Dat wordt echt genieten van Kerdelmangod jaquote:Op maandag 28 juli 2014 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van de weg gereden door Keldermerckx
Ja vastquote:Op maandag 28 juli 2014 14:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk overigens oprecht dat je zelfs in de grootste Bulgaarse ghetto veiliger bent dan in Bruxelles
Ooit eens achterna gezeten door 5 mocro's die met stalen buizen begonnen te gooien.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Vooral Anderlecht en Molenbeek.
Het gaat.quote:
Aldus de karbonkel die nooit verder is gekomen dan Strijp.quote:
Je bent duidelijk niet bekend met de situatie in Brussel. Eigenlijk een klein-Parijs wat betreft de Banlieuquote:Op maandag 28 juli 2014 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja vast![]()
Misschien als je een van hun bent denk dat ze je als westerling eerst vakkundig strippen van alles van waarde en daarna ergens levend begraven.
goed ik zit in de ww dus goedquote:Op maandag 28 juli 2014 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gaat.
Mijn kelder was ondergelopen moest ik leegpompen vanmorgen
Dat leek eng veel op werk.
Met jou? Wanneer is open dag Ajax
Is weer wat anders dan je knuistje volpompen.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gaat.
Mijn kelder was ondergelopen moest ik leegpompen vanmorgen
Dat leek eng veel op werk.
Met jou? Wanneer is open dag Ajax
uk okquote:Op maandag 28 juli 2014 14:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Aldus de karbonkel die nooit verder is gekomen dan Strijp.
Tja, ik heb daar persoonlijk nooit last van. Merk het wel bij blanke collega's. Die lopen zelden alleen richting hun wagens 's avonds.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ooit eens achterna gezeten door 5 mocro's die met stalen buizen begonnen te gooien.
Liepen op een zondagnacht 2 uur naar het hostel. Komt een jochie van 8 jaar voorbijfietsen en bedelen om sigaretten. Geen aandacht gegeven. Grist pakje sigaretten uit hand, konden hem nog van z'n fietsje aftrappen om de sigaretten terug te pakken. Begint hij te fluiten en komt er gelijk zo'n groepje met buizen de hoek omgelopen.
Als echte jood ren ik natuurlijk harder, vandaar dat ze gingen gooien ipv slaan.
3.7/10-grap deze je kan beter.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Is weer wat anders dan je knuistje volpompen.
Was natuurlijk gewoon verkeerde moment op een waarschijnlijk totaal verkeerde plek. Verbaast me in Brussel trouwens wel, dat het net buiten het centrum al zo pauper kan zijn uit het niets.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, ik heb daar persoonlijk nooit last van. Merk het wel bij blanke collega's. Die lopen zelden alleen richting hun wagens 's avonds.
Parijs is erger bepaalde wijken maar dat kan je van Rotterdam ook zeggen. Zou je als blanke straatsoldaat absoluut niet aanraden Maashaven - Rijnhaven te bewandelen midden in de nacht.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Je bent duidelijk niet bekend met de situatie in Brussel. Eigenlijk een klein-Parijs wat betreft de Banlieu
Vanavond een Jambersreportage terugzoeken.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In Brussel kan je kalasjnikovs kopen.
Heb ik van horen zeggen.
Hoezo zit je in de ww dacht dat je succesvol was en opleidingen deed tot managerquote:Op maandag 28 juli 2014 14:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
goed ik zit in de ww dus goed
geen idee wanneer de open dag is dat is meestal alleen voor kleine kinderen
Die kan je overal kopen. In Brussel heb je de garantie dat er al tenminste 1 moord mee is gepleegd.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In Brussel kan je kalasjnikovs kopen.
Heb ik van horen zeggen.
Rotterdam is niet veel. Wat jochies met een grote bek maar veel meer ook niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Parijs is erger bepaalde wijken maar dat kan je van Rotterdam ook zeggen. Zou je als blanke straatsoldaat absoluut niet aanraden Maashaven - Rijnhaven te bewandelen midden in de nacht.
Gezellig land.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die kan je overal kopen. In Brussel heb je de garantie dat er al tenminste 1 moord mee is gepleegd.
Is ook zo. Sowieso is het niet aan te raden in de buurt van het Zuidstation / Noordstation te lopen 's nachts.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Was natuurlijk gewoon verkeerde moment op een waarschijnlijk totaal verkeerde plek. Verbaast me in Brussel trouwens wel, dat het net buiten het centrum al zo pauper kan zijn uit het niets.
ja had iets kapot gemaaktquote:Op maandag 28 juli 2014 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo zit je in de ww dacht dat je succesvol was en opleidingen deed tot manager
Zonder Kalasjnikov dan.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is ook zo. Sowieso is het niet aan te raden in de buurt van het Zuidstation / Noordstation te lopen 's nachts.
Wat had je kapot gemaaktquote:Op maandag 28 juli 2014 14:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja had iets kapot gemaakt
dus contract niet verlengd
de relatie van de baas zeker? Heb je gewoon zijn vrouw genomen?quote:Op maandag 28 juli 2014 14:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja had iets kapot gemaakt
dus contract niet verlengd
Maagdevliesje van de dochter van zn baasquote:
crap.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Maagdevliesje van de dochter van zn baas
quote:
een machinequote:
jeetje dat jouw dat moet overkomen eerst je vriendin die vreemdgaat nu ditquote:Op maandag 28 juli 2014 14:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
een machine
was te laat met aanzetten
toen was alles stuk 10.000 eu schade ofzo
en daarna de dochter van de baas gedaan?quote:Op maandag 28 juli 2014 14:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
een machine
was te laat met aanzetten
toen was alles stuk 10.000 eu schade ofzo
zijn dochter is 3quote:Op maandag 28 juli 2014 14:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en daarna de dochter van de baas gedaan?
ohquote:Op maandag 28 juli 2014 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
jeetje dat jouw dat moet overkomen eerst je vriendin die vreemdgaat nu dit
Wij zijn eigenlijk het marketingproduct van de reisfirma Dvendonquote:
Dven snapt het probleem niet helemaal.quote:
Dan zou ik je ook wel ontslaan ja.quote:
ik wist wel dat cachet een slet wasquote:Op maandag 28 juli 2014 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
jeetje dat jouw dat moet overkomen eerst je vriendin die vreemdgaat nu dit
Doet me terugdenken aan m'n jeugd, van dat perzikhaar tegen m'n gezicht.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
http://instagram.com/p/q9s7JvgQBE/?modal=true
Torres blijft een topspits.
[..]
Dven snapt het probleem niet helemaal.
Ook te weinig Japanse toeristen.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In rotterdam wonen veel buitenlanders maar te weinig japanners
quote:Op maandag 28 juli 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
http://instagram.com/p/q9s7JvgQBE/?modal=true
Torres blijft een topspits.
Knut had je deze gelezen:quote:Op maandag 28 juli 2014 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In rotterdam wonen veel buitenlanders maar te weinig japanners
quote:Op maandag 28 juli 2014 14:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Wij zijn eigenlijk het marketingproduct van de reisfirma Dvendon
Het lijkt erop dat seppukku weer hip wordt.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Knut had je deze gelezen:
http://www.spitsnieuws.nl(...)oofdt-schoolgenootje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |