Hmmm... Ik wilde eigenlijk, mits hij op tijd binnen is, de vintage jurk aan die ik heb besteld. En die heeft geen uitgesneden decolleté.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dan komt dat goed.
Deur open, stoel aanschuiven, het hele pakket.
Voor het stoel aanschuiven moet je dan wel iets dragen met een diep uitgesneden decolleté
Hmmm, nou dat bekijken we ter plaatse dan wel.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Ik wilde eigenlijk, mits hij op tijd binnen is, de vintage jurk aan die ik heb besteld. En die heeft geen uitgesneden decolleté.
Ik kan er niet eens tegen als iemand anders dat wil doen. Het lukt nooit helemaal soepel dan.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:30 schreef Samzz het volgende:
Ach, dan schuif ik zelf m'n stoel wel aan.
Ik kan je nu al vertellen dat je geen cleavage gaat zien in die jurk.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hmmm, nou dat bekijken we ter plaatse dan wel.
Dat is wel bij voorbaat al een smet op de avond, maar aangezien je niet altijd alles kunt hebben zal dat er mij niet van weerhouden om aan te tonen dat er ook in deze tijd nog galante mannen bestaan.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan je nu al vertellen dat je geen cleavage gaat zien in die jurk.
Wat een kutwoord, trouwens.
Ik laat me verrassenquote:Op maandag 28 juli 2014 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel bij voorbaat al een smet op de avond, maar aangezien je niet altijd alles kunt hebben zal dat er mij niet van weerhouden om aan te tonen dat er ook in deze tijd nog galante mannen bestaan.
Iedereen is gelijk ongeacht de verschillen. Leef en laat leven. Etc.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik prefereer gewoon de term 'vriendelijk', aangezien het niet uit moet maken of iemand man of vrouw is.
Met mij gaat het goed. Met jou?
Touche! Voor mannen kan het vier kanten op gaan :quote:
Dat dus...quote:Op maandag 28 juli 2014 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tegenwoordig kijken heel veel vrouwen heel raar als je dat doet
Lijkt me vrij duidelijk. We zitten in hetzelfde schuitjequote:Op maandag 28 juli 2014 19:46 schreef yats het volgende:
[..]
Touche! Voor mannen kan het vier kanten op gaan :
- Ofwel je maakt elke week in een ander model een proefritje en als er een bevalt dump je die zodra er duidelijk word dat er onder de motorkap toch te weinig inhoud zit.
- Ofwel je hebt af en toe een proefritje en treft uiteindelijk een model dat volledig bij je past en wat je nooit meer kwijt zou willen ongeacht mogelijke gebreken.
- Ofwel je hebt af en toe een proefritje en treft uiteindelijk een model dat volledig bij je past en wat je nooit meer kwijt zou willen ongeacht mogelijke gebreken maar vervolgens komt de fabrikant met een betere testrijder waardoor je als rijder afgedankt word.
- Ofwel je maakt nooit proefritjes en houd het bij fietsen (of handkarren).
Oh, ik help je welquote:Op maandag 28 juli 2014 19:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu moet ik er natuurlijk wel aan denken he.
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je blijft net zo lang staan wachten bij de deur tot ik hem open doe?
Precies! En dan verschilt het nog per model ook.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me vrij duidelijk. We zitten in hetzelfde schuitje.
Zou wel erg zijn als je dat niet zag.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is een hint die ik denk ik wel begrijp.
Weet ik meteen uit wat voor hout hij gesneden isquote:
Wat mij betreft wel. Alleen geen idee wanneer, eerst dit weekend lekker naar huisquote:Op maandag 28 juli 2014 19:49 schreef yats het volgende:
[..]
Precies! En dan verschilt het nog per model ook.
p.s. Staat dat bieren nog?
Ik zou nog kunnen denken:quote:
Ik zit dit weekend sowieso in Engeland, dus echt haast zat er niet achter. Geniet van je vrije weekend in ieder geval!quote:Op maandag 28 juli 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:
Wat mij betreft wel. Alleen geen idee wanneer, eerst dit weekend lekker naar huis. Drie dagen vrij.
Dat ga ik zeker doen. Ik ben al ruim een maand niet meer op zondag vrij geweestquote:Op maandag 28 juli 2014 19:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zit dit weekend sowieso in Engeland, dus echt haast zat er niet achter. Geniet van je vrije weekend in ieder geval!
Hey.quote:
Haha ik zat precies hetzelfde te denken. Net een vrij rustig weekend achter de rug en nu al moequote:Op maandag 28 juli 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
Nondeju, hoe moe kun je zijn op een maandagavond. Tering. Nou ja, nog drie dagen werken en dan ben ik vrij
.
Best wel heel moe ja.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
Nondeju, hoe moe kun je zijn op een maandagavond. Tering. Nou ja, nog drie dagen werken en dan ben ik vrij
.
Vakantie?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
.
Ik heb 't hele weekend gewerktquote:Op maandag 28 juli 2014 20:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha ik zat precies hetzelfde te denken. Net een vrij rustig weekend achter de rug en nu al moe
Nou, anders ik welquote:Op maandag 28 juli 2014 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Best wel heel moe ja.
Als ik op bed ga liggen en mijn ogen dicht doe dan slaap ik zo.
Nee, dat dan weer niet. Drie dagen vrijquote:
Daar moet je mee oppassen.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 't hele weekend gewerkt.
[..]
Nou, anders ik wel. Ik gaap me een ongeluk zo.
[..]
Nee, dat dan weer niet. Drie dagen vrij.
Het is jou overkomenquote:Op maandag 28 juli 2014 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar moet je mee oppassen.
Voor je het weet schiet je kaak op slot.
True story
Win ik iig nog ietsquote:
Ai, dan kun je het zeker verdiend noemenquote:Op maandag 28 juli 2014 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker doen. Ik ben al ruim een maand niet meer op zondag vrij geweest.
Je gaat door voor de koelkast.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is jou overkomen?
[..]
Win ik iig nog iets.
Ja.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is jou overkomen?
[..]
Win ik iig nog iets.
Wat deed je omdat voor elkaar te krijgen?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja.
Na een feestje.
Klotezat.
Niet prettig om dan een ritje in een ambulance te moeten maken.
En om een uur of 4 met een open mond in het ziekenhuis te zitten.
gapenquote:Op maandag 28 juli 2014 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat deed je omdat voor elkaar te krijgen?
Jaja, daar geloof ik niets vanquote:
Lijkt me behoorlijk kut, jaquote:Op maandag 28 juli 2014 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja.
Na een feestje.
Klotezat.
Toch is het echt zo.quote:
Voorzichtig danquote:Op maandag 28 juli 2014 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch is het echt zo.
Ik moet nu nog steeds oppassen dat ik het niet weer krijg.
Knoept ook als ik moet gapen
Nooit meer beffen wat?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch is het echt zo.
Ik moet nu nog steeds oppassen dat ik het niet weer krijg.
Knoept ook als ik moet gapen
Arme Royquote:
Dat is mooi kutquote:
Je zou verwachten dat zoiets met een weddenschap en een stapel bierviltjes te maken heeft.quote:
Jezus.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja.
Na een feestje.
Klotezat.
Ja zo ging het ook wel een beetje.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jezus.Ik zie het ook echt als een comedyscene voor me.
Die hele foef moet er toch in 1 keer in passen?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Daar hoef ik toch niet bij te gapen.
quote:Op maandag 28 juli 2014 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die hele foef moet er toch in 1 keer in passen?Net als een Big Mac.
Ik heb nog geen klachten gehad dus het zal nog steeds wel goed gaan.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die hele foef moet er toch in 1 keer in passen?Net als een Big Mac.
Dit. Ik droog er spontaan van op.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is nu niet echt het meest erotische woord van 2014 he
Van welk woord word jij dan wel weer nat?quote:
Ik vind het wel een grappig synoniemquote:Op maandag 28 juli 2014 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is nu niet echt het meest erotische woord van 2014 he
punaniquote:Op maandag 28 juli 2014 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van welk woord word jij dan wel weer nat?
Kaneelquote:Op maandag 28 juli 2014 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wordt je daar nat van dan?quote:
Een naam eigenlijk.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, de hechtingen zijn er net pas uit.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat zoiets met een weddenschap en een stapel bierviltjes te maken heeft.
Daar heb ik te veel ontbijtassociaties bij.quote:
Eigenlijk.quote:
Dat is geen naam.quote:
Welke naam? Stiekem hoop ik op mijn naamquote:
Wij hebben toch helemaal niet gebeld?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is geen naam.
Toevallig had ik vandaag wel iemand aan de telefoon met die naam. Was ook de enige behulpzame persoon.
De eerste paar letters komen wel overeen.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke naam? Stiekem hoop ik op mijn naam![]()
Nee, want jij neemt nooit op als ik je het hardst nodig heb.quote:
Antonio?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is geen naam.
Toevallig had ik vandaag wel iemand aan de telefoon met die naam. Was ook de enige behulpzame persoon.
Tina?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
De eerste paar letters komen wel overeen.
Dat ga je nu elke keer tegen me gebruiken he?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, want jij neemt nooit op als ik je het hardst nodig heb.
Hihihihihihihiquote:Op maandag 28 juli 2014 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, want jij neemt nooit op als ik je het hardst nodig heb.
I'll take it.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heb ik te veel ontbijtassociaties bij.
Nee, tijn heet IRL toch iets anders? Toch? Of is mijn geheugen echt zo beroerd?quote:
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, tijn heet IRL toch iets anders? Toch? Of is mijn geheugen echt zo beroerd?
Tot het einde der tijden.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ga je nu elke keer tegen me gebruiken he?
Hihihihi. Ze zei 'hard'. xdddquote:
Marcel? Martin? Etcquote:Op maandag 28 juli 2014 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
De eerste paar letters komen wel overeen.
Ik gebruik heel vaak kaneel. Hoewel die zin wel raar blijft klinken sinds ik jou ken.quote:
Bijna.quote:
Je hebt hem het hardst nodig jajaquote:Op maandag 28 juli 2014 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Tot het einde der tijden.
[..]
Hihihihi. Ze zei 'hard'. xddd
Martijn, Tijn, lieve schat, wat jij wiltquote:Op maandag 28 juli 2014 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, tijn heet IRL toch iets anders? Toch? Of is mijn geheugen echt zo beroerd?
Mark. Denk ik.quote:
Ja, ik had het toch goed.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Martijn, Tijn, lieve schat, wat jij wilt
Begrijpelijk.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gebruik heel vaak kaneel. Hoewel die zin wel raar blijft klinken sinds ik jou ken.
Zonde van die speakersquote:
Je hoeft je niet te schamen hoor. Genieten van kaneel is heel normaalquote:Op maandag 28 juli 2014 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gebruik heel vaak kaneel. Hoewel die zin wel raar blijft klinken sinds ik jou ken.
Vandaag nog wentelteefjes gebakken en veel kaneel gebruikt. Ik voel me vies nu.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen hoor. Genieten van kaneel is heel normaal
En terechtquote:Op maandag 28 juli 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Vandaag nog wentelteefjes gebakken en veel kaneel gebruikt. Ik voel me vies nu.
Dirty girl alert!quote:Op maandag 28 juli 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Vandaag nog wentelteefjes gebakken en veel kaneel gebruikt. Ik voel me vies nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |