Hier tegenover knallen ze wel een nieuwbouwflat neer. Maar slopen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:05 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Dat is zeker die wijk waar ze momenteel ook aan het slopen zijn? Wel een prima plek in ieder geval.
En je tweede rit is zeker naar de Dr C Lelyweg?
[..]
Moet je dan wel handmatig aangeven wanneer ie iets moet 'onthouden'?
Laten we gaan golfen. Bekakte hipsterstudenten, strak in pak de golfbaan op.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:10 schreef Sarasi het volgende:
Weer karten? Wees origineel, verzin iets nieuws!
Walibi is tegenwoordig toch sixflags? (Kom nooit in attractieparken, dus dunno)quote:
Andersom, sixflags is tegenwoordig Walibiquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:17 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Walibi is tegenwoordig toch sixflags? (Kom nooit in attractieparken, dus dunno)
Word denk ik weer verhuurd goedkoop dan? Sommige boeit zo n huurauto niet als ie maar rijdt en dingen vervoertquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:17 schreef driekeerdrie het volgende:
Ik had me gister toch een belabberde auto. Ford Transit van 7 jaar oud, was van een installatiebedrijf geweest. Helemaal afgeragd, onder de deuken en krassen, ze hadden het zelfs voor mekaar gekregen het klepje voor de tankdop eraf te slopen, en nog erger, de airco te slopen.
Ding was echt ontzettend smerig. Versnellingsbak was ook gesloopt, je kreeg 'm af en toe nauwelijks in z'n 1.
En dat moest dan naar het occasioncenter van de grote in Almere. Benieuwd of ze dat ding ooit aan de straatstenen kwijtraken
Hoe kom jij tijdens het hiken altijd in die absurde situaties terecht?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:26 schreef Amoeba het volgende:
Ik had op Schiphol echt een gruwelijke faal. Die bussen daar, ik snap er geen klote van wat nu waarheen gaat, dus ik vroeg dat:
'Meneer.…'
Zij draait zich om: 'Ik heb godverdomme tieten ja! Moet ik nu weer 1500 investeren?'
En niet de kleinste ook niet. Gewoon een pakhuis vol.
Ik was er met m'n hoofd niet bij vrees ik.
Was zo'n 'dame' van de Conexxion, geen klant oid.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hoe kom jij tijdens het hiken altijd in die absurde situaties terecht?
Karten is mooiquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:10 schreef Sarasi het volgende:
Weer karten? Wees origineel, verzin iets nieuws!
Ja ik heb toen bij jou in de auto wel voldoende gekart.quote:
Vond je dat karten dan? Dat was gewoon een laf rondje daarzo.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:21 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja ik heb toen bij jou in de auto wel voldoende gekart.
Dat was geen karten, blok was koudquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:21 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Met de trein naar station Mantgum (dacht ik?) en daar laten ophalen is het makkelijkst.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:04 schreef Schaapje96 het volgende:
Morgen Amsterdam-Steenwijk en Wieuwerd-Rotterdam. VW Golf en Opel Vivaro![]()
Maar heeft iemand een idee hoe je handig in Wieuwerd komt? Of gewoon altijd bellen of ze je ophalen?
8/10 ritten van mij beginnen vanuit Wieuwerd, en je kunt ze inderdaad gewoon altijd bellen! Even bellen als je op station Leeuwarden bent. En dan de trein nemen naar Mantgum (richting Sneek), dan halen ze je op bij station Mantgum! Zijn vriendelijke mensen, maar dat zijn Friezen altijd!quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:04 schreef Schaapje96 het volgende:
Morgen Amsterdam-Steenwijk en Wieuwerd-Rotterdam. VW Golf en Opel Vivaro![]()
Maar heeft iemand een idee hoe je handig in Wieuwerd komt? Of gewoon altijd bellen of ze je ophalen?
Ik had vandaag een Clio met 5km op de teller!quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:19 schreef CruisinDen het volgende:
Zit ook in het zonnetje langs de A4. Auto meegenomen met 3km op de teller, veel minder krijg je ze niet.
Zal toch wel meevallen? Hij had een 508 mee toch, zo'n lompe logge station?quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:21 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik eindig in Oss dus in principe heb ik morgenmiddag tijd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:50 schreef joppie_saus het volgende:
Hiker uit omgeving Nijmegen hier? En die morgen overdag tijd heeft? Graag PB!
Ik heb een flauw vermoeden dat jij niet Joppies eerste keuze bent...quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik eindig in Oss dus in principe heb ik morgenmiddag tijd.
Ik ook.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik heb een flauw vermoeden dat jij niet Joppies eerste keuze bent...
Je hebt PB'squote:
Ochquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik heb een flauw vermoeden dat jij niet Joppies eerste keuze bent...
Ik wil best een sprintje trekken hoor. Julianaplein doen? Stoplichtjes vanaf driebond gezien de A28 op. Eens zien of jij bij het 120 bord ook op 190 zitquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zal toch wel meevallen? Hij had een 508 mee toch, zo'n lompe logge station?
Wat voor blok lag er eigenlijk in S-RS? Sprintje?![]()
M'n pa heeft tegenwoordig een Octavia 1.6TDI vanwege nieuwe werkgever en dit was de enige auto die er in de pool stond, dat ding haalt maar 185 op de tellerquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:10 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ik wil best een sprintje trekken hoor. Julianaplein doen? Stoplichtjes vanaf driebond gezien de A28 op. Eens zien of jij bij het 120 bord ook op 190 zit
Hahaquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
M'n pa heeft tegenwoordig een Octavia 1.6TDI vanwege nieuwe werkgever en dit was de enige auto die er in de pool stond, dat ding haalt maar 185 op de teller
Volgende meet kom ik dus wel met de Swift
Ik wil het best doen onder voorwaarde dat AR me geen ander ritje gunt. Ik heb namelijk ook best geld nodig.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:09 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Je hebt PB's
[..]
Och
Ik voel geen haat
Heb daar in het begin idd ook wel wat last van gehad, maar later wel aan gewend geraakt. Vond die Hybrid sowieso een stuk fijner dan die laffe Octaviaquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:25 schreef S-RS het volgende:
[..]
Haha
Had laatst een Hybrid mee, die trekt er ook wel lekker aan!
Maar lichtjes remmen is wel onwijs irritant. Komt gelijk een rem versterker of iets overheen om de accu's extra bij te laden. Extreem irritant als je het mij vraagt.
Je komt niks te kort met die 1.6 hoor, maar hiervoor had m'n pa dus een Jetta Hybrid die zo'n 3,5 seconde sneller op de 100 zatquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:26 schreef Pizzabodem het volgende:
1.6 TDI is toch een prima blok? Wij hebben de 2.0 TDI in een A3 en die was in het begin wat lui, maar inmiddels wel lekker fel ingereden. Maar toch, die echte duw in je rug blijft uit met dank aan de versnellingsbakverhoudingen die zo zijn afgesteld op zuinig rijden. Het Ford/Psa 2.0 TDCI blok in de Focus voelde feller aan, maar dat was nog zo'n motor van voor die milieuhippiemueslishit-tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |