Ik heb zoiets nog nooit gezien. Zag laatst wel een Nederlandse eerste klas competitie waar er nog 8 kampioen kunnen worden. Vond het wel grappig.quote:
Ze spelen (allemaal) vaak gelijk. Zal bij die nummer laatst wel 9x 0-0 zijn geweest...quote:Op zondag 26 april 2015 22:07 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hoe kun je nou in vredesnaam laatste staan als je gemiddeld minder als 1 goal tegen krijgt?
In Nederland lukt dat alleen PSV en Ajax, en die staan 1 en 2.
Zoiets moet het wel zijn.quote:Op maandag 27 april 2015 00:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze spelen (allemaal) vaak gelijk. Zal bij die nummer laatst wel 9x 0-0 zijn geweest...
Van de laatste 5 wedstrjiden maar 2 gewonnen. Ik zet in op MC Alger.quote:Op zondag 26 april 2015 18:02 schreef Enchanter het volgende:
Ik denk dat RC Arba kampioen gaat worden , die zijn de laatste tijd goed bezig
Ook die kan mathematisch niet meer. Het is namelijk onmogelijk dat alle teams boven hun genoeg punten kunnen verliezen.quote:Op maandag 27 april 2015 16:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Van de laatste 5 wedstrjiden maar 2 gewonnen. Ik zet in op MC Alger.
Hm ja, je hebt gelijk.quote:Op maandag 27 april 2015 16:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook die kan mathematisch niet meer. Het is namelijk onmogelijk dat alle teams boven hun genoeg punten kunnen verliezen.
Nu je toch bezig bent. Wat is het wedstrijdschema en welke club heeft daardoor de meeste kans op het kampioenschap ?quote:Op maandag 27 april 2015 16:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook die kan mathematisch niet meer. Het is namelijk onmogelijk dat alle teams boven hun genoeg punten kunnen verliezen.
De club die nu de meeste punten heeft maakt de grootste kans om kampioen te wordenquote:Op maandag 27 april 2015 17:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu je toch bezig bent. Wat is het wedstrijdschema en welke club heeft daardoor de meeste kans op het kampioenschap ?
Niet per se, het kan namelijk zo zijn dat die alleen nog maar moelijke derby's moet spelen tegen hooggeplaatste teams en de nummer 2 bijvoorbeeld nog 4 makkelijke wedstrijden heeft.quote:Op maandag 27 april 2015 17:20 schreef Sked het volgende:
[..]
De club die nu de meeste punten heeft maakt de grootste kans om kampioen te worden
Als het zo dicht bij elkaar ligt denk ik niet dat het speelschema van de een nou veel moeilijker zou zijn dan dat van de ander, aangezien ze kwalitatief blijkbaar allemaal bijna gelijk zijnquote:Op maandag 27 april 2015 17:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet per se, het kan namelijk zo zijn dat die alleen nog maar moelijke derby's moet spelen tegen hooggeplaatste teams en de nummer 2 bijvoorbeeld nog 4 makkelijke wedstrijden heeft.
Ook dat is een aanname. Wie weet heeft de helft met D-pupillen moeten spelen, omdat ze de rest kwijt waren aan ebola.quote:Op maandag 27 april 2015 17:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Als het zo dicht bij elkaar ligt denk ik niet dat het speelschema van de een nou veel moeilijker zou zijn dan dat van de ander, aangezien ze kwalitatief blijkbaar allemaal bijna gelijk zijn
quote:Op maandag 27 april 2015 17:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook dat is een aanname. Wie weet heeft de helft met D-pupillen moeten spelen, omdat ze de rest kwijt waren aan ebola.
14 goals in 27 wedstrijden, dat lijkt me juist extreem goed in deze competitie. Slechts 3 doelpunten minder dan de totale productie van de minst scorende ploeg, en bovendien maar 1 penalty.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nog wat leuke feitjes:
• Topscorer is speler van de nummer 13 met maar liefst 14 doelpunten in 27 wedstrijden.
• De nummer 3 in de competitie heeft 1 keer minder gescoord dan de nummer laatst.
• De meest scorende club staat op de 13e plaats.
• De ploeg met de meeste tegendoelpunten staat 8e.
• De lijstaanvoerder heeft meer tegendoelpunten dan de nummer laatst.
• Doelsaldo van de nummer 5 is hetzelfde als doelsaldo van de nummer laatst.
• De club op de tweede plek heeft minder gewonnen dan de ploeg op de 12e plaats.
Minnie Mouse competitie.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nog wat leuke feitjes:
• Topscorer is speler van de nummer 13 met maar liefst 14 doelpunten in 27 wedstrijden.
• De nummer 3 in de competitie heeft 1 keer minder gescoord dan de nummer laatst.
• De meest scorende club staat op de 13e plaats.
• De ploeg met de meeste tegendoelpunten staat 8e.
• De lijstaanvoerder heeft meer tegendoelpunten dan de nummer laatst.
• Doelsaldo van de nummer 5 is hetzelfde als doelsaldo van de nummer laatst.
• De club op de tweede plek heeft minder gewonnen dan de ploeg op de 12e plaats.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |