Jupquote:
Net alsof wij ooit naar onze ID gevraagd worden. Ik weet alleen dat twee car rentals dat doen. En bij die ene in Eindhoven Airport kennen ze me inmiddels van gezicht, dus daar sta ik al in het systeem.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:43 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik vind het soms wel raar eigenlijk, een dure auto afleveren bij een adres en er dan maar vanuit gaan dat meneer de Vries inderdaad meneer de Vries is. ID check lijkt me niet meer dan logisch, vooral bij privé adressen. Laatst liep ik ergens weg, vraagt de berijder of ik niet even zijn ID moet zien.
En nog geen werk voor morgen helaas.
Inderdaad vreemd. Mensen hebben kennelijk erg veel vertrouwen als je netjes gekleed bent.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:43 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik vind het soms wel raar eigenlijk, een dure auto afleveren bij een adres en er dan maar vanuit gaan dat meneer de Vries inderdaad meneer de Vries is. ID check lijkt me niet meer dan logisch, vooral bij privé adressen. Laatst liep ik ergens weg, vraagt de berijder of ik niet even zijn ID moet zien.
En nog geen werk voor morgen helaas.
Ik zou niet zomaar aan een chauffeur van Autoreset of Easyway een kopie van mijn rijbewijs geven.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:10 schreef MG_13 het volgende:
Ik moet voor een klant regelmatig nieuwe leaseauto's afleveren, vers uit de showroom. Daar wordt gevraagd, zo mogelijk, om een kopie van het rijbewijs van degene die de auto in ontvangst neemt. Vandaag voor een andere klant ook een nieuwe auto afgeleverd, daar moest het rijbewijsnummer op het formulier genoteerd worden.
En dan gewoon naar binnen door de ingang met de rood witte balk. Als je er bent zie je het allemaal vanzelf. Alleen als je een hoog busje moet brengen die even buiten parkeren op een logische plek.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:40 schreef driekeerdrie het volgende:
Bij NL vragen ze niet naar legitimatie, vandaag nog geweest.
Morgen mag ik voor het eerst naar de grote in Almere. Ik begrijp alleen niet bijzonder veel van de opmerkingen. Waar op het megaterrein van de LM moet ik naartoe? Bij het hek met de oranje paal (die je op StreetView kan zien) naar binnen rijden en dan?
Oh? Ik moest wel een legitimatiecheck doen dinsdag, maar ik heb toen het ID van de klant gecheckt. Stond verder ook geen info bij oid.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:29 schreef ManScat het volgende:
Misschien vanaf deze week ingevoerd?
Ik moet bij de heen en terug rit een legitimatiecheck laten doen en noteren op het verhuurcontract.
Althans, zo staat het vermeld in de ritopdracht.
Ja want bij een gloednieuwe UP! ter waarde van 9K (?) is het geen probleem als iemand hem jat?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:57 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ohja, met die A7 werd er een kopie van m'n rijbewijs gemaakt. Als dat voor een VW UP! was geweest zou ik moeilijk gaan doen.
Het gaat me niet om die fucking Up! man.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:01 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Ja want bij een gloednieuwe UP! ter waarde van 9K (?) is het geen probleem als iemand hem jat?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2014 20:21:19 ]
Gewoon in een vak. Liefst zo dicht mogelijk bij het gele hokje en liefst achteruit. Geloof ik.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:55 schreef Solidberg het volgende:
Moet je bij NL eigenlijk de auto ergens specifiek neerzetten of gewoon tegen het veld aan?
Hmm. Je kan het op twee manieren opvatten. Dat zij jouw ID controleren, of jij die van de bereider.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:52 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Oh? Ik moest wel een legitimatiecheck doen dinsdag, maar ik heb toen het ID van de klant gecheckt. Stond verder ook geen info bij oid.
Bereider?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:40 schreef ManScat het volgende:
[..]
Hmm. Je kan het op twee manieren opvatten. Dat zij jouw ID controleren, of jij die van de bereider.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:51 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Bereider?HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:51 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Bereider?Point taken *zet autocorrect uit*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, een berijder is niet per se mannelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:50 schreef Marco001 het volgende:
Haha, heb je het nog fout ook.Ze is een berijdster.
Jouw loon: ¤20quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:24 schreef MG_13 het volgende:
wtf, ik moet morgen binnen Amsterdam ruim 2 uur met het openbaar vervoer volgens 9292. Wat een slechte verbinding, met de auto zou het normaal gesproken een kwartiertje duren. Oke, het is van noord-west naar zuid-oost, maar toch, ruim 2 uur is toch echt wel belachelijk.
Ik vraag me af of een taxi dan niet handiger is, taxi is duur, maar het kost ook geld om mij er eeuwen over te laten doen om naar een ander adres te komen
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:04 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Jouw loon: ¤20
Taxi:¤50
Mag jij eens raden of je met de taxi mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |