Cruijff, van Basten, Robben of Cruijff, van Basten, Bergkamp
Christiano Ronaldo is de terechte voetballer van het jaar of Dat had een andere speler moeten zijn
Manchester United-Manchester City of Liverpool-Everton
Ron Jans moet naar een topclub of Ron Jans is niet voor niets ontslagen bij Standard Luik
FC Twente moet Joop Munsterman bedanken of Joop Munsterman laat FC Twente met een grote schuld achter
Voor een half miljard moet Real Madrid een Arabische sponsornaam aan Santiago Bernabeu toevoegen of Niet alles is voor geld te koop
Sinkgraven is te vroeg naar Ajax gegaan of Terecht dat Sinkgraven nu al naar Ajax is vertrokken
Zou grappig zijn als Borussia Dortmund, met een capaciteit van 80.000, zou degraderen of Wat is daar grappig aan
Kenneth Vermeer was terecht de beste speler van de eerste seizoenshelft of Dat had een andere speler moeten zijn
Michael van Praag is kansloos tegen Sepp Blatter of Niet geschoten is altijd mis
Jammer dat FC Haarlem geen betaald voetbal meer speelt of Jammer nooit meer De Lange Leegte
Marokko is terecht zwaar gestraft door de CAF of Die straf is te zwaar
ADO Den Haag neemt een grote gok door met Wang in zee te gaan of ADO Den Haag moet blij zijn met zo'n geldschieter
El Ghazi wordt een topper of Het is nog te vroeg om dat te voorspellen
Sergio Aquero of James Rodriquez
Prima Gerard Kemkers als technisch directeur bij FC Groningen of Wat doet een schaatser op die positie
Swets is een matennaaier of Swets sprong terecht omhoog om de tackle voor te zijn
Ik zie Jordy Clasie nog eens naar een topclub verhuizen of Dat zie ik niet gebeuren
Met Rik Coppens is een groot speler heengegaan of Wie is Rik Coppens
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !