Mannen met duckfacequote:Op maandag 28 juli 2014 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Zonde. Wil je dan een foto van m'n duckface
Kom zoenen danquote:
Dan gaat onze relatie wel een flinke stap maken na het aanschouwen van de kroonjuwelen.quote:
Point proven. Gelieve aanpassen zoals in mijn post.quote:
hallo ik sherlockte mijn naamquote:Op maandag 28 juli 2014 13:23 schreef Karina het volgende:
Tjacka gaat ook nog steeds lekker in dat blote mannentopic
karina ik ben aan het lobbyenquote:Op maandag 28 juli 2014 13:23 schreef Karina het volgende:
6quote:Op maandag 28 juli 2014 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hallo tjacka.
Ik volg je voorbeeld en ga ook sherlocken. Noem een nummer.
Thanks. Wil niet dat de mannen hier flauwvallenquote:
is dat wat? Die van de vrouwen bekijk ik weleens, maar mannen geen interessequote:Op maandag 28 juli 2014 13:23 schreef Karina het volgende:
Die vrouwentopics..quote:Op maandag 28 juli 2014 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat wat? Die van de vrouwen bekijk ik weleens, maar mannen geen interesse
Als pub weer tot leven wordt gebracht zal ik je zeker ondersteunenquote:Op maandag 28 juli 2014 13:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
karina ik ben aan het lobbyen
ik wil mod worden van pub
wil jij mij ondersteunen
Nah ik vind blote mannen helemaal niet zo sexy eigenlijk.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat wat? Die van de vrouwen bekijk ik weleens, maar mannen geen interesse
Geldt voor vrouwen eigenlijk ook, met iets aan is vaak beterquote:Op maandag 28 juli 2014 13:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Als pub weer tot leven wordt gebracht zal ik je zeker ondersteunen
[..]
Nah ik vind blote mannen helemaal niet zo sexy eigenlijk.
ik vind het niet aantrekkelijk als ze een slappe op de foto doenquote:Op maandag 28 juli 2014 13:29 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 28 juli 2014 13:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind het niet aantrekkelijk als ze een slappe op de foto doen
ben toch meer van het stijve werk
Ja klopt. Niet zozeer omdat er dan wat te raden overblijft, maar bloot is alleen mooi als diegene een supermooi figuur heeft en dat zijn er heeeel weinig over het algemeen (niet alleen daar maar altijd).quote:Op maandag 28 juli 2014 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geldt voor vrouwen eigenlijk ook, met iets aan is vaak beter
Geen gleufje dat niet van mij gaat kriebelen.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:29 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Dit is beter dan een blote piemel vind ik hoor.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen gleufje dat niet van mij gaat kriebelen.
[ afbeelding ]
Littlerabbit vindt dit leuk
wauwquote:Op maandag 28 juli 2014 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen gleufje dat niet van mij gaat kriebelen.
[ afbeelding ]
Littlerabbit vindt dit leuk
Voor mijn blote piel moet je even naar KPDquote:Op maandag 28 juli 2014 13:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is beter dan een blote piemel vind ik hoor.
dat was geen open deurquote:ma 28 jul 2014, 11:09| lees voor
Man overleden na intrappen ruit woning ex
NIEUWKOOP -
Een 25-jarige Nieuwkoper heeft zondagnacht de ruit van de voordeur van zijn ex-vriendin zodanig ingetrapt, dat hij aan zijn snijwonden is overleden.
De politie probeerde de Nieuwkoper nog te reanimeren, maar dat hielp niet. Het is onduidelijk waarom de man de ruit heeft ingetrapt, aldus een woordvoerster van de politie.
Nee dat zeg ik tochquote:Op maandag 28 juli 2014 13:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor mijn blote piel moet je even naar KPD
Outch.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik tochDaar vind ik helemaal niet zoveel aan.
Dat is wel verdomde sneu.quote:
Heb nog een foto van m'n bips.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet persoonlijk opnemenIk vind al die blote foto's niks aan.
Je BMI was meer dan 25 toch.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb nog een foto van m'n bips.
Voor een man heb ik een verdomd fraaie bips.
Nou een lekkere kont kan ik zeker waarderenquote:Op maandag 28 juli 2014 13:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Je vergeet Drizzt: Rawwwwrquote:Op maandag 28 juli 2014 13:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Die vrouwentopics..
1 foto van dikwijls 6/10
100 reacties :
Sooow mooie vrouw![]()
Prinsesje!
Verliefd
Echt supermooi ogen en een lieve lach
Ik ga me vannacht op je aftrekken (Deze kan ik nog wel waarderen)
Beetje narcist ben je welquote:Op maandag 28 juli 2014 13:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij wil niet uploaden.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je BMI was meer dan 25 toch.
Ik geloof je niet.
Klopt. Kijk ook altijd naar mijn eigen weerspiegeling in de ruiten van winkels in plaats van dat ik naar de teringzooi binnen kijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |