar ik neem aan van wel dan
Burd!quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:02 schreef Burdie het volgende:
Poes is helaas niet meer. Ze was op...
Leuk, de Efteling
Krijgt hij prikjes vandaag?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:24 schreef klaprooss het volgende:
wij mogen morgen weer naar t CB ben benieuwd.
Als hij het er goed op doet dan zal het toch wel in orde zijn?quote:Op donderdag 31 juli 2014 07:50 schreef Hilzillah het volgende:
De Senn krijgt ook maar 2 flessen op een dagIs dat niet goed? Het is sowieso niet zo'n natnek. 'Ander' drinken is ook niet veel meer dan een paar slokken per dag.
Tof! Dan moeten M. en ik maar eens een keertje met Saar gaanquote:
Sprookjesbos is natuurlijk helemaal geweldig voor die leeftijd! Hell, dat vind ik zelf nog helemaal geweldigquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tof! Dan moeten M. en ik maar eens een keertje met Saar gaan
Hoe oud is de jouwes? Ik gok zo'n 10-11 maanden?quote:Op donderdag 31 juli 2014 07:14 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik kreeg met 9 maanden nog te horen dat yoghurt ed nog niet meetelt als zuivel, het moet 500 mL melk zijn.
En met 1 jaar mag je ineens naar 300, en telt yoghurt wel mee, eigenlijk heel raar.
Wij moesten gisteren ook naar het cb. Stats: 8560 gram en 70 cm.
Saar kreeg/krijgt Bambix, die op haar leeftijd afgestemde variant zeg maar. Andere pap bliefde/blieft ze nietquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:20 schreef Limone het volgende:
Lijstjes! Wat voor pap geven jullie? Ik ben op zoek naar inspiratie. Ik dacht aan boekweitmeelpap, maar het idee van een klont meel geven stond mij een beetje tegen. En ik zoek naar een recept voor aubergines voor baby's. Zelf rooster ik aubergines met (veel)olie en zout in de oven, maar dat lijkt mij voor baby's niet het juiste recept.
Nawwwwquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:23 schreef Limone het volgende:
M. grimlacht. Als ze lacht dan vertrekt haar hele gezicht.![]()
Note to self: vandaag even een foto maken.
Op facebook noemde iemand hem al een bodybuilderquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:20 schreef Limone het volgende:
Coco! <3 Het klinkt heerlijk: moeder van twee! Hihi en die tweede van Tomtommetje..
Aaw! bodybuilder klinkt eigenlijk wel weer heel lief.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nawwww/
Doe een foto ja
[..]
Op facebook noemde iemand hem al een bodybuilder
Toch wel he? Als ik hem 'dikke' of 'speklap' noem, dan willen mensen me nog wel eens verwijtend aankijken. Serieus, en dat vind ik zo raar! Hij ís gewoon een kleine speklap. Niet moddervet ofzo, maar wel een kleine -heel knappe!- dikkequote:Op donderdag 31 juli 2014 08:30 schreef Limone het volgende:
[..]
Aaw! bodybuilder klinkt eigenlijk wel weer heel lief.
Ohja, die mensen. Als je een keer een -grappig bedoelde- opmerking maakt over haar buiten proportioneel grote hoofd, krijg je meteen zo'n zuur gezicht. Alsof je je eigen kind niet mag uitlachenquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Toch wel he? Als ik hem 'dikke' of 'speklap' noem, dan willen mensen me nog wel eens verwijtend aankijken. Serieus, en dat vind ik zo raar! Hij ís gewoon een kleine speklap. Niet moddervet ofzo, maar wel een kleine -heel knappe!- dikkeMisschien moet ik hem inderdaad maar bodybuilder gaan noemen dan
![]()
Dikbil? Oei, ik denk dat dat nog wel een graadje of tien erger is hoorquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:39 schreef BlueEyes het volgende:
Onder welke noemer valt Dikbil dan?
Zo noem ik mijn spekkie steeds
Waar héb je ze anders voor??quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:38 schreef Limone het volgende:
Alsof je je eigen kind niet mag uitlachen
Ze wordt 9 augustus 1.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoe oud is de jouwes? Ik gok zo'n 10-11 maanden?
Dan zijn dat mooie stats netjes rond/tegen het gemiddelde aan
Ohhhh, dat is bijna! Baby-af; hallo dreumesquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:58 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ze wordt 9 augustus 1.
Qua lengte boog ze af op de curve, maar dat was geen probleem. Gewicht bleef het lijntje volgen, ik geloof dat ze iets onder het gemiddelde zit.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Op facebook noemde iemand hem al een bodybuilder
Heeft dat niet gewoon te maken met de samenstelling van borstvoeding/opvolgmelk versus koemelk?quote:Op donderdag 31 juli 2014 07:14 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik kreeg met 9 maanden nog te horen dat yoghurt ed nog niet meetelt als zuivel, het moet 500 mL melk zijn.
En met 1 jaar mag je ineens naar 300, en telt yoghurt wel mee, eigenlijk heel raar.
Wij moesten gisteren ook naar het cb. Stats: 8560 gram en 70 cm.
Hihiquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:14 schreef Burdie het volgende:
Papfles vind ik zo'n ranzig woord he.
[/dirty mind]
Kijk dit, helpt vastquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:53 schreef Limone het volgende:
[..]
Hihi![]()
Ik kan niet zo goed kijken naar mensen die pap eten. Daar moet ik maar eens overheen komen hihi overheen komen.
Daar heb ik het vanquote:
Haha, weet ik tochquote:
Als ik dat doe, begint ze toch te lachen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:17 schreef GotC het volgende:
Gillen, checkIk gil gewoon terug. Goede gesprekken
Och, wat een poppetjequote:Op donderdag 31 juli 2014 15:03 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Als ik dat doe, begint ze toch te lachen.. Het is zo'n vrolijkerd, echt genieten.
Leuke filmpjes van knappe baby's..
Ik zag net dit filmpje. Ontroerend.
Mooiquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:03 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Als ik dat doe, begint ze toch te lachen.. Het is zo'n vrolijkerd, echt genieten.
Leuke filmpjes van knappe baby's..
Ik zag net dit filmpje. Ontroerend.
Nietquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben emotioneel nog instabiel merk ikWanneer veranderd dat?
+1...quote:
Niet!quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben emotioneel nog instabiel merk ikWanneer veranderd dat?
Doe eens een fotootje?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind ze wel een beetje heel erg lelijk van die gouden glitterschoenen.
Als het aan haar ligt wel. Nou ja het liefst heeft ze ze vast om in d'r mond te stoppen, ze smaken schijnbaar heerlijk. Ze liggen gewoon op de commode.quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:12 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Als het aan haar ligt wel. Nou ja het liefst heeft ze ze vast om in d'r mond te stoppen, ze smaken schijnbaar heerlijk. Ze liggen gewoon op de commode.
Kind van mijquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:33 schreef Wizzy het volgende:
Grappig, nog meer baby's met schoenenfetisjisme
quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd naar de gouden glitter schoentjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze dus. In spoiler want grote foto.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:38 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]Ik vind ze wel leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze dus. In spoiler want grote foto.
Mgoed, de mijne loopt dan ook op deze:
Glitter![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het echt kampschoentjes maar goed. Ze zijn duur dus dragen zal ze ze
Ik mag dat toch vinden? Ik hou gewoon niet zo van opvallend.quote:
Je mag dat zeker vinden hoor! Moest voornamelijk lachen om de toevoeging "ze zijn duur dus dragen zal ze ze."quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik mag dat toch vinden? Ik hou gewoon niet zo van opvallend.
En moederinstinkt ik had het weer. Sac had weer poep dus weer uit bed gevist. Ze ging ook meteen staan toen ik bij haar bed was.
Mijn moeder wordt altijd boos als ik hem bolle, dikbil of speklapje noemquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:38 schreef Limone het volgende:
[..]
Ohja, die mensen. Als je een keer een -grappig bedoelde- opmerking maakt over haar buiten proportioneel grote hoofd, krijg je meteen zo'n zuur gezicht. Alsof je je eigen kind niet mag uitlachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |