Ouwe roddeltante ben je ook, he?quote:Op maandag 28 juli 2014 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vond het eigenlijk niet bepaald kusjekroel, meer een aantal users die uitgemaakt werden voor rotte vis door 1 andere user die het gevoel had dat hij de waarheid in pacht heeft.
Maar eigenlijk mag ik dat niet zeggen, want hij is er nu niet
[..]
Dit klinkt in mijn oren erg denigrerend, maar zo is het niet bedoeld (echt niet? want het komt wel echt zo over..) dus is het niet erg.
En nu ga ik hem even een dm sturen, zodat ik niet het verwijt krijg dat ik aan het roddelen ben.
Dat is correct. Maar iemand heeft je dat spel ook aangepraat? Eigenlijk is het alleen voor suffe dozen zonder leven, hoor.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Fas? Ik heb uit betrouwbare bronnen begrepen dat jij wordfeud speelt.
Heuj, niet zomaar een kat.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh en werd je nou gefeliciteerd door een kat op fb?![]()
![]()
Vroeger liep ik altijd met travel scrabble op zak over straat, willekeurig passanten lastig te vallen, dit is niet heel anders.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is correct. Maar iemand heeft je dat spel ook aangepraat? Eigenlijk is het alleen voor suffe dozen zonder leven, hoor.
Oh en werd je nou gefeliciteerd door een kat op fb?![]()
![]()
Ben je jarig?quote:Op maandag 28 juli 2014 11:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vroeger liep ik altijd met travel scrabble op zak over straat, willekeurig passanten lastig te vallen, dit is niet heel anders.
Oh, en ja. Ik voel me net dr Dolittle tegenwoordig.
Die staat niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat eerste, gisteren. Mijn rijbewijs heb ik al even en ik gebruik klitteband in plaats van veters. Hoe staat het eigenlijk met die meet van je?
Thanks. Je kwam ook nog wat mensen tekort he?quote:Op maandag 28 juli 2014 11:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die staat niet.
Gefeliciteerd dan. Ook van de katten.
Ja, maar dat is niet de voornaamste reden, ik kan geen geschikte datum vinden vooralsnog.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Thanks. Je kwam ook nog wat mensen tekort he?
Praat je ook continu met dieren waarbij mensen je aan kijken of je uit een inrichting ontsnapt bent?quote:Op maandag 28 juli 2014 11:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vroeger liep ik altijd met travel scrabble op zak over straat, willekeurig passanten lastig te vallen, dit is niet heel anders.
Oh, en ja. Ik voel me net dr Dolittle tegenwoordig.
Ik heb niet alles gelezen, ik las iets met God, liefde, dit dat.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vond het eigenlijk niet bepaald kusjekroel, meer een aantal users die uitgemaakt werden voor rotte vis door 1 andere user die het gevoel had dat hij de waarheid in pacht heeft.
Maar eigenlijk mag ik dat niet zeggen, want hij is er nu niet
[..]
Dit klinkt in mijn oren erg denigrerend, maar zo is het niet bedoeld (echt niet? want het komt wel echt zo over..) dus is het niet erg.
En nu ga ik hem even een dm sturen, zodat ik niet het verwijt krijg dat ik aan het roddelen ben.
Dnak! En nee.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:58 schreef yats het volgende:
[..]
Praat je ook continu met dieren waarbij mensen je aan kijken of je uit een inrichting ontsnapt bent?
Ow, en congrats by the weg.
dat mag idd, alleen het probleem wat ik ermee heb is dat hij hetzelfde doet als waar hij anderen van beschuldigd, zij het wat subtieler en daardoor imo juist 'erger'.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nou ja, als je ergens leest dat iemand potjepindakaas82 van het fokforum toevallig een rul gebakken berenlul vindt kan en mag je je ook best gekwetst voelen. Dat is een keuze.
[..]
Denk om je karma.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat mag idd, alleen het probleem wat ik ermee heb is dat hij hetzelfde doet als waar hij anderen van beschuldigd, zij het wat subtieler en daardoor imo juist 'erger'.
hij weet dat ik het over hem heb, dat heb ik hem gemeld en hij kan het dus zelf ook lezen en erop reageren.quote:
Natuurlijk mag het! Met mij is alles redelijk. Kapot moe na een slapeloze nacht, maar ik leef dus mag niet klagen. En met jou?quote:Op maandag 28 juli 2014 13:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij weet dat ik het over hem heb, dat heb ik hem gemeld en hij kan het dus zelf ook lezen en erop reageren.
Bivendien is het gewoon eerlijk en probeer ik hem te helpen en dat mag geloof ik.
Maar hoe is het met jou?
Je hebt gelijk, al was ik min of meer sarcastisch.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat mag idd, alleen het probleem wat ik ermee heb is dat hij hetzelfde doet als waar hij anderen van beschuldigd, zij het wat subtieler en daardoor imo juist 'erger'.
at weet ikquote:Op maandag 28 juli 2014 13:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, al was ik min of meer sarcastisch.
Ow, dan valt het dus nog prima mee met dat Doolitlle-gehaltequote:Op maandag 28 juli 2014 12:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nou ja, als je ergens leest dat iemand potjepindakaas82 van het fokforum toevallig een rul gebakken berenlul vindt kan en mag je je ook best gekwetst voelen. Dat is een keuze.
[..]
Dank! En nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |