Heb je alles gezien?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:20 schreef Blocko het volgende:
[..]
Die Koerden lijken net op de GLA uit C&C: Generals. Vooral met die wapens op pickup trucks
Weet ik. Maar ontken ik dat ook?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja en als er in MH17 geen 200 Nederlanders zitten hoor je hier ook niemand meer daar over.
Erg waarquote:Op zondag 27 juli 2014 20:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja en als er in MH17 geen 200 Nederlanders zitten hoor je hier ook niemand meer daar over.
Doe je expres dom?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je als organisatie goede invulling geeft aan de demonstratie, dan krijgen de demonstranten geen gelegenheid voor improvisatie.
hamdulilah. Ik wilde morgen zooo graag vasten.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:21 schreef Triggershot het volgende:
Qatar en Saudi Arabie zojuist eid verklaring ingetrokken. Het is dinsdag eid.
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als het geen 'mede moslims' waren, dan zou er niemand komen.
Beste Che_, dat probeer ik ook helemaal niet. Ik geef enkel aan dat ze het best anders hadden kunnen invullen.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Islam haal je niet zomaar uit mensen, hoe hard jij ook probeert
Was gewoon grapje hoor.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
hamdulilah. Ik wilde morgen zooo graag vasten.
Deed me denken aan Baklava95 ditquote:Op zondag 27 juli 2014 20:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Dat zou zomaar eens kunnen.
[..]
Beste Che_, dat probeer ik ook helemaal niet. Ik geef enkel aan dat ze het best anders hadden kunnen invullen.
Op de helft nu, is wel interessant. Vice kennende zal dit ook wel een heel enkelzijdig verhaal worden. Maarja, ik kijk rustig verder.quote:
Soms ben je zo vermoeiend, syl. Ik snap niet hoe jij zoiets niet zelf kunt bedenken? Mensen geven nou eenmaal om de dingen en mensen waarmee zij iets mee hebben. Geloof, afkomst, bloed. You name it.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Het zou de organisatie en de demonstranten sieren als ze zouden opkomen voor de mensen in plaats van mede moslims. Maarja, wie ben ik?
Valt mee. Maar ze hebben ook documentaires over de andere kanten. Ze durven wel. Heb echt respect.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:24 schreef Blocko het volgende:
[..]
Op de helft nu, is wel interessant. Vice kennende zal dit ook wel een heel enkelzijdig verhaal worden. Maarja, ik kijk rustig verder.
Ja maar daarvoor ga ik niet helemaal daarheen. Alleen voor die izgara.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:24 schreef Stimorol- het volgende:
Borte we hebben ook sarma. En borek. En tatli. En cacik.
*proest*quote:Op zondag 27 juli 2014 20:26 schreef zarGon het volgende:
Ik vraag me af wanneer moslims een zelfreinigend vermogen ontwikkelen. Wat dat betreft kunnen we veel leren van de vagina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |