maar dik kans dat er nog 40 lijken liggen in een gebied van 30km2quote:Op zondag 27 juli 2014 20:44 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee want er is duidelijk gezegd dat het niet gaat om maar 1 lichaam of lijkzak per kist. Sommige kisten bevatten dus resten van meerdere personen.
Deze bedoel je denk ikquote:Op zondag 27 juli 2014 20:51 schreef terrestrial het volgende:
[..]
Ik heb het gruwelijke filmpje gezien maar dat is niet wat ik bedoelde.. Ik bedoel een filmpje getoond op CNN waarbij je MH17 brandend door een heldere blauwe lucht ziet vliegen.
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:32 schreef mrkos het volgende:
wtf .........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 4:10 zie je het jongetje en het ziet er niet lekker uit!
rot even op hiermee
Nou en. Mensen klikken er toch op uit nieuwsgierigheid.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:00 schreef superniger het volgende:
[..]
Hoezo? Staat gewoon netjes in een spoiler.
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:32 schreef mrkos het volgende:
Nee, en zo herkenbaar in beeld. Ik hoop dat de nabestaanden dit nooit te zien krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 4:10 zie je het jongetje en het ziet er niet lekker uit!
Toch is het vreemd om te zien hoe verschillend de slachtoffers er aan toe zijn na zo'n grote val. De een is niet eens meer te herkennen als mens, terwijl de ander er behoorlijk 'gaaf' nog uitziet.
Tsja.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Nou en. Mensen klikken er toch op uit nieuwsgierigheid.
Maakt toch geen fuck uit? Staat op de zwarte doos ook neem ik aan.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:02 schreef maryen65 het volgende:
Dit las ik net ergens anders. Iemand die hier meer van weet?
Waarom heeft Kiev nog steeds de geluidsbanden niet vrijgegeven, waarop de communicatie van de luchtverkeersleiding in Kiev met de MH 17 staat?
Dan kunnen we zien of het waar is wat de Indiase gezagvoerder beweerde die destijds in de buurt van de MH 17 vloog en hoorde hoe Kiev de MH 17 opdracht gaf om juist lager en over Oekraïne te vliegen i.p.v. de veel zuidelijke koers die de voorgaande 10 vluchten ook gevlogen hadden?
Juist die bedoel ik. bedankt.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:59 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Deze bedoel je denk ik
Aan het eind het fragment. Overigens is dit NIET MH17 maar een ouder filmpje van ik meen een Antonov toestel eerder neergeschoten
Zou decompressie hen meteen uitschakelen? Daar ben ik niet zeker van, ken minstens één geval, maar dat was op lagere hoogte; 17,300 feet, waar de "voorruit" zeg maar loskwam en de piloot uit het toestel werd gesleurd. Dat vliegtuig is geland door copiloot, met crew die de piloot aan z'n benen vasthielden, en hij overleefde het.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vraag ook gewoon naar de bron van die melding over die distress call. Daarom heb ik die dikgedrukt neergezet. Uit de gegevens van de zwarte doos bleek 'massive explosive decompression', waardoor het me onwaarschijnlijk lijkt dat de piloot nog even een distress call kan maken.
Edit: Sterker nog, een google search naar 'MH17 distress call' geeft meteen een rits artikelen zoals deze: http://nypost.com/2014/07(...)-make-distress-call/
Dat van de voorgaande vluchten had te maken met storm, begreep ik. Die route kon deze keer niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:02 schreef maryen65 het volgende:
Waarom heeft Kiev nog steeds de geluidsbanden niet vrijgegeven, waarop de communicatie van de luchtverkeersleiding in Kiev met de MH 17 staat?
Dan kunnen we zien of het waar is wat de Indiase gezagvoerder beweerde die destijds in de buurt van de MH 17 vloog en hoorde hoe Kiev de MH 17 opdracht gaf om juist lager en over Oekraïne te vliegen i.p.v. de veel zuidelijke koers die de voorgaande 10 vluchten ook gevlogen hadden?
Om die reden moeten we ons ook afvragen of het meewerken aan de verspreiding ervan wel zo verstandig is.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef Mula het volgende:
[..]
Nee, en zo herkenbaar in beeld. Ik hoop dat de nabestaanden dit nooit te zien krijgen.
Toch is het vreemd om te zien hoe verschillend de slachtoffers er aan toe zijn na zo'n grote val. De een is niet eens meer te herkennen als mens, terwijl de ander er behoorlijk 'gaaf' nog uitziet.
Waarom keek je?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:05 schreef empa1010 het volgende:
Brrrr ieks. Ik had nog geen 1 filmpje bekeken, deze even heel kort. 2 lichamen gezien, my god... dan heb je pas echt beeld, wat luguber.
Ik neem aan dat die geluidsbanden al zijn overgedragen aan het onderzoeksteam. Oekraine heeft geen enkele reden om die achter te houden. In de media zal ook niet expliciet worden aangegeven dat die geluidsbanden zijn overgedragen, daar gaat men min of meer vanuit. (en zo niet dan had Nederland daar wel om gevraagd).quote:Op zondag 27 juli 2014 21:02 schreef maryen65 het volgende:
Ik vind het sws belachelijk dat die lui daar zo respectloos in de nacht staan te filmen :S Je zou er eigenlijk helemaal niet rond mogen lopen.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Om die reden moeten we ons ook afvragen of het meewerken aan de verspreiding ervan wel zo verstandig is.
Je quote mij niet, maar voor mij is het ook van toepassing: nieuwsgierigheid. Je wilt het eigenlijk niet zien, maar ook wel weer.quote:
"respectloos"quote:Op zondag 27 juli 2014 21:07 schreef mrkos het volgende:
[..]
Ik vind het sws belachelijk dat die lui daar zo respectloos in de nacht staan te filmen :S Je zou er eigenlijk helemaal niet rond mogen lopen.
Nou, mss is het hun eigen achtertuin?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:07 schreef mrkos het volgende:
[..]
Ik vind het sws belachelijk dat die lui daar zo respectloos in de nacht staan te filmen :S Je zou er eigenlijk helemaal niet rond mogen lopen.
Idd. Is gewoon stom om te doen, dat beeld onthou je wel. Nu al spijt, dus ik zou zeggen... niet kijken.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:08 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Je quote mij niet, maar voor mij is het ook van toepassing: nieuwsgierigheid. Je wilt het eigenlijk niet zien, maar ook wel weer.
Ja precies, je zou er maar wonen en dit meemakenquote:Op zondag 27 juli 2014 21:09 schreef doge het volgende:
[..]
"respectloos'
Die mensen wonen daar, die lijken liggen in sommige gevallen letterlijk in hun tuinen.
Ik heb er geen spijt van hoor, maar doe het voor mijn gemoedstoestand liever niet. Ik vond het lijk (hoe gruwelijk het ook klinkt) er bijna nep uitzien. Alsof het een pop was.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:10 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Idd. Is gewoon stom om te doen, dat beeld onthou je wel. Nu al spijt, dus ik zou zeggen... niet kijken.
Ja je baggert er maar een beetje doorheen... Als er bij mij in de tuin een lijk ligt ga ik die ook niet uitgebreid filmen, laat staan in de nacht.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:09 schreef doge het volgende:
[..]
"respectloos"
Die mensen wonen daar, die lijken liggen in sommige gevallen letterlijk in hun tuinen.
izijn er in Sebrenica niet 7000 mensen in een week afgeslacht ??quote:Op zondag 27 juli 2014 21:10 schreef beantherio het volgende:
Zijn er hier nog mensen die ook aardig overstuur zijn van het onnodige en onnoemelijk gewelddadige verlies van zoveel onschuldige mensenlevens?![]()
Het is zo moeilijk om uit deze zaak toch nog iets positiefs te halen. Ik heb me nog nooit zo geraakt gevoeld door een verhaal waar ik feitelijk niets mee van doen heb. Dit hele gebeuren is zo pijnlijk en frustrerend.
En ik wil weer eens normaal slapen verdomme.
Ja want jouw achtertuin is volledig vergelijkbaar met de plek aldaar met 300 (gedeeltelijke) lijken en nog ontelbare lichaamsdelenquote:Op zondag 27 juli 2014 21:12 schreef mrkos het volgende:
[..]
Ja je baggert er maar een beetje doorheen... Als er bij mij in de tuin een lijk ligt ga ik die ook niet uitgebreid filmen, laat staan in de nacht.
Maar jij zou het dus ook mooi gaan filmen? En er snachts doorheen lopen? Je weet niet eens waar alles ligt enzoquote:Op zondag 27 juli 2014 21:12 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ja want jouw achtertuin is volledig vergelijkbaar met de plek aldaar met 300 (gedeeltelijke) lijken en nog ontelbare lichaamsdelen
Dan bel je de politie. Iets waar daar niet zo makkelijk gaat.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:12 schreef mrkos het volgende:
[..]
Ja je baggert er maar een beetje doorheen... Als er bij mij in de tuin een lijk ligt ga ik die ook niet uitgebreid filmen, laat staan in de nacht.
MH17 op 17 juli had iig geen koersafwijking.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:02 schreef maryen65 het volgende:
Dat begrijp ik. Ik herken het ook wel, hoewel bij mij de barriere wat hoger ligt.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:08 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Je quote mij niet, maar voor mij is het ook van toepassing: nieuwsgierigheid. Je wilt het eigenlijk niet zien, maar ook wel weer.
Niet de decompressie, maar de raket wel..quote:Op zondag 27 juli 2014 21:03 schreef meth1745 het volgende:
Zou decompressie hen meteen uitschakelen?
In de nacht nog wel, dat is ook ontzettend relevant. Misschien als er mensenresten in je eigen woonplaats uit de hemel komen vallen, dat je dan de behoefte hebt om de ernst hiervan met de rest van de wereld te delen.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:12 schreef mrkos het volgende:
[..]
Tja ieder zijn behoefte dan maarquote:Op zondag 27 juli 2014 21:14 schreef doge het volgende:
[..]
In de nacht nog wel, dat is ook ontzettend relevant. Misschien als er mensenresten in je eigen woonplaats uit de hemel komen vallen, dat je dan de behoefte hebt om de ernst hiervan met de rest van de wereld te delen.
Welke barrière? Om erop te klikken, of waar je wel/niet tegen kan.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Ik herken het ook wel, hoewel bij mij de barriere wat hoger ligt.
Ja dat kan een reden zijn om het te filmen maar ik zou het niet kunnen. Eerste wat je dan toch zou doen, lijkt mij althans, is het lijk afdekken.... gaan lopen filmen zou ik niet kunnen, alleen al omdat je maag omdraait als je dit ziet.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:14 schreef doge het volgende:
[..]
In de nacht nog wel, dat is ook ontzettend relevant. Misschien als er mensenresten in je eigen woonplaats uit de hemel komen vallen, dat je dan de behoefte hebt om de ernst hiervan met de rest van de wereld te delen.
Waar ik tegen kan, of beter 'waar ik tegen wil kunnen'. Want alles went en dat heb ik voor mezelf liever niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:15 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Welke barrière? Om erop te klikken, of waar je wel/niet tegen kan.
Internet heeft mij ook behoorlijk afgestompt, ondanks dat ik nergens bewust naar zoek, of mij in de gruwelijke uithoeken van 't web bevind.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar ik tegen kan, of beter 'waar ik tegen wil kunnen'. Want alles went en dat heb ik voor mezelf liever niet.
kan er wel tegen, je ziet ook dat de meeste mensen haast naakt beneden kwamen door de extreme valwind en een prooi werden van wilde vossen en raven , daarom is er nu ook haast bij, anders hoeft het niet meerquote:Op zondag 27 juli 2014 21:22 schreef Fokker101 het volgende:
Erg filmpje idd. Zo zijn er veel meer, ik heb zo ook wel gezien uit nieuwsgierigheid. Ik zou ook niet filmen dat lichaam idd afschermen. Erg maarja je kan er tegen of niet.
Ah, wist ik niet. Maar m'n vraag was meer algemeen bedoeld, of explosieve decompressie op die hoogte meteen bewusteloos zou maken. Dat lijkt iedereen te zeggen maar ik vind niet meteen een bron, en https://en.wikipedia.org/wiki/Aloha_Airlines_Flight_243 zat slechts 2 km lager toen ze plots in een convertible vlogen.. iedereen bleef bij bewustzijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:14 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Niet de decompressie, maar de raket wel..
Op deze foto staat een stukje plaatwerk van de linkerkant van de cockpit, de onderkant van het zijraam zit aan de bovenkant hier van. De rest van het stuk is doorzeefd door de splinters van de raket, en de piloot zat hier net naast.
http://autoimg.rtl.de/aut(...)ug-mh17-gefunden.jpg
het is nieuwsquote:Op zondag 27 juli 2014 21:27 schreef quirina het volgende:
Walgelijk dat filmpje,waarom moet dat nou hier? Voor t zelfde geld klikt er net iemand op en ziet z'n familielid zo liggen of z'n vriend.
En ik vind het ook respectloos dat iemand dat zo filmt en op youtube zet. Gatverdamme
Daar gaat dit topic precies niet over.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
izijn er in Sebrenica niet 7000 mensen in een week afgeslacht ??
Ach, heb het antwoord voor full vacuum al gevonden: bij een test in 1966 , NASA Houston, van een ruimtepak werd een technicus plots aan volledig vacuum blootgesteld: hij verloor het bewustzijn na 12 a 15 seconden.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:29 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ja dat is maar een klein stukje lager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |