Operation Protective Edgequote:Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:
Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal
Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 Niet schelden
3 Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.
Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
Je snapt het niet, een andere oorzaak aanwijzen is niet goed praten. Ik vind het leed en de slachtoffers verschrikkelijk, alleen ik zie hamas als de oorzaak.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:31 schreef Maanvis het volgende:
oke, over het algemeen vind ik (zonder specifiek de namen te noemen van deze users die dat doen) dat mensen die de burgerslachtoffers goedpraten zichzelf gedragen als Rijk de Gooijer in de televisiereclame van Reaal. Alles goedpraten onder het mom van "Foutje, kan gebeuren, bedankt!
Pakistan kan Israël wegvagen, doen ze ook niet. Het is niet een kwestie van niet kunnen.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:21 schreef truthortruth het volgende:
Domme opmerking. Israel kan heel Gaza plaatgooien, ze doen het alleen niet. Het is niet een kwestie van niet kunnen.
das een eindeloos lang kip/ei verhaalquote:Op maandag 28 juli 2014 12:33 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Je snapt het niet, een andere oorzaak aanwijzen is niet goed praten. Ik vind het leed en de slachtoffers verschrikkelijk, alleen ik zie hamas als de oorzaak.
Omdat het niets afdoet of bijdraagt aan de oorzaken en de gevolgen an sich.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:30 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Waarom is dat irrelevant? Ben je al die onschuldige doden letterlijk aan het goedpraten? Zieke gedachte gast maar dan houdt voor mij het discussieren op.
wat zit je nu heel de tijd over pakistan te zeuren?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:33 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Pakistan kan Israël wegvagen, doen ze ook niet. Het is niet een kwestie van niet kunnen.
dat lijkt me een tikje naiefquote:Op maandag 28 juli 2014 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het niets afdoet of bijdraagt aan de oorzaken en de gevolgen an sich.
Het zijn er meer omdat Hamas dat wil en omdat israel beter is, maar het kan allemaal zo ophouden door te stoppen met beginnen van Hamas.
En nogmaals, jij laat je leiden door emoties, ik niet.
Ik reageer op iemand die zegt dat Israël bijna 2 miljoen Palestijnen in Gaza zo kan platgooien als ze willen. Nee dat kunnen ze niet, want dan worden ze zelf platgegooid. Zo simpel is het.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:36 schreef sp3c het volgende:
wat zit je nu heel de tijd over pakistan te zeuren?
niemand stelt dat pakistan iets wil platgooien, ze zijn doen niet eens mee aan dit oorlogje want ze hebben wel belangrijkere dingen aan hun hoofd
Uiteraard, ik versimpel het. Maar het komt er wel op neer dat Hamas gewoon als eerste moet stoppen.quote:
Een kip/ei verhaal waar je nu zelf aan mee gaat doen.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:34 schreef sp3c het volgende:
das een eindeloos lang kip/ei verhaal
uiteindelijk is de schutter verantwoordelijk voor zijn schoten
Pakistan heeft nukes en daar heeft hij blijkbaar zijn hoop op gevestigd, nu het niemand lukt om Israël te vernietigen. Charismatisch heeft al een aantal maal gehint op Pakistan en zijn nucleaire arsenaal.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat zit je nu heel de tijd over pakistan te zeuren?
An sich deel ik de zorg om Pakistaanse nukes wel, maar eerder omdat Pakistan bepaald geen stabiel land is. Wie weet wat er met die nukes gebeurt als die in handen komen van haatbaarden...quote:niemand stelt dat pakistan iets wil platgooien, ze zijn doen niet eens mee aan dit oorlogje want ze hebben wel belangrijkere dingen aan hun hoofd
daar wijst helemaal niets opquote:Op maandag 28 juli 2014 12:38 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik reageer op iemand die zegt dat Israël bijna 2 miljoen Palestijnen in Gaza zo kan platgooien als ze willen. Nee dat kunnen ze niet, want dan worden ze zelf platgegooid. Zo simpel is het.
Dat zien we dan wel.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:39 schreef sp3c het volgende:
daar wijst helemaal niets op
de pakistanen gaan echt geen zelfmoord plegen omwille van het lot van die paar arme palestijnen
Door wie?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:38 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik reageer op iemand die zegt dat Israël bijna 2 miljoen Palestijnen in Gaza zo kan platgooien als ze willen. Nee dat kunnen ze niet, want dan worden ze zelf platgegooid. Zo simpel is het.
nee dit is gewoon hoe het werkt, ich habbe das nicht gewusst en befehl ist befehl zijn al een tijdje uit de modequote:Op maandag 28 juli 2014 12:38 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Een kip/ei verhaal waar je nu zelf aan mee gaat doen.
ok manquote:
Het is oorlog. Een oorlog die naar mijn mening Israel niet wil. Dat een oorlog burgerslachtoffers oplevert is van alle tijden.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:40 schreef sp3c het volgende:
nee dit is gewoon hoe het werkt, ich habbe das nicht gewusst en befehl ist befehl zijn al een tijdje uit de mode
de schutter is verantwoordelijk
ja en gras is groenquote:Op maandag 28 juli 2014 12:42 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Het is oorlog. Een oorlog die naar mijn mening Israel niet wil. Dat een oorlog burgerslachtoffers oplevert is van alle tijden.
Altijd als reactie op zionisten die zeggen dat Israël ongestraft de Palestijnen kan uitmoorden. Dus als je Pakistan vaak voorbij ziet komen, zo vaak pleiten zionisten dus voor massamoord op de Palestijnen.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:39 schreef Karrs het volgende:
Charismatisch heeft al een aantal maal gehint op Pakistan en zijn nucleaire arsenaal.
er werd niet gepleit voor massamoord op de palestijnenquote:Op maandag 28 juli 2014 12:43 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Altijd als reactie op zionisten die zeggen dat Israël ongestraft de Palestijnen kan uitmoorden. Dus als je Pakistan vaak voorbij ziet komen, zo vaak pleiten zionisten dus voor massamoord op de Palestijnen.
Het maakt voor die gasten blijkbaar niet uit ...quote:Op maandag 28 juli 2014 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Gaat ie weer met zijn Pakistanen.
Die gasten kijken wel beter uit man, die gaan zich hier niet in mengen.
niet ten koste van zichzelfquote:Op maandag 28 juli 2014 12:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het maakt voor die gasten blijkbaar niet uit ...
einddoel = joden uitroeien
Heel Gaza platgooien (waar bijna twee miljoen Palestijnen leven) is geen massamoord?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:43 schreef sp3c het volgende:
er werd niet gepleit voor massamoord op de palestijnen
Ja, maar dat doen ze dus ook niet he?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:49 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Heel Gaza platgooien (waar bijna twee miljoen Palestijnen leven) is geen massamoord?
Maar Gaza wordt, buiten in jouw hoofd,helemaal niet platgegooid.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:49 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Heel Gaza platgooien (waar bijna twee miljoen Palestijnen leven) is geen massamoord?
natuurlijk wel, het is zelfs genocidequote:Op maandag 28 juli 2014 12:49 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
quote:
Omdat: de Pakistaanse kernbom. Of anders lenen de Pakistanen een kernbom aan Saoedi-Arabië.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:50 schreef ReplaR het volgende:
Maar Gaza wordt, buiten in jouw hoofd,helemaal niet platgegooid.
Wie pleitte daarvoor dan?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:49 schreef Charismatisch het volgende:
Nee.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:51 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
[..]
Omdat: de Pakistaanse kernbom. Of anders lenen de Pakistanen een kernbom aan Saoedi-Arabië.
Je hebt een beetje last van islamitische hoogmoed...quote:Op maandag 28 juli 2014 12:51 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
[..]
Omdat: de Pakistaanse kernbom. Of anders lenen de Pakistanen een kernbom aan Saoedi-Arabië.
Niet meer opscheppen "als Israël wil, dan kunnen ze met gemak blabla". Nee, dat kunnen ze niet. Anders hadden ze het al gedaan.quote:
Feit is dat als er een grote rode knop met "Kill all jews" zou zijn bijna geen enkele moslims zou twijfelen om hem in te drukken.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:52 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Niet meer opscheppen dat "als Israël wil, dan kunnen ze met gemak blabla". Nee, dat kunnen ze niet. Anders hadden ze het al gedaan.
denk niet dat dit iets met de islam te maken heeft ... zou betekenen dat hij het zonder de religie ineens wel zou snappenquote:Op maandag 28 juli 2014 12:52 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Je hebt een beetje last van islamitische hoogmoed...
ow jij bent er ook zo 1quote:Op maandag 28 juli 2014 12:53 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Feit is dat als er een grote rode knop met "Kill all jews" zou zijn bijna geen enkele moslims zou twijfelen om hem in te drukken.
Opscheppen? Het lijkt me een verschrikking als dat zou gebeuren.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:52 schreef Charismatisch het volgende:
Niet meer opscheppen "als Israël wil, dan kunnen ze met gemak blabla". Nee, dat kunnen ze niet. Anders hadden ze het al gedaan.
Israël bezet en koloniseert andersmans land, jij praat hun acties goed, jij bent niet voor vrede.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:54 schreef truthortruth het volgende:
Opscheppen? Het lijkt me een verschrikking als dat zou gebeuren.
Maar goed, voor iemand die geen vrede wil ben je consequent in je domheid.
Dom gelul.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:53 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Feit is dat als er een grote rode knop met "Kill all jews" zou zijn bijna geen enkele moslims zou twijfelen om hem in te drukken.
Ze hebben in 67 al eens laten zien dat ze Egypte, Jordanie en Syrie konden verslaan. Gaza is een klein stukje land.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:52 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Niet meer opscheppen "als Israël wil, dan kunnen ze met gemak blabla". Nee, dat kunnen ze niet. Anders hadden ze het al gedaan.
Ik laat me leiden door het aantal doden aan de Israelische en Palestijnse kant en kan niet anders dan concluderen dat Israel veel te ver gaat. Je ziet me ook nergens Hamas goedpraten of wel?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het niets afdoet of bijdraagt aan de oorzaken en de gevolgen an sich.
Het zijn er meer omdat Hamas dat wil en omdat israel beter is, maar het kan allemaal zo ophouden door te stoppen met beginnen van Hamas.
En nogmaals, jij laat je leiden door emoties, ik niet.
Wat een baggerellende. Geloof dat die haat niet in een ieder zit die een bepaald geloof aanhangt.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:53 schreef ReplaR het volgende:
[..]
die conclusie kun je helemaal niet trekken aan de hand van de bodycountquote:Op maandag 28 juli 2014 12:56 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ik laat me leiden door het aantal doden aan de Israelische en Palestijnse kant en kan niet anders dan concluderen dat Israel veel te ver gaat. Je ziet me ook nergens Hamas goedpraten of wel?
Israël wil Hamas dus niet verslaan, is dat wat je zegt.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:56 schreef Nintex het volgende:
Ze hebben in 67 al eens laten zien dat ze Egypte, Jordanie en Syrie konden verslaan. Gaza is een klein stukje land.
Waarom niet? Ik bedoel dan het aantal doden incl. percentage onschuldigen.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
die conclusie kun je helemaal niet trekken aan de hand van de bodycount
Dit ja, want als Israël hun Iron Dome zou uitzetten zouden er wel meer doden zijn, is dan opeens Hamas wel de slechte partij?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
die conclusie kun je helemaal niet trekken aan de hand van de bodycount
omdat er nergens in de conventies van geneve clausules zijn opgenomen over wat de percentages mogen zijnquote:
Nee, want Israël blijft de bezetter en kolonisator.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:58 schreef ReplaR het volgende:
Dit ja, want als Israël hun Iron Dome zou uitzetten zouden er wel meer doden zijn, is dan opeens Hamas wel de slechte partij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |