Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Dat zegt genoeg over de onwetendheid die er heerst. Elke zwarte vlag met witte tekst zien zij als ISIS-vlagquote:Op zondag 27 juli 2014 19:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
NOS met hun framing altijd eindigen ze het artikel met iets wat niet eens slaat op rotterdam
"Eerder trokken demonstraties in Den Haag en Amsterdam enkele duizenden deelnemers. Het Openbaar Ministerie onderzoekt nog beelden van het protest in Den Haag. Veel deelnemers hadden ISIS-vlaggen bij zich."![]()
![]()
ISIS heeft dat gewoon verpest. Soort zulke vlaggen te gebruiken wanneer ze mensen vermoorden. Zelf ik vind het raar waarom Allochtonen ineens in Nederland zulke vlaggen gebruiken, terwijl velen daarvan paar maanden geleden niet eens van de bestaan wisten. Dus ik begrijp wel waarom mensen zich zorgen maken.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over de onwetendheid die er heerst. Elke zwarte vlag met witte tekst zien zij als ISIS-vlag
Ironisch, gezien ze alles te denken hebben aan zwarte vlaggen met wit er op
Wat bedoel je?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over de onwetendheid die er heerst. Elke zwarte vlag met witte tekst zien zij als ISIS-vlag
Ironisch, gezien ze alles te denken hebben aan zwarte vlaggen met wit er op
Waren het er echt 10.000? Enkele filmpjes gezien met een lopende menigte die vrij klein was.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Vind het ook als onzin klinken. Tuurlijk heb ik enkele sukkels meegemaakt die domme dingen zeiden, maar voor een protest van 10.000 man vind ik het nog best netjes en waardig verlopen.
ISIS heeft een eigen zwart-witte vlagquote:Op zondag 27 juli 2014 20:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
ISIS heeft dat gewoon verpest. Soort zulke vlaggen te gebruiken wanneer ze mensen vermoorden. Zelf ik vind het raar waarom Allochtonen ineens in Nederland zulke vlaggen gebruiken, terwijl velen daarvan paar maanden geleden niet eens van de bestaan wisten. Dus ik begrijp wel waarom mensen zich zorgen maken.
Ik dacht paar duizend, NOS zei 10.000.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:04 schreef Santello het volgende:
[..]
Waren het er echt 10.000? Enkele filmpjes gezien met een lopende menigte die vrij klein was.
Hoe was het verder?
Dit is toch sowieso te verwachten?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:06 schreef sylvesterrr het volgende:
https://www.facebook.com/(...)er¬if_t=notify_me
Zo jammer dat het een Islamitisch "feestje" is geworden. Dit had ik verwacht, anders was ik ook wel geweest. Ik denk dat ik niet de enige ben die niet is geweest om deze reden. Kon men het niet neutraal houden?
Weer mensen met vlaggen van hun eigen land.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:06 schreef sylvesterrr het volgende:
https://www.facebook.com/(...)76006&type=2&theater¬if_t=notify_me
Zo jammer dat het een Islamitisch "feestje" is geworden. Dit had ik verwacht, anders was ik ook wel geweest. Ik denk dat ik niet de enige ben die niet is geweest om deze reden. Kon men het niet neutraal houden?
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:06 schreef sylvesterrr het volgende:
die enkele sukkels worden door de mainstream media aangegrepen en uitvergroot om dit soort pro palestina manifestaties af te doen als anti israel/joods/semitischquote:Op zondag 27 juli 2014 19:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Vind het ook als onzin klinken. Tuurlijk heb ik enkele sukkels meegemaakt die domme dingen zeiden, maar voor een protest van 10.000 man vind ik het nog best netjes en waardig verlopen.
Ja ik had daar ook beetje moeite mee.vooral bij Takbir. En de term feestje is ongepast in deze setting.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:06 schreef sylvesterrr het volgende:
https://www.facebook.com/(...)76006&type=2&theater¬if_t=notify_me
Ja, en dat is zo jammer. Zonder de Islamitische schil rond de demonstratie zou de opkomst hoger zijn, denk ik.quote:
Bij gebrek aan de juiste vlag...quote:Op zondag 27 juli 2014 20:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weer mensen met vlaggen van hun eigen land.
quote:
was wel beter geweest, maarja hoe doe je dat?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik kwam even niet op het juiste woord, vandaar dat ik het "feestje" heb genoemd.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ik had daar ook beetje moeite mee.vooral bij Takbir. En de term feestje is ongepast in deze setting.
Pirzolaquote:Op zondag 27 juli 2014 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
Maar ehm halloooo, wat gaan jullie eten. Heb inspiratie nodig.
Niks, ik heb een voedselvergifiting opgelopen.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag ga ik voor homemade:quote:Op zondag 27 juli 2014 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
kip/rijst/patlican/bamya/karpus/baklava/gazoz met visne smaakquote:Op zondag 27 juli 2014 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
Wow die ziet er lekker uit.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Vandaag ga ik voor homemade:
[ afbeelding ]
Gezien mn vader nu bezig is: izgaraquote:Op zondag 27 juli 2014 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
Door het goed te organiseren?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
was wel beter geweest, maarja hoe doe je dat?
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niks, ik heb een voedselvergifiting opgelopen.gecmis olsunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
De eerste twee klinken goed. Ik wou avondeten overslaan en doughnuts eten maar begin nu honger te krijgen en heb geen idee wat ik zal maken.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
kip/rijst/patlican/bamya/karpus/baklava/gazoz met visne smaak
spreek je dan mensen aan? zeg je dat ze hun mond moeten houden? hoe werkt zoiets?quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niks, ik heb een voedselvergifiting opgelopen.Gecmis olsun wat heb je gegeten dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Pirzola
[ afbeelding ]
Met macaroni of rijst erbij, ben er nog niet over uit
iftar overslaan?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De eerste twee klinken goed. Ik wou avondeten overslaan en doughnuts eten maar begin nu honger te krijgen en heb geen idee wat ik zal maken.
Netjes. Goede keus. Bsa7aquote:Op zondag 27 juli 2014 20:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Vandaag ga ik voor homemade:
[ afbeelding ]
Wil je fotoquote:Op zondag 27 juli 2014 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
oh my god
ik kom oke. over twee uur ongeveer ben ik daar.
Ja, dat klopt. Het zou de organisatie en de demonstranten sieren als ze zouden opkomen voor de mensen in plaats van mede moslims. Maarja, wie ben ik?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:14 schreef Bortecinem het volgende:
Weet wel dat de meeste mensen daar juist heen gaan om solidariteit te tonen voor hun mede moslims. Het is in mijn ogen niet meer dan normaal dat er dan zulke taferelen ontstaan.
Dank je.quote:
Dank je.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gecmis olsun wat heb je gegeten dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je verspilt je adem..quote:Op zondag 27 juli 2014 20:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Het zou de organisatie en de demonstranten sieren als ze zouden opkomen voor de mensen in plaats van mede moslims. Maarja, wie ben ik?
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Dank je.kapsalon met poep dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het geen 'mede moslims' waren, dan zou er niemand komen.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Het zou de organisatie en de demonstranten sieren als ze zouden opkomen voor de mensen in plaats van mede moslims. Maarja, wie ben ik?
Die Koerden lijken net op de GLA uit C&C: Generals. Vooral met die wapens op pickup trucksquote:Op zondag 27 juli 2014 18:47 schreef mrstylo het volgende:
Che, dit is een aanrader om een te kijken:
Ja en als er in MH17 geen 200 Nederlanders zitten hoor je hier ook niemand meer daar over.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als het geen 'mede moslims' waren, dan zou er niemand komen.
Als je als organisatie goede invulling geeft aan de demonstratie, dan krijgen de demonstranten geen gelegenheid voor improvisatie.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
spreek je dan mensen aan? zeg je dat ze hun mond moeten houden? hoe werkt zoiets?
Heb je alles gezien?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:20 schreef Blocko het volgende:
[..]
Die Koerden lijken net op de GLA uit C&C: Generals. Vooral met die wapens op pickup trucks
Weet ik. Maar ontken ik dat ook?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja en als er in MH17 geen 200 Nederlanders zitten hoor je hier ook niemand meer daar over.
Erg waarquote:Op zondag 27 juli 2014 20:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja en als er in MH17 geen 200 Nederlanders zitten hoor je hier ook niemand meer daar over.
Doe je expres dom?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je als organisatie goede invulling geeft aan de demonstratie, dan krijgen de demonstranten geen gelegenheid voor improvisatie.
hamdulilah. Ik wilde morgen zooo graag vasten.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:21 schreef Triggershot het volgende:
Qatar en Saudi Arabie zojuist eid verklaring ingetrokken. Het is dinsdag eid.
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als het geen 'mede moslims' waren, dan zou er niemand komen.
Beste Che_, dat probeer ik ook helemaal niet. Ik geef enkel aan dat ze het best anders hadden kunnen invullen.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Islam haal je niet zomaar uit mensen, hoe hard jij ook probeert
Was gewoon grapje hoor.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
hamdulilah. Ik wilde morgen zooo graag vasten.
Deed me denken aan Baklava95 ditquote:Op zondag 27 juli 2014 20:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Dat zou zomaar eens kunnen.
[..]
Beste Che_, dat probeer ik ook helemaal niet. Ik geef enkel aan dat ze het best anders hadden kunnen invullen.
Op de helft nu, is wel interessant. Vice kennende zal dit ook wel een heel enkelzijdig verhaal worden. Maarja, ik kijk rustig verder.quote:
Soms ben je zo vermoeiend, syl. Ik snap niet hoe jij zoiets niet zelf kunt bedenken? Mensen geven nou eenmaal om de dingen en mensen waarmee zij iets mee hebben. Geloof, afkomst, bloed. You name it.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Valt mee. Maar ze hebben ook documentaires over de andere kanten. Ze durven wel. Heb echt respect.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:24 schreef Blocko het volgende:
[..]
Op de helft nu, is wel interessant. Vice kennende zal dit ook wel een heel enkelzijdig verhaal worden. Maarja, ik kijk rustig verder.
Ja maar daarvoor ga ik niet helemaal daarheen. Alleen voor die izgara.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:24 schreef Stimorol- het volgende:
Borte we hebben ook sarma. En borek. En tatli. En cacik.
*proest*quote:Op zondag 27 juli 2014 20:26 schreef zarGon het volgende:
Ik vraag me af wanneer moslims een zelfreinigend vermogen ontwikkelen. Wat dat betreft kunnen we veel leren van de vagina.
In welke context?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:26 schreef zarGon het volgende:
Ik vraag me af wanneer moslims een zelfreinigend vermogen ontwikkelen. Wat dat betreft kunnen we veel leren van de vagina.
Waarom? Home of fistik and baklavaquote:Op zondag 27 juli 2014 20:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vergelijk me niet met een Antepli.
Bloedvergieten kunnen moslims best aardig hoor. Zoveel verschil is er dus niet met een vaginaquote:Op zondag 27 juli 2014 20:26 schreef zarGon het volgende:
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bloedvergieten kunnen moslims best aardig hoor. Zoveel verschil is er dus niet met een vagina
[..]
Bloedvergieten kunnen moslims best aardig hoor. Zoveel verschil is er dus niet met een vagina
[..]
[..]
Ook wel grappig om te zien hoe een generaal zegt dat ze Syrie niet verder willen verdelen terwijl een andere weer begint te spreken over een Koerdische natie.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Valt mee. Maar ze hebben ook documentaires over de andere kanten. Ze durven wel. Heb echt respect.
Huh? Ik zou niet weten wat ik daarover zou moeten zeggen.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, en?
Oh, en maak je maar klaar voor een reactie van Borte over "home of baklava".
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Valt mee. Maar ze hebben ook documentaires over de andere kanten. Ze durven wel. Heb echt respect.
Dat baklava niet uit Antep komt.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huh? Ik zou niet weten wat ik daarover zou moeten zeggen.
Oor in, oor uit gelezen, wordt verworpenquote:Op zondag 27 juli 2014 20:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, en?
Oh, en maak je maar klaar voor een reactie van Borte over "home of baklava".
Ja hahahaha. Of check dit vanaf 5:20quote:Op zondag 27 juli 2014 20:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Deze heb je waarschijnlijk al gezien.
Die man vanaf 7:16!
Zijn niet alleen koerden he. Ook veel Assyrische mensen die daar nu wonen na de genocide van de Turken. En zij willen gewoon vrijheid, omdat ISIS ze anders zouden doden net als in Mosul nu.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:29 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ook wel grappig om te zien hoe een generaal zegt dat ze Syrie niet verder willen verdelen terwijl een andere weer begint te spreken over een Koerdische natie.
Hebben ze knap gedaan. Uitgemoord worden en daarna ook nog eens weten te verhuizen.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn niet alleen koerden he. Ook veel Assyrische mensen die daar nu wonen na de genocide van de Turken. En zij willen gewoon vrijheid, omdat ISIS ze anders zouden doden net als in Mosul nu.
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn niet alleen koerden he. Ook veel Assyrische mensen die daar nu wonen na de genocide van de Turken. En zij willen gewoon vrijheid, omdat ISIS ze anders zouden doden net als in Mosul nu.
Ik dacht dat het tot deel 3 gingquote:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Assyrian_genocidequote:Op zondag 27 juli 2014 20:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hebben ze knap gedaan. Uitgemoord worden en daarna ook nog eens weten te verhuizen.
Is volgens mij tot 5. En binnenkort komt een hele docu daarover.quote:
ingetrokken? hadden ze gezegd eerst wel? hoe werkt dat dan?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:21 schreef Triggershot het volgende:
Qatar en Saudi Arabie zojuist eid verklaring ingetrokken. Het is dinsdag eid.
Was een grap.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
ingetrokken? hadden ze gezegd eerst wel? hoe werkt dat dan?
Dan moet je beter lezen.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat wordt sowieso nergens beweerd.
Kasinan cingene kari gibisin bazen.
Suikerspiegel laag?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is een winkel. Big deal.
Ga je vrouw zitten vervelen of zo.
lijkt me welquote:Op zondag 27 juli 2014 20:35 schreef mrstylo het volgende:
@RudawEnglish: Clashes reported between #Peshmerga and #IS militiamen in Sinjar, west of #Mosul. Four Peshmerga injured and casualties reported.
Doen ISIS mensen niet aan ramadan?
Hhhhhhhh.quote:
Jep!quote:
Nee, ik voel me oud. Ik zei wel nog dat ik jong ben.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
19 jaar en gisteren zeggen dat je te oud bent geworden?
Jep, ik heb nu geen excuus meer om kinderachtig te zijn. Ben niet meer de kleine van de familie, word niet meer verwend.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog zo jong en je voelt je al oud(er worden)...
quote:Op zondag 27 juli 2014 19:45 schreef Bortecinem het volgende:
Crip wil ons gewoon laten voelen hoe oud we zijn. Duiveltje.
Dat klopt helemaal. Wellicht ietwat ongelukkig geformuleerd, maar het was zeker niet de bedoeling om de band (in dit geval het geloof) los te laten. Tuurlijk gaan ze naar de demonstratie voor hun mede moslims. Dat is alleen maar mooi.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Soms ben je zo vermoeiend, syl. Ik snap niet hoe jij zoiets niet zelf kunt bedenken? Mensen geven nou eenmaal om de dingen en mensen waarmee zij iets mee hebben. Geloof, afkomst, bloed. You name it.
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zie het niet. En verder is het een winkel. Big deal.
Ga je vrouw zitten vervelen of zo.
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:43 schreef Bortecinem het volgende:
Xaban, in plaats van vrouwen op het internet uit te dagen voor onzinnige bitchfights zou je beter kunnen proberen om een man te zijn en je aan jouw woord te houden door het geld te betalen aan de users van het Turken topic.
Je gaf aan niet te weten hoe/wat jij moest reageren op home of baklava, daar gaf ik enkel een antwoord op. Dat jij ongesteld bent of lange tenen kan ik helaas weinig aan doen. Begrijp je gefrustreerde reactie dan ook niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem? Wil je perse ruzie of zo?
Gisteren reageerde je ietwat fel toen xaban06 riep dat baklava uit Gaziantep komt. Vandaar.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huh? Ik zou niet weten wat ik daarover zou moeten zeggen.
Met welke reactie?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:45 schreef Bortecinem het volgende:
Pesten? Hij is degene hier die onheil komt zoeken.
Fel?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gisteren reageerde je ietwat fel toen xaban06 riep dat baklava uit Gaziantep komt. Vandaar.
Dat was gisteren. En verder zie ik sowieso nergens op die site staan dat de eigenaar beweert dat baklava uit antep komt. En verder is het een winkel.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gisteren reageerde je ietwat fel toen xaban06 riep dat baklava uit Gaziantep komt. Vandaar.
Che_ noemt Gaziantep "home of baklava".quote:Op zondag 27 juli 2014 20:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat was gisteren. En verder zie ik sowieso nergens op die site staan dat de eigenaar beweert dat baklava uit antep komt. En verder is het een winkel.Jezus.
Gast. Donder ajb op met je white knight gedrag. Het wordt lachwekkend. Als Borte wat verkeerds zegt kom je zelfs op voor haarquote:
Wat weet ik er nou vanquote:Op zondag 27 juli 2014 20:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Che_ noemt Gaziantep "home of baklava".
Of heb ik serieus zoveel vocht verloren dat ik niet meer helder kan nadenken?
Maras?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat weet ik er nou van![]()
Hoe heet dat ijs waarmee ze het vaak eten, erg elastisch.
Wat klets jij? Ik klikte op de post waar sylvesterrr naar linkte en vond er niets fels of aanvallends aan. En stop eens met dat ouwe wijvengezeik de hele tijd.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast. Donder ajb op met je white knight gedrag. Het wordt lachwekkend. Als Borte wat verkeerds zegt kom je zelfs op voor haar
Ze hebben wel goeie baklava daar, dat heelt de pijnquote:Op zondag 27 juli 2014 20:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Door jou heb ik ruzie met Borte. Tsjonge.
zoek eens op maras dondurmasiquote:Op zondag 27 juli 2014 20:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1920&bih=955
Wa?
Maak al maanden geen gebruik meer van Netflixquote:
Sexy huismoeder ja.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:55 schreef Blocko het volgende:
[..]
Donna doet me denken aan een standaard huismoeder.
Niks mis met huismoeders. Helemaal als ze op Donna lijken.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:55 schreef Blocko het volgende:
[..]
Donna doet me denken aan een standaard huismoeder.
Maken en/of eten ze bij jullie iets speciaals met eid? Zoals baklava bij Turken bijvoorbeeld typisch iets is dat met eid wordt genuttigd en uitgedeeld...quote:
Marokkaanse koekjes!quote:Op zondag 27 juli 2014 20:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maken en/of eten ze bij jullie iets speciaals met eid? Zoals baklava bij Turken bijvoorbeeld typisch iets is dat met eid wordt genuttigd en uitgedeeld...
Marokkanen hebben chebakia.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maken en/of eten ze bij jullie iets speciaals met eid? Zoals baklava bij Turken bijvoorbeeld typisch iets is dat met eid wordt genuttigd en uitgedeeld...
Ook morgen.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:59 schreef xaban06 het volgende:
Wanneer vieren (Irakeze) Koerden nou feest, ook morgen of kan dat verschillen?
Ook morgen. Meestal met SA.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:59 schreef xaban06 het volgende:
Wanneer vieren (Irakeze) Koerden nou feest, ook morgen of kan dat verschillen?
Marokkaanse koekjes en verschillende andere zoetigheden. Marokkaanse koekjes is gewoon standaard, ik maak morgen wel even een foto!quote:Op zondag 27 juli 2014 20:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn verjaardag is niet belangrijk. 'Eid welquote:Op zondag 27 juli 2014 20:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het is jouw verjaardag en ze maken ruzie..
Dat is echt lekker ja.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:00 schreef Blocko het volgende:
[..]
Marokkanen hebben chebakia.
Dat is super lekker. Daarom morgen even langsgaan bij onze Marokkaanse matties.
"He Crip, welke kleur zal ik morgen dragen..groen of geel"quote:Op zondag 27 juli 2014 21:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wijvenissues. You don't wanna know.
not even close.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
"He Crip, welke kleur zal ik morgen dragen..groen of geel"
Ja, doe.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Marokkaanse koekjes en verschillende andere zoetigheden. Marokkaanse koekjes is gewoon standaard, ik maak morgen wel even een foto!
[..]
Stagfirullah. Je zei n****nquote:Op zondag 27 juli 2014 21:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Blauw of paars dan.. niet zo mierenneuken jij.
Onze imam had het daar laatst over. Dat we allemaal treurig zouden zijn omdat de ramadan bijna voorbij is.quote:
Het was een grapje omdat ik wist dat je zo ging reageren. Jij smeekte toch om delen. Hier, ik deel.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:07 schreef Santello het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn eetlustTerwijl ik ziek veel honger heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Spartacus.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:09 schreef Bortecinem het volgende:
Is er dan geen een fatsoenlijke serie wat ik met fam kan kijken zonder het steeds door te spoelen? Ik was in veronderstelling dat BB dat was, tot ik gisteren een paar afleveringen met mijn oom, tante en nichtje ging kijken.
Damn it.
Entouragequote:Op zondag 27 juli 2014 21:09 schreef Bortecinem het volgende:
Is er dan geen een fatsoenlijke serie wat ik met fam kan kijken zonder het steeds door te spoelen? Ik was in veronderstelling dat BB dat was, tot ik gisteren een paar afleveringen met mijn oom, tante en nichtje ging kijken.
Damn it.
Game of thronesquote:Op zondag 27 juli 2014 21:09 schreef Bortecinem het volgende:
Damn it.
De waarde van het vasten, bidden, etcetera, tijdens Ramadan is natuurlijk niet dezelfde als buiten deze maand, dus vandaar natuurlijk jammer. Plus de hele sfeer er omheen, maar dit is bij mij de laatste jaren sowieso wat minder geworden.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:06 schreef Blocko het volgende:
[..]
Onze imam had het daar laatst over. Dat we allemaal treurig zouden zijn omdat de ramadan bijna voorbij is.
Voel jij je nu ook zo?
Californicationquote:Op zondag 27 juli 2014 21:09 schreef Bortecinem het volgende:
Damn it.
Astaghfirullah!quote:Op zondag 27 juli 2014 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
Ja ik zet wel meteen een pornofilm op. Thanks jongens.
Huh hoezo dat?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:12 schreef darkmond het volgende:
[..]
Astaghfirullah!
Je weet wel dat dat haram is toch?!?
Ik weet niet wat er aan de hand is maar don't let it get to you.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valla ik snap het ook niet meer. Ik kom en er is meteen ruzie.
Geef ze liefde!quote:Op zondag 27 juli 2014 21:00 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Echt he.
Dit topic heeft liefde nodig.
+O
quote:
Daarom zeg ik; kijk gewoon Shoef! Shoef! de Serie!quote:Op zondag 27 juli 2014 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
Ja ik zet wel meteen een pornofilm op. Thanks jongens.
Ik hou het wel bij kibar feyzo.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:14 schreef Blocko het volgende:
[..]
Daarom zeg ik; kijk gewoon Shoef! Shoef! de Serie!
Niet kut over doen, die gasten zijn super grappig, jou hele familie ligt in een deuk en die Samira is ook leuk!
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er aan de hand is maar don't let it get to you.
Wat voor berber shizzle zal dat nou wezenquote:Op zondag 27 juli 2014 21:14 schreef Blocko het volgende:
[..]
Daarom zeg ik; kijk gewoon Shoef! Shoef! de Serie!
Niet kut over doen, die gasten zijn super grappig, jou hele familie ligt in een deuk en die Samira is ook leuk!
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:14 schreef darkmond het volgende:
Van die nummers die je ooit luisterde en je aan bepaalde dingen herinneren
Berbers zijn grappig, de rest niet?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:15 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wat voor berber shizzle zal dat nou wezen
Weet ik nietquote:Op zondag 27 juli 2014 21:16 schreef Blocko het volgende:
[..]
Berbers zijn grappig, de rest niet?
Is Ali B ook een berber?
'My Heart Will Go On' van de Titanic-film doet me nog steeds denken aan het schuifelen op de basisschool.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:14 schreef darkmond het volgende:
Van die nummers die je ooit luisterde en je aan bepaalde dingen herinneren
Vroeger op mbc.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:16 schreef darkmond het volgende:
Je moet gewoon op puratebay if kickassstorrent gewoon zoeken naar bv Game of Thrones season 1 islam cut version.
Voila!
It's like I give a damn shitquote:Op zondag 27 juli 2014 21:19 schreef Blocko het volgende:
[..]
Je hebt gestemd op: Nee, je posts en topics slaan nergens op!
Wel raar trouwens hoe het veranderd in sommige gebieden. In de jaren 70' was zoenen, droogn****n en bijna bloot in films heel normaal in bijvoorbeeld Turkijequote:Op zondag 27 juli 2014 21:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vroeger op mbc.
Gingen ze naar slaapkamer en kwamen ze gelijk uit. Je wist niet wat ze deden. Waarom ze ineens moe waren.
Zag laatst een aflevering op de Turkse tv. De nog acceptabele stukken worden geblurred (dus wanneer er alleen wat bloots te zien is), maar bij andere stukken gaan ze over op reclames.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:16 schreef darkmond het volgende:
Je moet gewoon op puratebay if kickassstorrent gewoon zoeken naar bv Game of Thrones season 1 islam cut version.
Voila!
Hoezo dat?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is slecht. Niet gebruiken. gratis tip.
Serieus? Lijkt me echt awkward.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wel raar trouwens hoe het veranderd in sommige gebieden. In de jaren 70' was zoenen, droogn****n en bijna bloot in films heel normaal in bijvoorbeeld Turkije
Het valt anderen ook op.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat klets jij? Ik klikte op de post waar sylvesterrr naar linkte en vond er niets fels of aanvallends aan. En stop eens met dat ouwe wijvengezeik de hele tijd.
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vroeger op mbc.
Gingen ze naar slaapkamer en kwamen ze gelijk uit. Je wist niet wat ze deden. Waarom ze ineens moe waren.
Maar het is toch zo? Seriously, wat was er nou fel aan die post van mij? Sylvesterrr was gewoon gefrustreerd omdat ik hem vermoeiend noemde en niet meedeed met zijn one love hippie BS.quote:
Nog nooit van gehoord. Het lijkt wel alsof alle vrouwen/meisjes die ik ken tampons gebruiken.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kan infecties veroorzaken. En dat is shit.
Wallah bakmadim. Moest gewoon gillen om TM.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar het is toch zo? Seriously, wat was er nou fel aan die post van mij? Sylvesterrr was gewoon gefrustreerd omdat ik hem vermoeiend noemde en niet meedeed met zijn one love hippie BS.
Gek.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik vind de laatste tijd zwarte olijven opeens lekkerder dan de groene.
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Het lijkt wel alsof alle vrouwen/meisjes die ik ken tampons gebruiken.Niet meer. Is slecht voor je..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:25 schreef darkmond het volgende:
[..]
Mijn reetgat ging er juist meer door bloeden
Je mocht tot de jaren '70 ook geen navel laten zien op tv. Werd gezien als uitdagend.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wel raar trouwens hoe het veranderd in sommige gebieden. In de jaren 70' was zoenen, droogn****n en bijna bloot in films heel normaal in bijvoorbeeld Turkije
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:25 schreef darkmond het volgende:
[..]
Mijn reetgat ging er juist meer door bloeden
Bilmem ik zie (of hoor) iedereen ze nog steeds gebruiken. Mensen kijken mij zelfs raar aan als ik zeg dat ik gewoon bez gebruik. Dan reageren ze met 'iewhhh' enzo.quote:
En toen kwam Janet Jackson.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Je mocht tot de jaren '70 ook geen navel laten zien op tv. Werd gezien als uitdagend.
Cher was de eerste die haar navel liet zien op tv.
Because she was strong enough..quote:Op zondag 27 juli 2014 21:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Je mocht tot de jaren '70 ook geen navel laten zien op tv. Werd gezien als uitdagend.
Cher was de eerste die haar navel liet zien op tv.
Ik zag laatst een interessant olijven recept voorbij komen in het foodgawker topic. Gefrituurde olijven in paneermeel.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:28 schreef Crip het volgende:
GROENE OLIJVEN GEMARINEERD MET SAMBAL EN KNOFLOOKKKKKKKKKKK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haal ik altijd bij de toerkoe.
Lekker random ben jij.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:30 schreef expans het volgende:
Is er een NL nieuwssite die melding maakt van ongelukken/sterfgevallen in het buitenland?
Of zal het eerder een random bericht zijn geweest door de telegraaf oid?
Familie, 2 man.quote:
Kun je me je blog DM'en? Ik zou 'm graag willen lezen.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:30 schreef expans het volgende:
Is er een NL nieuwssite die melding maakt van ongelukken/sterfgevallen in het buitenland?
Of zal het eerder een random bericht zijn geweest door de telegraaf oid?
Gewoon vbl slowchat daarna.quote:
Ik overdrijf graag op FOK! om mijn punt extra kracht te zetten. Wel typisch dat men (volgens mij alleen TheMagnificent, en nu jij) enkel over het woordje 'fel' valt, en niet ingaat op de rest van de reactie.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar het is toch zo? Seriously, wat was er nou fel aan die post van mij?
Erg jammer dat je denkt dat ik door die opmerking gefrustreerd was. Maar goed, toedels.quote:Sylvesterrr was gewoon gefrustreerd omdat ik hem vermoeiend noemde en niet meedeed met zijn one love hippie BS.
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik overdrijf graag op FOK! om mijn punt extra kracht te zetten. Wel typisch dat men (volgens mij alleen TheMagnificent, en nu jij) enkel over het woordje 'fel' valt, en niet ingaat op de rest van de reactie.
[..]
Erg jammer dat je denkt dat ik door die opmerking gefrustreerd was. Maar goed, toedels.
Geen zin om hier nog meer woorden aan vuil te maken.Aaaaai. Je bent in mn oog gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thank youuuquote:Op zondag 27 juli 2014 21:50 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik sta morgen er alleen voor op de zaak![]()
Alle ongelovigen zijn op vakantie en de moslims hebben feest.
Toch gun ik mijn collegae hun vrije dag.
Gefeliciteerd met het voltooien van deze maand, het was niet bepaald gemakkelijk, met lange warme dagen. Geniet van het verdiende feest morgen
Baas jij.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:50 schreef BabeWatcher het volgende:
Gefeliciteerd met het voltooien van deze maand, het was niet bepaald gemakkelijk, met lange warme dagen. Geniet van het verdiende feest morgen
Het is maar 1 dagje. Ik denk dat ik de voicemail aanzet, zodat ik geen last van telefoontjes heb.quote:
Ik ging op vakantie. Daardoor kon ik een dag niet vasten. Daarnabweer gevast. Tijdens het vasten met een gehuurde auto uren gereden buiten verblijfplaats. Het verblijf is dus niet meer geldig en dus moet ik mijn vasten later inhalen. Alles ga ik gewoon vasten in de winter als de dagen heel kort zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:50 schreef BabeWatcher het volgende:
Zit jij nou te fokken op de wcquote:Op zondag 27 juli 2014 21:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Trigger. Altijd lief en meelevend. Hm.
Hehe, bedoelde meer je complete reactie he.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:53 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het is maar 1 dagje. Ik denk dat ik de voicemail aanzet, zodat ik geen last van telefoontjes heb.
quote:
Er gaan sirenes af hoor als jullie Turks typenquote:
Smerigtasking.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jammer dat daarvoor zoiets heeft moeten gebeuren.
[..]
Multitasking!
Zal niet TM zijn dit keer.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er gaan sirenes af hoor als jullie Turks typen
Hele buurt in rep en roer.
Blasfemie!quote:
Jazeker.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
bedoelde jij net tamponziekte.
poepen in België=neuken. Just sayin'quote:Op zondag 27 juli 2014 22:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
poepen is smerig, fokken is smerig, dus fokken = poepen
We zijn op fok.NL dus gewoon Nederlands praten aub.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |