Dan moet je beter lezen.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat wordt sowieso nergens beweerd.
Kasinan cingene kari gibisin bazen.
Suikerspiegel laag?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is een winkel. Big deal.
Ga je vrouw zitten vervelen of zo.
lijkt me welquote:Op zondag 27 juli 2014 20:35 schreef mrstylo het volgende:
@RudawEnglish: Clashes reported between #Peshmerga and #IS militiamen in Sinjar, west of #Mosul. Four Peshmerga injured and casualties reported.
Doen ISIS mensen niet aan ramadan?
Hhhhhhhh.quote:
Jep!quote:
Nee, ik voel me oud. Ik zei wel nog dat ik jong ben.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
19 jaar en gisteren zeggen dat je te oud bent geworden?
Jep, ik heb nu geen excuus meer om kinderachtig te zijn. Ben niet meer de kleine van de familie, word niet meer verwend.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog zo jong en je voelt je al oud(er worden)...
quote:Op zondag 27 juli 2014 19:45 schreef Bortecinem het volgende:
Crip wil ons gewoon laten voelen hoe oud we zijn. Duiveltje.
Dat klopt helemaal. Wellicht ietwat ongelukkig geformuleerd, maar het was zeker niet de bedoeling om de band (in dit geval het geloof) los te laten. Tuurlijk gaan ze naar de demonstratie voor hun mede moslims. Dat is alleen maar mooi.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Soms ben je zo vermoeiend, syl. Ik snap niet hoe jij zoiets niet zelf kunt bedenken? Mensen geven nou eenmaal om de dingen en mensen waarmee zij iets mee hebben. Geloof, afkomst, bloed. You name it.
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zie het niet. En verder is het een winkel. Big deal.
Ga je vrouw zitten vervelen of zo.
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:43 schreef Bortecinem het volgende:
Xaban, in plaats van vrouwen op het internet uit te dagen voor onzinnige bitchfights zou je beter kunnen proberen om een man te zijn en je aan jouw woord te houden door het geld te betalen aan de users van het Turken topic.
Je gaf aan niet te weten hoe/wat jij moest reageren op home of baklava, daar gaf ik enkel een antwoord op. Dat jij ongesteld bent of lange tenen kan ik helaas weinig aan doen. Begrijp je gefrustreerde reactie dan ook niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem? Wil je perse ruzie of zo?
Gisteren reageerde je ietwat fel toen xaban06 riep dat baklava uit Gaziantep komt. Vandaar.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huh? Ik zou niet weten wat ik daarover zou moeten zeggen.
Met welke reactie?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:45 schreef Bortecinem het volgende:
Pesten? Hij is degene hier die onheil komt zoeken.
Fel?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gisteren reageerde je ietwat fel toen xaban06 riep dat baklava uit Gaziantep komt. Vandaar.
Dat was gisteren. En verder zie ik sowieso nergens op die site staan dat de eigenaar beweert dat baklava uit antep komt. En verder is het een winkel.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gisteren reageerde je ietwat fel toen xaban06 riep dat baklava uit Gaziantep komt. Vandaar.
Che_ noemt Gaziantep "home of baklava".quote:Op zondag 27 juli 2014 20:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat was gisteren. En verder zie ik sowieso nergens op die site staan dat de eigenaar beweert dat baklava uit antep komt. En verder is het een winkel.Jezus.
Gast. Donder ajb op met je white knight gedrag. Het wordt lachwekkend. Als Borte wat verkeerds zegt kom je zelfs op voor haarquote:
Wat weet ik er nou vanquote:Op zondag 27 juli 2014 20:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Che_ noemt Gaziantep "home of baklava".
Of heb ik serieus zoveel vocht verloren dat ik niet meer helder kan nadenken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |