Geen gevoelens en nooit gehad ook..quote:
Voor jou ja. Elke man weet dat hij je wil palen. Anders is er geen reden om af te spreken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:39 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Geen gevoelens en nooit gehad ook..
Het klikte gewoon goed en hij ziet er ook wel goed uit, maar het was gewoon collegiaal/ vriendschappelijk..
Dan zie ik het probleem nietquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:39 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Het klikte gewoon goed en hij ziet er ook wel goed uit, maar het was gewoon collegiaal/ vriendschappelijk..
Waarom geef jij een signaal af om op zijn verzoek te reageren als je al een vriend hebt? Door jouw actie impliceer je nu dat je "openstaat" voor een andere relatie, ik begrijp je vriend volkomen dat hij zo reageert.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:34 schreef NoInspiration het volgende:
Hallo,
Ik zit een beetje in een dilemma en heb behoefte aan andere meningen..
Ik werkte bij een bedrijf waar ik heel goed kon opschieten met een mannelijke collega, hij heeft mij bij dat bedrijf ingewerkt en het klikte erg goed. Na een tijdje ben ik daar weggegaan en het contact is iets verwaterd, maar nog niet helemaal verloren gegaan.
Twee jaar geleden paar keer met hem afgesproken en bijgepraat etc en daarna kreeg ik een vriend (huidige vriend), waardoor het contact alleen via Facebook plaats vond (2 a 3x in het jaar)..
Echter wilt hij nu weer afgesproken en trouw als ik aan mijn vriend ben, heb ik dit met hem besproken.. hij heeft hier vervolgens ruzie om gemaakt en vind dat ik ongepast gedrag vertoon als ik met die collega afspreek (want hij is een man).
Ben ik te 'modern' of is vriend te 'ouderwets'?
Wat vinden jullie?
Misschien weet haar vriend dat TS gewoon makkelijk tussen de lakens te lullen is.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:42 schreef vera166 het volgende:
Waarom cared iedereen om 'elke man weet dat hij je wil palen'. Nou en
Als TS aan hem duidelijk maakt dat dat niet gaat gebeuren en hij wil alsnog wel afspreken, dan gáán ze toch gewoon afspreken ongeacht welke bedoelingen die gozer erachter heeft zitten? Dat is dan niet
meer het probleem van de TS tenzij rapist.
Ga toch weg joh, ze wil al jaren stiekem een d*ck van hem, alleen is er nooit wat van gekomen. Als TS daadwerkelijk niets in hem zag, had ze het allang afgekapt. Sowieso na jaren verwatering nu out of the blue weer contact via fb/whappquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:42 schreef vera166 het volgende:
Waarom cared iedereen om 'elke man weet dat hij je wil palen'. Nou en
Als TS aan hem duidelijk maakt dat dat niet gaat gebeuren en hij wil alsnog wel afspreken, dan gáán ze toch gewoon afspreken ongeacht welke bedoelingen die gozer erachter heeft zitten? Dat is dan niet
meer het probleem van de TS tenzij rapist.
Jezus wat een middeleeuwse reactie? Dus door met een andere man af te spreken, waar nog nooit wat mee gebeurd is, geef je een signaal af? Wat mij betreft dezelfde beredenering als in de categorie "tsja, als je een rokje aandoet geef je een signaal af en is het je eigen schuld als je verkracht wordt"quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom geef jij een signaal af om op zijn verzoek te reageren als je al een vriend hebt? Door jouw actie impliceer je nu dat je "openstaat" voor een andere relatie, ik begrijp je vriend volkomen dat hij zo reageert.
Onzinquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ga toch weg joh, ze wil al jaren stiekem een d*ck van hem, alleen is er nooit wat van gekomen. Als TS daadwerkelijk niets in hem zag, had ze het allang afgekapt.
Wie weet, dan kan ik het beter begrijpen. Maar in dat geval uitmaken of aan de ketting leggen, want met zo'n gebrek aan vertrouwen kunnen weinig mensen een fatsoenlijke relatie hebben.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Misschien weet haar vriend dat TS gewoon makkelijk tussen de lakens te lullen is.
Nu al spijt dat ik net nog serieus op je ingegaan bent aangezien je alleen maar dom zit te trollen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ga toch weg joh, ze wil al jaren stiekem een d*ck van hem, alleen is er nooit wat van gekomen. Als TS daadwerkelijk niets in hem zag, had ze het allang afgekapt. Sowieso na jaren verwatering nu out of the blue weer contact via fb/whappTS geeft zo alleen verkeerde signalen
Ik heb verteld dat het een collega was met wie het goed klikte op vriendschappelijk vlak en waarmee ik weleens afsprak om bij te kletsen vroeger en nu nog een keer wil afspreken..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:40 schreef MrChocolademelk het volgende:
En wat heb je je vriend precies verteld? Voordat jullie ruzie kregen?
Mwoh, moet wel kunnen verder.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:49 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Ik heb verteld dat het een collega was met wie het goed klikte op vriendschappelijk vlak en waarmee ik weleens afsprak om bij te kletsen vroeger en nu nog een keer wil afspreken..
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:49 schreef Yaaar het volgende:
Niet alle mannen willen neuken als ze afspreken.
Dan vind ik het heel raar dat hij zo reageert. Lijkt op onzekerheid.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:49 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Ik heb verteld dat het een collega was met wie het goed klikte op vriendschappelijk vlak en waarmee ik weleens afsprak om bij te kletsen vroeger en nu nog een keer wil afspreken..
Waarom wil die vriend van TS met haar afspreken WETEND dat ze een vriend heeft?? Geef mij een goede rede kerel, homo of...?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:45 schreef manifold het volgende:
[..]
Jezus wat een middeleeuwse reactie? Dus door met een andere man af te spreken, waar nog nooit wat mee gebeurd is, geef je een signaal af? Wat mij betreft dezelfde beredenering als in de categorie "tsja, als je een rokje aandoet geef je een signaal af en is het je eigen schuld als je verkracht wordt"
Idd, beta's en homo's, hoewel beta's stieken heel graag willen neuken maar niet kunnen/durven.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:49 schreef Yaaar het volgende:
Ok, ik denk er anders over. Heb mannelijke vrienden waar ik goed mee omga.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Idd, beta's en homo's, hoewel beta's stieken heel graag willen neuken maar niet kunnen/durven.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:57 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ok, ik denk er anders over. Heb mannelijke vrienden waar ik goed mee omga.
Dat kan natuurlijk, maar ook zij zullen als het er op aan komt graag seks met je willen, tenzij zij homo zijn of jij lelijk bent.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:57 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ok, ik denk er anders over. Heb mannelijke vrienden waar ik goed mee omga.
quote:
Echt he.quote:
Naïviteit noemen ze dat.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:08 schreef StrayDog het volgende:
Je ziet in dat filmpje ook duidelijk dat vrouwen de waarheid ook heus wel kennen, maar om een of andere reden moeite hebben om dat uit te spreken
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:01 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, maar ook zij zullen als het er op aan komt graag seks met je willen, tenzij zij homo zijn of jij lelijk bent.
Zo simpel is het en dat is geen mening maar een feit.
dit en dit..quote:
Hey waar blijf je nou, kom eens terug in de discussie, femalefriend.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:46 schreef manifold het volgende:
[..]
Nu al spijt dat ik net nog serieus op je ingegaan bent aangezien je alleen maar dom zit te trollen.
Vond je het nog een beetje eng om echt "dick" te schrijven kleine knul?
TS kan dus ook nog onder een 5 zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:20 schreef Montelly het volgende:
Men Want To Bang Women
No matter how you slice it, every non-family member female in your life that your friends aren’t dating is on your sexual radar in some scope (hell, for a number of you sick and shameless individuals, the former conditions may not even factor). If you are “friends” with a female, then one of these conditions is undoubtedly true:
You want to fuck her.
You already have fucked her.
She is below a 5
There is not a single woman in my social circle that isn’t ugly that I would not bang if given the opportunity. Men do not casually make friends with attractive women—they are either forced upon them (family, friend’s girlfriend, etc.), or there is a physical intent. When you see a female your brain immediately and involuntarily gauges her fuckability, and as the theory suggests, puts her on the “ladder.”
Nou ja hierin zie ik geen enkel bewijs om eerlijk te zijn ook al sta ik wel achter de stelling. Maar de eerste reden stelt dat er één verliefd kan zijn op de ander, wat helemaal niet zo hoeft te zijn en dus geen reden is dat het niet kan. De tweede reden is hetzelfde maar dan wat betreft seksuele aantrekkingskracht wat bij beide ook niet zo hoeft te zijn. En de 3e is (blijkbaar volgens die site of schrijver) dat je de ander niet mag hebben wat ik in de praktijk nooit echt duidelijk ben tegengekomen...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:19 schreef Montelly het volgende:
WETENSCHAPPELIJKE ONDERBOUWING.1
http://www.psychologytoda(...)men-can-t-be-friends
Dus als iemand beneden een 5 is (of beide) kan het wel volgens die stellingen. Verder is in je betoog niet opgenomen dat mensen die bijvoorbeeld een relatie hebben en genoeg ervaring hebben (om niet meer echt meer ervaring nodig te hebben) niet de behoefte nodig hebben altijd om een ander te neuken als ze de kans krijgen...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:20 schreef Montelly het volgende:
Men Want To Bang Women
No matter how you slice it, every non-family member female in your life that your friends aren’t dating is on your sexual radar in some scope (hell, for a number of you sick and shameless individuals, the former conditions may not even factor). If you are “friends” with a female, then one of these conditions is undoubtedly true:
You want to fuck her.
You already have fucked her.
She is below a 5
There is not a single woman in my social circle that isn’t ugly that I would not bang if given the opportunity. Men do not casually make friends with attractive women—they are either forced upon them (family, friend’s girlfriend, etc.), or there is a physical intent. When you see a female your brain immediately and involuntarily gauges her fuckability, and as the theory suggests, puts her on the “ladder.”
Waarom begin je over 'trouw'? Het was toch gewoon puur platonisch collegiaal?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:34 schreef NoInspiration het volgende:
Echter wilt hij nu weer afgesproken en trouw als ik aan mijn vriend ben, heb ik dit met hem besproken..
Dacht ik ook ja.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:39 schreef zovty het volgende:
[..]
Waarom begin je over 'trouw'? Het was toch gewoon puur platonisch collegiaal?
Dan is je vriend een jaloerse klootzak...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:39 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
http://www.scientificamer(...)ant-be-just-friends/quote:Men were much more attracted to their female friends than vice versa. Men were also more likely than women to think that their opposite-sex friends were attracted to them—a clearly misguided belief. In fact, men’s estimates of how attractive they were to their female friends had virtually nothing to do with how these women actually felt, and almost everything to do with how the men themselves felt—basically, males assumed that any romantic attraction they experienced was mutual, and were blind to the actual level of romantic interest felt by their female friends. Women, too, were blind to the mindset of their opposite-sex friends; because females generally were not attracted to their male friends, they assumed that this lack of attraction was mutual. As a result, men consistently overestimated the level of attraction felt by their female friends and women consistently underestimated the level of attraction felt by their male friends.
Mee eens.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:46 schreef Puntenjager het volgende:
Voor vrouwen geldt exact hetzelfde. Alleen dan moet de man in kwestie wèl een hunk zijn. Dan denkt ook een vrouw beslist aan sex en niet aan gezellig samen shoppen en thee drinken met die stoere macho. Voor mannen daarentegen is the girl next door ook al voldoende.
De crux in deze discussie over het al dan niet mogelijk zijn van een platonische relatie tussen een man en een vrouw ligt bij hoe makkelijk je aan sex kunt komen.
Het grote verschil tussen mannen en vrouwen hierbij is dat een beetje aantrekkelijke vrouw van de 100 mannen die op haar hitten er minstens 99 moet afwijzen. Als ze dat niet doet, moet ze elke dag met minstens 5 nieuwe kerels naar bed.
Voor een man geldt precies de tegenovergestelde verhouding => Van de 100 vrouwen waar hij wel mee naar bed zou willen, scoort hij er hooguit eentje (en hit er waarschijnlijk geen enkele op hem!). Ja, tenzij hij een popster is. Die neuken dan ook met gemak 10 verschillende wijven in een week.
Het gevolg van deze omgekeerde verhouding tussen mannen en vrouwen is dat een man ten alle tijden bereid (lees: wil) is om, met een vrouw die hij doable vindt, naar bed te gaan.
Voor een vrouw daarentegen is het geen enkel probleem om een man af te wijzen (lees: niet mee naar bed te hoeven / willen). Voor haar is dat volstrekt natuurlijk. Dat doet ze immers al met 99 van de 100 kerels en vanuit die optiek is het voor een vrouw dan ook totaal niet raar om een vriendschappelijke relatie met een man te hebben. Zij gooit er geen (kans op) sex mee weg. Er staan er toch nog minstens 100 in de rij.
Eindresultaat: Voor een vrouw is een vriendschap simpelweg veel zeldzamer en waardevoller dan de zoveelste kerel die wel met haar naar bed wil. Dat laatste is voor een man beslist niet het geval... in tegendeel!
Ja, tenzij de man echt superlekker is, want sex met een echt aantrekkelijke vent is voor een vrouw net zo moeilijk te krijgen als sex met een mediocre chick voor een man. Je ziet dan ook dat vrouwen zich in die situatie precies zoals mannen gaan gedragen: eager en hitsig en dubbelzinnige toespelingen maken zoals normaal alleen mannen doen.
Ik zou het niet afslaan in ieder geval.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:49 schreef Yaaar het volgende:
Heeft hij gevoelens voor jou? (Is net zo relevant als het omgekeerde.)quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:39 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Iets met kat op het spek binden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:51 schreef Re het volgende:
aan dit topic te zien zijn er nog erg veel enge bezitterige kneusjes realisten in de wereld
Tenzij hommo, jawelquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:49 schreef Yaaar het volgende:
mijn kat weet zelf wel dat ze geen spek hoeft dus als je je partner niet vertrouwt lijkt me de relatie gedoemdquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:20 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Iets met kat op het spek binden.
Er is niks raars aan om bezorgd te zijn als je vriendin afspreekt met een (naar eigen zeggen aantrekkelijke) kerel die ze nauwelijks kent en die zeer waarschijnlijk alleen wil afspreken omdat hij meer dan vriendschappelijk contact probeert te regelen.
Wat wel raar is is dat zij blijkbaar geen reet geeft om de bezorgdheid van haar vriend en contact met een vage kennis belangrijker lijkt te vinden.
Naïviteit kent geen tijdquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:56 schreef Re het volgende:
[..]
mijn kat weet zelf wel dat ze geen spek hoeft dus als je je partner niet vertrouwt lijkt me de relatie gedoemd
Hij vertrouwt de kerel niet. Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:56 schreef Re het volgende:
[..]
mijn kat weet zelf wel dat ze geen spek hoeft dus als je je partner niet vertrouwt lijkt me de relatie gedoemd
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:34 schreef NoInspiration het volgende:
Hallo,
Ik zit een beetje in een dilemma en heb behoefte aan andere meningen..
Ik werkte bij een bedrijf waar ik heel goed kon opschieten met een mannelijke collega, hij heeft mij bij dat bedrijf ingewerkt en het klikte erg goed. Na een tijdje ben ik daar weggegaan en het contact is iets verwaterd, maar nog niet helemaal verloren gegaan.
Twee jaar geleden paar keer met hem afgesproken en bijgepraat etc en daarna kreeg ik een vriend (huidige vriend), waardoor het contact alleen via Facebook plaats vond (2 a 3x in het jaar)..
Echter wilt hij nu weer afgesproken en trouw als ik aan mijn vriend ben, heb ik dit met hem besproken.. hij heeft hier vervolgens ruzie om gemaakt en vind dat ik ongepast gedrag vertoon als ik met die collega afspreek (want hij is een man).
Ben ik te 'modern' of is vriend te 'ouderwets'?
Wat vinden jullie?
TS, het is niet omdat je een vriendje hebt dat je geen contact mag hebben met het andere geslacht. En dat heeft niks met modern zijn te maken oid. Een relatie is gebaseerd op vertrouwen. Jullie moeten elkaar kunnen vertrouwen en je hoeft hem geen "toestemming" te vragen om contact te onderhouden met het andere geslacht. Je geeft zelf aan dat het vriendschappelijk is, dus ja. Het zou erg zijn indien je contact zou moeten stoppen met vrienden en of kennissen omdat je in een relatie zit. Je moet je vrij voelen en elkaar vertrouwen. En sterk in jouw schoenen staan in geval dat jouw vriendje een dominante type zou zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:39 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Klinkt alsof je vriend nogal onzeker is. En belangrijker: het lijkt alsof hij je niet vertrouwt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:39 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Blablabla, er is 1 reden waarom een man uberhaupt na zoveel tijd weer gaat afspreken. Die reden is natuurlijk dat hij kans ziet dat hij TS kan neuken of in ieder geval haar relatie kan stukmaken, waarna hij haar kan neuken. Geen 1 man gaat uren steken in 'vriendschappelijke' relaties met vrouwen als hij geen uitzicht heeft, of denkt te hebben, op seks. Zo werken mannen nou eenmaal. Dat vrouwen zo naïef zijn om te geloven dat mannen bij willen kletsen zonder een achterliggende agenda, doet daar niks aan af.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:42 schreef hottentot het volgende:
Niemand die het raar vind dat TS dit eerst met haar vriend bespreekt? En geen wonder dat als dit eerst zo besproken word dat die vriend dat niet fijn vind.
Als er van beide zijden geen liefde o.i.d. in het spel is, wat valt er dan te bespreken? Dan zeg je toch gewoon dat je uitje hebt met een oud collega.
Als dat dan niet mag van je vriend, dan schop je hem aan de kant want weinig dingen zo erg als samenzijn met een jaloers iemand.
Blablablaba Bull shit.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Blablabla, er is 1 reden waarom een man uberhaupt na zoveel tijd weer gaat afspreken. Die reden is natuurlijk dat hij kans ziet dat hij TS kan neuken of in ieder geval haar relatie kan stukmaken, waarna hij haar kan neuken. Geen 1 man gaat uren steken in 'vriendschappelijke' relaties met vrouwen als hij geen uitzicht heeft, of denkt te hebben, op seks. Zo werken mannen nou eenmaal. Dat vrouwen zo naïef zijn om te geloven dat mannen bij willen kletsen zonder een achterliggende agenda, doet daar niks aan af.
In de kroeg blijf je ook niet praten met bezette vrouwen als ze geen signalen afgeven dat je een kans maakt. Heeft gewoon geen zin. Je beste vriend wordt nooit een vrouw, man zijnde.
Als TS zeurt over haar claimende vriend, maar tegelijkertijd die gast niet durft te dumpen, dan is er waarschijnlijk niet zozeer wat mis met zijn vertrouwen in haar, maar meer mat haar zelfbeeld.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:24 schreef Copycat het volgende:
Tweede topic van TS over haar absurd claimende en wantrouwende vriend.
Ditch die loser of koop een halsband en ga in de keuken bivakkeren.
Zo werkt het gewoon.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:12 schreef hottentot het volgende:
[..]
Blablablaba Bull shit.
Wat deze collega betreft kun je gelijk hebben, maar je brengt het als een algemeen feit, en derhalve is je posting je reinste kolder.
Inclusief het tig keer geforceerd vermelden dat ze er 'echt niks meer in ziet' en dat 'het zo goed klikte' doet mij ook vermoeden dat er wel iets meer was. Wellicht nooit wat mee gedaan, maar dit komt nu al niet over als twee bekenden die weer een bakkie gaan doen.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:09 schreef Leandra het volgende:
Ik snap het "toen kreeg ik een vriend, waardoor het contact alleen via Facebook plaatsvond" niet zo in combinatie met het vermeende onschuldige karakter van het eventuele afspreken.
Als het werkelijk een collega was waarmee het contact al die jaren (wederzijds) zo onschuldig was, hoe komt het dan dat het contact verwaterde doordat je een vriend kreeg?
Niet dat ik weet, het klikte gewoon goed op vriendschappelijk niveau, toentertijd moesten we veel samenwerken en veel leuke/gezellige momenten beleefd op werk (nogmaals alleen vriendschappelijk).quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:42 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Heeft hij gevoelens voor jou? (Is net zo relevant als het omgekeerde.)
Mijn vriend vertrouwt mij wel, hij is alleen een beetje een jaloerse type.. hij denkt ook zoals de gemiddelde fokker hier en denkt dat die ex collega wil afspreken omdat hij 'slechte' bijbedoelingen heeft..quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:56 schreef Nefertari. het volgende:
[..]
Klinkt alsof je vriend nogal onzeker is. En belangrijker: het lijkt alsof hij je niet vertrouwt.
Wat ik me wel afvraag is het volgende: waarom voel je de behoefte om met je vriend te overleggen als je iets gaat drinken met een oud-collega? Je hebt zijn toestemming niet nodig. Toch heb je het je vriend voorgelegd waardoor je er (waarschijnlijk onbewust) meer nadruk op hebt gelegd dan noodzakelijk was. Je vriend kan wel eens het idee hebben gehad dat er meer tussen jou en die oud-collega speelde. En dan is 't op zich geen wonder dat hij niet wil dat je gaat.
Wees wijs en denk volgende keer 2x na voor je dit soort dingen met je vriend bespreekt. Je ziet wat er van komt.
Ik heb overigens het hele topic nog niet gelezen, dus miss is deze vraag eerder gesteld.
Ik onderneem veel met mijn vriend, daarnaast houd ik ook nog geregeld contact met vriendinnen, waardoor het contact met oud collega's minder werd, beetje tijdgebrek en beetje geen zin..quote:Op zondag 27 juli 2014 09:09 schreef Leandra het volgende:
Ik snap het "toen kreeg ik een vriend, waardoor het contact alleen via Facebook plaatsvond" niet zo in combinatie met het vermeende onschuldige karakter van het eventuele afspreken.
Als het werkelijk een collega was waarmee het contact al die jaren (wederzijds) zo onschuldig was, hoe komt het dan dat het contact verwaterde doordat je een vriend kreeg?
Nee, hij vertrouwt je niet. Als hij je wel zou vertrouwen was afspreken met die oudcollega geen enkel probleem geweest.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:12 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Mijn vriend vertrouwt mij wel, hij is alleen een beetje een jaloerse type..
Absoluut!quote:Op zondag 27 juli 2014 20:27 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Nee, hij vertrouwt je niet. Als hij je wel zou vertrouwen was afspreken met die oudcollega geen enkel probleem geweest.
Als hij je wel zou vertrouwen had hij het zelfs goed gevonden ook al zou hij weten dat het die ander te doen zou zijn om seks te hebben met jou. Want dan had hij jou vertrouwd dat je ondanks dat niet vreemd zou gaan.
Dát is vertrouwen.
Het jaloerse type. Snap nu wat beter vanuit welke positie je komt. Dat is inderdaad vervelend. Denk dat je hem dan inderdaad wantrouwiger hebt gemaakt dan nodig was. Hij dacht meteen het ergste, of course. Niet meer doen. Wees wijs. Beter voor jullie allebei.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:12 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Mijn vriend vertrouwt mij wel, hij is alleen een beetje een jaloerse type.. hij denkt ook zoals de gemiddelde fokker hier en denkt dat die ex collega wil afspreken omdat hij 'slechte' bijbedoelingen heeft..
Verder hebben wij afgesproken dat we geen contact zouden houden met ex'en en ex dates, dus hij weet dat er niets is gebeurd met die collega, anders had ik helemaal niet afgesproken.
Je hebt denk ik gelijk, het feit dat ik ging overleggen, legde er denk ik meer nadruk op..
Accepteren dat hij in de friendzone bivakkeert is moeilijk.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:54 schreef Joyr1der het volgende:
Waarom mag jij niet met andere mannen afspreken? Is je vriend jaloers? Mannen en vrouwen moeten toch ook "normaal" met elkaar iets leuks kunnen doen i.p.v. dat het altijd maar om seks gaat, lijkt mij....
En dit.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:02 schreef Montelly het volgende:
TS wil haar gleufje gewoon n keer goed gevuld hebben door die "verwaterde"vriend van haar en komt hier om bevestiging vragen. Tevens zwak van TS dat ze haar haar echte vriend in negatief daglicht wilt zetten door hem onder de noemer "bezitterig/jaloers/ouderwets" te schuiven.
Weet je zeker dat er niet meer was/is?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:04 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, het klikte gewoon goed op vriendschappelijk niveau, toentertijd moesten we veel samenwerken en veel leuke/gezellige momenten beleefd op werk (nogmaals alleen vriendschappelijk).
Yup. Is biologisch.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:11 schreef Skies-are-Black-and-Blue het volgende:
Stelling is dus: een vriendschappelijke relatie met een (ex-)collega van het andere geslacht kan dus eigenlijk niet zonder dat er altijd een vorm van 'spanning' is.
Stelling in dit topic is dus dat een normale werksituatie nooit mogelijk is tenzij er alleen mannen of alleen vrouwen op een afdeling werken...quote:Op maandag 28 juli 2014 23:11 schreef Skies-are-Black-and-Blue het volgende:
Stelling is dus: een vriendschappelijke relatie met een (ex-)collega van het andere geslacht kan dus eigenlijk niet zonder dat er altijd een vorm van 'spanning' is.
En hoe kijken anderen daar tegen aan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:59 schreef Fripsel het volgende:
Al die reacties dat het alleen maar om de sex gaat vanuit de man..![]()
Een van mijn beste maatjes is een man. We hebben allebei een vriend(in) maar ik spreek vaak zat alleen met hem af en blijf ook wel eens logeren en geen haar op onze hoofd die er aan denkt om jij elkaar in bed te duiken hoor.
Ouch, hoe hard ben je dan gefriendzoned als je BFF ook lekker blijft logeren. Drinken jullie lekker een rose'tje er bij? Beetje Danny Lowinksi kijken en over de andere vriendinnen roddelen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:59 schreef Fripsel het volgende:
Al die reacties dat het alleen maar om de sex gaat vanuit de man..![]()
Een van mijn beste maatjes is een man. We hebben allebei een vriend(in) maar ik spreek vaak zat alleen met hem af en blijf ook wel eens logeren en geen haar op onze hoofd die er aan denkt om jij elkaar in bed te duiken hoor.
Onze partners hebben er geen problemen mee. Het scheelt misschien ook wel dat we allebei 'ziek' zijn en dat we daardoor soms makkelijker praten met elkaar. Maar zijn vriendin is ook een goede vriendin van mij en zo kan hij het weer heel goed met mijn vriend vinden. Heb er in onze vriendengroet ook nog nooit iets over gehoord.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:08 schreef Skies-are-Black-and-Blue het volgende:
[..]
En hoe kijken anderen daar tegen aan?
Hahaha nee absoluut niet. Laatst keer hebben we vooral Pokémon zitten kijkenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ouch, hoe hard ben je dan gefriendzoned als je BFF ook lekker blijft logeren. Drinken jullie lekker een rose'tje er bij? Beetje Danny Lowinksi kijken en over de andere vriendinnen roddelen?
Hahahaha ik vind deze reactie onzin. Zo'n rare gedachte dat het alleen maar vriendschappelijk kan klikken met hetzelfde geslacht. Ik heb het altijd al beter met jongens kunnen vinden dan met meisjes en daar heeft mijn vriend absoluut geen problemen mee.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:34 schreef Thunder0x het volgende:
Wat een onzin. Heb je geen andere vrienden ofzo? Het enige wat je hiermee bereikt is dat je vriend boos gaat worden en er dingen achter gaat zoeken.
Als het andersom was geweest had je ook wel even jezelf achter het hoofd gekrabt denk ik.
quote:Op zondag 27 juli 2014 12:02 schreef Montelly het volgende:
TS wil haar gleufje gewoon n keer goed gevuld hebben door die "verwaterde"vriend van haar en komt hier om bevestiging vragen. Tevens zwak van TS dat ze haar haar echte vriend in negatief daglicht wilt zetten door hem onder de noemer "bezitterig/jaloers/ouderwets" te schuiven.
Hij ziet er goed uit, maar ik voel me verder niet op dat gebied aangetrokken tot hem.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:38 schreef MrMonkeyman het volgende:
TS, eerlijke vraag: vind je de vriend aantrekkelijk en denk je dat hij jou aantrekkelijk vind?
Niets mis mee, ik ga ook nog wel eens lunchen of wat drinken met (ex) collega's, zowel manlijk als vrouwelijkquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:08 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Hij ziet er goed uit, maar ik voel me verder niet op dat gebied aangetrokken tot hem.
Het is puur vriendschappelijk en de bedoeling is bijkletsen over hoe het nu verder staat in het leven..
Zoals ik al zei hebben we toentertijd in een chaotische team gezeten en samen van alles meegemaakt op werk, veel lol gehad en werk een beetje leuk gemaakt..
Nou toen ik dit aan mijn vriend vertelde, wilde hij al helemaal niet meer dat we afspraken..
Ook weet ik niet hoe die collega over mij denkt, ik heb in ieder geval nooit rare intenties gemerkt..
ftfyquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:08 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Hij ziet er goed uit, maar ik voel me verder niet op dat gebied aangetrokken tot hem.
Het is puur vriendschappelijk en de bedoeling is bijketsen over hoe het nu verder staat in het leven..
.
In die tijd waren we allebei single en er is nooit iets voorgevallen, dus het zou al helemaal raar zijn als het nu opeens wel het geval is, terwijl we allebei in een redelijk lange relatie zitten..quote:Op maandag 28 juli 2014 23:18 schreef Skies-are-Black-and-Blue het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er niet meer was/is?
Zo TS denkt dan meteen even lekker van twee walletjes uit te worden gegetenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:14 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
In die tijd waren we allebei single en er is nooit iets voorgevallen, dus het zou al helemaal raar zijn als het nu opeens wel het geval is, terwijl we allebei in een redelijk lange relatie zitten..
We hebben trouwens afgesproken met vriend dat ik die collega dan uitnodig bij mij thuis en wanneer vriend ook aanwezig is.. kan hij ook gelijk kennis maken..
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:19 schreef Robophatt het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom dat niet zou moeten kunnen. Je kunt toch gewoon mannelijke vrienden hebben kom op zeg.
Dat is een goede oplossing. Meestal verdwijnt de argwaan na kennismaking, of hij mag hem gewoon niet na de kennismaking, dat kan natuurlijk ook, maar hij heeft dan in ieder geval reden meer om te denken dat je niet te vertrouwen ben met deze vriend.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:14 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
In die tijd waren we allebei single en er is nooit iets voorgevallen, dus het zou al helemaal raar zijn als het nu opeens wel het geval is, terwijl we allebei in een redelijk lange relatie zitten..
We hebben trouwens afgesproken met vriend dat ik die collega dan uitnodig bij mij thuis en wanneer vriend ook aanwezig is.. kan hij ook gelijk kennis maken..
Dit. Ik ben bevriend met 2 jongens, waarvan er eentje mijn ex is. Daar heb ik zelfs afgelopen SR nog mee in een hotel geslapen, in 1 bed. Niks gebeurd.quote:Ik begrijp echt niet waarom dat niet zou moeten kunnen. Je kunt toch gewoon mannelijke vrienden hebben kom op zeg.
Nee, dat kan niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:19 schreef Robophatt het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom dat niet zou moeten kunnen. Je kunt toch gewoon mannelijke vrienden hebben kom op zeg.
Wat erg voor die ex-vriend van je, zo dicht bij ex-pussy liggen en niks kunnen/mogen doen pffff.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:48 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Dit. Ik ben bevriend met 2 jongens, waarvan er eentje mijn ex is. Daar heb ik zelfs afgelopen SR nog mee in een hotel geslapen, in 1 bed. Niks gebeurd.
Zo'n gigantische bullshit is dat he. Zelfs al zou je elkaar willen neuken, zolang je dat voor je houdt is er toch niks aan de hand.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoals door PJ al aangegeven:quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zo'n gigantische bullshit is dat he. Zelfs al zou je elkaar willen neuken, zolang je dat voor je houdt is er toch niks aan de hand.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:46 schreef Puntenjager het volgende:
Voor vrouwen geldt exact hetzelfde. Alleen dan moet de man in kwestie wèl een hunk zijn. Dan denkt ook een vrouw beslist aan sex en niet aan gezellig samen shoppen en thee drinken met die stoere macho. Voor mannen daarentegen is the girl next door ook al voldoende.
De crux in deze discussie over het al dan niet mogelijk zijn van een platonische relatie tussen een man en een vrouw ligt bij hoe makkelijk je aan sex kunt komen.
Het grote verschil tussen mannen en vrouwen hierbij is dat een beetje aantrekkelijke vrouw van de 100 mannen die op haar hitten er minstens 99 moet afwijzen. Als ze dat niet doet, moet ze elke dag met minstens 5 nieuwe kerels naar bed.
Voor een man geldt precies de tegenovergestelde verhouding => Van de 100 vrouwen waar hij wel mee naar bed zou willen, scoort hij er hooguit eentje (en hit er waarschijnlijk geen enkele op hem!). Ja, tenzij hij een popster is. Die neuken dan ook met gemak 10 verschillende wijven in een week.
Het gevolg van deze omgekeerde verhouding tussen mannen en vrouwen is dat een man ten alle tijden bereid (lees: wil) is om, met een vrouw die hij doable vindt, naar bed te gaan.
Voor een vrouw daarentegen is het geen enkel probleem om een man af te wijzen (lees: niet mee naar bed te hoeven / willen). Voor haar is dat volstrekt natuurlijk. Dat doet ze immers al met 99 van de 100 kerels en vanuit die optiek is het voor een vrouw dan ook totaal niet raar om een vriendschappelijke relatie met een man te hebben. Zij gooit er geen (kans op) sex mee weg. Er staan er toch nog minstens 100 in de rij.
