Hoe laat ophalen? Ik ben om 13:40 in Houten morgenmiddagquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:37 schreef Schaapje96 het volgende:
Morgen ook weer wat te doen: Houten-Amstelveen in een Mercedes C-klasse. Moet 'm 5 min lopen vanaf huis afleveren
Ik word om 14:30 verwacht dus iets eerder dan datquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:40 schreef trolley het volgende:
[..]
Hoe laat ophalen? Ik ben om 13:40 in Houten morgenmiddag
Helaasch, geen meet. Ik moet om 15:30 uur namelijk weer in Drachten zijn met die auto, dus ik heb m'n tijd wel nodig morgenquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:44 schreef Schaapje96 het volgende:
[..]
Ik word om 14:30 verwacht dus iets eerder dan dat
De eerste de beste rechter veegt dat binnen 3 tellen van tafel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:07 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Er staat een concurrentiebeding clausule in het contract van EW dat als ze je pakken met werken voor bijv AR je 2500 euro mag lappen.
Precies dit. Alsof dat standhoudt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:12 schreef S-RS het volgende:
[..]
De eerste de beste rechter veegt dat binnen 3 tellen van tafel.
Zeker als je bv personen vervoer gaat doen. Dat is echt wel ander werk. Buiten dat snap ik sowieso niet wat je zou moeten 'verklikken' alleen dan dat er chauffeurs zijn die zonder rijbewijs motor rijdenquote:
Ik heb gewoon 2,5 uur gekregen voor 45 min rijden. Moet trouwens zeggen dat ik nog geen andere hikers ben tegengekomen. Zijn ze zeldzaam of weten ze echt zo goed te verwijnen achter schermpjes?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:48 schreef trolley het volgende:
[..]
Helaasch, geen meet. Ik moet om 15:30 uur namelijk weer in Drachten zijn met die auto, dus ik heb m'n tijd wel nodig morgen
Je komt ze af en toe tegen bij de grote LM's. Almere, Meerkerk feestlocatie, Breda (voor EW) en Breukelen (voor AR). Ohja, Waalwijk is ook wel raak meestal. Eindhoven Europalaan ook wel eens.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:43 schreef Schaapje96 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 2,5 uur gekregen voor 45 min rijden. Moet trouwens zeggen dat ik nog geen andere hikers ben tegengekomen. Zijn ze zeldzaam of weten ze echt zo goed te verwijnen achter schermpjes?
Niet bij de grote LM's in Almere/Meerkerk enzo?quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:51 schreef Schaapje96 het volgende:
Aah vandaar, ik ben nog maar 1x in Breda geweest. Voor de rest inderdaad kleine bedrijven of garages
Ik geloof dat ik na drie maanden pas voor het eerst in Almere kwam (nu vrij regelmatig) en in Meerkerk pas na een half jaar (ben daar nog maar 2x geweest als Groninger).quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet bij de grote LM's in Almere/Meerkerk enzo?
Niet naar Eindhoven zelf. Wel naar dorpen zoals Geldrop en Hapert enzo.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:46 schreef Amoeba het volgende:
Trouwens, ik hoor jullie bijna nooit als je ritten naar Eindhoven hebt. Hoeven jullie daar nooit heen ofzo?
Ja duurde bij mij ook even, en Meerkerk ook. Ik heb altijd van die fases dat ik heel vaak in Meerkerk kom ineens. Dan weer een poosje iedere keer naar Waalwijk. Ik vind Waalwijk echt een graflocatie. Kan die zo heten, graflocatie? Met dat buurtbusje enzo, echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:57 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik na drie maanden pas voor het eerst in Almere kwam (nu vrij regelmatig) en in Meerkerk pas na een half jaar (ben daar nog maar 2x geweest als Groninger).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door kweenie1 op 30-07-2014 20:16:56 ]
Kan het kloppen dat AR een stuk minder klanten heeft dan EW, maar wel grote klanten? Ik heb namelijk van meerdere AR'ers gehoord dat ze erg vaak voor hetzelfde bedrijf rijden, terwijl ik voor EW telkens weer voor andere klanten rijd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:58 schreef ManScat het volgende:
Überhaupt is 90% van de ritten die ik moet doen voor NL.
Zou best eens kunnen, aangezien AR ook voor Breukelen rijdt. Al kom ik daar persoonlijk ook niet zo vaakquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:06 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Kan het kloppen dat AR een stuk minder klanten heeft dan EW, maar wel grote klanten? Ik heb namelijk van meerdere AR'ers gehoord dat ze erg vaak voor hetzelfde bedrijf rijden, terwijl ik voor EW telkens weer voor andere klanten rijd.
Ja klopt. Je rijdt de meeste ritten voor een grote LM uit je stad, bij mij is dat hoofdzakelijk De Vogel en de car rentals op Eindhoven Airport, één daarvan heeft ook nog een vestiging in de stad waar ik wel eens kom.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:06 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Kan het kloppen dat AR een stuk minder klanten heeft dan EW, maar wel grote klanten? Ik heb namelijk van meerdere AR'ers gehoord dat ze erg vaak voor hetzelfde bedrijf rijden, terwijl ik voor EW telkens weer voor andere klanten rijd.
Vandaag nog joh. Kom zo vaak bij die lui he.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:38 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik had 'vroeger' veel ritten voor de rode 'Vis' met een letter er voor. Eigenlijk nooit meer een rit voor die klant.
Moet morgen bij een dealer tegenover de dealer zijn waar dit ding staat. Hopelijk staat hij buiten, wil hem wel eens goed bekijken. Bizar apparaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |