abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142902657
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:38 schreef ikke_84 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie geen spam ;(

TAP, hopelijk kun je het bespreekbaar maken en tref je tóch een manager die met je meedenkt :*

Ik hoef zelf pas de 2e (of 3e) week van september te beginnen. Mijn zomervakantie overlapt namelijk met mijn zw.verlof. Plus, de week meivakantie, daar houd ik ook recht op. Groot voordeel van het onderwijs :Y
pi_142902732
Oh, daar is 'ie! Wat een lekker ding! O+ En mooie foto ook :Y
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:51:58 #78
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_142902784
Ikke wat een superleuk ventje heb je daar! O+!
pi_142902847
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:22 schreef Fazzoletti het volgende:
Coco, Tom al 7,5kg!! En ik vond mijn F al groot met 6,1 kg met 11 weken :+ Leuk dat het zo goed gaat thuis met z'n grote zus. Succes met de verhuizing!

Vandaag gewinkeld met F in Den Haag. Niets voor hem maar wel veel voor mij >:) Heerlijk om weer even te winkelen, en om weer in 'normale' kleding te passen O+ Gevoed bij de lunch en terug in de trein, ging helemaal goed! F lag lekker te slapen of was naar me aan't lachen vanuit de wagen O+
Haha, Tom is een spekkie ja :D O+ En thx, het huis is steeds meer af :)

Oh, ik hoop dat ik snel weer (mooi) in normale kleding pas. Lijkt me heerlijk! En het klimkt als een lekker dagje shoppen met F. :)
pi_142902879
Wat een dotje, ikke!!

Ik heb al 3 weken vakantiedagen erachteraan geplakt, officieel houdt m'n verlof de 5e al op...
Eigenlijk zouden we gewoon verlof moeten hebben tot de kindjes een maand of 5, 6 zijn...
Tralalalaaa
pi_142902935
Ah Burdie, wat verdrietig van je kat :*

Cwen, mooie stats! Fijn dat ze zo openminded waren ^O^
pi_142903212
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:53 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat een dotje, ikke!!

Ik heb al 3 weken vakantiedagen erachteraan geplakt, officieel houdt m'n verlof de 5e al op...
Eigenlijk zouden we gewoon verlof moeten hebben tot de kindjes een maand of 5, 6 zijn...
Ik begin als Tom zo'n 4,5 maand is, dat voelt idd wel goed :Y

Bij Saar begon ik toen zij 3mnd was, Vond ik toen prima, máár ik weet niet hoe het uiteindelijk 'echt' bevallen zou zijn, aangezien ik na 1 dag werken weer ben uitgevallen. En uiteindelijk pas zo'n 2mnd later weer begonnen (en in eerste instantie halve dagen). Achteraf gezien was het ook wel fijn om zoveel samen met Saartje te zijn (al was ik toen ook wel blij dat ik weer aan de slag kon).
pi_142903266
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:40 schreef Hilzillah het volgende:
Wij zijn gisteren met de Senn naar de Efteling geweest. Carnaval land, Droomvlucht, Fatamorgana... AANRADER!! En hij kan zichzelf schommelen op een wipkip achtige O+ O+
Efteling O+

Ik heb dat nog niet eens gedaan met mijn ruim anderhalf-jarige, omdat ik niet wist of dat al leuk zou zijn. Maar ik neem aan van wel dan :)
  woensdag 30 juli 2014 @ 23:06:27 #84
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_142903505
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:53 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat een dotje, ikke!!

Dan gewoon dan ziekmelden?
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_142903981
Ikke, wat een knappe knul! En dat haar O+

Coco, lekker spekkie! O+
Tom dan, hè ;)

Fazz, lekker shoppen! Fijn he, weer iets voor jezelf?

Ik ga maar eens slapen... Hele avond bezig met m'n bezwaar tegen besluit uwv... Bah :(.
Home is where the O+ is...
pi_142904118
7.5kilo liefde O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142904348
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:15 schreef Cwen het volgende:
Coco, lekker spekkie! O+
Tom dan, hè ;)
Ik heb ook nog wel een paar kilootjes spek in de aanbieding hoor :+

Is het wel gelukt met het bezwaar? Slaap lekker :*
pi_142904464
Tap! Eens met de dames hiervoor :*

burd! Je poes! :* sterkte

een wandelende blokken jongetje M O+

ikke! Wat is hij leeeeuk! Hunk :Y

Cwen mooie stats van Ellie!

en Tom serieus al 7,5 kilo :o wow wat gaatie hard!

wij mogen morgen weer naar t CB ben benieuwd :).
♥ J & S
pi_142911785
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 30 juli 2014 22:23

f_r geef jij maar 2 flessen? Krijgt ze dan niet te weinig melk binnen? Of mag je al minder geven?

Ze is 10mnd en krijgt ook yoghurt en wat kaas.

Tap als het nog niet gaat dan ziek melden.

Burdie nooit leuk als je een beestje in moet laten slapen.

Cwen goede stats.

Coco je tom is een beertje O+
pi_142911808
Ik kreeg met 9 maanden nog te horen dat yoghurt ed nog niet meetelt als zuivel, het moet 500 mL melk zijn.

En met 1 jaar mag je ineens naar 300, en telt yoghurt wel mee, eigenlijk heel raar.

Wij moesten gisteren ook naar het cb. Stats: 8560 gram en 70 cm.
pi_142911985
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:01 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Efteling O+

Ik heb dat nog niet eens gedaan met mijn ruim anderhalf-jarige, omdat ik niet wist of dat al leuk zou zijn. Maar ik neem aan van wel dan :)
Yep... Ik denk het wel... O+
pi_142912021
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:02 schreef Burdie het volgende:
Poes is helaas niet meer. Ze was op...

Leuk, de Efteling O+
Burd! :'( Arme poezel... Sterkte

Ikke wat een mooiert!! O+ En idd heel veel haar!!

De Senn krijgt ook maar 2 flessen op een dag :o Is dat niet goed? Het is sowieso niet zo'n natnek. 'Ander' drinken is ook niet veel meer dan een paar slokken per dag.
pi_142912207
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:24 schreef klaprooss het volgende:
wij mogen morgen weer naar t CB ben benieuwd :).
Krijgt hij prikjes vandaag?
Ik ben een beetje vergeten wanneer precies die prikjes ook alweer zijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 07:50 schreef Hilzillah het volgende:
De Senn krijgt ook maar 2 flessen op een dag :o Is dat niet goed? Het is sowieso niet zo'n natnek. 'Ander' drinken is ook niet veel meer dan een paar slokken per dag.
Als hij het er goed op doet dan zal het toch wel in orde zijn?

quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 07:45 schreef Hilzillah het volgende:
Yep... Ik denk het wel... O+
Tof! Dan moeten M. en ik maar eens een keertje met Saar gaan :)
pi_142912224
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

Tof! Dan moeten M. en ik maar eens een keertje met Saar gaan :)
Sprookjesbos is natuurlijk helemaal geweldig voor die leeftijd! Hell, dat vind ik zelf nog helemaal geweldig :D
pi_142912313
Chanty, wat fijn om te lezen dat je weer een beetje boven Jan bent. Nog even en je kan met L. het hele land door!

Mooie foto's, Klap!

Nou, Burd, je poes :'(. Sterkte.

Coco! <3 Het klinkt heerlijk: moeder van twee! Hihi en die tweede van Tomtommetje.. :D

Lijstjes! Wat voor pap geven jullie? Ik ben op zoek naar inspiratie. Ik dacht aan boekweitmeelpap, maar het idee van een klont meel geven stond mij een beetje tegen. En ik zoek naar een recept voor aubergines voor baby's. Zelf rooster ik aubergines met (veel)olie en zout in de oven :9 , maar dat lijkt mij voor baby's niet het juiste recept.

Nee Doe Normaal Mabawa! Stappen?! Je kan zo met Ellie naar de dreumesjes!

Ach Tap, wat rot. :* Ik kan er niets meer aan toevoegen, maar sterkte!

Goeie curve Cwen!

Lekker he, Fazz, normale kleding? Hb je ook je eigen maat weer? Dat duurde bij mij best lang nog..

Nee ikke! Wat een prachtig ventje! En wat een bos haar! Me gusta.
pi_142912336
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 07:14 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik kreeg met 9 maanden nog te horen dat yoghurt ed nog niet meetelt als zuivel, het moet 500 mL melk zijn.

En met 1 jaar mag je ineens naar 300, en telt yoghurt wel mee, eigenlijk heel raar.

Wij moesten gisteren ook naar het cb. Stats: 8560 gram en 70 cm.
Hoe oud is de jouwes? Ik gok zo'n 10-11 maanden?

Dan zijn dat mooie stats netjes rond/tegen het gemiddelde aan :)
pi_142912346
M. grimlacht. Als ze lacht dan vertrekt haar hele gezicht. :') O+ Note to self: vandaag even een foto maken.
pi_142912361
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:20 schreef Limone het volgende:
Lijstjes! Wat voor pap geven jullie? Ik ben op zoek naar inspiratie. Ik dacht aan boekweitmeelpap, maar het idee van een klont meel geven stond mij een beetje tegen. En ik zoek naar een recept voor aubergines voor baby's. Zelf rooster ik aubergines met (veel)olie en zout in de oven :9 , maar dat lijkt mij voor baby's niet het juiste recept.
Saar kreeg/krijgt Bambix, die op haar leeftijd afgestemde variant zeg maar. Andere pap bliefde/blieft ze niet :+
pi_142912369
quote:
10s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:23 schreef Limone het volgende:
M. grimlacht. Als ze lacht dan vertrekt haar hele gezicht. :') O+ Note to self: vandaag even een foto maken.
Nawwww O+ / :D Doe een foto ja :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:20 schreef Limone het volgende:
Coco! <3 Het klinkt heerlijk: moeder van twee! Hihi en die tweede van Tomtommetje.. :D
Op facebook noemde iemand hem al een bodybuilder :D
pi_142912401
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nawwww O+ / :D Doe een foto ja :Y

[..]

Op facebook noemde iemand hem al een bodybuilder :D
Aaw! bodybuilder klinkt eigenlijk wel weer heel lief. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: