Boks, ouwe! Ik voel me toch een ietepetiet klein beetje beter mens vanavond dankzij jou. Dat mag ook weleens gezegd worden. Al kan het ook aan de alcohol liggen. Ik heb nog een lange weg te gaan.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bedankt Joe, ik waardeer dat. Ik waardeer dat dat je het nu wel een beetje in begint te zien. Goddeloos zou ik niet zeggen we dragen allemaal een stukje God in ons, in ons spirituele hart. God zit in ons, maakt niet uit in wie je geloofd of wie we zijn. Kijk naar jezelf en voel je spirituele hart, zet een glimlach op soms kun je je gelukkig voelen gewoon door een lach op te zetten ook al moet je niet lachen. Dat werkt echt en voel de positieve energie hou die vast en doe er wat mee.
Stop met mensen belachelijk te maken stop met giftig te zijn, zweet de gifstoffen eruit en NEUK JEZELF MET DE SPIRITUELE VUIST. Poets de diamanten die in je zitten en je komt er wel.
Komt goed Joe, komt goed.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Boks, ouwe! Ik voel me toch een beetje een ietepetiet klein beetje beter mens vanavond dankzij jou. Dat mag ook weleens gezegd worden. Al kan het ook aan de alcohol liggen. Ik heb nog een lange weg te gaan.
Jij ging fappenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:30 schreef Spongeboss het volgende:
Jammer van de TT, Maar goed als jij de baas denkt over karma te zijn, het komt 50 x zo hard terug. Ik zou me er zorgen om maken, en dan bedoel ik het goed met je.
[..]
Komt goed Joe, komt goed.![]()
Nee als ik zin heb om te fappen doe ik mijn calming breath oefeningen dan bedaar ik de lust en hoef ik niet te fappen. Maar Faxie was jij het niet die begon over Hiergaanwedan? Hij is een goeie kerel en dat wilde ik wel nog even kwijt.quote:
Uh nee?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee als ik zin heb om te fappen doe ik mijn calming breath oefeningen dan bedaar ik de lust en hoef ik niet te fappen. Maar Faxie was jij het niet die begon over Hiergaanwedan? Hij is een goeie kerel en dat wilde ik wel nog even kwijt.![]()
Mijn excuses mijn geheugen is erg slecht. Maar goed mensen het leven is mooi probeer in je hart te voelen hoe mooi het leven is en dat stukje God in je, en laat andere die hun ding doen met rust etc.quote:
Laat je alles wel even bezinken als je morgen opstaat?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:34 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ga ook eens mijn nest in.
Welterusten allen
Slaap lekkerquote:
Neuk je eigenlijk wel voldoende? Omdat dat ook weer op kan luchten in zekere zin.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee als ik zin heb om te fappen doe ik mijn calming breath oefeningen dan bedaar ik de lust en hoef ik niet te fappen. Maar Faxie was jij het niet die begon over Hiergaanwedan? Hij is een goeie kerel en dat wilde ik wel nog even kwijt.![]()
Dat heb ik niet nodig, mijn leven is goed genoeg als het is.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Laat je alles wel even bezinken als je morgen opstaat?
Same to you!quote:
Ben aseksueel dus jammer de bammer.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Neuk je eigenlijk wel voldoende? Omdat dat ook weer op kan luchten in zekere zin.
Is dat zo?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Neuk je eigenlijk wel voldoende? Omdat dat ook weer op kan luchten in zekere zin.
Jammer de bammer? Ben je een kloon van Silenus?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:37 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ben aseksueel dus jammer de bammer.
Nee, natuurlijk niet yats. Doe geen moeite.quote:
http://eightball.tridelphia.net/quote:Op maandag 28 juli 2014 00:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jammer de bammer? Ben je een kloon van Silenus?
Je kent me, dat doe ik sowieso nooit.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet yats. Doe geen moeite.
Goed bezig kerel, beter ga je tegen de stroming in. Neuken doet iedereen dag in dag uit. Soms moet je je lostrekken van die rotzooi allemaal, en dan moet je zeggen ik sta fuckin hier.quote:
Er werden namen genoemd en een beetje lacherig gedaan. Dat is reden genoeg toch? Of moet je pas een grens overgaan waarop het opeens slecht is? Hou het gewoon lekker thuis, de negativiteit. Je wilt toch ook geen problemen en of boze users die komen omdat ze hun naam zien. Of mensen uitlachen omdat ze iets niet of wel doen. Laat iedereen lekker in zijn eigen waarde, dan doen andere dat ook. En hoef ik niet van mijn wolk te komen.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:56 schreef artelligence het volgende:
Wat de neuk heb ik zitten lezen in het vorige draadje? Was dit een spoedcursus Hare Krishna?
Pfff ben het eens met het afkeuren van moedwillige zwartmakerij (sorry VN) op fora, maar de voorbeelden die aangehaald werden sloegen nergens op natuurlijk. Ik ben ook wel eens in voor een serieuze discussie over bijvoorbeeld ethiek, maar svp wel met serieuze argumenten en niet doorspekt met verdachtmakingen en beschuldigende lulkoek. Vooral niet als je er prat op gaat.
Houden jullie het gezellig boefjes?
Slaap lekker
Boksen?quote:Op maandag 28 juli 2014 01:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
Spongeboss, nu we toch nader tot elkaar zijn gekomen vanavond; weet jij wat ik van de letters s, b, n, k, e, o en e kan maken in wordfeud? Ik moet over de 80 punten heen als het even kan.
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op maandag 28 juli 2014 00:59 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Er werden namen genoemd en een beetje lacherig gedaan. Dat is reden genoeg toch? Of moet je pas een grens overgaan waarop het opeens slecht is? Hou het gewoon lekker thuis, de negativiteit. Je wilt toch ook geen problemen en of boze users die komen omdat ze hun naam zien. Of mensen uitlachen omdat ze iets niet of wel doen. Laat iedereen lekker in zijn eigen waarde, dan doen andere dat ook. En hoef ik niet van mijn wolk te komen.
slaap jij ook lekker.
Nee man, het was gewoon een vraag, geen reden tot agressie ineens. We zijn allemaal happy little fonzies hier. Toch? Ik heb er maar ''snoet'' van gemaakt, met een al staande t, maar nu moet ik weer letters gaan hosselen enzo.quote:
Sinds wanneer is boksen agressie? Boksen is een contact sport met passie en veel gevoel. Het is zeker geen agressie. Boksen vergt ook concentratie en je moet ook een beetje een tactiek hebben, er is weinig plek voor agressie. Dat moet je professioneel aanpakken.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee man, het was gewoon een vraag, geen reden tot agressie ineens. We zijn allemaal happy little fonzies hier. Toch? Ik heb er maar ''snoet'' van gemaakt, met een al staande t, maar nu moet ik weer letters gaan hosselen enzo.
Maar als je mij nietsvermoedend op mijn dikke Wordfeud-neus slaat met een uppercut en het bloed eruit spuit is er wel degelijk sprake van agressie. Dan maakt het mij aan het ontvangende eind feitelijk niet zoveel uit of dat nu gebeurt terwijl je passioneel aan het boksen bent of aan het kruiswoordpuzzelen.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Sinds wanneer is boksen agressie? Boksen is een contact sport met passie en veel gevoel. Het is zeker geen agressie. Boksen vergt ook concentratie en je moet ook een beetje een tactiek hebben, er is weinig plek voor agressie. Dat moet je professioneel aanpakken.
Vrij weinig medeklinkers.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar als je mij nietsvermoedend op mijn dikke Wordfeud-neus slaat met een uppercut en het bloed eruit spuit is er wel degelijk sprake van agressie. Dan maakt het mij aan het ontvangende eind feitelijk niet zoveel uit of dat nu gebeurt terwijl je passioneel aan het boksen bent of aan het kruiswoordpuzzelen.
G, m, a, e, m, n, n. Kun je daar wat mee?
''Karma'' kan ik er niet mee maken, daarvoor mis ik een k, r en nog een a. Het is dus maar ''gamen'' geworden met twee keer woordwaarde.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Vrij weinig medeklinkers.
Een woord met 2 n's en 2 m's en dan maar twee medeklinkers en dan nog eens een dat is vrij lastig.
En ik ga nu slapen ik denk dat het karma is je krijgt nu een hele moeilijke.
Hoe komt dat jongen?quote:Op maandag 28 juli 2014 06:41 schreef artelligence het volgende:
Goedemorgen! Lekker een nacht niet geslapen... Altijd fijn.
Geen ideequote:Op maandag 28 juli 2014 09:14 schreef Samzz het volgende:
Het weer dat voor gisterenavond voorspeld is, hebben we nu. Bah.
Wat was dat trouwens met het kusjekroel kumbaja gedoe gisteren?
Ik hoop voor art wegens een 'leuke reden'.quote:
Geen flauw idee.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:14 schreef Samzz het volgende:
Het is hem gegund.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:29 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoop voor art wegens een 'leuke reden'.
Dat zeker, maar dat gun ik vrijwel iedereen. En ook hier een te korte nacht.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is hem gegund.
Ik ben ook te laat naar bed gegaan helaas.
ik vond het eigenlijk niet bepaald kusjekroel, meer een aantal users die uitgemaakt werden voor rotte vis door 1 andere user die het gevoel had dat hij de waarheid in pacht heeft.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:14 schreef Samzz het volgende:
Dit klinkt in mijn oren erg denigrerend, maar zo is het niet bedoeld (echt niet? want het komt wel echt zo over..) dus is het niet erg.quote:Ik heb jullie feedback gegeven en ben met jullie in discussie gegaan. Als jullie willen doorgaan prima, misschien dat ik nog eens langskom. Maar voorlopig jullie zijn oud genoeg en ik hoop verstandig genoeg het juiste te doen.
Fas? Ik heb uit betrouwbare bronnen begrepen dat jij wordfeud speelt.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:39 schreef Fascination het volgende:
Die ava van je, JB.Af en toe ben je wel briljant.
Ouwe roddeltante ben je ook, he?quote:Op maandag 28 juli 2014 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vond het eigenlijk niet bepaald kusjekroel, meer een aantal users die uitgemaakt werden voor rotte vis door 1 andere user die het gevoel had dat hij de waarheid in pacht heeft.
Maar eigenlijk mag ik dat niet zeggen, want hij is er nu niet
[..]
Dit klinkt in mijn oren erg denigrerend, maar zo is het niet bedoeld (echt niet? want het komt wel echt zo over..) dus is het niet erg.
En nu ga ik hem even een dm sturen, zodat ik niet het verwijt krijg dat ik aan het roddelen ben.
Dat is correct. Maar iemand heeft je dat spel ook aangepraat? Eigenlijk is het alleen voor suffe dozen zonder leven, hoor.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Fas? Ik heb uit betrouwbare bronnen begrepen dat jij wordfeud speelt.
Heuj, niet zomaar een kat.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh en werd je nou gefeliciteerd door een kat op fb?![]()
![]()
Vroeger liep ik altijd met travel scrabble op zak over straat, willekeurig passanten lastig te vallen, dit is niet heel anders.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is correct. Maar iemand heeft je dat spel ook aangepraat? Eigenlijk is het alleen voor suffe dozen zonder leven, hoor.
Oh en werd je nou gefeliciteerd door een kat op fb?![]()
![]()
Ben je jarig?quote:Op maandag 28 juli 2014 11:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vroeger liep ik altijd met travel scrabble op zak over straat, willekeurig passanten lastig te vallen, dit is niet heel anders.
Oh, en ja. Ik voel me net dr Dolittle tegenwoordig.
Die staat niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat eerste, gisteren. Mijn rijbewijs heb ik al even en ik gebruik klitteband in plaats van veters. Hoe staat het eigenlijk met die meet van je?
Thanks. Je kwam ook nog wat mensen tekort he?quote:Op maandag 28 juli 2014 11:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die staat niet.
Gefeliciteerd dan. Ook van de katten.
Ja, maar dat is niet de voornaamste reden, ik kan geen geschikte datum vinden vooralsnog.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Thanks. Je kwam ook nog wat mensen tekort he?
Praat je ook continu met dieren waarbij mensen je aan kijken of je uit een inrichting ontsnapt bent?quote:Op maandag 28 juli 2014 11:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vroeger liep ik altijd met travel scrabble op zak over straat, willekeurig passanten lastig te vallen, dit is niet heel anders.
Oh, en ja. Ik voel me net dr Dolittle tegenwoordig.
Ik heb niet alles gelezen, ik las iets met God, liefde, dit dat.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vond het eigenlijk niet bepaald kusjekroel, meer een aantal users die uitgemaakt werden voor rotte vis door 1 andere user die het gevoel had dat hij de waarheid in pacht heeft.
Maar eigenlijk mag ik dat niet zeggen, want hij is er nu niet
[..]
Dit klinkt in mijn oren erg denigrerend, maar zo is het niet bedoeld (echt niet? want het komt wel echt zo over..) dus is het niet erg.
En nu ga ik hem even een dm sturen, zodat ik niet het verwijt krijg dat ik aan het roddelen ben.
Dnak! En nee.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:58 schreef yats het volgende:
[..]
Praat je ook continu met dieren waarbij mensen je aan kijken of je uit een inrichting ontsnapt bent?
Ow, en congrats by the weg.
dat mag idd, alleen het probleem wat ik ermee heb is dat hij hetzelfde doet als waar hij anderen van beschuldigd, zij het wat subtieler en daardoor imo juist 'erger'.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nou ja, als je ergens leest dat iemand potjepindakaas82 van het fokforum toevallig een rul gebakken berenlul vindt kan en mag je je ook best gekwetst voelen. Dat is een keuze.
[..]
Denk om je karma.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat mag idd, alleen het probleem wat ik ermee heb is dat hij hetzelfde doet als waar hij anderen van beschuldigd, zij het wat subtieler en daardoor imo juist 'erger'.
hij weet dat ik het over hem heb, dat heb ik hem gemeld en hij kan het dus zelf ook lezen en erop reageren.quote:
Natuurlijk mag het! Met mij is alles redelijk. Kapot moe na een slapeloze nacht, maar ik leef dus mag niet klagen. En met jou?quote:Op maandag 28 juli 2014 13:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij weet dat ik het over hem heb, dat heb ik hem gemeld en hij kan het dus zelf ook lezen en erop reageren.
Bivendien is het gewoon eerlijk en probeer ik hem te helpen en dat mag geloof ik.
Maar hoe is het met jou?
Je hebt gelijk, al was ik min of meer sarcastisch.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat mag idd, alleen het probleem wat ik ermee heb is dat hij hetzelfde doet als waar hij anderen van beschuldigd, zij het wat subtieler en daardoor imo juist 'erger'.
at weet ikquote:Op maandag 28 juli 2014 13:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, al was ik min of meer sarcastisch.
Ow, dan valt het dus nog prima mee met dat Doolitlle-gehaltequote:Op maandag 28 juli 2014 12:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nou ja, als je ergens leest dat iemand potjepindakaas82 van het fokforum toevallig een rul gebakken berenlul vindt kan en mag je je ook best gekwetst voelen. Dat is een keuze.
[..]
Dank! En nee.
Karma sucksquote:
Inkoppertjequote:Op maandag 28 juli 2014 15:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Deden andere dat maar eens.
Damn wat flauw
Ik weet dat je je soms gedraagt als een beest, maar dit is toch een stap te ver...quote:Op maandag 28 juli 2014 16:03 schreef Faxie het volgende:
Zometeen naar de dierenarts. Ben benieuwd hoe dat gaat
Waarom niet?quote:
Als karma bestaat, zou de wereld er toch wel een stuk anders uitzien.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik geloof er ook niet in.
Of dat leugens altijd uitkomen
Ik geloof in Allah en de Heilige Profeet Mohammed (vzmh).quote:Op maandag 28 juli 2014 16:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als karma bestaat, zou de wereld er toch wel een stuk anders uitzien.
geen idee, volgens mij noemen mensen het soms al karma als iemand op z'n 73e kanker krijgt nadat hij op z'n 23e een meisje heeft mishandeld ofzo.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als karma bestaat, zou de wereld er toch wel een stuk anders uitzien.
ik probeer het goed te doen omdat ik t belangrijk vind dat ik mezelf aardig vind.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:52 schreef Myraela het volgende:
Karma is sowieso onzin. Al die mensen die daarin geloven en daarom goede dingen willen doen. Je zou sowieso een goed mens moeten zijn, niet alleen omdat je hoopt dat je er wat voor terug krijgt.
Hm, dan heb ik nog genoeg tegoedquote:Op maandag 28 juli 2014 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik gok omdat t ook de andere kant op werkt
Wie goed doet, goed ontmoet.
je hebt vast toen je 14 was een jongen met n bril uitgescholden ofxoquote:Op maandag 28 juli 2014 16:53 schreef Myraela het volgende:
Tevens ben ik net van een trappetje gevallen terwijl ik een fucking goed mens ben, het leven is oneerlijk.
goed puntquote:Op maandag 28 juli 2014 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets dat niet bestaat kan niet zuigen.
Is dat zo?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn liefdesleven zuigt anders wel.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
alshetecht per ongeluk is, krijg je denk ik wel gratie. Of in elk geval deels.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb weleens een brilletje vermorzeld onder mijn hak. Maar dat ging per ongeluk. Telt het dan niet?
Maar dat bestaat dan ook.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn liefdesleven zuigt anders wel.
quote:Op maandag 28 juli 2014 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik noem dat gewoon pechquote:Op maandag 28 juli 2014 16:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen idee, volgens mij noemen mensen het soms al karma als iemand op z'n 73e kanker krijgt nadat hij op z'n 23e een meisje heeft mishandeld ofzo.
Het Roy, moet je weer logisch doen.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat bestaat dan ook.
Dat er weinig activiteit in is is iets anders natuurlijk.
Ik maak geen foutenquote:Op maandag 28 juli 2014 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sommige mensen hebben echt heel erg veel moeite met zelfreflectie he..
Zou je dat kunnen leren? Naar jezelf kijken rn je eigen fouten zien?
Sws is altijd alles de schuld van een ander.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
dat is ook weer waarquote:Op maandag 28 juli 2014 17:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sws is altijd alles de schuld van een ander.Vooral de rabobank.
En van jou.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sws is altijd alles de schuld van een ander.Vooral de rabobank.
Het leven is oneerlijk tegen iedereen. Dus eigenlijk is het leven heel eerlijk.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:53 schreef Myraela het volgende:
Tevens ben ik net van een trappetje gevallen terwijl ik een fucking goed mens ben, het leven is oneerlijk.
Dat is toch fijn? Of ben je niet van de orale seks?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noez. Hou op over seks.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is toch fijn? Of ben je niet van de orale seks?
Niet mijn ding.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is toch fijn? Of ben je niet van de orale seks?
Zo vervelend ben ik toch niet?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat vervelend voor de mensen om je heen
Niet daarom hoor. Maar ik word moe van mijn eigen libido.quote:
Ik het gebrek er aanquote:Op maandag 28 juli 2014 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet daarom hoor. Maar ik word moe van mijn eigen libido.
Je hebt geen zin meer?quote:
Het is dat je zo ver weg woont. Anders was ik even langsgekomen om te hangen.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ook niet mijn ding. We hebben zoveel gemeen
Die nudies komen nog eens in een rar.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Yats, zou ik jou nou nog een foto sturen? Ik zou iemand een foto sturen en nu kom ik die foto tegen maar weet niet meer voor wie die was
Van wie/wat?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Yats, zou ik jou nou nog een foto sturen? Ik zou iemand een foto sturen en nu kom ik die foto tegen maar weet niet meer voor wie die was
Fas plsquote:Op maandag 28 juli 2014 17:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die nudies komen nog eens in een rar.
Die wil ik wel.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fas pls
Is foto van mijn eerste meet.
Kaneel.rar?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die nudies komen nog eens in een rar.
Geen herinnering van.quote:
O, die.quote:
Volgens mij heeft heel fok die inmiddels gezien.quote:
Hep is niet in de buurt? Maar jij hebt het tenminste nog af en toequote:
Niet? Ik hou er van...quote:
Er staat me wel vaag iets bij ja...quote:Op maandag 28 juli 2014 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op maandag 28 juli 2014 16:53 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 28 juli 2014 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee en elk weekend. Niet af en toe. Misschien zelfs te vaak. Ik raak oversekst.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:42 schreef yats het volgende:
[..]
Hep is niet in de buurt? Maar jij hebt het tenminste nog af en toe
O shit, helemaal niet naar gekeken.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:50 schreef kree het volgende:
Ben je nog op de foto geweest Fera in Katwijk bij de 3D streetart?
Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee en elk weekend. Niet af en toe. Misschien zelfs te vaak. Ik raak oversekst.
Onmogelijk.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee en elk weekend. Niet af en toe. Misschien zelfs te vaak. Ik raak oversekst.
Had je vanochtend niet hoeven doenquote:Op maandag 28 juli 2014 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
O shit, helemaal niet naar gekeken.Wel in een Mercedes cabrio (met het dak open) gezeten.
Nee, alleen als jij een dikkere/grotere auto hebt telt dat.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:55 schreef Samzz het volgende:
Oké, enlighten me. In België heeft rechts toch ook voorrang?
Ik moet bij alles wat ik zie/hoor wel aan seks denken.quote:
Toen was ik in de sportschool.quote:
In Belgie rijdt men linksquote:Op maandag 28 juli 2014 18:55 schreef Samzz het volgende:
Oké, enlighten me. In België heeft rechts toch ook voorrang?
Jij Faxistjequote:Op maandag 28 juli 2014 18:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet bij alles wat ik zie/hoor wel aan seks denken.Best vervelend hoor.
[..]
Toen was ik in de sportschool.Moest wel in de regen naar huis fietsen. Maar de echte buien kwamen gelukkig pas toen ik alweer thuis was.
Jaquote:Op maandag 28 juli 2014 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Welcome to my worldquote:Op maandag 28 juli 2014 18:59 schreef Fera het volgende:
Ik moet bij alles wat ik zie/hoor wel aan seks denken.Best vervelend hoor.
Dat is in NL ook.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:58 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, alleen als jij een dikkere/grotere auto hebt telt dat.
Hoe groter de bak, hoe groter de zak.quote:
Wel vermoeiend soms.quote:
Dat weet ik niet, Golfjes zijn ook kei asociaal soms.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe groter de bak, hoe groter de zak.
En hoe kleiner de lul.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee oké, dan zat ik goedquote:Op maandag 28 juli 2014 18:58 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, alleen als jij een dikkere/grotere auto hebt telt dat.
Ik heb geen zak. Ook geen lul, trouwens.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat plat weer. Alsof ik een auto ben die naar de garage gaat.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar jij krijgt nog regelmatig een beurt
Dat is niet altijd zo. Als ik in de auto van mijn oom rijd ben ik niet ineens een eikel in het verkeer.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:
Ach, het kan erger feer.quote:
Een mitsubishi jeep welquote:Op maandag 28 juli 2014 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee oké, dan zat ik goed. Weinig auto's dikker/groter dan een Land Cruiser station
.
Bewijs gaarne?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen zak. Ook geen lul, trouwens.
Het kan altijd erger, dat is waar.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is niet altijd zo. Als ik in de auto van mijn oom rijd ben ik niet ineens een eikel in het verkeer.
[..]Ik vroeg me al af wie hem ging maken
[..]
Ach, het kan erger feer.
[..]
Een mitsubishi jeep wel
[..]
Bewijs gaarne?
Was Engeltje nat geregend?quote:
Moet gesmeerd blijven hequote:Op maandag 28 juli 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat plat weer. Alsof ik een auto ben die naar de garage gaat.
Ja en een Dodge RAM 1500, daarom zei ik ook 'weinig' en niet 'geen'.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is niet altijd zo. Als ik in de auto van mijn oom rijd ben ik niet ineens een eikel in het verkeer.
[..]Ik vroeg me al af wie hem ging maken
[..]
Ach, het kan erger feer.
[..]
Een mitsubishi jeep wel
[..]
Bewijs gaarne?
quote:Op maandag 28 juli 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en een Dodge RAM 1500, daarom zei ik ook 'weinig' en niet 'geen'.
Mja, die vergelijking gaat wel vaker opquote:Op maandag 28 juli 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat plat weer. Alsof ik een auto ben die naar de garage gaat.
quote:Op maandag 28 juli 2014 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, die vergelijking gaat wel vaker op. Testrit, beurt, na zoveel km afdanken. Je zou denken dat mannen vinden dat wij vrouwen gewoon dingen zijn of zo
.
Daarom heb ik feminisme nodig.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, die vergelijking gaat wel vaker op. Testrit, beurt, na zoveel km afdanken. Je zou denken dat mannen vinden dat wij vrouwen gewoon dingen zijn of zo
.
Ik ben ook heel geëmancipeerd. Als een vrouw mij slaat, sla ik terug. Ik maak schoon dus kan zijn ook tillen. Etc.quote:
Ik niet. Mannen die zo denken wijs ik zelf wel de deurquote:
Heel goed tijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben ook heel geëmancipeerd. Als een vrouw mij slaat, sla ik terug. Ik maak schoon dus kan zijn ook tillen. Etc.
Goed bezig, jongen.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben ook heel geëmancipeerd. Als een vrouw mij slaat, sla ik terug. Ik maak schoon dus kan zijn ook tillen. Etc.
Ik maak een grapje. Verwijst naar iets op het internet.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Mannen die zo denken wijs ik zelf wel de deur. Wellicht meteen de reden waarom ik geen relatie heb
.
Verder ben ik heel vrouwvriendelijk hoor, vraag maar aan mijn moederquote:
Ik prefereer gewoon de term 'vriendelijk', aangezien het niet uit moet maken of iemand man of vrouw is.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verder ben ik heel vrouwvriendelijk hoor, vraag maar aan mijn moeder
Hoi feertje hoe is het met jou?
Ohquote:Op maandag 28 juli 2014 19:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik maak een grapje. Verwijst naar iets op het internet.Ik ben zelf niet zo feministisch ingesteld. Maar groot gelijk hoor, zulke mannen zijn hier ook niet welkom.
Maar soms hebben jullie toch ook gewoon een beurt nodig?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
quote:Op maandag 28 juli 2014 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh.
Ik ben zelf best wel ouderwets, eigenlijk. Heel leuk (en terecht) dat vrouwen dezelfde rechten hebben als mannen, maar daarom wil ik nog wel dat hij de deur voor mij openhoudt.
Tegenwoordig kijken heel veel vrouwen heel raar als je dat doetquote:Op maandag 28 juli 2014 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh.
Ik ben zelf best wel ouderwets, eigenlijk. Heel leuk (en terecht) dat vrouwen dezelfde rechten hebben als mannen, maar daarom wil ik nog wel dat hij de deur voor mij openhoudt.
Ik houd ook deuren open voor mannen.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tegenwoordig kijken heel veel vrouwen heel raar als je dat doet
Het klinkt zo platquote:Op maandag 28 juli 2014 19:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar soms hebben jullie toch ook gewoon een beurt nodig?
Nou, ik zou ook verbaasd zijn wanneer dat in deze tijdsperiode nog eens gebeurt, hoor.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat hoort zo niet Feraquote:Op maandag 28 juli 2014 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik houd ook deuren open voor mannen.Voor iedereen eigenlijk.
Is dat echt zo raar dan?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het klinkt zo plat.
[..]
Nou, ik zou ook verbaasd zijn wanneer dat in deze tijdsperiode nog eens gebeurt, hoor.
Ik vind dat gewoon fatsoen.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat hoort zo niet Fera
Dat is onze taak.
Of ik kom gewoon geen fatsoenlijke mannen tegen die ieder excuus aangrijpen om naar m'n kont te staren (daarom wordt die deur opengehouden, tochquote:Op maandag 28 juli 2014 19:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is dat echt zo raar dan?
Of ben ik echt gewoon oud?
Dat kan ik niet geheel ontkennen nee.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of ik kom gewoon geen fatsoenlijke mannen tegen die ieder excuus aangrijpen om naar m'n kont te staren (daarom wordt die deur opengehouden, toch).
quote:Op maandag 28 juli 2014 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet geheel ontkennen nee.
Dus gelieve met de meet iets voor me te lopen zodat ik heel galant naar je kont kan kijken.
Als jij de deur voor me openhoudt, moet dat geen probleem zijnquote:Op maandag 28 juli 2014 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet geheel ontkennen nee.
Dus gelieve met de meet iets voor me te lopen zodat ik heel galant naar je kont kan kijken.
Uiteraardquote:Op maandag 28 juli 2014 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik doe dat puur zodat Samzz zich vrouwelijk voelt he.
Niet voor mezelf natuurlijk.
Oh dan komt dat goed.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij de deur voor me openhoudt, moet dat geen probleem zijn.
Nee, uiteraard win jij daar helemaal niks bij. Wat een heer ben je tochquote:Op maandag 28 juli 2014 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik doe dat puur zodat Samzz zich vrouwelijk voelt he.
Niet voor mezelf natuurlijk.
Hmmm... Ik wilde eigenlijk, mits hij op tijd binnen is, de vintage jurk aan die ik heb besteld. En die heeft geen uitgesneden decolleté.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dan komt dat goed.
Deur open, stoel aanschuiven, het hele pakket.
Voor het stoel aanschuiven moet je dan wel iets dragen met een diep uitgesneden decolleté
Hmmm, nou dat bekijken we ter plaatse dan wel.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Ik wilde eigenlijk, mits hij op tijd binnen is, de vintage jurk aan die ik heb besteld. En die heeft geen uitgesneden decolleté.
Ik kan er niet eens tegen als iemand anders dat wil doen. Het lukt nooit helemaal soepel dan.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:30 schreef Samzz het volgende:
Ach, dan schuif ik zelf m'n stoel wel aan.
Ik kan je nu al vertellen dat je geen cleavage gaat zien in die jurk.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hmmm, nou dat bekijken we ter plaatse dan wel.
Dat is wel bij voorbaat al een smet op de avond, maar aangezien je niet altijd alles kunt hebben zal dat er mij niet van weerhouden om aan te tonen dat er ook in deze tijd nog galante mannen bestaan.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan je nu al vertellen dat je geen cleavage gaat zien in die jurk.
Wat een kutwoord, trouwens.
Ik laat me verrassenquote:Op maandag 28 juli 2014 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel bij voorbaat al een smet op de avond, maar aangezien je niet altijd alles kunt hebben zal dat er mij niet van weerhouden om aan te tonen dat er ook in deze tijd nog galante mannen bestaan.
Iedereen is gelijk ongeacht de verschillen. Leef en laat leven. Etc.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik prefereer gewoon de term 'vriendelijk', aangezien het niet uit moet maken of iemand man of vrouw is.
Met mij gaat het goed. Met jou?
Touche! Voor mannen kan het vier kanten op gaan :quote:
Dat dus...quote:Op maandag 28 juli 2014 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lijkt me vrij duidelijk. We zitten in hetzelfde schuitjequote:Op maandag 28 juli 2014 19:46 schreef yats het volgende:
[..]
Touche! Voor mannen kan het vier kanten op gaan :
- Ofwel je maakt elke week in een ander model een proefritje en als er een bevalt dump je die zodra er duidelijk word dat er onder de motorkap toch te weinig inhoud zit.
- Ofwel je hebt af en toe een proefritje en treft uiteindelijk een model dat volledig bij je past en wat je nooit meer kwijt zou willen ongeacht mogelijke gebreken.
- Ofwel je hebt af en toe een proefritje en treft uiteindelijk een model dat volledig bij je past en wat je nooit meer kwijt zou willen ongeacht mogelijke gebreken maar vervolgens komt de fabrikant met een betere testrijder waardoor je als rijder afgedankt word.
- Ofwel je maakt nooit proefritjes en houd het bij fietsen (of handkarren).
Oh, ik help je welquote:Op maandag 28 juli 2014 19:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu moet ik er natuurlijk wel aan denken he.
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je blijft net zo lang staan wachten bij de deur tot ik hem open doe?
Precies! En dan verschilt het nog per model ook.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me vrij duidelijk. We zitten in hetzelfde schuitje.
Zou wel erg zijn als je dat niet zag.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is een hint die ik denk ik wel begrijp.
Weet ik meteen uit wat voor hout hij gesneden isquote:
Wat mij betreft wel. Alleen geen idee wanneer, eerst dit weekend lekker naar huisquote:Op maandag 28 juli 2014 19:49 schreef yats het volgende:
[..]
Precies! En dan verschilt het nog per model ook.
p.s. Staat dat bieren nog?
Ik zou nog kunnen denken:quote:
Ik zit dit weekend sowieso in Engeland, dus echt haast zat er niet achter. Geniet van je vrije weekend in ieder geval!quote:Op maandag 28 juli 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:
Wat mij betreft wel. Alleen geen idee wanneer, eerst dit weekend lekker naar huis. Drie dagen vrij.
Dat ga ik zeker doen. Ik ben al ruim een maand niet meer op zondag vrij geweestquote:Op maandag 28 juli 2014 19:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zit dit weekend sowieso in Engeland, dus echt haast zat er niet achter. Geniet van je vrije weekend in ieder geval!
Hey.quote:
Haha ik zat precies hetzelfde te denken. Net een vrij rustig weekend achter de rug en nu al moequote:Op maandag 28 juli 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
Nondeju, hoe moe kun je zijn op een maandagavond. Tering. Nou ja, nog drie dagen werken en dan ben ik vrij
.
Best wel heel moe ja.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
Nondeju, hoe moe kun je zijn op een maandagavond. Tering. Nou ja, nog drie dagen werken en dan ben ik vrij
.
Vakantie?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
.
Ik heb 't hele weekend gewerktquote:Op maandag 28 juli 2014 20:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha ik zat precies hetzelfde te denken. Net een vrij rustig weekend achter de rug en nu al moe
Nou, anders ik welquote:Op maandag 28 juli 2014 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Best wel heel moe ja.
Als ik op bed ga liggen en mijn ogen dicht doe dan slaap ik zo.
Nee, dat dan weer niet. Drie dagen vrijquote:
Daar moet je mee oppassen.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 't hele weekend gewerkt.
[..]
Nou, anders ik wel. Ik gaap me een ongeluk zo.
[..]
Nee, dat dan weer niet. Drie dagen vrij.
Het is jou overkomenquote:Op maandag 28 juli 2014 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar moet je mee oppassen.
Voor je het weet schiet je kaak op slot.
True story
Win ik iig nog ietsquote:
Ai, dan kun je het zeker verdiend noemenquote:Op maandag 28 juli 2014 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker doen. Ik ben al ruim een maand niet meer op zondag vrij geweest.
Je gaat door voor de koelkast.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is jou overkomen?
[..]
Win ik iig nog iets.
Ja.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is jou overkomen?
[..]
Win ik iig nog iets.
Wat deed je omdat voor elkaar te krijgen?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja.
Na een feestje.
Klotezat.
Niet prettig om dan een ritje in een ambulance te moeten maken.
En om een uur of 4 met een open mond in het ziekenhuis te zitten.
gapenquote:Op maandag 28 juli 2014 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat deed je omdat voor elkaar te krijgen?
Jaja, daar geloof ik niets vanquote:
Lijkt me behoorlijk kut, jaquote:Op maandag 28 juli 2014 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja.
Na een feestje.
Klotezat.
Toch is het echt zo.quote:
Voorzichtig danquote:Op maandag 28 juli 2014 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch is het echt zo.
Ik moet nu nog steeds oppassen dat ik het niet weer krijg.
Knoept ook als ik moet gapen
Nooit meer beffen wat?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch is het echt zo.
Ik moet nu nog steeds oppassen dat ik het niet weer krijg.
Knoept ook als ik moet gapen
Arme Royquote:
Dat is mooi kutquote:
Je zou verwachten dat zoiets met een weddenschap en een stapel bierviltjes te maken heeft.quote:
Jezus.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja.
Na een feestje.
Klotezat.
Ja zo ging het ook wel een beetje.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jezus.Ik zie het ook echt als een comedyscene voor me.
Die hele foef moet er toch in 1 keer in passen?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Daar hoef ik toch niet bij te gapen.
quote:Op maandag 28 juli 2014 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die hele foef moet er toch in 1 keer in passen?Net als een Big Mac.
Ik heb nog geen klachten gehad dus het zal nog steeds wel goed gaan.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die hele foef moet er toch in 1 keer in passen?Net als een Big Mac.
Dit. Ik droog er spontaan van op.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is nu niet echt het meest erotische woord van 2014 he
Van welk woord word jij dan wel weer nat?quote:
Ik vind het wel een grappig synoniemquote:Op maandag 28 juli 2014 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is nu niet echt het meest erotische woord van 2014 he
punaniquote:Op maandag 28 juli 2014 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van welk woord word jij dan wel weer nat?
Kaneelquote:Op maandag 28 juli 2014 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wordt je daar nat van dan?quote:
Een naam eigenlijk.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, de hechtingen zijn er net pas uit.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat zoiets met een weddenschap en een stapel bierviltjes te maken heeft.
Daar heb ik te veel ontbijtassociaties bij.quote:
Eigenlijk.quote:
Dat is geen naam.quote:
Welke naam? Stiekem hoop ik op mijn naamquote:
Wij hebben toch helemaal niet gebeld?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is geen naam.
Toevallig had ik vandaag wel iemand aan de telefoon met die naam. Was ook de enige behulpzame persoon.
De eerste paar letters komen wel overeen.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke naam? Stiekem hoop ik op mijn naam![]()
Nee, want jij neemt nooit op als ik je het hardst nodig heb.quote:
Antonio?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is geen naam.
Toevallig had ik vandaag wel iemand aan de telefoon met die naam. Was ook de enige behulpzame persoon.
Tina?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
De eerste paar letters komen wel overeen.
Dat ga je nu elke keer tegen me gebruiken he?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, want jij neemt nooit op als ik je het hardst nodig heb.
Hihihihihihihiquote:Op maandag 28 juli 2014 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, want jij neemt nooit op als ik je het hardst nodig heb.
I'll take it.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heb ik te veel ontbijtassociaties bij.
Nee, tijn heet IRL toch iets anders? Toch? Of is mijn geheugen echt zo beroerd?quote:
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, tijn heet IRL toch iets anders? Toch? Of is mijn geheugen echt zo beroerd?
Tot het einde der tijden.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ga je nu elke keer tegen me gebruiken he?
Hihihihi. Ze zei 'hard'. xdddquote:
Marcel? Martin? Etcquote:Op maandag 28 juli 2014 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
De eerste paar letters komen wel overeen.
Ik gebruik heel vaak kaneel. Hoewel die zin wel raar blijft klinken sinds ik jou ken.quote:
Bijna.quote:
Je hebt hem het hardst nodig jajaquote:Op maandag 28 juli 2014 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Tot het einde der tijden.
[..]
Hihihihi. Ze zei 'hard'. xddd
Martijn, Tijn, lieve schat, wat jij wiltquote:Op maandag 28 juli 2014 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, tijn heet IRL toch iets anders? Toch? Of is mijn geheugen echt zo beroerd?
Mark. Denk ik.quote:
Ja, ik had het toch goed.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Martijn, Tijn, lieve schat, wat jij wilt
Begrijpelijk.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gebruik heel vaak kaneel. Hoewel die zin wel raar blijft klinken sinds ik jou ken.
Zonde van die speakersquote:
Je hoeft je niet te schamen hoor. Genieten van kaneel is heel normaalquote:Op maandag 28 juli 2014 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gebruik heel vaak kaneel. Hoewel die zin wel raar blijft klinken sinds ik jou ken.
Vandaag nog wentelteefjes gebakken en veel kaneel gebruikt. Ik voel me vies nu.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen hoor. Genieten van kaneel is heel normaal
En terechtquote:Op maandag 28 juli 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Vandaag nog wentelteefjes gebakken en veel kaneel gebruikt. Ik voel me vies nu.
Dirty girl alert!quote:Op maandag 28 juli 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Vandaag nog wentelteefjes gebakken en veel kaneel gebruikt. Ik voel me vies nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |