Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?
Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine. Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig. (Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.
Must have apps De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur. Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen Mallet, ex-hiker regio Doetinchem Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen Enpe, ex-hiker regio Eindhoven Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht RTS91, privéchauffeur regio Utrecht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Taxichauffeurs Dimitri_, regio Breda Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nieuwe chauffeurs:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Nog steeds tijdens het sporten, belt Bart (volgens mij is hij van Human Resources / Autoreset) me ineens op.
In een ander topic, dat ging initieel over een EMA die mijn huisgenoot krijgt, heb ik gezegd dat ik wel eens zonder rijbewijs motor heb gereden, eveneens in het motorrijlestopic. Daar post iemand ineens dit:
quote:
Op maandag 21 juli 2014 12:39 schreef Erasmo het volgende: Nee bij studentchaffeurs. Ben benieuwd wat z'n werkgever er van zou vinden.
Enfin, zonder een beschuldigend vingertje uit te steken heeft iemand dus inderdaad anoniem Autoreset gemaild daarover. Het is natuurlijk prachtig dat je met die search functie hier iemand z'n posthistorie op je dooie gemakkie met een bak koffie kan nalezen, want hij wist perfect te vertellen dat ik ooit heb gezegd dat je volgens mij bij AR eenvoudig kan frauderen door iets te declareren. Volgens mij heb ik er ook bijgezegd dat als ze het niet vertrouwen en je kunt het niet verantwoorden je gewoon de lul bent, maargoed.
Daarnaast:
Die taxi die ik gedeclareerd heb na die rit voor De Vogel naar Darp/Havelte zou ik niet overlegd hebben (jawel, namelijk met Timo) (dat was een zaterdagrit waar geen bussen reden)
Die keer dat ik op m'n donder kreeg bij -snelweglocatie- in Meerkerk omdat ik te hard reed over het terrein volgens -die lui van de snelweglocatie-.
Ik heb hem verteld dat wat ik privé uitvoer compleet mijn eigen zaken zijn en dat ik me voor Autoreset altijd probeer aan de verkeersregels te houden. Kijk maar gewoon uit wat je post, straks gaat iemand mailen. En het is uiteraard helemaal niet moeilijk om je user-ID te koppelen aan je naam via je ritten.
Eigenlijk gewoon innig sneu. Mij hoor je niet meer als ik een keer gezeik krijg. Voorkomt NSB praktijken als deze. Volgens mij was de strekking van z'n telefoontje dat ik gewoon uit moet kijken wat ik op een (publiek) forum neerzet.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2014 14:04:48 ]
Op maandag 28 juli 2014 14:01 schreef Amoeba het volgende: Nog steeds tijdens het sporten, belt Bart (volgens mij is hij van Human Resources / Autoreset) me ineens op.
In een ander topic, dat ging initieel over een EMA die mijn huisgenoot krijgt, heb ik gezegd dat ik wel eens zonder rijbewijs motor heb gereden, eveneens in het motorrijlestopic. Daar post iemand ineens dit:
[..]
Enfin, zonder een beschuldigend vingertje uit te steken heeft iemand dus inderdaad anoniem Autoreset gemaild daarover. Het is natuurlijk prachtig dat je met die search functie hier iemand z'n posthistorie op je dooie gemakkie met een bak koffie kan nalezen, want hij wist perfect te vertellen dat ik ooit heb gezegd dat je volgens mij bij AR eenvoudig kan frauderen door iets te declareren. Volgens mij heb ik er ook bijgezegd dat als ze het niet vertrouwen en je kunt het niet verantwoorden je gewoon de lul bent, maargoed.
Daarnaast:
Die taxi die ik gedeclareerd heb na die rit voor De Vogel naar Darp/Havelte zou ik niet overlegd hebben (jawel, namelijk met Timo) (dat was een zaterdagrit waar geen bussen reden)
Die keer dat ik op m'n donder kreeg bij -snelweglocatie- in Meerkerk omdat ik te hard reed over het terrein volgens -die lui van de snelweglocatie-.
Ik heb hem verteld dat wat ik privé uitvoer compleet mijn eigen zaken zijn en dat ik me voor Autoreset altijd probeer aan de verkeersregels te houden. Kijk maar gewoon uit wat je post, straks gaat iemand mailen. En het is uiteraard helemaal niet moeilijk om je user-ID te koppelen aan je naam via je ritten.
Eigenlijk gewoon innig sneu. Mij hoor je niet meer als ik een keer gezeik krijg. Voorkomt NSB praktijken als deze. [ afbeelding ] Volgens mij was de strekking van z'n telefoontje dat ik gewoon uit moet kijken wat ik op een (publiek) forum neerzet.
Dus, wat hebben we nu geleerd?
Overigens ik was het niet, want ik vind dat ook sneu, maar waarschijnlijk heeft AR zelf gewoon die idiote posts van je gevonden.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Dat planners kunnen meelezen lijkt me logisch, uiteraard moet je af en toe dan wellicht wat terughoudend zijn met posten. Maar dat er iemand zo triest is geweest om te 'klikken' is wel heel erg laag in mijn ogen. Ben het wel met Amoeba eens, wat je prive doet moet je helemaal zelf weten.
Overigens ik was het niet, want ik vind dat ook sneu, maar waarschijnlijk heeft AR zelf gewoon die idiote posts van je gevonden.
Het maakt me niet uit wie het was. Ik ga echt niet vanuit mijn zolderkamertje iemand z'n IP natrekken om daar een raam in te gaan gooien ofzo.
Nee, hij zei zelf dat iemand anoniem gemaild had.
quote:
Op maandag 28 juli 2014 14:20 schreef develor het volgende: Dat planners kunnen meelezen lijkt me logisch, uiteraard moet je af en toe dan wellicht wat terughoudend zijn met posten. Maar dat er iemand zo triest is geweest om te 'klikken' is wel heel erg laag in mijn ogen. Ben het wel met Amoeba eens, wat je prive doet moet je helemaal zelf weten.
Ik vind dat je (zeker tegenover je collega's) gewoon eerlijk moet kunnen zijn. Als ik werkelijk als een maniak daar over dat terrein had gereden had de LM echt wel Autoreset gebeld, nu krijg ik alleen te horen doe de volgende keer iets rustiger en dan is het prima. Als het geen melding waard is zie ik ook niet in waarom iemand van de HR mij daar lastig mee moet vallen.
Het maakt me niet uit wie het was. Ik ga echt niet vanuit mijn zolderkamertje iemand z'n IP natrekken om daar een raam in te gaan gooien ofzo.
Nee, hij zei zelf dat iemand anoniem gemaild had.
[..]
Ik vind dat je (zeker tegenover je collega's) gewoon eerlijk moet kunnen zijn. Als ik werkelijk als een maniak daar over dat terrein had gereden had de LM echt wel Autoreset gebeld, nu krijg ik alleen te horen doe de volgende keer iets rustiger en dan is het prima. Als het geen melding waard is zie ik ook niet in waarom iemand van de HR mij daar lastig mee moet vallen.
IP natrekken? Wat denk je van gewoon even de ritten natrekken?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Hoe wil je een IP natrekken als je niet eens weet wie het is geweest?
Edit: je hebt het hierboven al beantwoord, maar het mailtje ga je dus zeker niet krijgen van AR.
quote:
Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Ik denk dat we dit stukje in de OP ook wel kunnen aanpassen. Het gaat niet meer alleen om EW maar ook AR en andere chauffeursdiensten.
Ik bedoel dat ik de afzender van dat anonieme mailtje niet via zijn IP adres ga traceren.
Als ik dat mailtje zou hebben heb je namelijk ook zijn IP.
Hoeft niet natuurlijk. Veel (webmail) providers zenden geen IP adres mee van de verzender. Hooguit het IP van de server. En al zou je iemand's je IP hebben, het precieze adres is toch vaak niet te vinden. Soms niet eens de juiste woonplaats.
Maar ik vind het sneu dat er mensen zijn die de werkgever van iemand gaan mailen om iets wat ze op een forum lezen.
Is het misschien tijd voor een afgeschermd forum voor de studentchauffeurs via Freeforums ofzo?
Wel heel sneu inderdaad. Dit is toch een van de weinige plekken waar je als collega's in dit beroep over werk kan praten. Kan het wel openbaar zijn, mailen is wel heel triest..
Op maandag 28 juli 2014 15:06 schreef Wave103 het volgende: Wel heel sneu inderdaad. Dit is toch een van de weinige plekken waar je als collega's in dit beroep over werk kan praten. Kan het wel openbaar zijn, mailen is wel heel triest..
En dan ook mailen over iets totaal anders dan werk he.
Ik bedoel dat ik de afzender van dat anonieme mailtje niet via zijn IP adres ga traceren.
Als ik dat mailtje zou hebben heb je namelijk ook zijn IP.
Als ik via webmail een mailtje stuur heb je mijn IP niet naar het IP van de server van Google. Daarnaast kun jij zo'n IP helemaal niet natrekken en bovendien zou je ook kunnen besluiten gewoon verantwoordelijkheid te nemen voor de domme dingen die je gedaan hebt.
"If you don't want people to know what you did, maybe you shouldn't have done it in the first place." - Eric Schmidt
En Autoreset had ook gewoon zelf die post kunnen vinden natuurlijk want die lezen hier ook mee.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Hoeft niet natuurlijk. Veel (webmail) providers zenden geen IP adres mee van de verzender. Hooguit het IP van de server. En al zou je iemand's je IP hebben, het precieze adres is toch vaak niet te vinden. Soms niet eens de juiste woonplaats.
Maar ik vind het sneu dat er mensen zijn die de werkgever van iemand gaan mailen om iets wat ze op een forum lezen.
Is het misschien tijd voor een afgeschermd forum voor de studentchauffeurs via Freeforums ofzo?
Anderzijds werkt FOK! wel retechill en nieuwe chauffeurs weten dit te vinden. Ik betwijfel of een Freeforum ook zo 'laagdrempelig' is.
Als ik via webmail een mailtje stuur heb je mijn IP niet naar het IP van de server van Google. Daarnaast kun jij zo'n IP helemaal niet natrekken, ten derde zei je net nog dat het per telefoon doorgegeven was en tenslotte zou je ook kunnen besluiten gewoon verantwoordelijkheid te nemen voor de domme dingen die je gedaan hebt.
"If you don't want people to know what you did, maybe you shouldn't have done it in the first place." - Eric Schmidt
Het IP van de afzender werd vroeger in de header meegezonden. Ik werd gebeld omdat er iemand gemaild had naar AR. Dat zeg ik nu voor de derde keer.
Op maandag 28 juli 2014 14:01 schreef Amoeba het volgende: Nog steeds tijdens het sporten, belt Bart (volgens mij is hij van Human Resources / Autoreset) me ineens op.
In een ander topic, dat ging initieel over een EMA die mijn huisgenoot krijgt, heb ik gezegd dat ik wel eens zonder rijbewijs motor heb gereden, eveneens in het motorrijlestopic. Daar post iemand ineens dit:
[..]
Enfin, zonder een beschuldigend vingertje uit te steken heeft iemand dus inderdaad anoniem Autoreset gemaild daarover. Het is natuurlijk prachtig dat je met die search functie hier iemand z'n posthistorie op je dooie gemakkie met een bak koffie kan nalezen, want hij wist perfect te vertellen dat ik ooit heb gezegd dat je volgens mij bij AR eenvoudig kan frauderen door iets te declareren. Volgens mij heb ik er ook bijgezegd dat als ze het niet vertrouwen en je kunt het niet verantwoorden je gewoon de lul bent, maargoed.
Daarnaast:
Die taxi die ik gedeclareerd heb na die rit voor De Vogel naar Darp/Havelte zou ik niet overlegd hebben (jawel, namelijk met Timo) (dat was een zaterdagrit waar geen bussen reden)
Die keer dat ik op m'n donder kreeg bij -snelweglocatie- in Meerkerk omdat ik te hard reed over het terrein volgens -die lui van de snelweglocatie-.
Ik heb hem verteld dat wat ik privé uitvoer compleet mijn eigen zaken zijn en dat ik me voor Autoreset altijd probeer aan de verkeersregels te houden. Kijk maar gewoon uit wat je post, straks gaat iemand mailen. En het is uiteraard helemaal niet moeilijk om je user-ID te koppelen aan je naam via je ritten.
Eigenlijk gewoon innig sneu. Mij hoor je niet meer als ik een keer gezeik krijg. Voorkomt NSB praktijken als deze. [ afbeelding ] Volgens mij was de strekking van z'n telefoontje dat ik gewoon uit moet kijken wat ik op een (publiek) forum neerzet.
Tsja dat komt ervan als je altijd dat soort stoere dingen erbij wil zetten op een openbaar forum. Of je het nou werkelijk doet of louter stoer over wilt komen, het moest er een keer van komen dat AR zelf iets tegen zou komen. Dat het nu een sneue fokker is die je graag wil naaien, maakt het iets zieliger, maar de quote van Blacklining lijkt me zeker toepasselijk hier. Either don't do it, or don't spill it.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Zit nu in de trein naar Almere vanaf Roosendaal. Maar hij is overvol met buitenlanders met al hun koffers, tassen en backpacks. Lijken uit heel de wereld te komen, ik hoor iets Oost-Europees, Italiaans, iets Aziatisch, Australisch en nog meer.
Godverdomme, omdat het hier Amoeba betreft is het dus in feite gewoon z'n eigen schuld, maar wanneer het random iemand anders van ons was geweest, durf ik te wedden dat jullie reacties heel anders waren geweest
Mijn inziens behoor je gewoon tot de meest sneue laag van de samenleving wanneer je - als buitenstaander, die er verder niks, maar dan ook helemaal niks mee te maken heeft - een werkgever gaat mailen over wat iemand op een forum op FOK! plempt wat hij/zij in z'n vrije tijd doet, wat eigenlijk niet eens verband houdt met de werkzaamheden die hij/zij uitvoert voor de werkgever. Wat voor fucking zielige kneus ben je dan zeg, god-ver-domme. Eerlijk, ik heb daar geen goed woord voor over. Dat soort sneue figuren rennen straks ook heel hard naar de Russen toe, mocht het misgaan in den toekomst
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Op maandag 28 juli 2014 16:36 schreef qua111 het volgende: Tsja dat komt ervan als je altijd dat soort stoere dingen erbij wil zetten op een openbaar forum. Of je het nou werkelijk doet of louter stoer over wilt komen, het moest er een keer van komen dat AR zelf iets tegen zou komen. Dat het nu een sneue fokker is die je graag wil naaien, maakt het iets zieliger, maar de quote van Blacklining lijkt me zeker toepasselijk hier. Either don't do it, or don't spill it.
Het gaat me niet om die opmerking over -Meerkerk snelweg- of wat ik hier post mbt mogelijke fraude, of die taxi. Ik declareer zelf geen bonnetjes die ik niet heb. Mijn punt is dat een of andere FOK!ker doorgeeft aan AR wat ik in m'n vrije tijd uitvoer, en dat AR zich daar vervolgens wat van aantrekt vind ik persoonlijk ook jammer.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2014 19:42:22 ]
Pfff, wat ongelofelijk triest. Amoeba succes man. Aan de andere kant is dat ook wel de reden dat ik bij elke declaratie(van taxi's en tanken etc.) zet wie dat telefonisch geautoriseerd heeft .
Vandaag Breda-Meerkerk in een Clio. Naar de befaamde lm waar een foto van de kilometerstand gemaakt moet worden. Vond het daar opzich ook wel prima. Had de auto eerst voor de deur staan en ben toen binnen gaan vragen waar hij moest komen. Vriendelijke medewerkers, duidelijke instructie wat er moest gebeuren. Alleen wel een stukje lopen naar de bushalte,
Morgen Oosterhout-Den Hoorn-Breda voor PostNL. Nieuwe mercedesbus brengen en een oude ophalen. 4e keer al
Godverdomme, omdat het hier Amoeba betreft is het dus in feite gewoon z'n eigen schuld, maar wanneer het random iemand anders van ons was geweest, durf ik te wedden dat jullie reacties heel anders waren geweest
Mijn inziens behoor je gewoon tot de meest sneue laag van de samenleving wanneer je - als buitenstaander, die er verder niks, maar dan ook helemaal niks mee te maken heeft - een werkgever gaat mailen over wat iemand op een forum op FOK! plempt wat hij/zij in z'n vrije tijd doet, wat eigenlijk niet eens verband houdt met de werkzaamheden die hij/zij uitvoert voor de werkgever. Wat voor fucking zielige kneus ben je dan zeg, god-ver-domme. Eerlijk, ik heb daar geen goed woord voor over. Dat soort sneue figuren rennen straks ook heel hard naar de Russen toe, mocht het misgaan in den toekomst
mijn reactie zou ook dan echt niet anders zijn hoor... What goes around, comes around..vesides, wie zegt dat iemand anders ar heeft gemaild? Kan ook best zijn dat iemand van planning ofzo zijn pohi heeft gezien maar liever anoniem blijft. Gister trouwens even een mb sprinter gereden zoals het ook kan, automaatbak maar 0-100 ging sneller als in menig luxeauto.
mijn reactie zou ook dan echt niet anders zijn hoor... What goes around, comes around..vesides, wie zegt dat iemand anders ar heeft gemaild? Kan ook best zijn dat iemand van planning ofzo zijn pohi heeft gezien maar liever anoniem blijft. Gister trouwens even een mb sprinter gereden zoals het ook kan, automaatbak maar 0-100 ging sneller als in menig luxeauto.
Hij zelf. En dan? Dan mailt nog steeds een FOK!ker. Ik heb reden genoeg om aan te nemen dat iemand de moraalridder uithangt en daar iets te ver in gaat.
Nouja ik heb je vaak zat gezegd dat het niet handig was wat je allemaal online kwakte, was een beetje wachten op zoiets. Je weet ook in drie totaal ongetelateerde topics te vermelden dat je zonder rijbewijs op een motor hebt gezeten.
Hij zelf. En dan? Dan mailt nog steeds een FOK!ker. Ik heb reden genoeg om aan te nemen dat iemand de moraalridder uithangt en daar iets te ver in gaat.
Hoe sneu die persoon ook is, en hij/zij behoort zeker tot het laagste soort mensen, zie je hier dat het niet zo handig is om alles maar zo breed uit te meten en te melden, open en bloot.
Dit zat er gewoon een keer aan te komen, en zeker mbv je pohi hoef je maar een keer iets tegen te komen als AR zijnde, en dan volgt de rest vanzelf. En hoe klein het ook moge zijn, kan ik me zeker voorstellen dat zij zich daar iets van aantrekken, of het nou privé is of niet. En of je werkgever dat zou mogen doen of niet is een tweede.
En wat Sarasi zegt, altijd maar alles zo populair online plempen is echt een van je beste karakter trekken. Heeft het al wel eens iets goeds opgeleverd (behalve respect op Fok) ?
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Hoe sneu die persoon ook is, en hij/zij behoort zeker tot het laagste soort mensen, zie je hier dat het niet zo handig is om alles maar zo breed uit te meten en te melden, open en bloot.
Dit zat er gewoon een keer aan te komen, en zeker mbv je pohi hoef je maar een keer iets tegen te komen als AR zijnde, en dan volgt de rest vanzelf. En hoe klein het ook moge zijn, kan ik me zeker voorstellen dat zij zich daar iets van aantrekken, of het nou privé is of niet. En of je werkgever dat zou mogen doen of niet is een tweede.
En wat Sarasi zegt, altijd maar alles zo populair online plempen is echt een van je beste karakter trekken. Heeft het al wel eens iets goeds opgeleverd (behalve respect op Fok) ?
Niet bepaald. Maar zoals ik al zei, ik houd het gezeur voortaan wel voor me. En respect op FOK! bestaat niet.
Toch jammer.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2014 18:36:40 ]
Niet bepaald. Maar zoals ik al zei, ik houd het gezeur voortaan wel voor me. En respect op FOK! bestaat niet.
Toch jammer.
Dan mag je me toch vertellen waarom je zo vaak dat soort dingen meldt terwijl het niet relevant is.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Niet bepaald. Maar zoals ik al zei, ik houd het gezeur voortaan wel voor me. En respect op FOK! bestaat niet.
Toch jammer.
Houd het alsjeblieft niet voor je . Ik vind het altijd wel amusant om te lezen hoe je dan bijvoorbeeld weer bonje met de buschauffeur hebt, of een klacht wil indienen bij AR. Dat is uiteindelijk ook niet waar je dit 'gezijk' nou van gekregen hebt
[ Bericht 0% gewijzigd door kweenie1 op 28-07-2014 22:38:04 ]
Houdt het alsjeblieft niet voor je . Ik vind het altijd wel amusant om te lezen hoe je dan bijvoorbeeld weer bonje met de buschauffeur hebt, of een klacht wil indienen bij AR. Dat is uiteindelijk ook niet waar je dit 'gezijk' nou van gekregen hebt
Nee, maar ruzie met die vent van Breukelen, of een keer iets te hard over een parkeerterrein rijden bij 6t of Meerkerk snelweg, dat zijn wel de dingen waar die vent over begon.
Zoals zo vaak gezegd, pas op met klantnamen/straatnamen, zelfs op deze pagina wordt al een klantnaam genoemd. Wij hebben een geheimhoudingsplicht getekend (ik als PC bij EW iig wel), dan moet je er ook erg voorzichtig mee zijn. Er zijn bedrijven die scannen forums af op hun eigen bedrijfsnaam, ik weet niet precies hoe het werkt maar volgens mij is het op FOK! ook al wel eens gebeurd met DUO, die begon opeens zelf te reageren nadat iemand er een topic/klacht op het forum heeft gezet. De cryptische omschrijvingen (de vogel in ... of snelweglocatie in Meerkerk) die hier soms gebruikt worden zijn dan wel weer goed vind ik.
En reken er maar op dat EW en/of AR mee leest hier.
Op maandag 28 juli 2014 19:37 schreef DrSnuggle het volgende: Zoals zo vaak gezegd, pas op met klantnamen/straatnamen, zelfs op deze pagina wordt al een klantnaam genoemd. Wij hebben een geheimhoudingsplicht getekend (ik als PC bij EW iig wel), dan moet je er ook erg voorzichtig mee zijn. Er zijn bedrijven die scannen forums af op hun eigen bedrijfsnaam, ik weet niet precies hoe het werkt maar volgens mij is het op FOK! ook al wel eens gebeurd met DUO, die begon opeens zelf te reageren nadat iemand er een topic/klacht op het forum heeft gezet. De cryptische omschrijvingen (de vogel in ... of snelweglocatie in Meerkerk) die hier soms gebruikt worden zijn dan wel weer goed vind ik.
En reken er maar op dat EW en/of AR mee leest hier.
Ik ben de welbekende zoveelste newbie hier en werk, Nouja werk. begin voor autoreset. Nu heb ik dus morgen een rit van een klant naar een verhuurbedrijf. Echter op de ritinformatie staat geen enkel formulier genoemd. Moet ik nu wel het standaard overdrachtsformulier invullen en zoja waar? of dien ik enkel die auto te besturen zonder "papierwerk"
Op maandag 28 juli 2014 20:23 schreef JanJappert het volgende: Ik ben de welbekende zoveelste newbie hier en werk, Nouja werk. begin voor autoreset. Nu heb ik dus morgen een rit van een klant naar een verhuurbedrijf. Echter op de ritinformatie staat geen enkel formulier genoemd. Moet ik nu wel het standaard overdrachtsformulier invullen en zoja waar? of dien ik enkel die auto te besturen zonder "papierwerk"
Nee, het hoeft niet maar het mag wel. Als jij keihard op papier wil hebben van dan tot dan had ik die auto ivm bekeuringen zou ik het doen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2014 20:26:13 ]
Nou ja, ongeacht wie het is in dezen, vind ik niet dat er ook maar enige reden tot klagen is nu. Vroeg of laat zat dit er aan te komen. 'Tegenwoordig' kun je niet meer alles op internet schreeuwen. Anoniem ben je al lang niet meer. Niet voor niets bestaat de 'regel' dat je geen klantnamen post al tijden. Volgens mij heb ik die samen met Mallet en ik dacht Viezze nog 'ingevoerd' tijdens het updaten van de OP. Weliswaar als suggestie, maar het is toch goed te zien dat het strikt wordt nageleefd in verband met privacy gevoelige informatie. Niet alleen naar de klant, maar ook naar jezelf.
Op maandag 28 juli 2014 20:35 schreef joppie_saus het volgende: Nou ja, ongeacht wie het is in dezen, vind ik niet dat er ook maar enige reden tot klagen is nu. Vroeg of laat zat dit er aan te komen. 'Tegenwoordig' kun je niet meer alles op internet schreeuwen. Anoniem ben je al lang niet meer. Niet voor niets bestaat de 'regel' dat je geen klantnamen post al tijden. Volgens mij heb ik die samen met Mallet en ik dacht Viezze nog 'ingevoerd' tijdens het updaten van de OP. Weliswaar als suggestie, maar het is toch goed te zien dat het strikt wordt nageleefd in verband met privacy gevoelige informatie. Niet alleen naar de klant, maar ook naar jezelf.
Het gaat mij erom dat wat ik in m'n vrije tijd uitvoer ineens wordt opgepikt door AR en ik daar een telefoontje over krijg. Wat we hier zeggen over werk is verondersteld bekend bij AR/EW. Dat weet ik ook. Ik weet zelfs welke planner hier post.
Op maandag 28 juli 2014 13:22 schreef Amoeba het volgende: Dimitri, moet de auto tussen 5 en 6 afleveren. Ik haal 'm zo laat mogelijk op (4 uur), werd gebeld tijdens het sporten.
Ah.. Ik had eigenlijk tijd genoeg op schiphol, maar net voordat ik er was kreeg ik er een rit bij.
Er waren mensen die weer terug naar Maastricht moesten omdat hun vlucht geannuleerd was.. Dus die heb ik meteen weer mee terug genomen. Anders hadden we wel ff kunnen meeten.
Ah.. Ik had eigenlijk tijd genoeg op schiphol, maar net voordat ik er was kreeg ik er een rit bij.
Er waren mensen die weer terug naar Maastricht moesten omdat hun vlucht geannuleerd was.. Dus die heb ik meteen weer mee terug genomen. Anders hadden we wel ff kunnen meeten.
En die lui gingen op meter van Schiphol naar Maastricht?
Ik rij alleen zakelijk vervoer, we hebben prijsafspraken met alle bedrijven waar we vervoer voor verzorgen. Schiphol - Maastricht is denk ik 250 Euro, enkel. Heb vandaag ook Antwerpen - Venlo gereden en Hasselt - Schiphol dus tel uit je winst.
Ritten mogen absoluut niet gecombineerd worden met andere mensen ofzo.
Op maandag 28 juli 2014 20:23 schreef JanJappert het volgende: Ik ben de welbekende zoveelste newbie hier en werk, Nouja werk. begin voor autoreset. Nu heb ik dus morgen een rit van een klant naar een verhuurbedrijf. Echter op de ritinformatie staat geen enkel formulier genoemd. Moet ik nu wel het standaard overdrachtsformulier invullen en zoja waar? of dien ik enkel die auto te besturen zonder "papierwerk"
Als er niks staat over formulieren, moet je ook geen formulier invullen. Mocht je nou persé een formulier in willen vullen doe dan in ieder geval niet het innameformulier en noteer niks over schades.
Beste is om bij twijfel gewoon even met de planning te bellen, zij waarderen het altijd als je bij onduidelijkheid even met hun overlegt, zeker als het je eerste dag is.
Voor mij morgen weer niks.. Hopen op een spoedje. Amoeba, moet jij niet op vakantie?
Op maandag 28 juli 2014 14:01 schreef Amoeba het volgende: Nog steeds tijdens het sporten, belt Bart (volgens mij is hij van Human Resources / Autoreset) me ineens op.
In een ander topic, dat ging initieel over een EMA die mijn huisgenoot krijgt, heb ik gezegd dat ik wel eens zonder rijbewijs motor heb gereden, eveneens in het motorrijlestopic. Daar post iemand ineens dit:
[..]
Enfin, zonder een beschuldigend vingertje uit te steken heeft iemand dus inderdaad anoniem Autoreset gemaild daarover. Het is natuurlijk prachtig dat je met die search functie hier iemand z'n posthistorie op je dooie gemakkie met een bak koffie kan nalezen, want hij wist perfect te vertellen dat ik ooit heb gezegd dat je volgens mij bij AR eenvoudig kan frauderen door iets te declareren. Volgens mij heb ik er ook bijgezegd dat als ze het niet vertrouwen en je kunt het niet verantwoorden je gewoon de lul bent, maargoed.
Daarnaast:
Die taxi die ik gedeclareerd heb na die rit voor De Vogel naar Darp/Havelte zou ik niet overlegd hebben (jawel, namelijk met Timo) (dat was een zaterdagrit waar geen bussen reden)
Die keer dat ik op m'n donder kreeg bij -snelweglocatie- in Meerkerk omdat ik te hard reed over het terrein volgens -die lui van de snelweglocatie-.
Ik heb hem verteld dat wat ik privé uitvoer compleet mijn eigen zaken zijn en dat ik me voor Autoreset altijd probeer aan de verkeersregels te houden. Kijk maar gewoon uit wat je post, straks gaat iemand mailen. En het is uiteraard helemaal niet moeilijk om je user-ID te koppelen aan je naam via je ritten.
Eigenlijk gewoon innig sneu. Mij hoor je niet meer als ik een keer gezeik krijg. Voorkomt NSB praktijken als deze. [ afbeelding ] Volgens mij was de strekking van z'n telefoontje dat ik gewoon uit moet kijken wat ik op een (publiek) forum neerzet.
Ik vind je af en toe wel grappig posten maar dit is uiteraard gewoon zielig. Blijkbaar neemt iemand echt de moeite om lekker een mail naar ar of Ew te sturen. Kunnen We net zo goed deze topic opdoeken, aangezien vele hier posten.
Ik rij alleen zakelijk vervoer, we hebben prijsafspraken met alle bedrijven waar we vervoer voor verzorgen. Schiphol - Maastricht is denk ik 250 Euro, enkel. Heb vandaag ook Antwerpen - Venlo gereden en Hasselt - Schiphol dus tel uit je winst.
Ritten mogen absoluut niet gecombineerd worden met andere mensen ofzo.
en hoeveel km is zo'n rit? Eemshaven Schiphol is bij ons 275,- personenwagen en iets van 300,- voor een busje. Dan heb je het over c.a. 225 km. Volgens mij zijn jullie best goedkoop.
Naar huis gaan kostte teveel tijd. Dus ik ben maar meteen naar het ophaaladres gegaan. Het is een rit naar de snelweglocatie in Meerkerk. Dus ik vrees dat ik dan toch echt moet vragen of het op het ophaaladres geprint kan worden.
en hoeveel km is zo'n rit? Eemshaven Schiphol is bij ons 275,- personenwagen en iets van 300,- voor een busje. Dan heb je het over c.a. 225 km. Volgens mij zijn jullie best goedkoop.
Ik schat zo'n 200 kilometer. Prijzen verschillen ook per bedrijf. Sommige bedrijven waarvoor we rijden zijn dermate groot dat het wel eens voorkomt dat je de hele dag alleen mensen van bedrijf A. vervoert. Die krijgen dan natuurlijk ook wel wat korting op hun factuur. Sommige bedrijven nemen voor 50k per maand aan diensten af gok ik.
We hebben geen meter in de auto dus alles is op afspraak.
Ik schat zo'n 200 kilometer. Prijzen verschillen ook per bedrijf. Sommige bedrijven waarvoor we rijden zijn dermate groot dat het wel eens voorkomt dat je de hele dag alleen mensen van bedrijf A. vervoert. Die krijgen dan natuurlijk ook wel wat korting op hun factuur. Sommige bedrijven nemen voor 50k per maand aan diensten af gok ik.
We hebben geen meter in de auto dus alles is op afspraak.
Wij reden elke dag van Groningen naar Eemshaven en terug voor een bedrijf, zeker 100* per maand. Contract voor 100,- ofzo per rit, dus de volle mep. Groningen Schiphol is standaard 275,- bij ons, waarmee we volgens mij de goedkoopste van Groningen zijn. Vanuit Groningen stad is het vaak 300,- of meer. (200km)
Op dinsdag 29 juli 2014 11:19 schreef Amoeba het volgende: De tering, en als ik van Eindhoven naar Schiphol moet krijg ik nog geeneens 30 euro.
Trouwens 10 september afrijden bij het CBR. Had alleen wel ietsjes eerder gemogen, volgens mij is dat al in het nieuwe academische jaar.
Van die 275,- krijg ik ook maar 4 a 5* bruto c.a. 12¤ Dan levert het vervoeren van de collega's van mijn vader meer op; c.a. 10 euro voor 3 kwartier werk.
Maandag 1 september beginnen de colleges al weer op de UU, beginnen ze in Eindhoven later? Alleen in september nog studenten-ov en dan is het afgelopen. Daarom vind ik het best wel jammer dat er nu zo weinig ritten zijn, was/is toch een relaxed baantje. Na m'n vakantie eind augustus nog 2 weken fulltime beschikbaar, hopelijk krijg ik dan als 'uitsmijter' een dikke wagen mee (S500 Coupe ofzo ).
Op dinsdag 29 juli 2014 11:54 schreef Amoeba het volgende: Ik weet het niet precies. Vakanties komen altijd als totale verrassingen voor mij en evenzo weet ik ook niet precies hoelang deze duurt.
Verdien jij maar 5 euro bruto Marco? Dat kan toch heul niet.
nee, 12 euro en een beetje. Tenminste, bij het taxiwerk. Het andere werk zit op c.a. 16,- bruto per uur.
Heeft iemand hier nog moeten rijden terwijl de straten helemaal onder water stond? En zo ja, wat doe je dan eigenlijk? Gewoon verder rijden in z'n 1/2 oid?
Op dinsdag 29 juli 2014 13:19 schreef Solidberg het volgende: Heeft iemand hier nog moeten rijden terwijl de straten helemaal onder water stond? En zo ja, wat doe je dan eigenlijk? Gewoon verder rijden in z'n 1/2 oid?
Was hier de hele tijd prima weer. Hangt ervan af hoe diep trouwens; bij te diep water niet doorheen rijden: Mocht er water naar binnen komen en de motor uitvallen, kan je deze afschrijven.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker doen!
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Op dinsdag 29 juli 2014 14:50 schreef Pizzabodem het volgende: Ik zou het niet doen. Straks besluiten ze om je niet meer in te plannen bijvoorbeeld, dat wil je niet waarschijnlijk?
Dat is het risico wel. Heb nog niet 1,2,3 iets anders namelijk.
Ik ben te eerlijk om voor bv Pepperminds mensen op te gaan lichten met lulverhalen, en de horeca ook liever niet.
Als ik nou godverdomme toen ik 14 was door was gegaan met programmeren kon ik nu als een baas HTML/PHP/CSS/Javascript/Java en had ik makkelijk een baantje gescoord.
Zou eerst voor een ziekenhuis gaan werken, moest ik wel wat VB leren. Uiteindelijk nooit doorgegaan, bezuinigingen.
Dat is het risico wel. Heb nog niet 1,2,3 iets anders namelijk.
Ik ben te eerlijk om voor bv Pepperminds mensen op te gaan lichten met lulverhalen, en de horeca ook liever niet.
Als ik nou godverdomme toen ik 14 was door was gegaan met programmeren kon ik nu als een baas HTML/PHP/CSS/Javascript/Java en had ik makkelijk een baantje gescoord.
Zou eerst voor een ziekenhuis gaan werken, moest ik wel wat VB leren. Uiteindelijk nooit doorgegaan, bezuinigingen.
Met PHP/Java e.d. kan je nu inderdaad grof geld verdienen.. Helemaal als je het handig aanpakt.. 750,- voor een projectje van 2 weken ofzo. Naast je studie uiteraard.
Met PHP/Java e.d. kan je nu inderdaad grof geld verdienen.. Helemaal als je het handig aanpakt.. 750,- voor een projectje van 2 weken ofzo. Naast je studie uiteraard.
Ik snapte op school echt geen klote van PHP. Kan wel aardig (wiskundig) JAVA.
Ik kon tot 3 jaar geleden bijna perfect html, php en mysql. Toen veranderde mijn interesse en stopte ik met die studie. En daarna nooit meer een stukje code aangeraakt. Hooguit nog sql queries geschreven tijdens het werken met ArcGis.
Ben benieuwd of ik er nog wat van zou snappen nu
Ooit ook Java gedaan voor studie. Alles wat ik nog weet is public static void
Ik snapte op school echt geen klote van PHP. Kan wel aardig (wiskundig) JAVA.
PHP ken ik dan wel, maar bij mijn doordeweekse baan moet ik een heel programma schrijven in Visual Basic, waar ik best wel extreem slecht in ben(was) dus dat wordt nog wat.
Op dinsdag 29 juli 2014 15:03 schreef Pizzabodem het volgende: Ik kon tot 3 jaar geleden bijna perfect html, php en mysql. Toen veranderde mijn interesse en stopte ik met die studie. En daarna nooit meer een stukje code aangeraakt. Hooguit nog sql queries geschreven tijdens het werken met ArcGis.
Ben benieuwd of ik er nog wat van zou snappen nu
Ooit ook Java gedaan voor studie. Alles wat ik nog weet is public static void
Als je dat OO principe snapt is dat best mooi.
HTML is niet zo lastig, al jaren niet meer gedaan, maar dat pik je zo op.
Net bij het Ferrari Museum geweest en daar een poosje rond getourd. Nu 2 nachtjes pitten in 1 of ander fout porno hotel (wel goedkoop) morgen dagje Parma en dan nog een weekje camperen aan het Gardameer.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op dinsdag 29 juli 2014 17:00 schreef Fiorano het volgende: Net bij het Ferrari Museum geweest en daar een poosje rond getourd. Nu 2 nachtjes pitten in 1 of ander fout porno hotel (wel goedkoop) morgen dagje Parma en dan nog een weekje camperen aan het Gardameer.
Het goede leven, ik ben jaloers
Vanaf vandaag weer beschikbaar. Vandaag, volgens planning, een kort ritje, maar duurde langer omdat de brug bij de Ring Oost in Groningen niet dicht wilde
Morgen weer twee ritten (VW Passat en een Nissan Patrol), niets te klagen tot nu toe.
Oh, en hebben ze bij de LM in Groningen (bij de Hooghoudt) nu legitimatiechecks ingevoerd?
Ik vind het soms wel raar eigenlijk, een dure auto afleveren bij een adres en er dan maar vanuit gaan dat meneer de Vries inderdaad meneer de Vries is. ID check lijkt me niet meer dan logisch, vooral bij privé adressen. Laatst liep ik ergens weg, vraagt de berijder of ik niet even zijn ID moet zien.
Op dinsdag 29 juli 2014 17:43 schreef Pizzabodem het volgende: Ik vind het soms wel raar eigenlijk, een dure auto afleveren bij een adres en er dan maar vanuit gaan dat meneer de Vries inderdaad meneer de Vries is. ID check lijkt me niet meer dan logisch, vooral bij privé adressen. Laatst liep ik ergens weg, vraagt de berijder of ik niet even zijn ID moet zien.
En nog geen werk voor morgen helaas.
Net alsof wij ooit naar onze ID gevraagd worden. Ik weet alleen dat twee car rentals dat doen. En bij die ene in Eindhoven Airport kennen ze me inmiddels van gezicht, dus daar sta ik al in het systeem.
Heb pas één keer gehad dat iemand (particulier) moeilijk deed (lees: hij ging mijn rijbewijs vergelijken met de transportopdracht).
Ohja, met die A7 werd er een kopie van m'n rijbewijs gemaakt. Als dat voor een VW UP! was geweest zou ik moeilijk gaan doen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2014 17:57:36 ]
Op dinsdag 29 juli 2014 17:43 schreef Pizzabodem het volgende: Ik vind het soms wel raar eigenlijk, een dure auto afleveren bij een adres en er dan maar vanuit gaan dat meneer de Vries inderdaad meneer de Vries is. ID check lijkt me niet meer dan logisch, vooral bij privé adressen. Laatst liep ik ergens weg, vraagt de berijder of ik niet even zijn ID moet zien.
En nog geen werk voor morgen helaas.
Inderdaad vreemd. Mensen hebben kennelijk erg veel vertrouwen als je netjes gekleed bent. Gisteren bij het ophalen bij een privé-adres had ik mezelf nog niet eens voorgesteld en ik kreeg al een sleutel in mijn handen gedrukt. Ook valt het me op dat 9 van de 10 mensen zonder te kijken hun handtekening onder het formulier zetten, dat zou ik zelf echt niet doen.
Ik moet voor een klant regelmatig nieuwe leaseauto's afleveren, vers uit de showroom. Daar wordt gevraagd, zo mogelijk, om een kopie van het rijbewijs van degene die de auto in ontvangst neemt. Vandaag voor een andere klant ook een nieuwe auto afgeleverd, daar moest het rijbewijsnummer op het formulier genoteerd worden.
Op dinsdag 29 juli 2014 18:10 schreef MG_13 het volgende: Ik moet voor een klant regelmatig nieuwe leaseauto's afleveren, vers uit de showroom. Daar wordt gevraagd, zo mogelijk, om een kopie van het rijbewijs van degene die de auto in ontvangst neemt. Vandaag voor een andere klant ook een nieuwe auto afgeleverd, daar moest het rijbewijsnummer op het formulier genoteerd worden.
Ik zou niet zomaar aan een chauffeur van Autoreset of Easyway een kopie van mijn rijbewijs geven.
Ja soms, moet ik zelfs met m'n eigen privételefoon een foto maken van hun rijbewijs. Maar ik laat die alleen op m'n telefoon staan zo lang dat nodig is, daarna verwijder ik hem. Ik doe in ieder geval wel m'n best om er verantwoordelijk mee om te gaan.
Bij NL vragen ze niet naar legitimatie, vandaag nog geweest.
Morgen mag ik voor het eerst naar de grote in Almere. Ik begrijp alleen niet bijzonder veel van de opmerkingen. Waar op het megaterrein van de LM moet ik naartoe? Bij het hek met de oranje paal (die je op StreetView kan zien) naar binnen rijden en dan?
Morgen mag ik voor het eerst naar de grote in Almere. Ik begrijp alleen niet bijzonder veel van de opmerkingen. Waar op het megaterrein van de LM moet ik naartoe? Bij het hek met de oranje paal (die je op StreetView kan zien) naar binnen rijden en dan?
En dan gewoon naar binnen door de ingang met de rood witte balk. Als je er bent zie je het allemaal vanzelf. Alleen als je een hoog busje moet brengen die even buiten parkeren op een logische plek.
Ja want bij een gloednieuwe UP! ter waarde van 9K (?) is het geen probleem als iemand hem jat?
Het gaat me niet om die fucking Up! man. Het gaat me erom dat ik uit principe liever niet heb dat mensen een kopie van mijn officiële documenten maken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2014 20:21:19 ]
Op dinsdag 29 juli 2014 19:55 schreef Solidberg het volgende: Moet je bij NL eigenlijk de auto ergens specifiek neerzetten of gewoon tegen het veld aan?
Gewoon in een vak. Liefst zo dicht mogelijk bij het gele hokje en liefst achteruit. Geloof ik.
Oh? Ik moest wel een legitimatiecheck doen dinsdag, maar ik heb toen het ID van de klant gecheckt. Stond verder ook geen info bij oid.
Hmm. Je kan het op twee manieren opvatten. Dat zij jouw ID controleren, of jij die van de bereider. Alleen zei, de altijd vriendelijke, Iris van de planning dat ik een rijbewijs/legitimatie moest meenemen. Wat me nogal logisch lijkt als je auto rijdt
wtf, ik moet morgen binnen Amsterdam ruim 2 uur met het openbaar vervoer volgens 9292. Wat een slechte verbinding, met de auto zou het normaal gesproken een kwartiertje duren. Oke, het is van noord-west naar zuid-oost, maar toch, ruim 2 uur is toch echt wel belachelijk.
Ik vraag me af of een taxi dan niet handiger is, taxi is duur, maar het kost ook geld om mij er eeuwen over te laten doen om naar een ander adres te komen
[ Bericht 9% gewijzigd door MG_13 op 29-07-2014 22:37:37 ]
Op dinsdag 29 juli 2014 22:24 schreef MG_13 het volgende: wtf, ik moet morgen binnen Amsterdam ruim 2 uur met het openbaar vervoer volgens 9292. Wat een slechte verbinding, met de auto zou het normaal gesproken een kwartiertje duren. Oke, het is van noord-west naar zuid-oost, maar toch, ruim 2 uur is toch echt wel belachelijk.
Ik vraag me af of een taxi dan niet handiger is, taxi is duur, maar het kost ook geld om mij er eeuwen over te laten doen om naar een ander adres te komen
Jouw loon: ¤20
Taxi:¤50
Mag jij eens raden of je met de taxi mag
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
En dan gewoon naar binnen door de ingang met de rood witte balk. Als je er bent zie je het allemaal vanzelf. Alleen als je een hoog busje moet brengen die even buiten parkeren op een logische plek.
Thanks. Ik heb een Ford Transit dus die gaat niet passen :p. Ik zie het straks wel
Laatst hadden we hier toch een 'discussie' over de tankbonnetjes die je declareert die niet van Esso/Shell zijn, en dus moet opsturen (in het geval van EW).
Wel, krijg ik dus zojuist een mail daarover:
Beste collega,
Misschien weet je het wel, maar voor de zekerheid deze mail. Om brandstofkosten uitbetaald te krijgen moet je de originele bonnetjes voorzien van naam en kenteken en opsturen naar EW.
Alvast bedankt.
Het enige waarin ik hier nalatig zou kunnen zijn, is het feit dat ik nooit mijn naam op die tankbonnetjes zet, maar ik heb ook nooit geweten dat dat moest. Maar als ik een paar topics terug hoorde dat er zelfs hikers zijn die alleen maar het tankbonnetje opsturen, dan ben ik nog braaf
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Op woensdag 30 juli 2014 11:35 schreef Amoeba het volgende: Belt onze foksplannerbaas vanochtend op, hoe laat kan ik bij een car rental in Eindhoven zijn.
Dus ik doe m'n helm op en ala speedy gonzales race ik in m'n auto daarheen.
Enfin, mooi dagje nog:
Eindhoven - Arnhem Eindhoven - Almere
En daarna m'n auto ophalen.
Vreemd, mij belden ze eerst daarvoor terwijl jij toch dichterbij woont. Ik was in ieder geval zo eerlijk om aan te geven dat ik er niet binnen een half uur ging zijn, was ov technisch ook niet mogelijk.
Vreemd, mij belden ze eerst daarvoor terwijl jij toch dichterbij woont. Ik was in ieder geval zo eerlijk om aan te geven dat ik er niet binnen een half uur ging zijn, was ov technisch ook niet mogelijk.
Zat er daadwerkelijk zoveel haast achter?
Waar woon jij dan, Vaartbroek toch? Zal elkaar niet veel ontlopen.
Met het OV doe ik er meestal 30-40 minuten over. Ja, de klant wilde de auto om 11u ophalen in Arnhem, ik was er om 11.20 nu.
Enfin, ik ga nu die auto in Eindhoven halen en dan kijken of ik nog genoeg tijd heb om m'n goede schoenen te halen.
Zouden ze Vans/spijkerbroek/ruitjesoverhemd pikken in Almere? Ik moest me ook haasten vanochtend.
Waar woon jij dan, Vaartbroek toch? Zal elkaar niet veel ontlopen.
Met het OV doe ik er meestal 30-40 minuten over. Ja, de klant wilde de auto om 11u ophalen in Arnhem, ik was er om 11.20 nu.
Enfin, ik ga nu die auto in Eindhoven halen en dan kijken of ik nog genoeg tijd heb om m'n goede schoenen te halen.
Zouden ze Vans/spijkerbroek/ruitjesoverhemd pikken in Almere? Ik moest me ook haasten vanochtend.
Als je bus 1, 11 103 of 145 pakt woon ik tussen halte Gerretsonlaan en Roelantlaan (tenminste, deze vakantie). Jij bij Europalaan toch?
Ik heb me een tijdje terug in ieder geval voorgenomen om me niet meer als een gek te laten opjagen met van die veel te krappe spoedjes. Heb een paar keer gehad dat ik er één aanneem en dan snel onderweg ga, en dan een half uur gebeld te worden door een andere planner waarom ik de ophaaltijden niet had gehaald. Die is er dan niet van op de hoogte dat ik pas net gebeld ben en dus is het wel begrijpelijk dat ze nog bellen, maar wel vervelend. Ook wel is gehad dat ik tot drie keer toe van de snelweg af moest omdat ik door drie verschillende planners werd gebeld hoe laat ik op de bestemming aan zou komen bij een spoedrit.
Als ze me uit bed bellen wil ik gewoon eerst even wat eten en omkleden, niet binnen 3 minuten de deur uit rennen
Hoop toch wel te werken morgen. Maandag niks gehad, gisteren een spoedje en vandaag uiteindelijk dus ook niks. Wel genoeg tijd gehad om al mn kleren te strijken en fiets te maken, dat is ook wat waard
Als je bus 1, 11 103 of 145 pakt woon ik tussen halte Gerretsonlaan en Roelantlaan (tenminste, deze vakantie). Jij bij Europalaan toch?
Ik heb me een tijdje terug in ieder geval voorgenomen om me niet meer als een gek te laten opjagen met van die veel te krappe spoedjes. Heb een paar keer gehad dat ik er één aanneem en dan snel onderweg ga, en dan een half uur gebeld te worden door een andere planner waarom ik de ophaaltijden niet had gehaald. Die is er dan niet van op de hoogte dat ik pas net gebeld ben en dus is het wel begrijpelijk dat ze nog bellen, maar wel vervelend. Ook wel is gehad dat ik tot drie keer toe van de snelweg af moest omdat ik door drie verschillende planners werd gebeld hoe laat ik op de bestemming aan zou komen bij een spoedrit.
Als ze me uit bed bellen wil ik gewoon eerst even wat eten en omkleden, niet binnen 3 minuten de deur uit rennen
Hoop toch wel te werken morgen. Maandag niks gehad, gisteren een spoedje en vandaag uiteindelijk dus ook niks. Wel genoeg tijd gehad om al mn kleren te strijken en fiets te maken, dat is ook wat waard
Ik kom zodirect met de 103 zuidwaarts gerold. Als je een bak koffie hebt wil ik best langswippen. M'n auto wacht wel.
M.a.w. foutje bij de planning, rit naar Almere is al opgehaald.
Halte Europalaan is 10 minuten wandelen. Ik woon bij de halte St. Petruskerk (lijn 2), tussen de Woenselse Markt en de rotonde Boschdijk/Kronehoefstraat aan de Kronehoefstraat.
Die ME inval laatst was zo ongeveer bij mijn buren, je kunt op een YouTube filmpje mijn auto (oranje Tigra) zien staan.
Ik edit gewoon verder:
Morgen Eindhoven - West-Graftdijk ( wat ) per Audi A3 Schiphol - Arnhem per Vivaro, en diezelfde Vivaro heb ik maandag van Eindhoven naar Schiphol gesleept.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2014 17:13:45 ]
Het gaat me niet om die fucking Up! man. Het gaat me erom dat ik uit principe liever niet heb dat mensen een kopie van mijn officiële documenten maken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een naaistreek van die ene Fok!er. Niet dat ik altijd met smart jou bijdragen lees maar je bent en blijft een collega.
Maar vanwaar de sollicitaties? Wil/ga je stoppen met AR?
Wat een naaistreek van die ene Fok!er. Niet dat ik altijd met smart jou bijdragen lees maar je bent en blijft een collega.
Maar vanwaar de sollicitaties? Wil/ga je stoppen met AR?
Mwah, liever niet. Maar het is ook handig om iets 'vast' erbij te hebben. Zeker als je al 'wat incidenten' hebt.
Zag trouwens serieus een leuke vacature: Prototype Engineer bij ASML. Ze zochten specifiek studenten, waarschijnlijk om routine tests op systemen uit te voeren. Dat lijkt me wel wat.
Dat andere is ook een chauffeursbedrijf, maar ik moet nog even zien of me dat bevalt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2014 17:16:40 ]
Mag dat bij AR? Geloof dat we bij EW een verklaring in het contract staat dat men tijdens en tot een aantal maanden na het werk niet hetzelfde werk mag doen bij een bedrijf in dezelfde branche.
Op woensdag 30 juli 2014 17:30 schreef Wave103 het volgende: Mag dat bij AR? Geloof dat we bij EW een verklaring in het contract staat dat men tijdens en tot een aantal maanden na het werk niet hetzelfde werk mag doen bij een bedrijf in dezelfde branche.
Zou ik in m'n contract moeten kijken. Maar volgens mij is dat een andere branche, want zij vervoeren wel mensen.
Niet gebeld door EW, ondanks dit bericht op Facebook:
quote:
Beste hikers, donderdag en vrijdag is het weer maandwissel op de afdeling transport. Indien je nog niet hebt aangegeven te kunnen werken, graag even doen! We kunnen alle hulp gebruiken, ook als je alleen een ochtend of een middag beschikbaar bent. Alvast bedankt!
Op woensdag 30 juli 2014 18:37 schreef Schaapje96 het volgende: Morgen ook weer wat te doen: Houten-Amstelveen in een Mercedes C-klasse. Moet 'm 5 min lopen vanaf huis afleveren
Hoe laat ophalen? Ik ben om 13:40 in Houten morgenmiddag
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Op woensdag 30 juli 2014 19:07 schreef VogeltjeTwiet het volgende: Er staat een concurrentiebeding clausule in het contract van EW dat als ze je pakken met werken voor bijv AR je 2500 euro mag lappen.
De eerste de beste rechter veegt dat binnen 3 tellen van tafel.
Zeker als je bv personen vervoer gaat doen. Dat is echt wel ander werk. Buiten dat snap ik sowieso niet wat je zou moeten 'verklikken' alleen dan dat er chauffeurs zijn die zonder rijbewijs motor rijden
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Helaasch, geen meet. Ik moet om 15:30 uur namelijk weer in Drachten zijn met die auto, dus ik heb m'n tijd wel nodig morgen
Ik heb gewoon 2,5 uur gekregen voor 45 min rijden. Moet trouwens zeggen dat ik nog geen andere hikers ben tegengekomen. Zijn ze zeldzaam of weten ze echt zo goed te verwijnen achter schermpjes?
Ik heb gewoon 2,5 uur gekregen voor 45 min rijden. Moet trouwens zeggen dat ik nog geen andere hikers ben tegengekomen. Zijn ze zeldzaam of weten ze echt zo goed te verwijnen achter schermpjes?
Je komt ze af en toe tegen bij de grote LM's. Almere, Meerkerk feestlocatie, Breda (voor EW) en Breukelen (voor AR). Ohja, Waalwijk is ook wel raak meestal. Eindhoven Europalaan ook wel eens.
Wel eens een keer een hiker op ophaallocatie (random bedrijfje ergens) tegengekomen, precies dezelfde rit. Dus in colonne naar de LM Groningen. Toffe vent was dat.
Trouwens, ik hoor jullie bijna nooit als je ritten naar Eindhoven hebt. Hoeven jullie daar nooit heen ofzo?
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2014 19:52:07 ]
Op woensdag 30 juli 2014 19:51 schreef Schaapje96 het volgende: Aah vandaar, ik ben nog maar 1x in Breda geweest. Voor de rest inderdaad kleine bedrijven of garages
Ik geloof dat ik na drie maanden pas voor het eerst in Almere kwam (nu vrij regelmatig) en in Meerkerk pas na een half jaar (ben daar nog maar 2x geweest als Groninger).
Trouwens, ik hoor jullie bijna nooit als je ritten naar Eindhoven hebt. Hoeven jullie daar nooit heen ofzo?
Niet naar Eindhoven zelf. Wel naar dorpen zoals Geldrop en Hapert enzo.
Bij NL in Groningen kom je ook nog wel eens iemand tegen, als ze al niet levenloos naar hun telefoon kijken En Almere kom ik ook bijna nooit. Meerkerk af en toe, maar nog nooit bij de snelweglocatie.
Überhaupt is 90% van de ritten die ik moet doen voor NL. Vandaag begonnen en geëindigd, ben maar met de fiets gegaan want de OV verbinding daar is redelijk kut te noemen.
Ik geloof dat ik na drie maanden pas voor het eerst in Almere kwam (nu vrij regelmatig) en in Meerkerk pas na een half jaar (ben daar nog maar 2x geweest als Groninger).
Ja duurde bij mij ook even, en Meerkerk ook. Ik heb altijd van die fases dat ik heel vaak in Meerkerk kom ineens. Dan weer een poosje iedere keer naar Waalwijk. Ik vind Waalwijk echt een graflocatie. Kan die zo heten, graflocatie? Met dat buurtbusje enzo, echt verschrikkelijk.
Nope, steeds van showroom naar privéadres of andersom, maar als ik alles zo hoor zal het wel niet lang meer duren Huisgenootje rijd constant naar Meerkerk
En bij van die chauffeursprojecten kom je er ook vaak tegen. Ikzelf moet eigenlijk al de hele vakantie voor PostNL nieuwe bussen brengen voor zo'n project. Dan beginnen we met iets meer dan 10 man in Oosterhout(waar de systemen in de bussen worden gebouwd), waarna ze naar overal in het land moeten. Het zijn daar trouwens wel bijna altijd dezelfde mensen. Mooie is dat het nog best een stuk OV is tussen Breda en Oosterhout, met een overstap op een buurtbus. Altijd maar de vraag of het dan wel of niet gaat passen
Dinsdag nog met 6 man achter elkaar in die PostNL bussen naar Den Hoorn gereden. Is toch leuk om te zien in je spiegels als je voorop rijdt . Even kijken of ik daar nog een foto van heb.
Edit: Gevonden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door kweenie1 op 30-07-2014 20:16:56 ]
Kan het kloppen dat AR een stuk minder klanten heeft dan EW, maar wel grote klanten? Ik heb namelijk van meerdere AR'ers gehoord dat ze erg vaak voor hetzelfde bedrijf rijden, terwijl ik voor EW telkens weer voor andere klanten rijd.
Kan het kloppen dat AR een stuk minder klanten heeft dan EW, maar wel grote klanten? Ik heb namelijk van meerdere AR'ers gehoord dat ze erg vaak voor hetzelfde bedrijf rijden, terwijl ik voor EW telkens weer voor andere klanten rijd.
Zou best eens kunnen, aangezien AR ook voor Breukelen rijdt. Al kom ik daar persoonlijk ook niet zo vaak
En hoe zit het met de Vogel dan? Maken die alleen gebruik van de diensten van AR of ook van EW. Voor hen rij ik namelijk ook nog wel eens, vooral nu ze Opel in Groningen en Assen van hebben overgenomen. (Van die andere vogel, snappen jullie hem? )
Kan het kloppen dat AR een stuk minder klanten heeft dan EW, maar wel grote klanten? Ik heb namelijk van meerdere AR'ers gehoord dat ze erg vaak voor hetzelfde bedrijf rijden, terwijl ik voor EW telkens weer voor andere klanten rijd.
Ja klopt. Je rijdt de meeste ritten voor een grote LM uit je stad, bij mij is dat hoofdzakelijk De Vogel en de car rentals op Eindhoven Airport, één daarvan heeft ook nog een vestiging in de stad waar ik wel eens kom.
Anders is het meestal gewoon een auto ophalen voor grote LM's
Ik denk dat het traject wat ik het meeste afleg toch wel Eindhoven - Schiphol is. Vanuit Airport naar een vestiging van de budget car rental.
Op woensdag 30 juli 2014 20:38 schreef Pizzabodem het volgende: Ik had 'vroeger' veel ritten voor de rode 'Vis' met een letter er voor. Eigenlijk nooit meer een rit voor die klant.
Moet morgen bij een dealer tegenover de dealer zijn waar dit ding staat. Hopelijk staat hij buiten, wil hem wel eens goed bekijken. Bizar apparaat
Vandaag nog joh. Kom zo vaak bij die lui he.
Waar moet je wezen? Vaag het gevoel dat ik dat ding herken.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2014 20:40:52 ]
Had m'n post aangepast omdat ik de naam te herkenbaar vond, was hij al gequote .
Altijd ritjes Utrecht-Schiphol, Utrecht-Apeldoorn, Utrecht-Heerlen en naar de krappe vestiging in het centrum van Amsterdam etc. Ook nieuwe Opeltjes van hun 'huisdealer' door het hele land naar de vestigingen gereden. Prima ritten waren dat.
Ook best vaak locatiewerk gedaan, maar dat ben ik op een bepaald moment gaan weigeren. Het werd me te veel poetswerk ipv rijden.
Is in Veghel. Maar er staat er ook zo een langs de A2 thv Zaltbommel soms.
Altijd ritjes Utrecht-Schiphol, Utrecht-Apeldoorn, Utrecht-Heerlen etc. Ook best vaak locatiewerk gedaan, maar dat ben ik op een bepaald moment gaan weigeren. Het werd me te veel poetswerk ipv rijden.
Heerlen en Apeldoorn kom ik dan weer nooit. Ben er ook een keer geweest .. voor de Rode Vis
Altijd ritjes Utrecht-Schiphol, Utrecht-Apeldoorn, Utrecht-Heerlen etc. Ook best vaak locatiewerk gedaan, maar dat ben ik op een bepaald moment gaan weigeren. Het werd me te veel poetswerk ipv rijden.
Is in Veghel. Maar er staat er ook zo een langs de A2 thv Zaltbommel soms.
Bij VdU (de Audi/Volkswagen dealer) ? Daarvoor zit inderdaad een Mercedes dealer Daar heb ik toen die A7 af moeten leveren.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2014 20:49:11 ]
Op woensdag 30 juli 2014 20:46 schreef ManScat het volgende: Ik heb twee keer voor hen "locatiewerk" moeten doen. Was gewoon auto's van de ene vestiging naar de andere rijden.
Zit die uitgave vestiging van hen in de hal van Schiphol? Moet morgen weer voor ze rijden, maar weet effe niet waar die nu precies zitten.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2014 20:48:29 ]
Zit die uitgave vestiging van hen in de hal van Schiphol? Moet morgen weer voor ze rijden, maar weet effe niet waar die nu precies zitten.
Ja, als ik me niet vergis in een van de aankomsthallen of op het plaza. Maar ik heb vanaf daar nog nooit hoeven rijden. Was locatiewerk voor vestiging Groningen. Waren toen meerdere ritten Groningen - Emmen - Groningen en een keer naar Arnhem.
Op woensdag 30 juli 2014 20:38 schreef Pizzabodem het volgende: Moet morgen bij een dealer tegenover de dealer zijn waar dit ding staat. Hopelijk staat hij buiten, wil hem wel eens goed bekijken. Bizar apparaat
Zit die uitgave vestiging van hen in de hal van Schiphol? Moet morgen weer voor ze rijden, maar weet effe niet waar die nu precies zitten.
Ze hebben een depot bij Schiphol en een balie vlak naast 6T volgens mij.
Misschien dat ze me per ongeluk hebben geblokkeerd voor die klant, omdat ik locatiewerk voor hun begon te weigeren.
Aantal keren heb ik me ook wel aardig vermaakt met dat locatiewerk voor hun hoor. Gewoon voor de rest van de AR mensen uitrijden met locatiewerk, ik was bekend in de regio en met de klanten en de rest niet. De hele dag in een Renault Modus Automaat door Nederland gereden, eigenlijk niets gedaan. Moest alleen maar zorgen dat de rest van de auto's op de goede plaats werd afgeleverd en de andere AR mensen mee terug nemen/droppen bij de volgende auto en bijhouden wie welke auto had gereden.
En dan een dag locatiewerk dat ik gewoon 2,5 uur in de buur van Schiphol moest rondhangen in een auto omdat er evt. een specifieke auto naar Utrecht moest voor een belangrijke klant. Uiteindelijk kwam ik weer in dezelfde auto terug naar Utrecht
En ineens tijdens locatiewerk samen met een gozer vanuit Utrecht naar het hoofdkantoor in Almere. Daar was iemand afwezig dus de verhuurlocatie daar moest ook even door Utrecht worden beheerd. Dus toen ineens naar allemaal klanten in 't Gooi en Flevoland gereden.
Ze hebben een depot bij Schiphol en een balie vlak naast 6T volgens mij.
Misschien dat ze me per ongeluk hebben geblokkeerd voor die klant, omdat ik locatiewerk voor hun begon te weigeren.
Aantal keren heb ik me ook wel aardig vermaakt met dat locatiewerk voor hun hoor. Gewoon voor de rest van de AR mensen uitrijden met locatiewerk, ik was bekend in de regio en met de klanten en de rest niet. De hele dag in een Renault Modus Automaat door Nederland gereden, eigenlijk niets gedaan. Moest alleen maar zorgen dat de rest van de auto's op de goede plaats werd afgeleverd en de andere AR mensen mee terug nemen/droppen bij de volgende auto en bijhouden wie welke auto had gereden.
En dan een dag locatiewerk dat ik gewoon 2,5 uur in de buur van Schiphol moest rondhangen in een auto omdat er evt. een specifieke auto naar Utrecht moest voor een belangrijke klant. Uiteindelijk kwam ik weer in dezelfde auto terug naar Utrecht
Dat heb ik ook wel eens gedaan. Met een collega voor de Vogel een paar uur op sleep. Elkaar van de ene naar de andere lokatie brengen (dus feitelijk gewoon beide auto's omwisselen), beetje door België karren en ouwehoeren. Mooi werk soms.
Dat heb ik ook wel eens gedaan. Met een collega voor de Vogel een paar uur op sleep. Elkaar van de ene naar de andere lokatie brengen (dus feitelijk gewoon beide auto's omwisselen), beetje door België karren en ouwehoeren. Mooi werk soms.
Bij de vogel ben ik het ook gaan weigeren. Kom ik daar in m'n nette kleren, kon ik 2 uur lang winterbanden voor MB sprinters gaan opstapelen op een vage zolder. Inclusief velgen. Eerst was het werk ook wel leuk, hele dag pendelen in nieuwe huurauto's tussen de nabijgelegen MB dealer van de Vogel en de Vogelrent locatie. Stond er een auto met een lekke band, helemaal plat moest ik die even kilometertje verderop brengen bij hun dealer
Had voor de vogel wel altijd leuke ritten als ik daar eens een gewone rit voor had. Utrecht-Heerlen, Utrecht-Zwolle, Utrecht-Eindhoven, Eindhoven-Hoofddorp, Zwolle-Eindhoven en allemaal kazerne's. En vaak mooie auto's. Veel Mercedessen (C-klasses vooral, maar ook soms E-klasses).
Bij de vogel ben ik het ook gaan weigeren. Kom ik daar in m'n nette kleren, kon ik 2 uur lang winterbanden voor MB sprinters gaan opstapelen op een vage zolder. Inclusief velgen. Eerst was het werk ook wel leuk, hele dag pendelen in nieuwe huurauto's tussen de nabijgelegen MB dealer van de Vogel en de Vogelrent locatie. Stond er een auto met een lekke band, helemaal plat moest ik die even kilometertje verderop brengen bij hun dealer
Als ik lokatiewerk heb bij de vogel trek ik gewoon aan wat ik makkelijk vind.
Afgelopen winter wel geluk gehad. Amper vorst, weinig sneeuw. Goed wintertje om te hiken was dat.
Heb na 1,5 jaar hiken dan eindelijk eens een 12V dual charger besteld, en een universele telefoonhouder die zowel in het ventilatierooster kan, als tegen het raam geplakt kan worden. Dus morgen mooi de iPhone aan de lader, telefoon tegen het voorruit parkeren en de dashcam eens testen!
Ik hoop dat ik heel wat asfalt-klootzakken op beeld kan vastleggen morgen
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Heb na 1,5 jaar hiken dan eindelijk eens een 12V dual charger besteld, en een universele telefoonhouder die zowel in het ventilatierooster kan, als tegen het raam geplakt kan worden. Dus morgen mooi de iPhone aan de lader, telefoon tegen het voorruit parkeren en de dashcam eens testen!
Ik hoop dat ik heel wat asfalt-klootzakken op beeld kan vastleggen morgen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmen lukt nog, alleen opslaan gaat lastiger worden denk ik
Edit: de rit van Drachten - Drachten moet hij nog wel aankunnen
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Dat opslaan is niet echt een probleem, heb bij mijn dashcam app aangegeven dat ie zoveel geheugen kan gebruiken. Als er niks bijzonders gebeurt, schrijft de app dat geheugen weer over totdat er wat gebeurt
Op woensdag 30 juli 2014 22:36 schreef Schaafkaas het volgende: Hoeveel kost zo'n telefoonhouder? Als het niet al te duur is wil ik het best eens uitproberen.
Ik kom zodirect met de 103 zuidwaarts gerold. Als je een bak koffie hebt wil ik best langswippen. M'n auto wacht wel.
M.a.w. foutje bij de planning, rit naar Almere is al opgehaald.
Halte Europalaan is 10 minuten wandelen. Ik woon bij de halte St. Petruskerk (lijn 2), tussen de Woenselse Markt en de rotonde Boschdijk/Kronehoefstraat aan de Kronehoefstraat.
Die ME inval laatst was zo ongeveer bij mijn buren, je kunt op een YouTube filmpje mijn auto (oranje Tigra) zien staan.
Ik edit gewoon verder:
Morgen Eindhoven - West-Graftdijk ( wat ) per Audi A3 Schiphol - Arnhem per Vivaro, en diezelfde Vivaro heb ik maandag van Eindhoven naar Schiphol gesleept.
Dat is zeker die wijk waar ze momenteel ook aan het slopen zijn? Wel een prima plek in ieder geval.
En je tweede rit is zeker naar de Dr C Lelyweg?
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 22:05 schreef Solidberg het volgende: Dat opslaan is niet echt een probleem, heb bij mijn dashcam app aangegeven dat ie zoveel geheugen kan gebruiken. Als er niks bijzonders gebeurt, schrijft de app dat geheugen weer over totdat er wat gebeurt
Moet je dan wel handmatig aangeven wanneer ie iets moet 'onthouden'?
[ Bericht 24% gewijzigd door Ordinateur op 30-07-2014 23:13:45 ]
Kan je handmatig doen, maar het detecteer als je plotseling remt, of je geramnd worden bijvoorbeeld. Maar als je een knopje op het scherm drukt, slaat de app de laatste 10 (20/30, net wat je instelt) permanent op.
Ik werd vandaag trouwens om half 3 nog gebeld, of om half 6 een auto op wilde halen in Hapert om die rond 7 uur in Brandwijk (of all places) af te leveren. Kwam dus nog wel mooi uit, had verder toch weinig te doen. Uiteindelijk moest ik een UP! brengen naar een stel Polen die in hun zwembroek ergens in een tuin bier zaten te drinken, er stonden ook meerdere UP!s van dezelfde LM voor de deur.
Daarna stond ik rond 19 uur bij de bushalte te wachten in de veronderstelling dat er een bus zou komen. Het enige voertuig wat voorbijkwam was een taxibusje met een briefje '75' op de voorruit, dat was dus de 'bus'. Wel mooi een praatje kunnen maken met die vrouw, zij reed die route al vanaf 12 uur en ik was pas de 6e passagier de hele dag..
En morgen voor het zelfde bedrijf weer aan het werk, Hapert-Maasdijk in een C1 . Geen afleverbedrijf of contactpersoon, alleen een adres. Het ligt ergens tussen de kassen, dus goeie kans dat het weer voor een Pool is.
Stond om 8:29 bij de bushalte te wachten voor de bus die me naar station Heerenveen zou moeten brengen. Enkele minuten later zie ik de bus aankomen, pak m'n portemonnee en steek m'n hand uit om aan te geven dat ik mee wil .. De bus mindert geen snelheid dus ik begin als een gek te zwaaien, maar ook dat mag niet baten. Zodra hij mij voorbij rijdt zie ik dat de - vrouwelijke - buschauffeur doodleuk naar de andere kant van de weg zit te kijken
Gelukkig was m'n moeder al wakker, dus die heeft me maar op 't station afgezet. Eerst maar eens met de klachtenlijn van Arriva bellen nu!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Stond ook weer een autist bij de halte postkantoor te Meerkerk Ik groette hem met een vriendelijke 'hoi', krijg ik zo'n blik van 'waarom praat jij tegen mij?' terug
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Ik had me gister toch een belabberde auto. Ford Transit van 7 jaar oud, was van een installatiebedrijf geweest. Helemaal afgeragd, onder de deuken en krassen, ze hadden het zelfs voor mekaar gekregen het klepje voor de tankdop eraf te slopen, en nog erger, de airco te slopen.
Ding was echt ontzettend smerig. Versnellingsbak was ook gesloopt, je kreeg 'm af en toe nauwelijks in z'n 1.
En dat moest dan naar het occasioncenter van de grote in Almere. Benieuwd of ze dat ding ooit aan de straatstenen kwijtraken
Op donderdag 31 juli 2014 13:17 schreef driekeerdrie het volgende: Ik had me gister toch een belabberde auto. Ford Transit van 7 jaar oud, was van een installatiebedrijf geweest. Helemaal afgeragd, onder de deuken en krassen, ze hadden het zelfs voor mekaar gekregen het klepje voor de tankdop eraf te slopen, en nog erger, de airco te slopen.
Ding was echt ontzettend smerig. Versnellingsbak was ook gesloopt, je kreeg 'm af en toe nauwelijks in z'n 1.
En dat moest dan naar het occasioncenter van de grote in Almere. Benieuwd of ze dat ding ooit aan de straatstenen kwijtraken
Word denk ik weer verhuurd goedkoop dan? Sommige boeit zo n huurauto niet als ie maar rijdt en dingen vervoert
Op donderdag 31 juli 2014 14:26 schreef Amoeba het volgende: Ik had op Schiphol echt een gruwelijke faal. Die bussen daar, ik snap er geen klote van wat nu waarheen gaat, dus ik vroeg dat:
'Meneer.…'
Zij draait zich om: 'Ik heb godverdomme tieten ja! Moet ik nu weer 1500 investeren?'
En niet de kleinste ook niet. Gewoon een pakhuis vol.
Ik was er met m'n hoofd niet bij vrees ik.
Hoe kom jij tijdens het hiken altijd in die absurde situaties terecht?
Maar heeft iemand een idee hoe je handig in Wieuwerd komt? Of gewoon altijd bellen of ze je ophalen?
8/10 ritten van mij beginnen vanuit Wieuwerd, en je kunt ze inderdaad gewoon altijd bellen! Even bellen als je op station Leeuwarden bent. En dan de trein nemen naar Mantgum (richting Sneek), dan halen ze je op bij station Mantgum! Zijn vriendelijke mensen, maar dat zijn Friezen altijd!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Op donderdag 31 juli 2014 10:19 schreef CruisinDen het volgende: Zit ook in het zonnetje langs de A4. Auto meegenomen met 3km op de teller, veel minder krijg je ze niet.
Ik had vandaag een Clio met 5km op de teller!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Vandaag was gewoon echt weer zo'n dag waarin ik dit werk echt prima vind om te doen. Prima ritten, geen problemen met het ov, lekker weer, niet te druk op de weg. Ga dit echt missen na september denk ik
6-Wiel AMG niet gespot vandaag helaas
Wel de nieuwe Passat gezien vandaag, dat is een dik ding geworden! Stond bij een niet nader te noemen lm in een hoekje van het terrein.
Zal toch wel meevallen? Hij had een 508 mee toch, zo'n lompe logge station?
Wat voor blok lag er eigenlijk in S-RS? Sprintje?
Ik wil best een sprintje trekken hoor. Julianaplein doen? Stoplichtjes vanaf driebond gezien de A28 op. Eens zien of jij bij het 120 bord ook op 190 zit
Ik wil best een sprintje trekken hoor. Julianaplein doen? Stoplichtjes vanaf driebond gezien de A28 op. Eens zien of jij bij het 120 bord ook op 190 zit
M'n pa heeft tegenwoordig een Octavia 1.6TDI vanwege nieuwe werkgever en dit was de enige auto die er in de pool stond, dat ding haalt maar 185 op de teller
M'n pa heeft tegenwoordig een Octavia 1.6TDI vanwege nieuwe werkgever en dit was de enige auto die er in de pool stond, dat ding haalt maar 185 op de teller
Volgende meet kom ik dus wel met de Swift
Haha
Had laatst een Hybrid mee, die trekt er ook wel lekker aan!
Maar lichtjes remmen is wel onwijs irritant. Komt gelijk een rem versterker of iets overheen om de accu's extra bij te laden. Extreem irritant als je het mij vraagt.
1.6 TDI is toch een prima blok? Wij hebben de 2.0 TDI in een A3 en die was in het begin wat lui, maar inmiddels wel lekker fel ingereden. Maar toch, die echte duw in je rug blijft uit met dank aan de versnellingsbakverhoudingen die zo zijn afgesteld op zuinig rijden. Het Ford/Psa 2.0 TDCI blok in de Focus voelde feller aan, maar dat was nog zo'n motor van voor die milieuhippiemueslishit-tijd
Had laatst een Hybrid mee, die trekt er ook wel lekker aan!
Maar lichtjes remmen is wel onwijs irritant. Komt gelijk een rem versterker of iets overheen om de accu's extra bij te laden. Extreem irritant als je het mij vraagt.
Heb daar in het begin idd ook wel wat last van gehad, maar later wel aan gewend geraakt. Vond die Hybrid sowieso een stuk fijner dan die laffe Octavia ook qua wegligging enzo trouwens.
Op donderdag 31 juli 2014 21:26 schreef Pizzabodem het volgende: 1.6 TDI is toch een prima blok? Wij hebben de 2.0 TDI in een A3 en die was in het begin wat lui, maar inmiddels wel lekker fel ingereden. Maar toch, die echte duw in je rug blijft uit met dank aan de versnellingsbakverhoudingen die zo zijn afgesteld op zuinig rijden. Het Ford/Psa 2.0 TDCI blok in de Focus voelde feller aan, maar dat was nog zo'n motor van voor die milieuhippiemueslishit-tijd
Je komt niks te kort met die 1.6 hoor, maar hiervoor had m'n pa dus een Jetta Hybrid die zo'n 3,5 seconde sneller op de 100 zat
Je komt niks te kort met die 1.6 hoor, maar hiervoor had m'n pa dus een Jetta Hybrid die zo'n 3,5 seconde sneller op de 100 zat
Dat is best veel ja Hoeveel uur per jaar zou je langer in de auto doorbrengen omdat deze minder snel accelereert?
Die Octavia (en de basis uitvoeringen van de Golf, A3 en Leon) hebben een simpele achterwielophanging. Hoorde laatst van iemand dat dit best merkbaar was in het rijgedrag. Heb er zelf geen ervaring mee, ken van de Golf 7 en de Audi A3 alleen de duurdere, zwaardere gemotoriseerde uitvoeringen en die rijden prima.
Octavia staat ook nog al hoog op z'n pootjes omdat in Oost-Europa de wegen slechter zijn. Ideale auto voor België dus.
Over niet al te lange tijd staat hier een Octavia 1.6 voor de deur. Bouwjaar zijn we nog aan het uitzoeken, maar dat boeit verder niet. Als de km-stand maar in orde is en de technische staat ook
Dat is best veel ja Hoeveel uur per jaar zou je langer in de auto doorbrengen omdat deze minder snel accelereert?
Die Octavia (en de basis uitvoeringen van de Golf, A3 en Leon) hebben een simpele achterwielophanging. Hoorde laatst van iemand dat dit best merkbaar was in het rijgedrag. Heb er zelf geen ervaring mee, ken van de Golf 7 en de Audi A3 alleen de duurdere, zwaardere gemotoriseerde uitvoeringen en die rijden prima.
Octavia staat ook nog al hoog op z'n pootjes omdat in Oost-Europa de wegen slechter zijn. Ideale auto voor België dus.
Qua opties is die Octavia overigens wel vrij dik uitgerust maar het is idd geen strak rijdende auto. Die Jetta een verlaagd sportonderstel vanwege verminderen van de luchtweerstand ofzo, maar dat verschil met die Skoda merk je wel zeg.
En de sportstand van de DSG is natuurlijk net iets leuker dan z'n laffe Greenline met handgeschakelde 5-bak
Op donderdag 31 juli 2014 21:49 schreef joppie_saus het volgende: Over niet al te lange tijd staat hier een Octavia 1.6 voor de deur. Bouwjaar zijn we nog aan het uitzoeken, maar dat boeit verder niet. Als de km-stand maar in orde is en de technische staat ook
Nieuwe model of de vorige?
De vorige heb ik vaak gereden. Atmosferische 1.6, 1.8 TSI, 1.9TDI, 1.4TSI, 1.6 TDI, 2.0TDI kale basisuitvoeringen en de meest luxe L&K uitvoering. Rijdt beter dan de Golf (Variant) uit die tijd.
Alleen de eerste motor kan ik je echt afraden, hoop dat je de diesel bedoelt dus!
Er zijn 3 1.6 benzines in de Octavia. Mpi/fsi, 8v en nog iets. Ze zijn niet allemaal even goed, misschien handig om je van te voren even in te verdiepen zodat jullie de beste kiezen.
Er zijn 3 1.6 benzines in de Octavia. Mpi/fsi, 8v en nog iets. Ze zijn niet allemaal even goed, misschien handig om je van te voren even in te verdiepen zodat jullie de beste kiezen.
Ik wil best een sprintje trekken hoor. Julianaplein doen? Stoplichtjes vanaf driebond gezien de A28 op. Eens zien of jij bij het 120 bord ook op 190 zit
A28 rijd ik niet vaak, maar ik heb ook 150 turbo pk's onder de motorkap... (En ik wil wel graag mijn rijbewijs houden. )
Edit: net even gekeken, Niet veel verschil... maar jij moet 1x vaker schakelen(denk ik).
[ Bericht 9% gewijzigd door Marco001 op 31-07-2014 22:20:15 ]
A28 rijd ik niet vaak, maar ik heb ook 150 turbo pk's onder de motorkap... (En ik wil wel graag mijn rijbewijs houden. )
Edit: net even gekeken, Niet veel verschil... maar jij moet 1x vaker schakelen(denk ik).
Ah dat had ik even niet meegekregen, dacht dat je nog steeds een Ibiza 1.4 had. Wat voor carosserie zit er nu omheen? 190 = 5, jij nog net in de 4? Wss ben je tot de ca 130/140 sneller. Dan komen de 380nm's van pas
Ah dat had ik even niet meegekregen, dacht dat je nog steeds een Ibiza 1.4 had. Wat voor carosserie zit er nu omheen? 190 = 5, jij nog net in de 4? Wss ben je tot de ca 130/140 sneller. Dan komen de 380nm's van pas
Haha, nee, de Ibiza is niet meer, kapotte versnellingsbak(bekende kwal bij VAG auto's van rond die tijd..(dus Joppie_saus, check of de versnellingsbak is aangepast) Tussen de 100.000 en c.a. 150.000 gaan ze stuk doordat de klinknagels losraken en in de bak terecht komen. Ik heb nu ook iets van dat Franse merk met de leeuw. een 308 uit 2008 Ik heb 140NM minder dan jou, maar ben ook wat lichter denk ik. (1325kg) 0-100 in 8.8, top van 215. Dus op de top zal je het winnen, 0-100 in theorie alleen als je de GT diesel hebt, en aangezien 0-100 sprintjes leuker zijn... Maar goed, als die meet er komt zullen we het eens testen. Ik ga sowieso met de auto want OV is
Moet 'm nog aanvragen daarna (lees: diezelfde middag)
Stel dat je rijdt in de periode tussen je examen en het ophalen van je rijbewijs. Is dat gewoon 'het niet kunnen tonen van een rijbewijs' of 'rijden zonder rijbewijs / rijden in een andere categorie'
Scheelt namelijk zo'n 300 euro als je gepakt wordt.
Moet 'm nog aanvragen daarna (lees: diezelfde middag)
Stel dat je rijdt in de periode tussen je examen en het ophalen van je rijbewijs. Is dat gewoon 'het niet kunnen tonen van een rijbewijs' of 'rijden zonder rijbewijs / rijden in een andere categorie'
Scheelt namelijk zo'n 300 euro als je gepakt wordt.
Beter vraag je je rijbewijs dan gewoon versneld aan
Kost je slechts ¤40 extra, en dan heb je je rijbewijs de volgende dag binnen. Dat is nog altijd een stuk goedkoper dan gepakt worden
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Beter vraag je je rijbewijs dan gewoon versneld aan
Kost je slechts ¤40 extra, en dan heb je je rijbewijs de volgende dag binnen. Dat is nog altijd een stuk goedkoper dan gepakt worden
Slechts 40 euro?
Weet niet hoe het in de gemeente Eindhoven zit, maar in de gemeente Best kon ik hem na 3 dagen al ophalen. Dat is mij wel 40 euro waard als ik ook de auto kan pakken.
Maar goed, je suggereert zelf dat je tussen de tijd van het behalen van je rijbewijs en het hebben van je rijbewijs eventueel op de motor zou stappen. Dan is die ¤40 een schijntje, vergeleken bij de boete die je krijgt als je gepakt zou worden.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Maar goed, je suggereert zelf dat je tussen de tijd van het behalen van je rijbewijs en het hebben van je rijbewijs eventueel op de motor zou stappen. Dan is die ¤40 een schijntje, vergeleken bij de boete die je krijgt als je gepakt zou worden.
Stel dat je gisterenavond een joint gerookt hebt en je wordt dinsdagmiddag door de politie van de straat geplukt voor een bloed/urine test: ze treffen THC aan.
Er gaat direct een melding naar het CBR en je krijgt een heel onderzoek aan je broek. Gelukkig doen ze niet zo snel een bloedonderzoek, dus zeker als je nuchter bent heb je eigenlijk vrij weinig te vrezen, maar toch.
Haha, nee, de Ibiza is niet meer, kapotte versnellingsbak(bekende kwal bij VAG auto's van rond die tijd..(dus Joppie_saus, check of de versnellingsbak is aangepast) Tussen de 100.000 en c.a. 150.000 gaan ze stuk doordat de klinknagels losraken en in de bak terecht komen. Ik heb nu ook iets van dat Franse merk met de leeuw. een 308 uit 2008 Ik heb 140NM minder dan jou, maar ben ook wat lichter denk ik. (1325kg) 0-100 in 8.8, top van 215. Dus op de top zal je het winnen, 0-100 in theorie alleen als je de GT diesel hebt, en aangezien 0-100 sprintjes leuker zijn... Maar goed, als die meet er komt zullen we het eens testen. Ik ga sowieso met de auto want OV is
Oh god een THP? Die hebben wij verstandig in het hoekje laten staan bij de dealer.
0-100 sprintjes vind ik dan juist weer geen fuck aan Maar die THP pak ik met gemak in op elke sprint die niet vanuit stilstand is. Vanuit stilstand heeft de benzine nog iets teveel voordeel
Oh god een THP? Die hebben wij verstandig in het hoekje laten staan bij de dealer.
0-100 sprintjes vind ik dan juist weer geen fuck aan Maar die THP pak ik met gemak in op elke sprint die niet vanuit stilstand is. Vanuit stilstand heeft de benzine nog iets teveel voordeel
thp ja, 74k toen IJ hem had gekocht. Van een oude kerel geweest die er onzuiniger mee reed dan ik. Hij 7.4, ik 6.6l/100km. Ding heeft nu 80k km gelopen, enige irritante dingetje is dat het raam mechanisme erg lawaaierig is en de elektronica soms beetje vaag is.
Vandaag flink geld geharkt voor AR. Maarliefst 4 ritten gedaan, 7:30 van huis en nu alweer terug, met totale OV kosten van minder dan 4 euro. Eindhoven-Helmond, Helmond-Eindhoven en Eindhoven-Breukelen-Eindhoven (geen wissel). Hoeveel zou AR ongeveer vangen voor die ritten in totaal?
In ieder geval wel een relaxte werkdag gehad Een paar keer in de bus, geen trein, overal vriendelijke mensen en er werd zelfs koffie en een blikje cola voor me gehaald.
Waarschijnlijk is mijn goodwill nu op en krijg ik voor maandag Eindhoven-Waalwijk en Breda-Meerkerk ofzo..
Zullen AR en EW in de periode dat de studenten-ov niet geldig is meer vragen voor het uitvoeren van de ritten?
Zou er eigenlijk met vooraf afgesproken ritprijzen worden gewerkt door EW en AR, of wordt de ritprijs per rit bepaald o.b.v. de gewerkte tijd? Ik denk het eerste, vooral bij de grotere klanten. Die kopen waarschijnlijk gewoon een groot aantal ritten in voor bijvoorbeeld 50 euro per stuk.
Op vrijdag 1 augustus 2014 15:35 schreef Pizzabodem het volgende: Zullen AR en EW in de periode dat de studenten-ov niet geldig is meer vragen voor het uitvoeren van de ritten?
Zou er eigenlijk met vooraf afgesproken ritprijzen worden gewerkt door EW en AR, of wordt de ritprijs per rit bepaald o.b.v. de gewerkte tijd? Ik denk het eerste, vooral bij de grotere klanten. Die kopen waarschijnlijk gewoon een groot aantal ritten in voor bijvoorbeeld 50 euro per stuk.
Dat denk ik ook (vaste prijzen), maar ik denk dat ze dan wel meer dan 50 euro per rit krijgen.
Op vrijdag 1 augustus 2014 15:30 schreef Ordinateur het volgende: Vandaag flink geld geharkt voor AR. Maarliefst 4 ritten gedaan, 7:30 van huis en nu alweer terug, met totale OV kosten van minder dan 4 euro. Eindhoven-Helmond, Helmond-Eindhoven en Eindhoven-Breukelen-Eindhoven (geen wissel). Hoeveel zou AR ongeveer vangen voor die ritten in totaal?
In ieder geval wel een relaxte werkdag gehad Een paar keer in de bus, geen trein, overal vriendelijke mensen en er werd zelfs koffie en een blikje cola voor me gehaald.
Waarschijnlijk is mijn goodwill nu op en krijg ik voor maandag Eindhoven-Waalwijk en Breda-Meerkerk ofzo..
Ik niet.
Ik had Helmond - Waalwijk (dat is dus The Horror! (Helmond ) )
Sta daar voor de deur, rit al opgehaald. Dus met het OV terug.
Verder Utrecht - Breukelen per OV gedaan en nu vanuit de Donauweg in Amsterdam naar huis.
Wel veel uren geharkt, nu 7,5 uur bezig en moet nog naar Eindhoven
thp ja, 74k toen IJ hem had gekocht. Van een oude kerel geweest die er onzuiniger mee reed dan ik. Hij 7.4, ik 6.6l/100km. Ding heeft nu 80k km gelopen, enige irritante dingetje is dat het raam mechanisme erg lawaaierig is en de elektronica soms beetje vaag is.
Last van de elektronica, of gewoon een onlogische bedingen van de navi oid?
Op vrijdag 1 augustus 2014 19:43 schreef S-RS het volgende: Morgen weer eens werken op zaterdag: Groningen - Wechelderzande(België).
[..]
Last van de elektronica, of gewoon een onlogische bedingen van de navi oid?
Geen NAVi. Maar gewoon, kunnen claxonneren zonder dat de sleutel in het contact zit(irritant), bestuurders raam kan ik niet open doen als se deur ook openstaat omdat de computer dan denkt dat ik de deur nog open heb terwijl die dicht zit.. geen ruimte in de dubbele bodem voor de trekhaak.
Geen NAVi. Maar gewoon, kunnen claxonneren zonder dat de sleutel in het contact zit(irritant), bestuurders raam kan ik niet open doen als se deur ook openstaat omdat de computer dan denkt dat ik de deur nog open heb terwijl die dicht zit.. geen ruimte in de dubbele bodem voor de trekhaak.
Jep. Skoda Octavia 1.6 uit 2002, 87000km gelopen. Van de eerste eigenaar, altijd dealer onderhouden. Technisch 100% in orde, alleen nog de achterklep laten spuiten.