maar dik kans dat er nog 40 lijken liggen in een gebied van 30km2quote:Op zondag 27 juli 2014 20:44 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee want er is duidelijk gezegd dat het niet gaat om maar 1 lichaam of lijkzak per kist. Sommige kisten bevatten dus resten van meerdere personen.
Deze bedoel je denk ikquote:Op zondag 27 juli 2014 20:51 schreef terrestrial het volgende:
[..]
Ik heb het gruwelijke filmpje gezien maar dat is niet wat ik bedoelde.. Ik bedoel een filmpje getoond op CNN waarbij je MH17 brandend door een heldere blauwe lucht ziet vliegen.
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:32 schreef mrkos het volgende:
wtf .........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 4:10 zie je het jongetje en het ziet er niet lekker uit!
rot even op hiermee
Nou en. Mensen klikken er toch op uit nieuwsgierigheid.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:00 schreef superniger het volgende:
[..]
Hoezo? Staat gewoon netjes in een spoiler.
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:32 schreef mrkos het volgende:
Nee, en zo herkenbaar in beeld. Ik hoop dat de nabestaanden dit nooit te zien krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 4:10 zie je het jongetje en het ziet er niet lekker uit!
Toch is het vreemd om te zien hoe verschillend de slachtoffers er aan toe zijn na zo'n grote val. De een is niet eens meer te herkennen als mens, terwijl de ander er behoorlijk 'gaaf' nog uitziet.
Tsja.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Nou en. Mensen klikken er toch op uit nieuwsgierigheid.
Maakt toch geen fuck uit? Staat op de zwarte doos ook neem ik aan.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:02 schreef maryen65 het volgende:
Dit las ik net ergens anders. Iemand die hier meer van weet?
Waarom heeft Kiev nog steeds de geluidsbanden niet vrijgegeven, waarop de communicatie van de luchtverkeersleiding in Kiev met de MH 17 staat?
Dan kunnen we zien of het waar is wat de Indiase gezagvoerder beweerde die destijds in de buurt van de MH 17 vloog en hoorde hoe Kiev de MH 17 opdracht gaf om juist lager en over Oekraïne te vliegen i.p.v. de veel zuidelijke koers die de voorgaande 10 vluchten ook gevlogen hadden?
Juist die bedoel ik. bedankt.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:59 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Deze bedoel je denk ik
Aan het eind het fragment. Overigens is dit NIET MH17 maar een ouder filmpje van ik meen een Antonov toestel eerder neergeschoten
Zou decompressie hen meteen uitschakelen? Daar ben ik niet zeker van, ken minstens één geval, maar dat was op lagere hoogte; 17,300 feet, waar de "voorruit" zeg maar loskwam en de piloot uit het toestel werd gesleurd. Dat vliegtuig is geland door copiloot, met crew die de piloot aan z'n benen vasthielden, en hij overleefde het.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vraag ook gewoon naar de bron van die melding over die distress call. Daarom heb ik die dikgedrukt neergezet. Uit de gegevens van de zwarte doos bleek 'massive explosive decompression', waardoor het me onwaarschijnlijk lijkt dat de piloot nog even een distress call kan maken.
Edit: Sterker nog, een google search naar 'MH17 distress call' geeft meteen een rits artikelen zoals deze: http://nypost.com/2014/07(...)-make-distress-call/
Dat van de voorgaande vluchten had te maken met storm, begreep ik. Die route kon deze keer niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:02 schreef maryen65 het volgende:
Waarom heeft Kiev nog steeds de geluidsbanden niet vrijgegeven, waarop de communicatie van de luchtverkeersleiding in Kiev met de MH 17 staat?
Dan kunnen we zien of het waar is wat de Indiase gezagvoerder beweerde die destijds in de buurt van de MH 17 vloog en hoorde hoe Kiev de MH 17 opdracht gaf om juist lager en over Oekraïne te vliegen i.p.v. de veel zuidelijke koers die de voorgaande 10 vluchten ook gevlogen hadden?
Om die reden moeten we ons ook afvragen of het meewerken aan de verspreiding ervan wel zo verstandig is.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef Mula het volgende:
[..]
Nee, en zo herkenbaar in beeld. Ik hoop dat de nabestaanden dit nooit te zien krijgen.
Toch is het vreemd om te zien hoe verschillend de slachtoffers er aan toe zijn na zo'n grote val. De een is niet eens meer te herkennen als mens, terwijl de ander er behoorlijk 'gaaf' nog uitziet.
Waarom keek je?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:05 schreef empa1010 het volgende:
Brrrr ieks. Ik had nog geen 1 filmpje bekeken, deze even heel kort. 2 lichamen gezien, my god... dan heb je pas echt beeld, wat luguber.
Ik neem aan dat die geluidsbanden al zijn overgedragen aan het onderzoeksteam. Oekraine heeft geen enkele reden om die achter te houden. In de media zal ook niet expliciet worden aangegeven dat die geluidsbanden zijn overgedragen, daar gaat men min of meer vanuit. (en zo niet dan had Nederland daar wel om gevraagd).quote:Op zondag 27 juli 2014 21:02 schreef maryen65 het volgende:
Ik vind het sws belachelijk dat die lui daar zo respectloos in de nacht staan te filmen :S Je zou er eigenlijk helemaal niet rond mogen lopen.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Om die reden moeten we ons ook afvragen of het meewerken aan de verspreiding ervan wel zo verstandig is.
Je quote mij niet, maar voor mij is het ook van toepassing: nieuwsgierigheid. Je wilt het eigenlijk niet zien, maar ook wel weer.quote:
"respectloos"quote:Op zondag 27 juli 2014 21:07 schreef mrkos het volgende:
[..]
Ik vind het sws belachelijk dat die lui daar zo respectloos in de nacht staan te filmen :S Je zou er eigenlijk helemaal niet rond mogen lopen.
Nou, mss is het hun eigen achtertuin?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:07 schreef mrkos het volgende:
[..]
Ik vind het sws belachelijk dat die lui daar zo respectloos in de nacht staan te filmen :S Je zou er eigenlijk helemaal niet rond mogen lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |