kip/rijst/patlican/bamya/karpus/baklava/gazoz met visne smaakquote:Op zondag 27 juli 2014 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
Maar ehm halloooo, wat gaan jullie eten. Heb inspiratie nodig.
Wow die ziet er lekker uit.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Vandaag ga ik voor homemade:
[ afbeelding ]
Gezien mn vader nu bezig is: izgaraquote:Op zondag 27 juli 2014 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
Maar ehm halloooo, wat gaan jullie eten. Heb inspiratie nodig.
Door het goed te organiseren?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
was wel beter geweest, maarja hoe doe je dat?
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niks, ik heb een voedselvergifiting opgelopen.gecmis olsunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
De eerste twee klinken goed. Ik wou avondeten overslaan en doughnuts eten maar begin nu honger te krijgen en heb geen idee wat ik zal maken.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
kip/rijst/patlican/bamya/karpus/baklava/gazoz met visne smaak
spreek je dan mensen aan? zeg je dat ze hun mond moeten houden? hoe werkt zoiets?quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niks, ik heb een voedselvergifiting opgelopen.Gecmis olsun wat heb je gegeten dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Pirzola
[ afbeelding ]
Met macaroni of rijst erbij, ben er nog niet over uit
iftar overslaan?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De eerste twee klinken goed. Ik wou avondeten overslaan en doughnuts eten maar begin nu honger te krijgen en heb geen idee wat ik zal maken.
Netjes. Goede keus. Bsa7aquote:Op zondag 27 juli 2014 20:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Vandaag ga ik voor homemade:
[ afbeelding ]
Wil je fotoquote:Op zondag 27 juli 2014 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
oh my god
ik kom oke. over twee uur ongeveer ben ik daar.
Ja, dat klopt. Het zou de organisatie en de demonstranten sieren als ze zouden opkomen voor de mensen in plaats van mede moslims. Maarja, wie ben ik?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:14 schreef Bortecinem het volgende:
Weet wel dat de meeste mensen daar juist heen gaan om solidariteit te tonen voor hun mede moslims. Het is in mijn ogen niet meer dan normaal dat er dan zulke taferelen ontstaan.
Dank je.quote:
Dank je.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gecmis olsun wat heb je gegeten dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je verspilt je adem..quote:Op zondag 27 juli 2014 20:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Het zou de organisatie en de demonstranten sieren als ze zouden opkomen voor de mensen in plaats van mede moslims. Maarja, wie ben ik?
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Dank je.kapsalon met poep dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het geen 'mede moslims' waren, dan zou er niemand komen.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Het zou de organisatie en de demonstranten sieren als ze zouden opkomen voor de mensen in plaats van mede moslims. Maarja, wie ben ik?
Die Koerden lijken net op de GLA uit C&C: Generals. Vooral met die wapens op pickup trucksquote:Op zondag 27 juli 2014 18:47 schreef mrstylo het volgende:
Che, dit is een aanrader om een te kijken:
Ja en als er in MH17 geen 200 Nederlanders zitten hoor je hier ook niemand meer daar over.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als het geen 'mede moslims' waren, dan zou er niemand komen.
Als je als organisatie goede invulling geeft aan de demonstratie, dan krijgen de demonstranten geen gelegenheid voor improvisatie.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
spreek je dan mensen aan? zeg je dat ze hun mond moeten houden? hoe werkt zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |