Vreemd dat de KNVB geen jongere trainer met ervaring heeft aangesteld na van Gaal of Vreemd dat Hiddink mag blijven aanmodderen
Lachen als Oranje van Letland had verloren of Wat valt daar om te lachen
Vreselijk om een hele interland te kijken op het WK-Dames-Voetbal of leuk om die dames aan het werk te zien
Waar ik al bang voor was.....SBS wil van de CL een avondje voor de hele familie maken of De wedstrijdbeelden blijven hetzelfde
Leuk die kleurrijke Neymar of Doe eens normaal, da's al gek genoeg
Sneijder heeft het ongelijk van van Gaal bewezen dit seizoen of Nieuw seizoen nieuwe kansen
Bij HSV denk ik aan de ooit beste club van Europa of Bij HSV denk ik aan een afgegleden topclub
Het succes van Barcelona is ooit begonnen met de trainer Johan Cruijff of Dat is te veel eer
Iniesta of Pirlo
Wat doet een vrouw op de aanstaande curcus-betaald-voetbal of Je moet met je tijd meegaan
Het Nederlandse voetbal had stuiptrekkingen op de laatste WK's, het zal nooit meer iets worden of Dat is een overdreven stelling
Leuk de columns van ex-voetballers in tijdschriften en kranten of Als ze die nou eens zelf zouden schrijven wel
Ben benieuwd naar de onthullingen die vast staand feit zijn over Blatter of Kunnen we niet doorgaan met het echte voetbal
Leuk een live-wedstrijd kijken en gelijkertijd reageren op internet of Ik kijk liever alleen zonder te posten
Feyenoord is na 2002 geen topclub meer Of Topclub word je, ben je en blijf je
Jammer in de zomer geen VI en Studio - Voetbal of Even rust in de tent
Broodje bal in de rust of De derde helft in de voetbalkantine
Ik had er meer uit moeten halen of M'n voetbalcapaciteiten waren/zijn beperkt
De WK-verkiezingen over Rusland en Qatar moeten worden overgedaan of Gedane zaken nemen geen keer
Triest wat Dick Nanninga is overkomen of Wat is Dick Nanninga overkomen
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !