Dat zal vast, maar wordt het westen daar ook gehaat door het gewone volk?quote:Op maandag 28 juli 2014 18:55 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Genoeg landen waar 'het Westen' niet ingegrepen heeft en het een nog veel grotere teringzooi is.
Ja jongen, en helaas hebben de meesten van hun mijn vooroordelen helaas bevestigd. Dat men tegenwoordig niet eens meer open en bloot kritiek kan geven op moslims zonder daarbij het risico te lopen om bedreigd/aangevallen te worden betekent niet dat ik laf en veilig op internet allerlei dingen roep die ik normaal niet zou zeggen. Dergelijke censuur wordt misschien gewenst, aangemoedgigd en goedgekeurd door dhimmi's en islamieten als jij maar als ik voor de keuze sta dan reageer ik bij voorkeur anoniem (voor jou dan) en op internet.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben je wel eens in een moslimland geweest, jongen? Heb je wel eens met moslims gepraat?
Of houd je het liever 'veilig' bij wat schreeuwen op internet, stel je voor dat zo'n minderwaardige gelovige je kop eraf hakt?
Doel je nu op de kutmocros die niet gestraft worden en de volgende dag weer gewoon mensen mogen lastigvallen op de tram door Laak?quote:Op maandag 28 juli 2014 18:55 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Genoeg landen waar 'het Westen' niet ingegrepen heeft en het een nog veel grotere teringzooi is.
Beetje slecht geformuleerd waarschijnlijk, maar je snapt m'n puntquote:Op maandag 28 juli 2014 18:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We hebben een zolderkameremigrant te pakken, zie ik.
Concepten als nationalisme, grenzen en de VN zijn ook maar verzonnen en niet heilig. Waarom kun je niet als Hollander de mensen in Syriė gaan helpen? Omdat je een Hollander bent en zij Syriėrs?quote:Op maandag 28 juli 2014 18:45 schreef DUTCHKO het volgende:
Die dingen zie je nu al sterk bij de Islam. men gaat hun broeders helpen in Syrie alhoewel als individu men geen zak te maken heeft met Syrie omdat ze Hollander/Turk/Marrokaan/Egyptenaar (vul maar in) zijn.
Nou moet je toch wel eerlijk bekennen dat de islam niet beoaald in het goede daglicht staat met al die moordpartijen welke er om heen gebeuren.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben je wel eens in een moslimland geweest, jongen? Heb je wel eens met moslims gepraat?
Of houd je het liever 'veilig' bij wat schreeuwen op internet, stel je voor dat zo'n minderwaardige gelovige je kop eraf hakt?
Ja, nou, enorm. Ik ben echt van de censuur, dhimmigedrag en de islam omarm ik als een warme deken.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:56 schreef TrueRust het volgende:
Dergelijke censuur wordt misschien gewenst, aangemoedgigd en goedgekeurd door dhimmi's en islamieten als jij
Dat zeg ik toch niet maar die groep die radicaler word groeit nog steeds. En dat is onrustbarend.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wacht even... Hoeveel moslims wonen er in Nederland? Stuk of 800.000?
Hoe zijn die paar randdebielen die met afgehakte hoofden hun Twitter () versieren precies representatief voor moslims in Europa?
Goh, in Arabische landen lijkt er toch zo'n beetje een algemene 'haat' te zijnquote:Op maandag 28 juli 2014 18:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat zal vast, maar wordt het westen daar ook gehaat door het gewone volk?
Er zijn miljoenen blanke moslims. De islam is tegen racisme. De islam is niet tegen blanken.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:48 schreef TrueRust het volgende:
Maar ik ga wel in op deze bait; wil je soms beweren dat moslims in moslimlanden doorgaans positief staan tegenover het westen/blanken? Waarom wel/niet?
Simplisme op z'n best. Ben je het niet eens met de ongezouten boodschap van TrueRust dan moét je wel een moslim zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, nou, enorm. Ik ben echt van de censuur, dhimmigedrag en de islam omarm ik als een warme deken.
Goh, in Arabische landen heeft het westen er dan ook een flinke teringbende van gemaakt.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:58 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Goh, in Arabische landen lijkt er toch zo'n beetje een algemene 'haat' te zijn
Als dat jouw no1 argument is om haat van moslims jegens westerlingen te verklaren raad ik je toch aan wat meer wereldkennis op te doen. Oja, westerlingen zijn over het algemeen blank ja.quote:Omdat het westen er nogal een handje van heeft 'vrede te brengen' en er een teringzooi van maakt. Dat heeft niets met een huidskleur te maken.
En dat baseer je op welke cijfers precies?quote:Op maandag 28 juli 2014 18:58 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet maar die groep die radicaler word groeit nog steeds. En dat is onrustbarend.
Goh, wat een generalisatiequote:Op maandag 28 juli 2014 18:58 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Er zijn miljoenen blanke moslims. De islam is tegen racisme. De islam is niet tegen blanken.
Wat ben jij voor een gigantische kneus! Omdat ik aangeef dat de video op een nazi kanaal staat ben ik een nazi sympathisant.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat schattig, een nazi-sympathisant. Je username zal ook wel geen toeval zijn.
Tanja (hier volslagen nobody, alleen in Nederland wordt ze gehyped) kwam meevechten met de "katholieken".quote:Op maandag 28 juli 2014 18:56 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Concepten als nationalisme, grenzen en de VN zijn ook maar verzonnen en niet heilig. Waarom kun je niet als Hollander de mensen in Syriė gaan helpen? Omdat je een Hollander bent en zij Syriėrs?
Het Ottomaanse rijk waar eerder over werd gesproken in dit topic.. veel van die mensen (Turken, Syriėrs en Irakezen) leefden in hetzelfde "land". Ze hebben dus meer gemeen met elkaar dan alleen hun geloof.
In lang niet alle Arabische landen heeft het Westen dat gedaan.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Goh, in Arabische landen heeft het westen er dan ook een flinke teringbende van gemaakt.
Goed argument wel.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:59 schreef TrueRust het volgende:
Als dat jouw no1 argument is om haat van moslims jegens westerlingen te verklaren raad ik je toch aan wat meer wereldkennis op te doen.
Westerlingen hebben over het algemeen ook een koffie-apparaat in de keuken staan. Je poging die haat als racisme te bestempelen is onzinnig.quote:Oja, westerlingen zijn over het algemeen blank ja.
Dus het christendom is racistisch?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:00 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Goh, wat een generalisatieEr zijn minstens zoveel racistische moslims als racistische atheļsten/christenen/whatever.
"hetzelfde land" betekent in de Islam: een land wat omgezet is in een Islamitisch land. Dan is het goed.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:56 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Concepten als nationalisme, grenzen en de VN zijn ook maar verzonnen en niet heilig. Waarom kun je niet als Hollander de mensen in Syriė gaan helpen? Omdat je een Hollander bent en zij Syriėrs?
Het Ottomaanse rijk waar eerder over werd gesproken in dit topic.. veel van die mensen (Turken, Syriėrs en Irakezen) leefden in hetzelfde "land". Ze hebben dus meer gemeen met elkaar dan alleen hun geloof.
En dat is het probleem.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:57 schreef DUTCHKO het volgende:
Wij zijn ook geen lieverdjes (USA/Rusland)
De pogingen Nederland om te vormen tot een islamitische dictatuur staan al geregeld op de voorpagina inderdaad.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:02 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
"hetzelfde land" betekent in de Islam: een land wat omgezet is in een Islamitisch land. Dan is het goed.
En dat is het enge aan de Islam. Zolang een land niet Islamitisch is, en er Islamieten wonen in dat land, zal dat land nooit "hetzelfde" of "een goed land" zijn.
Dus vroeger of later kun je er donder op zeggen dat de Islamieten zo'n land willen "omvormen" naar een islamitisch land, met of zonder geweld.
En dat zie je al regelmatig gebeuren op deze wereld.
Gekke conclusies trek jijquote:
https://www.aivd.nl/publicaties/@2429/aivd-signaleert/quote:Op maandag 28 juli 2014 19:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En dat baseer je op welke cijfers precies?
Alleen voor linkse zelfislamiseerders, daarin geef ik Wilders volledig gelijk, dat dat funest is.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De pogingen Nederland om te vormen tot een islamitische dictatuur staan al geregeld op de voorpagina inderdaad.
Wat zijn dat nu weer?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:06 schreef El_Matador het volgende:
Alleen voor linkse zelfislamiseerders,
Oh, dus toch.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:04 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Gekke conclusies trek jij
Zal het wat duidelijk zeggen: je kan een geloof/godsdienst niet als racistisch/niet-racistisch bestempelen.
Beide linken geven alleen een intensivering van de radicale groeperingen en dito gedachtegoed aan. Er wordt gesproken over een meer professionele en strategische aansturing, vermoedelijk vanuit het buitenland. Ik lees nergens terug dat het aantal radicale en fundamentalistische moslims schrikbarend groeit of in ieder geval toeneemt.quote:
Waarom stonden er dan zoveel 'gematigde' moslims die WTC bombings toe te juichen en te bejubelen als een mega-grote triomf op het westen? Om maar even een simpel voorbeeld te geven, waren die mensen die daar binnen werken soms stuk voor stuk IDF soldaten in disguise? De islam is helemaal niet tegen racisme, dat is de grootste nonsens die ik ooit heb gelezen. Ik durf zo ver te gaan te stellen dat islam eigenlijk helemaal niks op heeft met niet-moslims en op dit moment moeten joden dat het meeste ontgelden omdat o.a. de islamieten gewoon hartstikke jaloers zijn dat 8 miljoen joden het naar omstandigheden goed hebben in een gebied van 350m2quote:Op maandag 28 juli 2014 18:58 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Er zijn miljoenen blanke moslims. De islam is tegen racisme. De islam is niet tegen blanken.
Dat beweer ik ook niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat is het probleem.
Jij projecteert het wangedrag van regeringen op de leden van de landen die je opnoemt.
Daar kan ik het alleen maar enorm mee oneens zijn en is precies de fout die dit soort conflicten levend houdt.
Waarom kan je moslims (of VSAmerikanen of Russen of Westerlingen of wie dan ook) niet gewoon per individu bekijken?
Moet je een Syrier in Nederland aankijken op wat er in "zijn" land gebeurt?
Mensen die voor moslims denken, denken dat ze wel eens beledigd zouden kunnen zijn door een kerstboom, bier op de faculteit of andere zaken die moslims gewoon moeten accepteren in het Westen en uit dat soort "zelfbescherming" zelfislamisering inzetten.quote:
Dat wordt gemakshalve dan wellicht over één kam geschoren, maar Amerika is in ieder geval wel zo'n beetje de grootste aanvoerder van dergelijke interventies.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:01 schreef Lothiriel het volgende:
En het Westen staat daarin niet eens alleen. Rusland bvb heeft ook van Afghanistan een enorme teringbende gemaakt, zoals jij het noemt. Of in quasi de helft van Oost-Europa en Aziė. Ga een beetje terug in de tijd en 'de' Arabieren hebben nog voor het Westen van Afrika een teringbende gemaakt.
Ik ook niet, maar het is wel belangrijk om dat te doorzien en niet in de valkuil te trappen die fundamentalisten vaak gebruiken.quote:Als dat een reden moet zijn om iedereen in het Westen te haten, tsja. Ik bijvoorbeeld ben het quasi nooit eens met al die invallen. Onze mening wordt namelijk nooit gevraagd
Zeg! De VSAmerikaanse regering. De discussie zuiver houden...quote:Op maandag 28 juli 2014 19:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat wordt gemakshalve dan wellicht over één kam geschoren, maar Amerika is in ieder geval wel zo'n beetje de grootste aanvoerder van dergelijke interventies.
Waarom niet, een godsdienst is niet meer dan een ideologie. Zo'n ideologie kan toch tal van racistische trekken hebben omdat ik noem maar wat de Koran voorschrijft om niet-moslims anders (als minderwaardig)te bejegenen?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:04 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Gekke conclusies trek jij
Zal het wat duidelijk zeggen: je kan een geloof/godsdienst niet als racistisch/niet-racistisch bestempelen.
Omdat Amerika symbool staat voor het westen, en het westen er een flinke teringbende van heeft gemaakt.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:09 schreef TrueRust het volgende:
[..]
Waarom stonden er dan zoveel 'gematigde' moslims die WTC bombings toe te juichen en te bejubelen als een mega-grote triomf op het westen?
Heeft Bin Laden je dat net ingefluisterd?quote:Ik durf zo ver te gaan te stellen dat islam eigenlijk helemaal niks op heeft met niet-moslims
Wat dacht je van die kutmocros die een stuk land groter van het verenigd koninkrijk met militair geweld bezetten?quote:Op maandag 28 juli 2014 18:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doel je nu op de kutmocros die niet gestraft worden en de volgende dag weer gewoon mensen mogen lastigvallen op de tram door Laak?
Ja, waren dat er net zoveel als de VSAmerikanen die als jankende hyena's het Midden-Oosten wilden platgooien?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:09 schreef TrueRust het volgende:
[..]
Waarom stonden er dan zoveel 'gematigde' moslims die WTC bombings toe te juichen en te bejubelen als een mega-grote triomf op het westen?
Je doelt op de fosfaatvoorraden in de Westelijke Sahara?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:13 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Wat dacht je van die kutmocros die een stuk land groter van het verenigd koninkrijk met militair geweld bezetten?
quote:Op maandag 28 juli 2014 19:12 schreef TrueRust het volgende:
omdat ik noem maar wat de Koran voorschrijft om niet-moslims anders (als minderwaardig)te bejegenen?
QED.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is 1 hypocriet punt.
Erger hypocriet vind ik nog zijn uitspraken over 6 miljard mensen die hij als niet volwaardig beschouwt. Alleen maar omdat in zijn ogen ZIJ hem niet als volwaardig beschouwen.
Bij Wodan, hoe ongelooflijk dom moet je zijn om zo te denken...
quote:Op maandag 28 juli 2014 19:09 schreef TrueRust het volgende:
Ik bedoel de gehele Westelijke Sahara. Nog geen enkele demonstratie tegen gezien, maar bezet een gebied ter grootte van Utrecht en de doodsbedreigingen vliegen in het rond.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je doelt op de fosfaatvoorraden in de Westelijke Sahara?
Dat schrijft de Koran niet voor, fundamentalist.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:12 schreef TrueRust het volgende:
[..]
Waarom niet, een godsdienst is niet meer dan een ideologie. Zo'n ideologie kan toch tal van racistische trekken hebben omdat ik noem maar wat de Koran voorschrijft om niet-moslims anders (als minderwaardig)te bejegenen?
Racisme komt voornamelijk uit jouw mond: "blanken dit, blanken dat".quote:Op maandag 28 juli 2014 19:09 schreef TrueRust het volgende:
De islam is helemaal niet tegen racisme, dat is de grootste nonsens die ik ooit heb gelezen.
quote:Op maandag 28 juli 2014 19:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat Amerika symbool staat voor het westen, en het westen er een flinke teringbende van heeft gemaakt.
Ironisch deze quote, na je vorige uitspraak. Je opmerking over "het Westen" is precies die voedingsbodem voor de haat van die fundi's.quote:Heeft Bin Laden je dat net ingefluisterd?
Het welbekende 'het westen is de grote culprit en niet de islamitische dreiging die naar het westen uitgaat' Blijf lekker in je sprookjes geloven zou ik zeggen. Wat moet Amerika doen dan? Allemaal laten gebeuren dat vrouwen stelselmatig worden onderdrukt, homo's in elkaar worden geslagen, hoertjes worden doodgeschoten, ongesluierde vrouwen een bak zuur in hun gezicht gegooid krijgen etc? Weltrusten jongen.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat Amerika symbool staat voor het westen, en het westen er een flinke teringbende van heeft gemaakt.
Lees bijv. dit maar eens.
[..]
Heeft Bin Laden je dat net ingefluisterd?
Overigens wel opvallend dat je dan weer niet aanhaalt hoe 'de' islamitische clerus 9/11 heeft veroordeeld. Alhoewel, als je een fundamentalistische islam predikt komt dat je natuurlijk niet goed uit omdat het niet aansluit bij je beoogde tegenstelling tussen moslims vs. niet-moslims.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:09 schreef TrueRust het volgende:
[..]
350m2quote:Op maandag 28 juli 2014 19:09 schreef TrueRust het volgende:
op dit moment moeten joden dat het meeste ontgelden omdat o.a. de islamieten gewoon hartstikke jaloers zijn dat 8 miljoen joden het naar omstandigheden goed hebben in een gebied van 350m2
Dat kan best zijn, maar als weldenkend individu kun je nog steeds kiezen of je racistisch bent of niet. Dat veel moslims of veel christenen racistisch zijn wilt niet zeggen dat ze dat dus allemaal zijn, omdat bepaalde delen in de ideologie racistisch getint zijn. Het is allemaal interpretatie: wie de Koran bijvoorbeeld letterlijk neemt zal inderdaad racistisch zijn. Zelfde met de bijbel, gezien wat in beide boeken soms staat.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:12 schreef TrueRust het volgende:
[..]
Waarom niet, een godsdienst is niet meer dan een ideologie. Zo'n ideologie kan toch tal van racistische trekken hebben omdat ik noem maar wat de Koran voorschrijft om niet-moslims anders (als minderwaardig)te bejegenen?
Goed gezien dus. Ik hang er alleen het doel van die bezetting aan.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:16 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik bedoel de gehele Westelijke Sahara. Nog geen enkele demonstratie tegen gezien, maar bezet een gebied ter grootte van Utrecht en de doodsbedreigingen vliegen in het rond.
Waarom wordt barbaars gedrag richting bijv. joden dan dikwijls door dat soort apen gelegitimeerd met een Koran in de hand?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat schrijft de Koran niet voor, fundamentalist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |