abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:00:00 #256
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_143448912
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 15:04 schreef MaximumRush het volgende:
Bij mijn BMW zijn het angel eyes als dagrijverlichting, en deze blijven gewoon aan wanneer ik m'n dimlicht aanzet.
Is dat geen parkserverlichting? De meeste oude auto's hebben dimlichten en een kleiner peertje als parkeerlicht. Die blijven altijd aan staan. Vandaar ook dat een koplamp met kapot dimlicht nog een beetje licht geeft...
  FOK!fotograaf vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:03:58 #257
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_143449053
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 15:57 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Maar dat mag dus niet, je mag maar 2 lichtpunten hebben. Tegenwoordig is dat dagrijlicht (alleen voor) of dimlicht (combi met achter), en niet samen. Parkeerlichten zitten zelfs niet eens meer in nieuwe auto's volgens mij. En volgens de handleiding van mijn auto mag je er dus niet mee rijden :)
Zoals ik zeg, het zit in dezelfde unit. Als het goed is, heeft jouw 9-3 dat ook gewoon in dezelfde unit zitten (en schijnt dat klote te zijn met vervangen :P ). En nee, daar zie je niets van als je dimlicht aan zet.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_143449124
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:03 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Zoals ik zeg, het zit in dezelfde unit. Als het goed is, heeft jouw 9-3 dat ook gewoon in dezelfde unit zitten (en schijnt dat klote te zijn met vervangen :P ). En nee, daar zie je niets van als je dimlicht aan zet.
Ok, maar we hadden het eigenlijk over mensen waar het NIET in dezelfde unit zit, en die dus met 4 lichtpunten rijden :P

(Of die hebben altijd hun mistlicht VOOR aanstaan, wat een beetje raar is om ALTIJD te doen, ook met mooi weer.)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Moderator vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:12:13 #259
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_143449373
Nog makkelijker, in mijn geval, als je auto uberhaupt geen mistlicht heeft :')
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:17:59 #260
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_143449637
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:40 schreef Pizza_Boom het volgende:

Je mag niet in een keer van 130 naar 70, daar moet een 90 tussen zitten, het liefst 2x (1x met knippers en 1x normaal). De enige mogelijkheid dat jij in 1x naar 70 moet, is als je net de vergrotende trap, dat het hele zooitje een maxtrix opschuift, mist. In principe mogen snelheidsverlagingen maximaal 30 of 40 km/h per stap zijn.

*90* bestaat niet. Filestaartbeveiliging is *70* > *50* > 50. Of de maximumsnelheid ter plekke nou 80, 100, 120 of 130 is. Enige andere beeldstand met flashers is de pijl opzij die voor een rood kruis komt.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:32:05 #261
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_143450224
Bestaat het helemaal niet volgens jou, of alleen niet voor filewaarschuwing?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:36:58 #262
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_143450404
quote:
Bij mijn BMW zijn het angel eyes als dagrijverlichting, en deze blijven gewoon aan wanneer ik m'n dimlicht aanzet.
Ik denk dat het wel dagrijverlichting, maar geen dagrijverlichting is. Het wordt wel zo toegepast, maar valt er niet onder. Angel eyes zijn die rondjes om de lamp zelf toch?
pi_143450955
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:36 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel dagrijverlichting, maar geen dagrijverlichting is. Het wordt wel zo toegepast, maar valt er niet onder. Angel eyes zijn die rondjes om de lamp zelf toch?
Ja, maar de lampen waar de rondjes omheen zitten is je dimlicht.
  FOK!fotograaf vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:58:10 #264
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_143451075
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:17 schreef JDude het volgende:

[..]

*90* bestaat niet. Filestaartbeveiliging is *70* > *50* > 50. Of de maximumsnelheid ter plekke nou 80, 100, 120 of 130 is. Enige andere beeldstand met flashers is de pijl opzij die voor een rood kruis komt.
Kan jij mij vertellen waarom ik ze dan regelmatig, gister op de A12, tegen kom? Ik zie ze zowel bij files als bij vaste beperkingen.
Ik wil best geloven dat het niet zo hoort, maar ik zie ze toch regelmatig, ook bij filestaartbeveiliging.
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:09:17 #265
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_143451384
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:32 schreef twiFight het volgende:
Bestaat het helemaal niet volgens jou, of alleen niet voor filewaarschuwing?
90 op de matrixborden kan wel, maar altijd vanuit de verkeerscentrale en (dus) zonder knippers.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:33:33 #266
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_143452106
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:53 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Ja, maar de lampen waar de rondjes omheen zitten is je dimlicht.
Bij BMW is het apart kunnen voeren van je angel eyes ook pas mogelijk sinds 2007 ofzo. Op de pre LCI E90 is het bijvoorbeeld altijd in combinatie met dimlicht (meer voor de show dus eigenlijk en ook alleen als je xenon hebt), bij de LCI werd het pas echt dagrijverlichting. Volgens mij dimmen de angel eyes ook bij nieuwe BMW's wanneer je dimlicht inschakelt, zoals dat ook bij andere merken het geval is.

Zag er van de week ook weer eentje rijden. Half 12 's avonds, dagrijverlichting aan en dus achter geen verlichting. Ik snap dat echt niet. Ook niet technisch gezien. Elke auto heeft tegenwoordig automatische verlichting zowat, hoe kan het dan dat de dagrijverlichting niet gewoon altijd ingeschakeld is, en in het donker dimlicht automatisch aangaat? :|W
  FOK!fotograaf vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:09:51 #267
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_143453230
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:33 schreef BigSmurf het volgende:
Zag er van de week ook weer eentje rijden. Half 12 's avonds, dagrijverlichting aan en dus achter geen verlichting. Ik snap dat echt niet. Ook niet technisch gezien. Elke auto heeft tegenwoordig automatische verlichting zowat, hoe kan het dan dat de dagrijverlichting niet gewoon altijd ingeschakeld is, en in het donker dimlicht automatisch aangaat? :|W
Omdat die mensen dus handmatig moeten schakelen. Ik pas hem zelf ook veel handmatig aan. Mistlicht (voor en achter) zijn niet te schakelen bij de automaat, om een voorbeeld te noemen. Slecht weer blijft de automaat uit staan (en zet ik hem aan). Andersom vind ik soms de automaat wat overtrokken reageren met verlichting inschakelen.
The summer is magic!

vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:24:18 #268
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_143453563
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:09 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Omdat die mensen dus handmatig moeten schakelen. Ik pas hem zelf ook veel handmatig aan. Mistlicht (voor en achter) zijn niet te schakelen bij de automaat, om een voorbeeld te noemen. Slecht weer blijft de automaat uit staan (en zet ik hem aan). Andersom vind ik soms de automaat wat overtrokken reageren met verlichting inschakelen.
Je hoeft toch niet handmatig te schakelen als de sensor gewoon goed is? Okee, mistlampen en groot licht daargelaten. Maar die gebruik je ook niet vaak. Bij mij schakelt het dimlicht al in als het bewolkt is, dus ook bij slecht weer en lichte schemer. Hoef hem nooit handmatig aan te zetten. Als dat wel zo was zou ik direct naar de dealer rijden en vragen of die sensor niet gevoeliger kan. Die optie zit er niet voor niets op. En dan krijg je dus ook dat mensen zelf gaan klooien en het vergeten.

Voordat de dagrijverlichting kwam reed vrijwel nooit iemand zonder verlichting, althans, veel minder dan nu heb ik het idee. Aanzetten was automatisme. Tegenwoordig gaat het automatisch. Maar zorg dan ook dat dat automatische fatsoenlijk werkt, en liever te enthousiast dan te beperkt.
  FOK!fotograaf vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:27:24 #269
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_143453630
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:09 schreef JDude het volgende:

[..]

90 op de matrixborden kan wel, maar altijd vanuit de verkeerscentrale en (dus) zonder knippers.
Ik zal er eens op letten dan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:24 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Je hoeft toch niet handmatig te schakelen als de sensor gewoon goed is? Okee, mistlampen en groot licht daargelaten. Maar die gebruik je ook niet vaak. Bij mij schakelt het dimlicht al in als het bewolkt is, dus ook bij slecht weer en lichte schemer. Hoef hem nooit handmatig aan te zetten. Als dat wel zo was zou ik direct naar de dealer rijden en vragen of die sensor niet gevoeliger kan. Die optie zit er niet voor niets op. En dan krijg je dus ook dat mensen zelf gaan klooien en het vergeten.
Ik vergeet het nooit, maar dat is dan ook een auto zonder DRL.
The summer is magic!

pi_143458829
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:09 schreef JDude het volgende:

[..]

Volgens mij heb je altijd knippers als de snelheid verlaagd wordt, dus ook als je van 120 of 130 naar 90 moet.
pi_143459140
Die ledbalken onder audi skoda en renault blijven bij dimlicht gewoon branden hoor.
.
pi_143459364
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 20:55 schreef Light het volgende:

[..]

Volgens mij heb je altijd knippers als de snelheid verlaagd wordt, dus ook als je van 120 of 130 naar 90 moet.
nope
pi_143462867
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 14:29 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik zag laatst een Land Rover rijden (of was het een Range Rover?) met dagrijverlichting. En iedere keer als die riching aangaf, zag je aan de voorkant niet de richtingaanwijzer aan gaan, maar knipperde de dagrijverlichting.
Is het toegestaan? Want die dagrijverlichting is niet dezelfde kleur als de richtingaanwijzers.
Misschien een Amerikaanse import, dan knipperen achter ook rode lampen ipv gele.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 15:00 schreef delano.888 het volgende:
Stadslicht (parkeerlicht) mag toch ook niet tijdens het rijden aan staan?
Het is niet per wet verboden. Alleen als het donker is mag je ze niet gebruiken, dan MOET je dimlicht voeren.

quote:
Omdat ze om de normale lampen heen vallen, dan mag het.

Zowel stadslichten als dagrijlichten mogen in de bumper gecombineerd worden, dus die rijden dan met 4 lichtpunten als het dimlicht aanstaat. De lampen onderin mogen zowel verzwakte dagrijlichten zijn als aparte stadslichtjes.
.
  FOK!fotograaf zaterdag 16 augustus 2014 @ 00:08:26 #274
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_143466458
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 22:34 schreef Fer het volgende:
Misschien een Amerikaanse import, dan knipperen achter ook rode lampen ipv gele.
Ze heeft het over de voorkant van de auto, niet de achterkant. Kwam gister trouwens een kever tegen, volgens mij behoorlijk "verrat" (kon het in het donker niet lekker zien, maar gezien de camber, imperiaal e.d.), die hetzelfde had.
The summer is magic!

pi_143466802
Deze weg remmen en dan in ze 3 maken toch? link

En hier al beetje vroeg remmen of doe ik iets fout :o

Erger me altijd aan die mensen die zo dicht op me zit of is het zo omdat ik traag rijd :')

Doe ik iets fout als ik die adviessnelheid volg van die borden bij bijv. een bocht maken?

dus zoals hier
Irene is bae <3
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 00:30:06 #276
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_143467264
Adviessnelheden op de snelweg kun je over het algemeen prima 20 bij optellen.

Geldt echter niet altijd. A17>A16z op Klaverpolder heeft geen adviessnelheid maar kun je je lelijk in vergissen. A2/N2>A58 op Batadorp heeft adviessnelheid 90 maar kan prima met 130.
pi_143471047
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 15:57 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Maar dat mag dus niet, je mag maar 2 lichtpunten hebben. Tegenwoordig is dat dagrijlicht (alleen voor) of dimlicht (combi met achter), en niet samen. Parkeerlichten zitten zelfs niet eens meer in nieuwe auto's volgens mij. En volgens de handleiding van mijn auto mag je er dus niet mee rijden :)
Hoezo zou dat niet mogen? Ik heb in de bumper stadslicht en die staan altijd aan in combinatie met de dimlichten. Volgens mij kan ik die stadsverlichting nieteens uitzetten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2014 04:20:25 ]
pi_143471724
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 00:30 schreef JDude het volgende:

Geldt echter niet altijd. A17>A16z op Klaverpolder heeft geen adviessnelheid maar kun je je lelijk in vergissen. A2/N2>A58 op Batadorp heeft adviessnelheid 90 maar kan prima met 130.
En nog wel harder ook op Batadorp. Mooi bochtje is dat. *)
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 17:01:26 #279
Dick Laurent Is Dead
pi_143559574
Wat ik net toch meemaakte :')

Ik was op de fiets, op de helse terugweg van werk naar huis met hoosbuien en orkaanwinden.

Sta ik voor het stoplicht te wachten. Zie ik in mijn ooghoek rechts een vrij nieuwe Seat met enorme vaart voorbij schieten. Het gebeurde hier https://www.google.nl/map(...)K5pJSygeeg!2e0?hl=en

Ik stond op fietspad te wachten bij het stoplicht waar de witte Smart staat.
De Seat die met enorme vaart voorbij kwam was vanaf de bocht aan de overkant vd weg gekomen, waar je een blauwe auto ziet staan, en HAD dus moeten uitkomen op de plaats waar je de zwarte Honda civic ziet.

Echter had deze mongool de bocht met zo'n rotvaart genomen (i.c.m. zeer nat wegdek :') ) dat hij vol tegen de stoep aan de rechterkant (waar je een rode greenwheels geparkeerd ziet) aan knalde.

Het was een redelijke knal, en de rechter-voorband explodeerde volgens mij en stond ook meteen hartstikke scheef.
Maar het mooiste was nog, dat de sukkel een seconde of twee na de klap, gewoon weer vol gas gaf :') :') waarschijnlijk omdat ie dacht dat ie wel weer ff vlot weg kon rijden...
Uiteraard deed de auto niks meer behalve een hele hoop toeren maken vanuit stilstand.
Toen stapte de tjap (ja hoor, een petje van een jaar of 20) maar uit en liep een beetje beduusd naar zijn rechter voorwiel.

Serieus, sommige mensen hebben hun rijbewijs echt bij een pak conflakes gekregen ofzo 8)7
  maandag 18 augustus 2014 @ 17:03:49 #280
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_143559653
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:01 schreef dick_laurent het volgende:
Wat ik net toch meemaakte :')

Ik was op de fiets, op de helse terugweg van werk naar huis met hoosbuien en orkaanwinden.

Sta ik voor het stoplicht te wachten. Zie ik in mijn ooghoek rechts een vrij nieuwe Seat met enorme vaart voorbij schieten. Het gebeurde hier https://www.google.nl/map(...)K5pJSygeeg!2e0?hl=en

Ik stond op fietspad te wachten bij het stoplicht waar de witte Smart staat.
De Seat die met enorme vaart voorbij kwam was vanaf de bocht aan de overkant vd weg gekomen, waar je een blauwe auto ziet staan, en HAD dus moeten uitkomen op de plaats waar je de zwarte Honda civic ziet.

Echter had deze mongool de bocht met zo'n rotvaart genomen (i.c.m. zeer nat wegdek :') ) dat hij vol tegen de stoep aan de rechterkant (waar je een rode greenwheels geparkeerd ziet) aan knalde.

Het was een redelijke knal, en de rechter-voorband explodeerde volgens mij en stond ook meteen hartstikke scheef.
Maar het mooiste was nog, dat de sukkel een seconde of twee na de klap, gewoon weer vol gas gaf :') :') waarschijnlijk omdat ie dacht dat ie wel weer ff vlot weg kon rijden...
Uiteraard deed de auto niks meer behalve een hele hoop toeren maken vanuit stilstand.
Toen stapte de tjap (ja hoor, een petje van een jaar of 20) maar uit en liep een beetje beduusd naar zijn rechter voorwiel.

Serieus, sommige mensen hebben hun rijbewijs echt bij een pak conflakes gekregen ofzo 8)7
Altijdgeslaagd.nl he

Had je moeten opnemen :7

Maarja je zal vast geen xperia z1 hebben :')
Irene is bae <3
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 17:05:45 #281
Dick Laurent Is Dead
pi_143559745
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:03 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Altijdgeslaagd.nl he

Had je moeten opnemen :7

Maarja je zal vast geen xperia z1 hebben :')
Iphone 5 ;)

en ik neem mijn fietstochten van en naar werk meestal niet op…. meestal zijn die namelijk niet spannend genoeg om later terug te willen kijken, behalve dit keer idd :P
pi_143561033
Vakantieperiode dan stoppen van alle soorten figuren in huurauto's en maar crossen. Klasgenoot ooit had net zijn rijbewijs en kreeg een bakwagen mee, na de eerste rit lag het dak eraf.

Zag van de week dus hoe het er toen uit gezien moet hebben, die voorspoiler op de cabine weg, dat dak als een roldakje opgekreukeld naar achteren en de zijplaten schots en scheef, bij elkaar gehouden met wat spanbanden.
.
  maandag 18 augustus 2014 @ 18:46:56 #284
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_143563105
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:01 schreef dick_laurent het volgende:
Dat is ook altijd leuk in de winter. Wanneer het gesneeuwd heeft en alle Golf GTItjes op het industrieterrein gaan crossen. Heb meerdere autos gezien met banden en/of asses die niet meer heel waren. De garages zijn vast ontzettend blij met dat volk :)
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
  maandag 18 augustus 2014 @ 18:50:36 #285
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_143563230
quote:
Heel Lombok zit vol met dat soort volk. Rijbewijs gekregen via examinator Achmed, een auto die je zonder goede 'baan' niet kunt betalen en de hele dag patserig rijden in de hoop dat hun penis wat langer wordt.
  maandag 18 augustus 2014 @ 18:53:14 #286
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_143563328
quote:
Gisteravond toevallig op TV gezien al. En dan nog die argumentjes van "ik werd geplaagd" enzo. Wat een kneus.
pi_143563436
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:50 schreef twiFight het volgende:

[..]

Heel Lombok zit vol met dat soort volk. Rijbewijs gekregen via examinator Achmed, een auto die je zonder goede 'baan' niet kunt betalen en de hele dag patserig rijden in de hoop dat hun penis wat langer worden.
Ja ik zie ze regelmatig door de stad heen racen, met name de straatweg en de cartesiusweg zijn notoire wegen wat dat betreft.
  maandag 18 augustus 2014 @ 19:01:03 #288
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_143563613
Ja, dat zijn daar 'goede' wegen voor ja. Heb overigens op de cartesius nog bijna een quadrijder doodgereden, maar hij had het verdiend.

Amsterdamsestraatweg is overigens ook een ramp. Niet vanwege het racen, maar wel het (par)keergedrag daar. Hele opstoppingen, keren op de meest onmogelijke plekken. En als je een pakje sigaretten nodig hebt dan laat je die auto natuurlijk lekker op de weg staan ondertussen. Met de gevarenlichten aan mag alles :')
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 19:07:06 #289
Dick Laurent Is Dead
pi_143563880
Jep, straatweg vermijd ik ook echt als de ziekte....

Overigens was dit een blank, Hollands petje, dus voor de verandering geen achmed/mo/aziz die deze mongolen-actie uithaalde.
pi_143573904
Vanavond geleerd hoe je een kort lontje blust. Een Belg wilde voorrang nemen op een rotonde. Hij wilde erop, maardaarzat ik al en hij verwachtte dat ik voorrang zou geven, maar waarom dan? Ik zat er op en was té dichtbij om te remmen zonder dat keihard te doen.
Bij de volgende kruising sloeg ik af en zij (koppel) gingen rechtdoor. Er werd iets tegen mijn auto gegooid dus gedraaid om verhaal te halen.
Maar in eerste instantie kon ik de Belg niet vinden, tot ik die auto bij de sportschool zie wegrijden. Zat maar 1 persoon in, het vrouwtje. Die zag me en werd zo bang dat ze wat rare capriolen uithaalde op de weg en terug ging naar de gym.
Maatje van me traint daar elke avond en die appte dat een vrouw een enorme rel had geschopt tegen haar man, dat hij niet zo aggressief moest zijn op de weg.
Die gedraagt zich wel als zijn vrouw er de volgende x bij is.
  maandag 18 augustus 2014 @ 23:42:11 #291
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_143576357
quote:
gvd die heeft teveel kapsalons geklapt
Irene is bae <3
  FOK!fotograaf dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:34:38 #292
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_143578241
quote:
Oeh, die is goed de sjaak. 470 euro direct als mulderfeitje, rijbewijsinvordering kost hem ook een kleine 1000 en die EMG gaat hem ook 800 o.i.d. kosten, als ie weg komt zonder onderzoek.
The summer is magic!

pi_143579026
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:42 schreef Fer het volgende:
Vakantieperiode dan stoppen van alle soorten figuren in huurauto's en maar crossen. Klasgenoot ooit had net zijn rijbewijs en kreeg een bakwagen mee, na de eerste rit lag het dak eraf.

Zag van de week dus hoe het er toen uit gezien moet hebben, die voorspoiler op de cabine weg, dat dak als een roldakje opgekreukeld naar achteren en de zijplaten schots en scheef, bij elkaar gehouden met wat spanbanden.

https://www.google.nl/sea(...)UoAg&biw=320&bih=460
Meerdere keren per jaar hier in Groningen :')
pi_143581003
quote:
Wat een debiel zeg...niet alleen vol maar dan ook vol door rood, ook nog eens de verkeerde rijbaan pakken...

:')
I feel kinda Locrian today
pi_143581030
Hemel. Van de week een fossiel in de auto die bij het werk tegen de parkeerslagbomen aanreed. Ze schrok zo dat ze hem maar snel in de achteruit zette waarop ze een wachtende auto achter haar ramde :') :')

Dat soort mensen moeten ook gewoon direct hun rijbewijs inleveren.
pi_143581058
quote:
Ik was het niet, dat waren anderen, het was Ramadam, ik werd opgejaagd, ik moest wel...

Het duurde even voor hij doorhad dat 'ie het zelf had gedaan.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:56:14 #297
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_143581703
Heel frappant ook dat die mensen altijd achterna gezeten worden door anderen. Als je achterna gezeten wordt en moet vrezen voor je leven, dan zit je in het verkeerde circuit, if you catch my drift ;) De enige keer dat ik achterna ben gezeten in de auto is toen we met vrienden tandem over de snelweg reden :P
pi_143581938
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 00:34 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Oeh, die is goed de sjaak. 470 euro direct als mulderfeitje, rijbewijsinvordering kost hem ook een kleine 1000 en die EMG gaat hem ook 800 o.i.d. kosten, als ie weg komt zonder onderzoek.
Niet meer dan terecht. Hij mist op nog geen meter die fietser, die ie anders hartstikke gruwelijk dood rijdt.
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 00:30 schreef JDude het volgende:
Adviessnelheden op de snelweg kun je over het algemeen prima 20 bij optellen.

A73>A2 is ook leuk. Adviessnelheid 90. Maar dat kan veul harder :P
Schip ahoy!
  Moderator dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:49:40 #299
Dick Laurent Is Dead
pi_143582400
Vanmorgen ook weer leuk op weg naar werk (en ik was weer op de fiets ja, ik pak vaker de fiets dan de auto :P)

Staat er een busje rechts geparkeerd op de weg met zijn gevarenknippers aan. Voor mij rijdt vrij chique Citroen C5.
Ik blijf er achter. Citroen kon makkelijk links langs de bus, ok...het was krap, maar het kón.
Blijft die droeftoeter staan links op de weg, vlak voor 't busje dus, waardoor ik er dus zelfs met mijn fietsje met geen mogelijkheid meer langs kon. Dus na enkele seconden roep ik vrij luid "Hallooo, u kunt gaan hoor". Dit heeft in eerste instantie geen effect, maar na een seconde of tien besluit persoon in de Citroen er toch maar langs te gaan, met een tergend langzame slakkegang.

Vervolgens is ie erlangs, en blijft ie gewoon 6 km/u doorrijden, LINKS op de weghelft.
Nu weet ik dat rechts inhalen niet mag, en al helemaal niet verstandig is op de fiets, maar ik werd helemaal gek van dit figuur dus ik denk, fuck this, ik haal wel rechts in dan.

En ja hoor, precies op het moment dat ik dat wil gaan doen, gaat ie naar rechts (zonder knipperlicht of niks trouwens) mij dus vol afsnijdend. Ik dus in de remmen en daarna alsnog links inhalen.
Terwijl ik er langs fiets kijk ik natuurlijk vol irritatie naar rechts wat voor figuur er in zit, en ja hoor, dit dus. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door dick_laurent op 19-08-2014 10:48:23 ]
pi_143583310
_O-
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:08:16 #301
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_143583937
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 09:49 schreef dick_laurent het volgende:
Vanmorgen ook weer leuk op weg naar werk (en ik was weer op de fiets ja, ik pak vaker de fiets dan de auto :P)

Staat er een busje rechts geparkeerd op de weg met zijn gevarenknippers aan. Voor mij rijdt vrij chique Citroen C5.
Ik blijf er achter. Citroen kon makkelijk links langs de bus, ok...het was krap, maar het kón.
Blijft die droeftoeter staan links op de weg, vlak voor 't busje dus, waardoor ik er dus zelfs met mijn fietsje met geen mogelijkheid meer langs kon. Dus na enkele seconden roep ik vrij luid "Hallooo, u kunt gaan hoor". Dit heeft in eerste instantie geen effect, maar na een seconde of tien besluit persoon in de Citroen er toch maar langs te gaan, met een tergend langzame slakkegang.

Vervolgens is ie erlangs, en blijft ie gewoon 6 km/u doorrijden, LINKS op de weghelft.
Nu weet ik dat rechts inhalen niet mag, en al helemaal niet verstandig is op de fiets, maar ik werd helemaal gek van dit figuur dus ik denk, fuck this, ik haal wel rechts in dan.

En ja hoor, precies op het moment dat ik dat wil gaan doen, gaat ie naar rechts (zonder knipperlicht of niks trouwens) mij dus vol afsnijdend. Ik dus in de remmen en daarna alsnog links inhalen.
Terwijl ik er langs fiets kijk ik natuurlijk vol irritatie naar rechts wat voor figuur er in zit, en ja hoor, dit dus. :')

[ afbeelding ]
Daarom ook vanaf 70 jaar elke twee jaar een verplichte keuring op eigen kosten invoeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')