Beetje eng jaquote:Op maandag 28 juli 2014 12:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh dat ziet er niet echt lekker uit of zo.
Ach, het kan altijd nog ergerquote:Op maandag 28 juli 2014 12:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh dat ziet er niet echt lekker uit of zo.
De neef van Salati.quote:
Veet of de ladyshave van 1 van de rondemisses.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bij die benen van hincapie vraag ik me altijd af hoe hij ze scheert zonder slagaderlijke bloeding te veroorzaken.
quote:Op maandag 28 juli 2014 12:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd nog erger
[ afbeelding ]
Het ziet er echt supereng uit.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je been is een grote spier dus veel bloed nodig, gewoon normaal hoor zulke aders
Meeste mannen denken toch al met hun pik,.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:47 schreef Fargo het volgende:
Lijkt wel een stel hersens wat naar zijn onderbeen is afgezakt.
op geschoren benen zie je het ook beterquote:Op maandag 28 juli 2014 12:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je been is een grote spier dus veel bloed nodig, gewoon normaal hoor zulke aders
Vandaar die dikke kloppende aderen op m'n balzak na het plompzakkenquote:Op maandag 28 juli 2014 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
op geschoren benen zie je het ook beter
Geen foto's svpquote:Op maandag 28 juli 2014 13:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Vandaar die dikke kloppende aderen op m'n balzak na het plompzakken
In spoiler?quote:
DM danquote:Op maandag 28 juli 2014 13:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar zit natuurlijk niemand op te wachten he
Wilde het net zeggen, echt met bakken nu weer. Ik zat op de site van het parool dat station zuid helemaal volgelopen isquote:Op maandag 28 juli 2014 13:11 schreef Tarado het volgende:
Het houdt hier weer op met zachtjes regenen, liever alles in 1 dag
Zonde. Wil je dan een foto van m'n duckfacequote:Op maandag 28 juli 2014 13:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man die foto's hoef ik niet te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |