Geen gevoelens en nooit gehad ook..quote:
Voor jou ja. Elke man weet dat hij je wil palen. Anders is er geen reden om af te spreken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:39 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Geen gevoelens en nooit gehad ook..
Het klikte gewoon goed en hij ziet er ook wel goed uit, maar het was gewoon collegiaal/ vriendschappelijk..
Dan zie ik het probleem nietquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:39 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Geen gevoelens en nooit gehad ook..
Het klikte gewoon goed en hij ziet er ook wel goed uit, maar het was gewoon collegiaal/ vriendschappelijk..
Waarom geef jij een signaal af om op zijn verzoek te reageren als je al een vriend hebt? Door jouw actie impliceer je nu dat je "openstaat" voor een andere relatie, ik begrijp je vriend volkomen dat hij zo reageert.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:34 schreef NoInspiration het volgende:
Hallo,
Ik zit een beetje in een dilemma en heb behoefte aan andere meningen..
Ik werkte bij een bedrijf waar ik heel goed kon opschieten met een mannelijke collega, hij heeft mij bij dat bedrijf ingewerkt en het klikte erg goed. Na een tijdje ben ik daar weggegaan en het contact is iets verwaterd, maar nog niet helemaal verloren gegaan.
Twee jaar geleden paar keer met hem afgesproken en bijgepraat etc en daarna kreeg ik een vriend (huidige vriend), waardoor het contact alleen via Facebook plaats vond (2 a 3x in het jaar)..
Echter wilt hij nu weer afgesproken en trouw als ik aan mijn vriend ben, heb ik dit met hem besproken.. hij heeft hier vervolgens ruzie om gemaakt en vind dat ik ongepast gedrag vertoon als ik met die collega afspreek (want hij is een man).
Ben ik te 'modern' of is vriend te 'ouderwets'?
Wat vinden jullie?
Misschien weet haar vriend dat TS gewoon makkelijk tussen de lakens te lullen is.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:42 schreef vera166 het volgende:
Waarom cared iedereen om 'elke man weet dat hij je wil palen'. Nou en
Als TS aan hem duidelijk maakt dat dat niet gaat gebeuren en hij wil alsnog wel afspreken, dan gáán ze toch gewoon afspreken ongeacht welke bedoelingen die gozer erachter heeft zitten? Dat is dan niet
meer het probleem van de TS tenzij rapist.
Ga toch weg joh, ze wil al jaren stiekem een d*ck van hem, alleen is er nooit wat van gekomen. Als TS daadwerkelijk niets in hem zag, had ze het allang afgekapt. Sowieso na jaren verwatering nu out of the blue weer contact via fb/whappquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:42 schreef vera166 het volgende:
Waarom cared iedereen om 'elke man weet dat hij je wil palen'. Nou en
Als TS aan hem duidelijk maakt dat dat niet gaat gebeuren en hij wil alsnog wel afspreken, dan gáán ze toch gewoon afspreken ongeacht welke bedoelingen die gozer erachter heeft zitten? Dat is dan niet
meer het probleem van de TS tenzij rapist.
Jezus wat een middeleeuwse reactie? Dus door met een andere man af te spreken, waar nog nooit wat mee gebeurd is, geef je een signaal af? Wat mij betreft dezelfde beredenering als in de categorie "tsja, als je een rokje aandoet geef je een signaal af en is het je eigen schuld als je verkracht wordt"quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom geef jij een signaal af om op zijn verzoek te reageren als je al een vriend hebt? Door jouw actie impliceer je nu dat je "openstaat" voor een andere relatie, ik begrijp je vriend volkomen dat hij zo reageert.
Onzinquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ga toch weg joh, ze wil al jaren stiekem een d*ck van hem, alleen is er nooit wat van gekomen. Als TS daadwerkelijk niets in hem zag, had ze het allang afgekapt.
Wie weet, dan kan ik het beter begrijpen. Maar in dat geval uitmaken of aan de ketting leggen, want met zo'n gebrek aan vertrouwen kunnen weinig mensen een fatsoenlijke relatie hebben.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Misschien weet haar vriend dat TS gewoon makkelijk tussen de lakens te lullen is.
Nu al spijt dat ik net nog serieus op je ingegaan bent aangezien je alleen maar dom zit te trollen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ga toch weg joh, ze wil al jaren stiekem een d*ck van hem, alleen is er nooit wat van gekomen. Als TS daadwerkelijk niets in hem zag, had ze het allang afgekapt. Sowieso na jaren verwatering nu out of the blue weer contact via fb/whappTS geeft zo alleen verkeerde signalen
Ik heb verteld dat het een collega was met wie het goed klikte op vriendschappelijk vlak en waarmee ik weleens afsprak om bij te kletsen vroeger en nu nog een keer wil afspreken..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:40 schreef MrChocolademelk het volgende:
En wat heb je je vriend precies verteld? Voordat jullie ruzie kregen?
Mwoh, moet wel kunnen verder.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:49 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Ik heb verteld dat het een collega was met wie het goed klikte op vriendschappelijk vlak en waarmee ik weleens afsprak om bij te kletsen vroeger en nu nog een keer wil afspreken..
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:49 schreef Yaaar het volgende:
Niet alle mannen willen neuken als ze afspreken.
Dan vind ik het heel raar dat hij zo reageert. Lijkt op onzekerheid.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:49 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Ik heb verteld dat het een collega was met wie het goed klikte op vriendschappelijk vlak en waarmee ik weleens afsprak om bij te kletsen vroeger en nu nog een keer wil afspreken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |