abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 00:30:06 #276
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_143467264
Adviessnelheden op de snelweg kun je over het algemeen prima 20 bij optellen.

Geldt echter niet altijd. A17>A16z op Klaverpolder heeft geen adviessnelheid maar kun je je lelijk in vergissen. A2/N2>A58 op Batadorp heeft adviessnelheid 90 maar kan prima met 130.
pi_143471047
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 15:57 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Maar dat mag dus niet, je mag maar 2 lichtpunten hebben. Tegenwoordig is dat dagrijlicht (alleen voor) of dimlicht (combi met achter), en niet samen. Parkeerlichten zitten zelfs niet eens meer in nieuwe auto's volgens mij. En volgens de handleiding van mijn auto mag je er dus niet mee rijden :)
Hoezo zou dat niet mogen? Ik heb in de bumper stadslicht en die staan altijd aan in combinatie met de dimlichten. Volgens mij kan ik die stadsverlichting nieteens uitzetten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2014 04:20:25 ]
pi_143471724
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 00:30 schreef JDude het volgende:

Geldt echter niet altijd. A17>A16z op Klaverpolder heeft geen adviessnelheid maar kun je je lelijk in vergissen. A2/N2>A58 op Batadorp heeft adviessnelheid 90 maar kan prima met 130.
En nog wel harder ook op Batadorp. Mooi bochtje is dat. *)
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 17:01:26 #279
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_143559574
Wat ik net toch meemaakte :')

Ik was op de fiets, op de helse terugweg van werk naar huis met hoosbuien en orkaanwinden.

Sta ik voor het stoplicht te wachten. Zie ik in mijn ooghoek rechts een vrij nieuwe Seat met enorme vaart voorbij schieten. Het gebeurde hier https://www.google.nl/map(...)K5pJSygeeg!2e0?hl=en

Ik stond op fietspad te wachten bij het stoplicht waar de witte Smart staat.
De Seat die met enorme vaart voorbij kwam was vanaf de bocht aan de overkant vd weg gekomen, waar je een blauwe auto ziet staan, en HAD dus moeten uitkomen op de plaats waar je de zwarte Honda civic ziet.

Echter had deze mongool de bocht met zo'n rotvaart genomen (i.c.m. zeer nat wegdek :') ) dat hij vol tegen de stoep aan de rechterkant (waar je een rode greenwheels geparkeerd ziet) aan knalde.

Het was een redelijke knal, en de rechter-voorband explodeerde volgens mij en stond ook meteen hartstikke scheef.
Maar het mooiste was nog, dat de sukkel een seconde of twee na de klap, gewoon weer vol gas gaf :') :') waarschijnlijk omdat ie dacht dat ie wel weer ff vlot weg kon rijden...
Uiteraard deed de auto niks meer behalve een hele hoop toeren maken vanuit stilstand.
Toen stapte de tjap (ja hoor, een petje van een jaar of 20) maar uit en liep een beetje beduusd naar zijn rechter voorwiel.

Serieus, sommige mensen hebben hun rijbewijs echt bij een pak conflakes gekregen ofzo 8)7
  maandag 18 augustus 2014 @ 17:03:49 #280
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_143559653
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:01 schreef dick_laurent het volgende:
Wat ik net toch meemaakte :')

Ik was op de fiets, op de helse terugweg van werk naar huis met hoosbuien en orkaanwinden.

Sta ik voor het stoplicht te wachten. Zie ik in mijn ooghoek rechts een vrij nieuwe Seat met enorme vaart voorbij schieten. Het gebeurde hier https://www.google.nl/map(...)K5pJSygeeg!2e0?hl=en

Ik stond op fietspad te wachten bij het stoplicht waar de witte Smart staat.
De Seat die met enorme vaart voorbij kwam was vanaf de bocht aan de overkant vd weg gekomen, waar je een blauwe auto ziet staan, en HAD dus moeten uitkomen op de plaats waar je de zwarte Honda civic ziet.

Echter had deze mongool de bocht met zo'n rotvaart genomen (i.c.m. zeer nat wegdek :') ) dat hij vol tegen de stoep aan de rechterkant (waar je een rode greenwheels geparkeerd ziet) aan knalde.

Het was een redelijke knal, en de rechter-voorband explodeerde volgens mij en stond ook meteen hartstikke scheef.
Maar het mooiste was nog, dat de sukkel een seconde of twee na de klap, gewoon weer vol gas gaf :') :') waarschijnlijk omdat ie dacht dat ie wel weer ff vlot weg kon rijden...
Uiteraard deed de auto niks meer behalve een hele hoop toeren maken vanuit stilstand.
Toen stapte de tjap (ja hoor, een petje van een jaar of 20) maar uit en liep een beetje beduusd naar zijn rechter voorwiel.

Serieus, sommige mensen hebben hun rijbewijs echt bij een pak conflakes gekregen ofzo 8)7
Altijdgeslaagd.nl he

Had je moeten opnemen :7

Maarja je zal vast geen xperia z1 hebben :')
Irene is bae <3
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 17:05:45 #281
Dick Laurent Is Dead
pi_143559745
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:03 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Altijdgeslaagd.nl he

Had je moeten opnemen :7

Maarja je zal vast geen xperia z1 hebben :')
Iphone 5 ;)

en ik neem mijn fietstochten van en naar werk meestal niet op…. meestal zijn die namelijk niet spannend genoeg om later terug te willen kijken, behalve dit keer idd :P
pi_143561033
Vakantieperiode dan stoppen van alle soorten figuren in huurauto's en maar crossen. Klasgenoot ooit had net zijn rijbewijs en kreeg een bakwagen mee, na de eerste rit lag het dak eraf.

Zag van de week dus hoe het er toen uit gezien moet hebben, die voorspoiler op de cabine weg, dat dak als een roldakje opgekreukeld naar achteren en de zijplaten schots en scheef, bij elkaar gehouden met wat spanbanden.
.
  maandag 18 augustus 2014 @ 18:46:56 #284
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_143563105
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:01 schreef dick_laurent het volgende:
Dat is ook altijd leuk in de winter. Wanneer het gesneeuwd heeft en alle Golf GTItjes op het industrieterrein gaan crossen. Heb meerdere autos gezien met banden en/of asses die niet meer heel waren. De garages zijn vast ontzettend blij met dat volk :)
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 18 augustus 2014 @ 18:50:36 #285
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_143563230
quote:
Heel Lombok zit vol met dat soort volk. Rijbewijs gekregen via examinator Achmed, een auto die je zonder goede 'baan' niet kunt betalen en de hele dag patserig rijden in de hoop dat hun penis wat langer wordt.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
  maandag 18 augustus 2014 @ 18:53:14 #286
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_143563328
quote:
Gisteravond toevallig op TV gezien al. En dan nog die argumentjes van "ik werd geplaagd" enzo. Wat een kneus.
pi_143563436
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:50 schreef twiFight het volgende:

[..]

Heel Lombok zit vol met dat soort volk. Rijbewijs gekregen via examinator Achmed, een auto die je zonder goede 'baan' niet kunt betalen en de hele dag patserig rijden in de hoop dat hun penis wat langer worden.
Ja ik zie ze regelmatig door de stad heen racen, met name de straatweg en de cartesiusweg zijn notoire wegen wat dat betreft.
  maandag 18 augustus 2014 @ 19:01:03 #288
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_143563613
Ja, dat zijn daar 'goede' wegen voor ja. Heb overigens op de cartesius nog bijna een quadrijder doodgereden, maar hij had het verdiend.

Amsterdamsestraatweg is overigens ook een ramp. Niet vanwege het racen, maar wel het (par)keergedrag daar. Hele opstoppingen, keren op de meest onmogelijke plekken. En als je een pakje sigaretten nodig hebt dan laat je die auto natuurlijk lekker op de weg staan ondertussen. Met de gevarenlichten aan mag alles :')
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 19:07:06 #289
Dick Laurent Is Dead
pi_143563880
Jep, straatweg vermijd ik ook echt als de ziekte....

Overigens was dit een blank, Hollands petje, dus voor de verandering geen achmed/mo/aziz die deze mongolen-actie uithaalde.
pi_143573904
Vanavond geleerd hoe je een kort lontje blust. Een Belg wilde voorrang nemen op een rotonde. Hij wilde erop, maardaarzat ik al en hij verwachtte dat ik voorrang zou geven, maar waarom dan? Ik zat er op en was té dichtbij om te remmen zonder dat keihard te doen.
Bij de volgende kruising sloeg ik af en zij (koppel) gingen rechtdoor. Er werd iets tegen mijn auto gegooid dus gedraaid om verhaal te halen.
Maar in eerste instantie kon ik de Belg niet vinden, tot ik die auto bij de sportschool zie wegrijden. Zat maar 1 persoon in, het vrouwtje. Die zag me en werd zo bang dat ze wat rare capriolen uithaalde op de weg en terug ging naar de gym.
Maatje van me traint daar elke avond en die appte dat een vrouw een enorme rel had geschopt tegen haar man, dat hij niet zo aggressief moest zijn op de weg.
Die gedraagt zich wel als zijn vrouw er de volgende x bij is.
  maandag 18 augustus 2014 @ 23:42:11 #291
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_143576357
quote:
gvd die heeft teveel kapsalons geklapt
Irene is bae <3
  FOK!fotograaf dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:34:38 #292
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_143578241
quote:
Oeh, die is goed de sjaak. 470 euro direct als mulderfeitje, rijbewijsinvordering kost hem ook een kleine 1000 en die EMG gaat hem ook 800 o.i.d. kosten, als ie weg komt zonder onderzoek.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_143579026
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:42 schreef Fer het volgende:
Vakantieperiode dan stoppen van alle soorten figuren in huurauto's en maar crossen. Klasgenoot ooit had net zijn rijbewijs en kreeg een bakwagen mee, na de eerste rit lag het dak eraf.

Zag van de week dus hoe het er toen uit gezien moet hebben, die voorspoiler op de cabine weg, dat dak als een roldakje opgekreukeld naar achteren en de zijplaten schots en scheef, bij elkaar gehouden met wat spanbanden.

https://www.google.nl/sea(...)UoAg&biw=320&bih=460
Meerdere keren per jaar hier in Groningen :')
pi_143581003
quote:
Wat een debiel zeg...niet alleen vol maar dan ook vol door rood, ook nog eens de verkeerde rijbaan pakken...

:')
I feel kinda Locrian today
pi_143581030
Hemel. Van de week een fossiel in de auto die bij het werk tegen de parkeerslagbomen aanreed. Ze schrok zo dat ze hem maar snel in de achteruit zette waarop ze een wachtende auto achter haar ramde :') :')

Dat soort mensen moeten ook gewoon direct hun rijbewijs inleveren.
pi_143581058
quote:
Ik was het niet, dat waren anderen, het was Ramadam, ik werd opgejaagd, ik moest wel...

Het duurde even voor hij doorhad dat 'ie het zelf had gedaan.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:56:14 #297
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_143581703
Heel frappant ook dat die mensen altijd achterna gezeten worden door anderen. Als je achterna gezeten wordt en moet vrezen voor je leven, dan zit je in het verkeerde circuit, if you catch my drift ;) De enige keer dat ik achterna ben gezeten in de auto is toen we met vrienden tandem over de snelweg reden :P
pi_143581938
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 00:34 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Oeh, die is goed de sjaak. 470 euro direct als mulderfeitje, rijbewijsinvordering kost hem ook een kleine 1000 en die EMG gaat hem ook 800 o.i.d. kosten, als ie weg komt zonder onderzoek.
Niet meer dan terecht. Hij mist op nog geen meter die fietser, die ie anders hartstikke gruwelijk dood rijdt.
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 00:30 schreef JDude het volgende:
Adviessnelheden op de snelweg kun je over het algemeen prima 20 bij optellen.

A73>A2 is ook leuk. Adviessnelheid 90. Maar dat kan veul harder :P
Schip ahoy!
  Moderator dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:49:40 #299
Dick Laurent Is Dead
pi_143582400
Vanmorgen ook weer leuk op weg naar werk (en ik was weer op de fiets ja, ik pak vaker de fiets dan de auto :P)

Staat er een busje rechts geparkeerd op de weg met zijn gevarenknippers aan. Voor mij rijdt vrij chique Citroen C5.
Ik blijf er achter. Citroen kon makkelijk links langs de bus, ok...het was krap, maar het kón.
Blijft die droeftoeter staan links op de weg, vlak voor 't busje dus, waardoor ik er dus zelfs met mijn fietsje met geen mogelijkheid meer langs kon. Dus na enkele seconden roep ik vrij luid "Hallooo, u kunt gaan hoor". Dit heeft in eerste instantie geen effect, maar na een seconde of tien besluit persoon in de Citroen er toch maar langs te gaan, met een tergend langzame slakkegang.

Vervolgens is ie erlangs, en blijft ie gewoon 6 km/u doorrijden, LINKS op de weghelft.
Nu weet ik dat rechts inhalen niet mag, en al helemaal niet verstandig is op de fiets, maar ik werd helemaal gek van dit figuur dus ik denk, fuck this, ik haal wel rechts in dan.

En ja hoor, precies op het moment dat ik dat wil gaan doen, gaat ie naar rechts (zonder knipperlicht of niks trouwens) mij dus vol afsnijdend. Ik dus in de remmen en daarna alsnog links inhalen.
Terwijl ik er langs fiets kijk ik natuurlijk vol irritatie naar rechts wat voor figuur er in zit, en ja hoor, dit dus. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door dick_laurent op 19-08-2014 10:48:23 ]
pi_143583310
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')