Eindresultaat: Voor een vrouw is een vriendschap simpelweg veel zeldzamer en waardevoller dan de zoveelste kerel die wel met haar naar bed wil. Dat laatste is voor een man beslist niet het geval... in tegendeel!
Ja, tenzij de man echt superlekker is, want sex met een echt aantrekkelijke vent is voor een vrouw net zo moeilijk te krijgen als sex met een mediocre chick voor een man. Je ziet dan ook dat vrouwen zich in die situatie precies zoals mannen gaan gedragen: eager en hitsig en dubbelzinnige toespelingen maken zoals normaal alleen mannen doen.
Zo denkt TS erover....quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zo'n gigantische bullshit is dat he. Zelfs al zou je elkaar willen neuken, zolang je dat voor je houdt is er toch niks aan de hand.
Het klinkt allemaal heel leuk en aardig, maar je gooit echt geen kans op seks weg door vriendschappelijk met een vrouw om te gaan als zij in een relatie zit. Die kans was er immers - in principe, afhankelijk van het type vrouw - toch al niet.quote:
Ja dat is over het algemeen niet echt aan te raden natuurlijkquote:
Bij hoeveel vrouwen zit je in de friendzone dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat een bekrompenheid hier. Typisch FOK! dit
Ik heb vrouwelijke vrienden waar ik niks mee zou willen, omdat ik mij gewoon op dat vlak (het fysieke) niet aangetrokken voel. Wel zijn het echt hele leuke mensen waar ik mee kan lachen, praten en ouwehoeren.
Al die idiote filmpjes, schijtlollige plaatjes en zogenaamde theorietjes als bewijsvoering leverenDat zou betekenen dat mannen en vrouwen dus nooit op vriendschappelijke basis met elkaar zouden kunnen omgaan. Maar natuurlijk
Blijf in dat geval je maar lekker verstoppen achter je toetsenbord. Dan weet je duidelijk niet hoe het in de echte wereld ook kan
Leuk geprobeerd.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:27 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Bij hoeveel vrouwen zit je in de friendzone dan?
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat een bekrompenheid hier. Typisch FOK! dit
Ik heb vrouwelijke vrienden waar ik niks mee zou willen, omdat ik mij gewoon op dat vlak (het fysieke) niet aangetrokken voel. Wel zijn het echt hele leuke mensen waar ik mee kan lachen, praten en ouwehoeren.
Al die idiote filmpjes, schijtlollige plaatjes en zogenaamde theorietjes als bewijsvoering leverenDat zou betekenen dat mannen en vrouwen dus nooit op vriendschappelijke basis met elkaar zouden kunnen omgaan. Maar natuurlijk
Blijf in dat geval je maar lekker verstoppen achter je toetsenbord. Dan weet je duidelijk niet hoe het in de echte wereld ook kan
Ik heb altijd het idee dat mannen die dit vragen, dezelfde mannen als zij die beweren dat een vriendschap tussen mannen en vrouwen niet kan, de personen zijn die het vaakst ongewild in die 'friendzone' beland zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:27 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Bij hoeveel vrouwen zit je in de friendzone dan?
Ik heb altijd het idee dat vrouwen en mannen die zeggen dat een platonische vriendschap tussen heteroseksuele mannen en vrouwen prima mogelijk is zichzelf keihard voor de gek houden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat mannen die dit vragen, dezelfde mannen als zij die beweren dat een vriendschap tussen mannen en vrouwen niet kan, de personen zijn die het vaakst ongewild in die 'friendzone' beland zijn.
Hoe zit het dan met biseksuelen? Kunnen die met niemand een platonische vriendschap aangaan? Lijkt me wel sneu.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:45 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat vrouwen en mannen die zeggen dat een platonische vriendschap tussen heteroseksuele mannen en vrouwen prima mogelijk is zichzelf keihard voor de gek houden.
Mooi verwoord.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Het merendeel van mijn vrienden zijn overigens mannelijk. Een paar daarvan zijn inderdaad exen, maar ook genoeg waarbij er nooit sprake is geweest van enige aantrekkingskracht. Sommige van die mannen hebben een vriendin, sommige zijn single. Ik ben simpelweg niet het type vrouw voor ze om mee te neuken/daten, maar wel om bevriend mee te zijn. Veel gedeelde interesses en raakvlakken. Gelukkig bestaat die mogelijkheid ook nog, om gewoon oprechte gesprekken met elkaar te kunnen hebben, samen te kunnen lachen en dingen met elkaar te kunnen delen.
Wat me tevens opvalt aan sommige reacties is alsof het lijkt dat TS niet voor zichzelf zou kunnen denken. Iedereen heeft het maar over die kerel met bijbedoelingen en dat ze daarom niet met hem af zou kunnen spreken. Ook al zou hij bijbedoelingen hebben, TS kan daar gelukkig zelf prima over beslissen. Dus als zij niet op mogelijke avances in gaat, is er ook helemaal niets aan de hand. Die vent heeft dan gewoon pech gehad.
Vreemd dat er dan types zijn die denken hun vriendin bij zulke mannen weg te moeten houden, want als hij een move maakt zal ze er vast wel op ingaan. Want tsja, ze is een vrouw en heeft dus geen eigen wil.Hoe zouden jullie dat zelf ervaren? Neuken jullie ook met elke andere vrouw die aangeeft wel interesse te hebben? Ik neem aan dat je hem dan ook wel in je broek kan houden omdat je een relatie hebt.
Puur hypothetisch dit: heb jij dezelfde gedachtegang ook als het een ontzettend lelijke vrouw is? Of is vriendschap dan opeens wel mogelijk?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:45 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat vrouwen en mannen die zeggen dat een platonische vriendschap tussen heteroseksuele mannen en vrouwen prima mogelijk is zichzelf keihard voor de gek houden.
Dit is waarom ik eenzaam ben.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met biseksuelen? Kunnen die met niemand een platonische vriendschap aangaan? Lijkt me wel sneu.
Jawel met een hetero van hetzelfde geslacht of een homo/lesboquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met biseksuelen? Kunnen die met niemand een platonische vriendschap aangaan? Lijkt me wel sneu.
Dubbele vragen stellen, slechte eigenschapquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Puur hypothetisch dit: heb jij dezelfde gedachtegang ook als het een ontzettend lelijke vrouw is? Of is vriendschap dan opeens wel mogelijk?
Wat een onzinquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:48 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Jawel met een hetero van hetzelfde geslacht of een homo/lesbo
Dan zou het al helemaal geen probleem moeten zijn voor de vriend van TS. Of hij is echt ongezond jaloers.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Mooi verwoord.
En daarnaast: die collega heeft een vriendin, zoals de TS al schreef. Ik neem aan dat ze beide niet hun relatie op het spel gaan zetten.
Dit hele topic staat vol met onzin.quote:
Mwoa, logische vervolgvraag en ik was nogal benieuwd.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:49 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dubbele vragen stellen, slechte eigenschap![]()
Maar om antwoord te geven op beide vragen: Ja en nee.
Denk hetzelfde als met hetero's. Kan prima, maar wel met bijbedoelingen/gedachten wanneer ze knap genoeg zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je 'ja' zou zeggen als de situatie zich voordoet. Maar het gaat me meer om het feit dat sommige mensen denken dat het puur de intentie is, dat het mannen alleen daar om gaat en niets meer. Die zielige friendzone waar iedereen het altijd over heeft.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:01 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Denk hetzelfde als met hetero's. Kan prima, maar wel met bijbedoelingen/gedachten wanneer ze knap genoeg zijn.
Ik kan hier wel gaan doen alsof het niet zo is, maar praktisch iedere knappe meid die ik ken zou ik zonder meer een keer als bedpartner willen zien op een bepaald moment als de kans zich voordeed.![]()
Begrijp de vriend van TS dan ook prima, een vent die ineens random weer afspreekt met een knappe dame is er eentje die je als vijand moet zien. Er even vanuit gaande dat TS er wel okay uit ziet.
Dit dus. Hij wil in je.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Voor jou ja. Elke man weet dat hij je wil palen. Anders is er geen reden om af te spreken.
Soberso. Naïef gedoe man.quote:
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom geef jij een signaal af om op zijn verzoek te reageren als je al een vriend hebt? Door jouw actie impliceer je nu dat je "openstaat" voor een andere relatie, ik begrijp je vriend volkomen dat hij zo reageert.
quote:
nee ze willen gezellig thee drinkenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:49 schreef Yaaar het volgende:
Wie heeft het erover dat vrouwen mannen moeten kunnen worden en exact gelijke behandeling? De vriendschap tussen mannen en vrouwen vind ik juist zo interessant door de verschillen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:08 schreef Scarface150993 het volgende:
Vrouwen kunnen gewoon geen mannen worden, klaar. Accepteer de verschillen nou maar.
Anders zou ik ook graag de dames wc in willen als we toch zo willen pleiten voor gelijke behandeling.
Dit inderdaad. Altijd weer dat gelul over dat er meer aan de hand moet zijn. Ook als die vent op die manier geïnteresseerd is... Als TS niets wil dan gebeurt er ook niets.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niets mis mee, ik ga ook nog wel eens lunchen of wat drinken met (ex) collega's, zowel manlijk als vrouwelijk
Dit dus.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik spreek wel vaker af met vrouwen zonder verdere bijbedoelingen. Maar ja, kom daar hier maar eens mee aanzetten.
Stel dat die gelegenheid er was en ze daar voor open stond, zou je haar dan wel willen palen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dit dus.
Mijn beste vriend in dit leven is een vrouw, beeldschoon maar we hebben nooit wat met elkaar gedaan, gaan af en toe vanouds samen aan de zuip of een concert, of gezellig met andere vrienden en/of de partners bij elkaar op bezoek. Is altijd zeer goed gegaan.
Maar dat willen de mensen hier niet horen. Want dit is FOK!
Mannen willen alleen maar neuken en vrouwen kunnen geen nee zeggen![]()
Ik ben benieuwd hoeveel van al die stoere users hier nog nooit een relatie hebben gehad.
Ervan uitgaande dat we allebeide geen partner hebben, ja en nee. Weet ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stel dat die gelegenheid er was en ze daar voor open stond, zou je haar dan wel willen palen?
Dat is toch niet eens relevant? Punt is dat er verder niks gebeurt tussen hottentot en zijn vriendin.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stel dat die gelegenheid er was en ze daar voor open stond, zou je haar dan wel willen palen?
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:49 schreef Yaaar het volgende:
gaaaayyyquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik spreek wel vaker af met vrouwen zonder verdere bijbedoelingen. Maar ja, kom daar hier maar eens mee aanzetten.
Dus eigenlijk ja maar je bent bang voor de gevolgen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:02 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat we allebeide geen partner hebben, ja en nee. Weet ik eigenlijk niet.
Ja het is een hele mooie vrouw, nee want het komt te vaak voor dat de vriendschap erdoor veranderd.
En een vriend voor het leven is één van de grootste rijkdommen in het leven, een keertje neuken is het niet waard om het risico te lopen dat te verliezen. Vrienden maken is niet moeilijk, maar de echte pareltjes waarmee je een leven lang lief en leed deelt daar kom je er maar heel weinig van tegen in je leven.
Dit dus.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:01 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Denk hetzelfde als met hetero's. Kan prima, maar wel met bijbedoelingen/gedachten wanneer ze knap genoeg zijn.
Ik kan hier wel gaan doen alsof het niet zo is, maar praktisch iedere knappe meid die ik ken zou ik zonder meer een keer als bedpartner willen zien op een bepaald moment als de kans zich voordeed.![]()
Begrijp de vriend van TS dan ook prima, een vent die ineens random weer afspreekt met een knappe dame is er eentje die je als vijand moet zien. Er even vanuit gaande dat TS er wel okay uit ziet.
Gelul.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dit dus.
Zelf met mn vriendin ook discussie over gehad toen ze zich afvroeg waarom al die "goede vrienden" een halfjaar lang niks van zich hoorden toen we een relatie kregen![]()
. Nu snapt ze het
Gelul, er werd mij gevraagd of ik zou willen, normaal ben ik daar niet ééns mee bezig.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dus eigenlijk ja maar je bent bang voor de gevolgen.
Point proven
Uberlol @ deze reactie!quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
gaaaayyy
en dan hier weer komen janken dat je in de friendzone zit zeker.
[..]
ik heb het al zovaaak aangeboden maar de smatjes met wie ik niet wil bangen willen niet want ze zien me niet als vriend en vinden dat te pijnlijk voor hun en de andere smatjes die willen me ook niet als gewone vriend want die willen me ploppenquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Laten we wel wezen, het is fok. Veel users hier zijn compleet verstoken van seks. En dan kan ik me ook wel voorstellen dat áls je dan een keertje in de nabijheid van iemand van de andere sekse verkeert, je allerlei zweterige gedachtes gaat ontwikkelen. En dan is het moeilijk voor te stellen dat je ook nog eens een louter vriendschappelijke relatie met iemand van het andere geslacht kunt onderhouden.
Het heeft waarschijnlijk allemaal met vraag en aanbod te maken.
Volgensmij snap je me punt niet, gaat erom dat zij "gewone" vrienden had. Maar die "gewone" vrienden lieten in 1x nooit meer wat horen sinds wij een relatie hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:30 schreef hottentot het volgende:
[..]
Gelul.
Mannen bijvoorbeeld zijn een ster in het verwaarlozen van zowel mannelijke als vrouwelijke vrienden de eerste maanden dat ze een vriendin hebben. Gewoon wat anders aan het hoofd.
Te vluchtig gelezenquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Volgensmij snap je me punt niet, gaat erom dat zij "gewone" vrienden had. Maar die "gewone" vrienden lieten in 1x nooit meer wat horen sinds wij een relatie hebben.
waarom zou dat toch zijn
Nee mijn vriendin is hartstikke gezelligquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:39 schreef hottentot het volgende:
[..]
Te vluchtig gelezen
(sommige mensen verliezen ook wel een deel van hun gezelligheid als ze een relatie hebben, weet natuurlijk niet of dit bij jouw vriendin ook zo was, maar ik heb kennissen die als ze net een relatie hebben, dan zie je ze liever even een paar maanden niet.)
Ja! Hoe is het afgelopen? Even wat met elkaar eten kan toch geen kwaad?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:07 schreef Montelly het volgende:
ts inmiddels al afgesproken met die ex-collega?
Ik heb hem uitgenodigd bij mijn vriend thuis (waar ik gedeeltelijk ook woon).quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:02 schreef Skies-are-Black-and-Blue het volgende:
[..]
Ja! Hoe is het afgelopen? Even wat met elkaar eten kan toch geen kwaad?
Ok, jammer!(?) Ben je erg teleurgesteld?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:15 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgenodigd bij mijn vriend thuis (waar ik gedeeltelijk ook woon).
Opeens kon hij op het laatste moment niet meer en ging de afspraak niet meer door. Sindsdien geen contact meer gehad.
Mijn vriend beweert nu zogenaamd dat hij gelijk had en zie je wel en blabla, maar ja ik weet niet of dit echt iets zegt.
Wat vreemd.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:15 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Opeens kon hij op het laatste moment niet meer en ging de afspraak niet meer door. Sindsdien geen contact meer gehad.
Mijn vriend beweert nu zogenaamd dat hij gelijk had en zie je wel en blabla, maar ja ik weet niet of dit echt iets zegt.
Typisch.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:15 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Je vriend hééft ook gelijk. Dat komt jou niet zo goed uit, dat snap ik wel, maar je vriend heeft wel degelijk gelijk. Die collega had geen zuivere bedoelingen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:15 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Wat is sindsdien? Als het meer dan een week is zou het zomaar kunnen dat je vriend gelijk heeft.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:15 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Nee niet echt teleurgesteld, maar ik vind het vervelend dat mijn vriend nu claimt dat hij gelijk heeft. Was fijner geweest als ik gelijk had, alhoewel dit nog niks zegt natuurlijkquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:20 schreef Skies-are-Black-and-Blue het volgende:
[..]
Ok, jammer!(?) Ben je erg teleurgesteld?
Ja is nu ondertussen al wel langer dan een week inderdaad..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:20 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wat is sindsdien? Als het meer dan een week is zou het zomaar kunnen dat je vriend gelijk heeft.
Een beetje triest dit, eigenlijk. Waarom mag hij per se geen gelijk hebben hierin van jou? Jij lijkt zo graag met die gast af te willen spreken dat ik er mijn bedenkingen bij krijg om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:09 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Ja is nu ondertussen al wel langer dan een week inderdaad..
Maar hij zou op vakantie gaan, dus ik neem eigenlijk aan dat dat de reden is van geen contact daarna. Mijn vriend beweert natuurlijk iets heel anders, maar ja
Ik wilde bewijzen dat een jongen en een meisje ook vrienden kunnen zijn zonder dat ze uit zijn op seks/relatie. Jammer genoeg niet de kans gekregen dit te bewijzen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Een beetje triest dit, eigenlijk. Waarom mag hij per se geen gelijk hebben hierin van jou? Jij lijkt zo graag met die gast af te willen spreken dat ik er mijn bedenkingen bij krijg om eerlijk te zijn.
Gut zeg, hoe nobelquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:27 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Ik wilde bewijzen dat een jongen en een meisje ook vrienden kunnen zijn zonder dat ze uit zijn op seks/relatie. Jammer genoeg niet de kans gekregen dit te bewijzen.
Hoe vaak ben jij op je hoofd gevallen toen je klein was?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:15 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Gelul natuurlijk. Je wilde je ego strelen met mannelijke aandacht van een ander dan je vriend. Jij bent geen zuivere koffie, mevrouw.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:27 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Ik wilde bewijzen dat een jongen en een meisje ook vrienden kunnen zijn zonder dat ze uit zijn op seks/relatie. Jammer genoeg niet de kans gekregen dit te bewijzen.
Je vriend troeft je af op elk gebied, en gelukkig maar, want jij bent zo`n type dat in het gareel gehouden moet worden anders ga je domme dingen doen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:06 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Nee niet echt teleurgesteld, maar ik vind het vervelend dat mijn vriend nu claimt dat hij gelijk heeft. Was fijner geweest als ik gelijk had, alhoewel dit nog niks zegt natuurlijk
Nou zeg, is helemaal niet zo..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je vriend troeft je af op elk gebied, en gelukkig maar, want jij bent zo`n type dat in het gareel gehouden moet worden anders ga je domme dingen doen.
Door af te spreken met een jongen die overduidelijk diezelfde intenties had en die je alleen maar kende op die maner uit het verleden. Klinkt echt heel logisch ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:40 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Nou zeg, is helemaal niet zo..
Ik heb al best een lange tijd een relatie met mijn vriend, op wie ik erg verliefd ben.
Mijn vriend heeft een keer meegemaakt dat ik werd aangesproken op straat door een jongen en sindsdien denkt hij dat iedereen erop uit is een relatie/seks met mij te hebben. Ik wilde bewijzen dat dat niet zo is.
Pizza bestellen bij een domino's terwijl je bij een italiaan zitquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:15 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Ach, mensen zoeken zo snel ergens wat achter... Je vriend maakt zich druk om niks...quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:15 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
En nog updates? Heb je de juiste keuze gemaakt?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:15 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Zei geen man ooit.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:49 schreef Yaaar het volgende:
Beeldschoon en nog nooit een moment bij jezelf gehad van 'nou ik zou er best eens op willen kruipen'. Als je samen dronken was ofzo.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dit dus.
Mijn beste vriend in dit leven is een vrouw, beeldschoon maar we hebben nooit wat met elkaar gedaan, gaan af en toe vanouds samen aan de zuip of een concert, of gezellig met andere vrienden en/of de partners bij elkaar op bezoek. Is altijd zeer goed gegaan.
Maar dat willen de mensen hier niet horen. Want dit is FOK!
Mannen willen alleen maar neuken en vrouwen kunnen geen nee zeggen![]()
Ik ben benieuwd hoeveel van al die stoere users hier nog nooit een relatie hebben gehad.
Jaloers type dus. Ga je veel plezier van hebben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:40 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Nou zeg, is helemaal niet zo..
Ik heb al best een lange tijd een relatie met mijn vriend, op wie ik erg verliefd ben.
Mijn vriend heeft een keer meegemaakt dat ik werd aangesproken op straat door een jongen en sindsdien denkt hij dat iedereen erop uit is een relatie/seks met mij te hebben. Ik wilde bewijzen dat dat niet zo is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |