Verrassend dat de Engelse clubs uit de CL liggen of Verrassend dat Bayer Leverkusen Atletico Madrid heeft uitgeschakeld
Huub Stevens krijgt terecht kritiek over z'n funcioneren bij VFB Stütgartt of Die kritiek is onterecht
Alle ophef over de Feyenoord-hooligans is overdreven of Die kritiek is niet overdreven
Terecht dat Feyenoord en Rutten waarschijnlijk uit elkaar gaan of Dat is niet terecht
Ik had niet verwacht dat de ex-Ajacied Eriksen het gelijk zo goed zou doen in Engeland of Dat had ik wel verwacht
Guardiola is de beste coach van de huidige generatie trainers of Dat is een andere coach
Southampton heeft boven z'n stand geleefd of Die komen nog wel terug
Ik zie Pröpper nog wel bij een Topclub belanden of Dat zie ik niet gebeuren
NEC is nu al kampioen of Er kan nog van alles gebeuren
Als Ajax van PSV wint ligt het kampioenschap weer helemaal open of PSV hoeft zich dan nog steeds geen zorgen te maken
Vreemd dat Cambuur zo ver is teruggezakt dit seizoen of Dat is niet vreemd
Genieten van Arjen Robben tegenwoordig of Genieten van Heel Bayern München tegenwoordig
Leuk dat Demy de Zeeuw het gelijk goed doet bij NAC of Wat is daar leuk aan
Bas Dost hoort inmiddels bij de Oranje-selectie of Daar hoort ie niet bij
Knap de goede come-back van Vitesse of Knap het presteren van AZ
Het succes van PSV is mede dankzij Toon Gerbrandts of Daarvoor zit ie er te kort
Schandalig hoe laag Nederland straks staat bij de UEFA-Coëfficiënt of Dat is niet schandalig, we missen hier het grote geld
Frank de Boer wil terecht bijtekenen bij Ajax of Als ie verstandig is vertrekt ie naar het Buitenland
Ik mis de column van Johan Derksen in de VI of Juist leuk die verschillende gastcolumisten
[ Bericht 0% gewijzigd door tong80 op 28-02-2015 22:08:04 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !