Hier krijg je een recept. Altijd half jaar geldig. Vaak ga ik dezelfde dag nog langs 10 verschillende apothekers. Voorraadje bunkeren.quote:
Ik kon 3 jaar lang ook onbeperkt halen.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier krijg je een recept. Altijd half jaar geldig. Vaak ga ik dezelfde dag nog langs 10 verschillende apothekers. Voorraadje bunkeren.
Misschien was het een bewussiequote:
Haar egoquote:
Het heeft lang geduurd.quote:De politie heeft vanochtend 22 verdachten aangehouden voor de ongeregeldheden tijdens de bekerfinale tussen Ajax en PEC Zwolle.
Aan het begin van de wedstrijd op 21 april werd vanuit een vak met Ajax-supporters zwaar vuurwerk op het veld gegooid. De wedstrijd moest worden onderbroken worden en de grasmat raakte beschadigd. Ook werden er in het stadion vernielingen aangebracht.
De 22 man die zijn aangehouden komen volgens de politie voornamelijk uit Noord-Holland en variëren in leeftijd van 17 tot 31 jaar. Er wordt naar nog eens achttien man gezocht, van een gedeelte van die groep is de identiteit nog niet bekend. Donderdag zal de politie foto's publiceren van hooligans die nog gezocht worden.
Alle verdachten moeten zich waarschijnlijk in november in Rotterdam voor de rechtbank verantwoorden voor openlijk geweld. Ook kunnen zij een stadionverbod opgelegd krijgen in combinatie met een meldplicht tijdens wedstrijden van Ajax. De KNVB kan hen ook nog een algeheel stadionverbod opleggen.
Beetje eng jaquote:Op maandag 28 juli 2014 12:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh dat ziet er niet echt lekker uit of zo.
Ach, het kan altijd nog ergerquote:Op maandag 28 juli 2014 12:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh dat ziet er niet echt lekker uit of zo.
De neef van Salati.quote:
Veet of de ladyshave van 1 van de rondemisses.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bij die benen van hincapie vraag ik me altijd af hoe hij ze scheert zonder slagaderlijke bloeding te veroorzaken.
quote:Op maandag 28 juli 2014 12:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd nog erger
[ afbeelding ]
Het ziet er echt supereng uit.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je been is een grote spier dus veel bloed nodig, gewoon normaal hoor zulke aders
Meeste mannen denken toch al met hun pik,.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:47 schreef Fargo het volgende:
Lijkt wel een stel hersens wat naar zijn onderbeen is afgezakt.
op geschoren benen zie je het ook beterquote:Op maandag 28 juli 2014 12:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je been is een grote spier dus veel bloed nodig, gewoon normaal hoor zulke aders
Vandaar die dikke kloppende aderen op m'n balzak na het plompzakkenquote:Op maandag 28 juli 2014 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
op geschoren benen zie je het ook beter
Geen foto's svpquote:Op maandag 28 juli 2014 13:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Vandaar die dikke kloppende aderen op m'n balzak na het plompzakken
In spoiler?quote:
DM danquote:Op maandag 28 juli 2014 13:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar zit natuurlijk niemand op te wachten he
Wilde het net zeggen, echt met bakken nu weer. Ik zat op de site van het parool dat station zuid helemaal volgelopen isquote:Op maandag 28 juli 2014 13:11 schreef Tarado het volgende:
Het houdt hier weer op met zachtjes regenen, liever alles in 1 dag
Zonde. Wil je dan een foto van m'n duckfacequote:Op maandag 28 juli 2014 13:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man die foto's hoef ik niet te zien.
Mannen met duckfacequote:Op maandag 28 juli 2014 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Zonde. Wil je dan een foto van m'n duckface
Kom zoenen danquote:
Dan gaat onze relatie wel een flinke stap maken na het aanschouwen van de kroonjuwelen.quote:
Point proven. Gelieve aanpassen zoals in mijn post.quote:
hallo ik sherlockte mijn naamquote:Op maandag 28 juli 2014 13:23 schreef Karina het volgende:
Tjacka gaat ook nog steeds lekker in dat blote mannentopic
karina ik ben aan het lobbyenquote:Op maandag 28 juli 2014 13:23 schreef Karina het volgende:
6quote:Op maandag 28 juli 2014 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hallo tjacka.
Ik volg je voorbeeld en ga ook sherlocken. Noem een nummer.
Thanks. Wil niet dat de mannen hier flauwvallenquote:
is dat wat? Die van de vrouwen bekijk ik weleens, maar mannen geen interessequote:Op maandag 28 juli 2014 13:23 schreef Karina het volgende:
Die vrouwentopics..quote:Op maandag 28 juli 2014 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat wat? Die van de vrouwen bekijk ik weleens, maar mannen geen interesse
Als pub weer tot leven wordt gebracht zal ik je zeker ondersteunenquote:Op maandag 28 juli 2014 13:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
karina ik ben aan het lobbyen
ik wil mod worden van pub
wil jij mij ondersteunen
Nah ik vind blote mannen helemaal niet zo sexy eigenlijk.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat wat? Die van de vrouwen bekijk ik weleens, maar mannen geen interesse
Geldt voor vrouwen eigenlijk ook, met iets aan is vaak beterquote:Op maandag 28 juli 2014 13:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Als pub weer tot leven wordt gebracht zal ik je zeker ondersteunen
[..]
Nah ik vind blote mannen helemaal niet zo sexy eigenlijk.
ik vind het niet aantrekkelijk als ze een slappe op de foto doenquote:Op maandag 28 juli 2014 13:29 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 28 juli 2014 13:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind het niet aantrekkelijk als ze een slappe op de foto doen
ben toch meer van het stijve werk
Ja klopt. Niet zozeer omdat er dan wat te raden overblijft, maar bloot is alleen mooi als diegene een supermooi figuur heeft en dat zijn er heeeel weinig over het algemeen (niet alleen daar maar altijd).quote:Op maandag 28 juli 2014 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geldt voor vrouwen eigenlijk ook, met iets aan is vaak beter
Geen gleufje dat niet van mij gaat kriebelen.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:29 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Dit is beter dan een blote piemel vind ik hoor.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen gleufje dat niet van mij gaat kriebelen.
[ afbeelding ]
Littlerabbit vindt dit leuk
wauwquote:Op maandag 28 juli 2014 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen gleufje dat niet van mij gaat kriebelen.
[ afbeelding ]
Littlerabbit vindt dit leuk
Voor mijn blote piel moet je even naar KPDquote:Op maandag 28 juli 2014 13:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is beter dan een blote piemel vind ik hoor.
dat was geen open deurquote:ma 28 jul 2014, 11:09| lees voor
Man overleden na intrappen ruit woning ex
NIEUWKOOP -
Een 25-jarige Nieuwkoper heeft zondagnacht de ruit van de voordeur van zijn ex-vriendin zodanig ingetrapt, dat hij aan zijn snijwonden is overleden.
De politie probeerde de Nieuwkoper nog te reanimeren, maar dat hielp niet. Het is onduidelijk waarom de man de ruit heeft ingetrapt, aldus een woordvoerster van de politie.
Nee dat zeg ik tochquote:Op maandag 28 juli 2014 13:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor mijn blote piel moet je even naar KPD
Outch.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik tochDaar vind ik helemaal niet zoveel aan.
Dat is wel verdomde sneu.quote:
Heb nog een foto van m'n bips.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet persoonlijk opnemenIk vind al die blote foto's niks aan.
Je BMI was meer dan 25 toch.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb nog een foto van m'n bips.
Voor een man heb ik een verdomd fraaie bips.
Nou een lekkere kont kan ik zeker waarderenquote:Op maandag 28 juli 2014 13:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Je vergeet Drizzt: Rawwwwrquote:Op maandag 28 juli 2014 13:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Die vrouwentopics..
1 foto van dikwijls 6/10
100 reacties :
Sooow mooie vrouw![]()
Prinsesje!
Verliefd
Echt supermooi ogen en een lieve lach
Ik ga me vannacht op je aftrekken (Deze kan ik nog wel waarderen)
Beetje narcist ben je welquote:Op maandag 28 juli 2014 13:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij wil niet uploaden.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je BMI was meer dan 25 toch.
Ik geloof je niet.
Klopt. Kijk ook altijd naar mijn eigen weerspiegeling in de ruiten van winkels in plaats van dat ik naar de teringzooi binnen kijkquote:
Ik zal Erik even bellen dat hij cadeautje moet sturen.quote:
die achterste ben jij?quote:Op maandag 28 juli 2014 13:47 schreef Dven het volgende:
Tijdens het uploaded kwam ik wel deze foto regen. Wilde hem niet onthouden
[ afbeelding ]
dankje dvenquote:Op maandag 28 juli 2014 13:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal Erik even bellen dat hij cadeautje moet sturen.
Comic con nerdjes.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:47 schreef Dven het volgende:
Tijdens het uploaded kwam ik wel deze foto regen. Wilde hem niet onthouden
[ afbeelding ]
Groot feest dan zeker?quote:
Nee voorste.quote:
Voel je niets van.quote:
Nope, zit nog steeds in Brussel. Move naar KL is even uitgesteld door situatie bij mijn huidige klant.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Best rustig eigenlijk. Maar dat is logisch natuurlijk nu.
Waar zit je nu? Al verhuisd en zo?
thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 28 juli 2014 13:51 schreef Tjacka het volgende:
geen zin om naar de winkel te gaan om bamischijven te kopen
Ik hoop in September.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goed.
Wanneer was jij in KL ook alweer?
gevoetbald?quote:Op maandag 28 juli 2014 13:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook goed, loop wel te hinken als een malle door een verstuikte enkel...
vrijdag met familie en zaterdag met vriendenquote:Op maandag 28 juli 2014 13:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Comic con nerdjes.
[..]
Groot feest dan zeker?
Gezelligquote:Op maandag 28 juli 2014 13:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
vrijdag met familie en zaterdag met vrienden
een vlogquote:Op maandag 28 juli 2014 13:57 schreef Karina het volgende:
[..]
GezelligWe willen natuurlijk een verslag daarna he
als mij*quote:Op maandag 28 juli 2014 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
wist niet dat ty al zou oud was 15 maanden ouder dan mij
quote:Op maandag 28 juli 2014 13:57 schreef Karina het volgende:
[..]
GezelligWe willen natuurlijk een verslag daarna he
ok ik zal vlog maken daarna okquote:
ik voel me ook eerder 18 dan echt 21 maarja wat doe je er aan[quote]quote:Op maandag 28 juli 2014 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
wist niet dat ty al zou oud was 15 maanden ouder dan mij
Alvast gefeliciteerd ty en dat je nog veel chillsessies met je vrienden mag houden.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
ok ik zal vlog maken daarna ok
[..]
ik voel me ook eerder 18 dan echt 21 maarja wat doe je er aan[quote]
ik voel me 16quote:Op maandag 28 juli 2014 13:59 schreef Tyron het volgende:
ik voel me ook eerder 18 dan echt 21 maarja wat doe je er aan[quote]
bedankt knoet dit vind ik echt heel aardig van jequote:Op maandag 28 juli 2014 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd ty en dat je nog veel chillsessies met je vrienden mag houden.
huh wat gek zeg maar is niet erg hoorquote:Op maandag 28 juli 2014 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik voel me 16
al voelde ik me toen meer volwassen raar he
In april? Ja dat was met gezin.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar de vorige keer met je gezin?
Een gezinsvakantie naar Bulgarije is echt tof heb ik gehoordquote:
sunny beachquote:Op maandag 28 juli 2014 14:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Een gezinsvakantie naar Bulgarije is echt tof heb ik gehoord
Ja, kan ik meteen mijn dochtertje uithuwelijken in 1 of ander kamp...quote:Op maandag 28 juli 2014 14:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Een gezinsvakantie naar Bulgarije is echt tof heb ik gehoord
ok ok, houd ons op de hoogtequote:Op maandag 28 juli 2014 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier schijnt de zon inmiddels. De regen is verdwenen.
quote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 14:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, kan ik meteen mijn dochtertje uithuwelijken in 1 of ander kamp...
Van de weg gereden door Keldermerckxquote:Op maandag 28 juli 2014 14:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hopelijk wordt hij gespiest door een ontsnapte stier.
Ik denk overigens oprecht dat je zelfs in de grootste Bulgaarse ghetto veiliger bent dan in Bruxellesquote:Op maandag 28 juli 2014 14:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb verder geen vooroordelen hoor.
Ze heeft wel de juiste leeftijd voor Dven.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, kan ik meteen mijn dochtertje uithuwelijken in 1 of ander kamp...
!!!quote:Op maandag 28 juli 2014 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze heeft wel de juiste leeftijd voor Dven.
Ja, dat denk ik ook. Vooral Anderlecht en Molenbeek.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk overigens oprecht dat je zelfs in de grootste Bulgaarse ghetto veiliger bent dan in Bruxelles
haha neequote:Op maandag 28 juli 2014 14:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk overigens oprecht dat je zelfs in de grootste Bulgaarse ghetto veiliger bent dan in Bruxelles
Dat wordt echt genieten van Kerdelmangod jaquote:Op maandag 28 juli 2014 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van de weg gereden door Keldermerckx
Ja vastquote:Op maandag 28 juli 2014 14:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Ooit eens achterna gezeten door 5 mocro's die met stalen buizen begonnen te gooien.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Vooral Anderlecht en Molenbeek.
Het gaat.quote:
Aldus de karbonkel die nooit verder is gekomen dan Strijp.quote:
Je bent duidelijk niet bekend met de situatie in Brussel. Eigenlijk een klein-Parijs wat betreft de Banlieuquote:Op maandag 28 juli 2014 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja vast![]()
Misschien als je een van hun bent denk dat ze je als westerling eerst vakkundig strippen van alles van waarde en daarna ergens levend begraven.
goed ik zit in de ww dus goedquote:Op maandag 28 juli 2014 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gaat.
Mijn kelder was ondergelopen moest ik leegpompen vanmorgen
Dat leek eng veel op werk.
Met jou? Wanneer is open dag Ajax
Is weer wat anders dan je knuistje volpompen.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gaat.
Mijn kelder was ondergelopen moest ik leegpompen vanmorgen
Dat leek eng veel op werk.
Met jou? Wanneer is open dag Ajax
uk okquote:Op maandag 28 juli 2014 14:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Aldus de karbonkel die nooit verder is gekomen dan Strijp.
Tja, ik heb daar persoonlijk nooit last van. Merk het wel bij blanke collega's. Die lopen zelden alleen richting hun wagens 's avonds.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ooit eens achterna gezeten door 5 mocro's die met stalen buizen begonnen te gooien.
Liepen op een zondagnacht 2 uur naar het hostel. Komt een jochie van 8 jaar voorbijfietsen en bedelen om sigaretten. Geen aandacht gegeven. Grist pakje sigaretten uit hand, konden hem nog van z'n fietsje aftrappen om de sigaretten terug te pakken. Begint hij te fluiten en komt er gelijk zo'n groepje met buizen de hoek omgelopen.
Als echte jood ren ik natuurlijk harder, vandaar dat ze gingen gooien ipv slaan.
3.7/10-grap deze je kan beter.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Is weer wat anders dan je knuistje volpompen.
Was natuurlijk gewoon verkeerde moment op een waarschijnlijk totaal verkeerde plek. Verbaast me in Brussel trouwens wel, dat het net buiten het centrum al zo pauper kan zijn uit het niets.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, ik heb daar persoonlijk nooit last van. Merk het wel bij blanke collega's. Die lopen zelden alleen richting hun wagens 's avonds.
Parijs is erger bepaalde wijken maar dat kan je van Rotterdam ook zeggen. Zou je als blanke straatsoldaat absoluut niet aanraden Maashaven - Rijnhaven te bewandelen midden in de nacht.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Je bent duidelijk niet bekend met de situatie in Brussel. Eigenlijk een klein-Parijs wat betreft de Banlieu
Vanavond een Jambersreportage terugzoeken.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In Brussel kan je kalasjnikovs kopen.
Heb ik van horen zeggen.
Hoezo zit je in de ww dacht dat je succesvol was en opleidingen deed tot managerquote:Op maandag 28 juli 2014 14:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
goed ik zit in de ww dus goed
geen idee wanneer de open dag is dat is meestal alleen voor kleine kinderen
Die kan je overal kopen. In Brussel heb je de garantie dat er al tenminste 1 moord mee is gepleegd.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In Brussel kan je kalasjnikovs kopen.
Heb ik van horen zeggen.
Rotterdam is niet veel. Wat jochies met een grote bek maar veel meer ook niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Parijs is erger bepaalde wijken maar dat kan je van Rotterdam ook zeggen. Zou je als blanke straatsoldaat absoluut niet aanraden Maashaven - Rijnhaven te bewandelen midden in de nacht.
Gezellig land.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die kan je overal kopen. In Brussel heb je de garantie dat er al tenminste 1 moord mee is gepleegd.
Is ook zo. Sowieso is het niet aan te raden in de buurt van het Zuidstation / Noordstation te lopen 's nachts.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Was natuurlijk gewoon verkeerde moment op een waarschijnlijk totaal verkeerde plek. Verbaast me in Brussel trouwens wel, dat het net buiten het centrum al zo pauper kan zijn uit het niets.
ja had iets kapot gemaaktquote:Op maandag 28 juli 2014 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo zit je in de ww dacht dat je succesvol was en opleidingen deed tot manager
Zonder Kalasjnikov dan.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is ook zo. Sowieso is het niet aan te raden in de buurt van het Zuidstation / Noordstation te lopen 's nachts.
Wat had je kapot gemaaktquote:Op maandag 28 juli 2014 14:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja had iets kapot gemaakt
dus contract niet verlengd
de relatie van de baas zeker? Heb je gewoon zijn vrouw genomen?quote:Op maandag 28 juli 2014 14:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja had iets kapot gemaakt
dus contract niet verlengd
Maagdevliesje van de dochter van zn baasquote:
crap.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Maagdevliesje van de dochter van zn baas
quote:
een machinequote:
jeetje dat jouw dat moet overkomen eerst je vriendin die vreemdgaat nu ditquote:Op maandag 28 juli 2014 14:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
een machine
was te laat met aanzetten
toen was alles stuk 10.000 eu schade ofzo
en daarna de dochter van de baas gedaan?quote:Op maandag 28 juli 2014 14:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
een machine
was te laat met aanzetten
toen was alles stuk 10.000 eu schade ofzo
zijn dochter is 3quote:Op maandag 28 juli 2014 14:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en daarna de dochter van de baas gedaan?
ohquote:Op maandag 28 juli 2014 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
jeetje dat jouw dat moet overkomen eerst je vriendin die vreemdgaat nu dit
Wij zijn eigenlijk het marketingproduct van de reisfirma Dvendonquote:
Dven snapt het probleem niet helemaal.quote:
Dan zou ik je ook wel ontslaan ja.quote:
ik wist wel dat cachet een slet wasquote:Op maandag 28 juli 2014 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
jeetje dat jouw dat moet overkomen eerst je vriendin die vreemdgaat nu dit
Doet me terugdenken aan m'n jeugd, van dat perzikhaar tegen m'n gezicht.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
http://instagram.com/p/q9s7JvgQBE/?modal=true
Torres blijft een topspits.
[..]
Dven snapt het probleem niet helemaal.
Ook te weinig Japanse toeristen.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In rotterdam wonen veel buitenlanders maar te weinig japanners
quote:Op maandag 28 juli 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
http://instagram.com/p/q9s7JvgQBE/?modal=true
Torres blijft een topspits.
Knut had je deze gelezen:quote:Op maandag 28 juli 2014 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In rotterdam wonen veel buitenlanders maar te weinig japanners
quote:Op maandag 28 juli 2014 14:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Wij zijn eigenlijk het marketingproduct van de reisfirma Dvendon
Het lijkt erop dat seppukku weer hip wordt.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Knut had je deze gelezen:
http://www.spitsnieuws.nl(...)oofdt-schoolgenootje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |