Hopen dat m'n favoriete club nog één of meerdere aankopen doet of Ik heb vertrouwen in de huidige selectie
Vreemd de volleyballer Toon Gerbrands als algemeen directeur bij PSV of Hij heeft zijn managerskwaliteiten al bewezen bij AZ
Zonde dat een goede doelman als Vermeer bij Ajax blijft of Mooi voor Ajax dat ze op twee goede doelmannen kunnen rekenen
De Supercup is niet relevant of Een prijs is een prijs
Hopen voor PSV dat Rekik blijft of Rekik is overschat
In Engeland zijn ze terecht enthousiast over van Gaal of In Engeland hebben ze de echte van Gaal nog niet meegemaakt
Feyenoord moet blij zijn met alle miljoenen of Feyenoord zal het vorige seizoen niet kunnen evenaren
Terecht dat Feyenoord van Hanegem niet als adviseur wil of Met Cruijff heeft het bij Ajax wel goed uitgepakt
De degradatiekandidaten staan al vast of Dat pakte het afgelopen seizoen ook anders uit
Dat FC Groningen nu al uit de EL ligt zegt alles over het niveau van de eredivisie of Aberdeen heeft niet voor niets ooit de EC-2 gewonnen
Ik ga NAC-NEC missen of Leuk Excelsior-Feyenoord
Oefenwedstrijden in de voorbereiding zijn belangrijk of Je kunt beter goed trainen met je selectie
Ik ga de Jupiler-league volgen of Die competitie interesseert me niet
Leuke transfer van Vorm naar Tottenham of Met Fulham was ook niks mis
Benieuwd wat Marco van Basten bij AZ doet of Benieuwd wat Rutten bij Feyenoord doet
Ronald Koeman gaat het moeilijk krijgen bij Southampton gezien alle verkochte spelers of Een toptrainer kan dat wel aan
Viergever is een goede aankoop van Ajax of Viergever komt kwaliteiten te kort voor Ajax
Leuk straks weer VI of Kijken hoe Derksen en van der Gijp op elkaar gaan reageren
Ik kijk uit naar het nieuwe eredivisie-seizoen of Ik kijk er naar uit dat ik zelf weer kan voetballen
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !