ff inhaalslag maken

----------------------------------------------------------------------
Dailey Blind werd vroeger onderschat of Dailey Blind wordt momenteel overschat
Vreemd dat Dick Advocaat met al zijn geld op een hotelkamer in Servië gaat zitten of Servië is een mooie uitdaging voor Dick Advocaat
Jammer dat René van der Gijp met z'n uitsmijter in de VI is gestopt of
Ach, we hebben hem nog altijd in Voetbal InsiteFred Rutten is ongeschikt voor de top of
Feyenoord is geen topclubDe KNVB merkt nu dat de keus voor de 67-jarige Hiddink een verkeerde was of Geef die man eerst eens de kans zich te bewijzen
Lachen dat Portugal thuis met 0-1 van Albanië verloor of Wat is daar leuk aan
Ajax moet tegen PSG gewoon voor de winst gaan of Ajax mag blij zijn met een gelijkspel
Leuk dat de "kleine" clubs het zo goed doen of
Het is typisch voor het niveau tegenwoordig in NederlandTriest wat er met Paul Gascoinge aan het gebeuren is of Ik heb geen medelijden met een alcoholist
Nederland moet dit jaar presteren in europa voor het coëfficiënt of Alleen m'n favoriete club interesseert me
Leuk, Ruud Gullit als vast gezicht bij Match of the day of
Mooi, dat Ronald Watereus is gestopt bij Studio-VoetbalHet wordt steeds gekker, spelers hebben nu zelfs een verschillend gekleurde linker-en rechter schoen of Leuk, al die gekleurde schoenen
Ik zit op meer voetbalsites of Ik zit alleen op FOK!
Ze moeten het WK van Rusland afnemen of
Politiek en voetbal moeten gescheiden blijvenIk heb medelijden met Mulder de doelman van Feyenoord of
Zo zit topsport nu eenmaal in elkaarAZ behandelt Marco van Basten slecht of
We weten niet wat er aan de hand isRonald Koeman en Erwin Koeman of
Frank de Boer en Ronald de BoerRon Jans hoort eindelijk eens een topclub te trainen of Marinus Dijkhuizen is cult
Wat doet "You never walk alone" bij Celtic of
Dat hoort zowel bij Liverpool als bij Celtic---------------------------------------------------------------------
Terecht dat Afrika er waarschijnlijk een plaats bij krijgt op het WK of
Dat is onterechtHiddink heeft tot dusver gefaald bij Oranje of Dat kun je niet zeggen na 2 wedstrijden
Vreemd dat Feyenoord goed speelde tegen Ajax en daarna ondermaats presteerde of
Dat is niet vreemd, het blijft voetbalLeuk dat Luciano Narsingh hersteld is van een zware blessure of Mooi dat we weer van Falcao kunnen gaan genieten
AZ had veel opener moeten zijn over het stoppen van van Basten of
Van Basten had eerder naar buiten moeten tredenHet succes van Southampton is ook de verdienste van Erwin Koeman Of Het blijft gewoon een hulptrainer
Jammer dat Oranje de halve-finale verloor tegen Argentinië of In de finale waren we kansloos geweest en is een derde plaats mooi
Dekselse Dirkie Kuijt uit Katwijk is altijd ondergewaardeerd geweest of Dirkie heeft alles uit zijn carrière gehaald
Terecht dat er waarschijnlijk een Tweede-Divisie komt of Daar is Nederland te klein voor
Ik ben tot dusver tevreden met de prestaties van m'n favoriete club of
Daar ben ik niet tevreden meeHiddink moet weer terug naar het avontuurlijke aanvallende voetbal of
Dat is niet noodzakelijk, we werden met een verdedigend systeem gewoon derde op het WKClassie is momenteel de beste speler in Nederland of
Dat is een andere spelerLeuk dat Nederland thuis gaat spelen op het EK-2020 of Ze moeten zich eerst maar eens zien te plaatsen
Er moeten meer jonge talenten in Oranje worden opgesteld of Wat is er mis met de oudere generatie
Elvis Manu wordt een topper of
Niet te vroeg juichen bij jonge spelersLeuk als het slecht gaat met Vitesse of Wat is daar leuk aan
Pellè had al eerder voor Italië moeten worden geselecteerd of Dat gebeurt nu eenmaal niet als je in Nederland speelt
Jetro Willems komt te kort voor de top of Geef die jongen een kans, hij is nog jong
De transfer van Dailey Blind naar Man U. verbaasde me of
Dat gebeurt gewoon als je een goed WK speelt---------------------------------------------------------------------
Jammer dat de NOS de Championsleague-rechten verliest of Andere omroepen zijn capabel genoeg
Hiddink verdient meer respect of
Iedereen moet juist beoordeeld wordenVreemd dat Huntelaar en Kuijt bij de record-internationals horen of
Dat is niet vreemdKnap dat Cillesen de doelman is van Oranje of Jammer dat we geen topkeeper hebben
Robben hoort in het rijtje Messi en Ronaldo of Daar hoort ie niet bij
Leuk de subtoppers tegenwoordig in Nederland of
De nivelering heeft toegeslagen in NederlandHet EK is een lachertje geworden of Alleen het WK teltHet Oranje van de finale uit 1974 kan ik zo opnoemen of Het Oranje van de WK-finale-2010 kan ik zo opnoemen'Kieft' of '
Gijp'
Ik weet wie er koploper is in de Eerste-Divisie Of welke club staat bovenaan
Leuk die selfie van de zwarte Oranje spelers of Schandalig de reactiesMichel van Egmond is een held of Wie is Michel van EgmondDe column van Wim van Hanegem in het AD of
De column van Johan Cruijff in de TelegraafDe UEFA moet zich afscheiden van de FIFA of Dat is overdreven
Klote Blind als volgende bondscoach of
Klote dat Blind minstens een maand geblesseerd isGroesbeek of Spakenburg
Frank de Boer als coach of Ronald Koeman als coach
Ajax heeft geen kans tegen PSG of
Waarom zouden ze niet kunnen stuntenVI of Studio Voetbal