Ben ik het helemaal mee eens hoor, daar niet van.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:32 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Maar er is no way in hell dat een geladen SU-25 een airliner onderschept! Dus het enige wat Rusland hier doet is ruis veroorzaken, niets meer en niets minder.
En wat als er wel wat gebeurd was? Dan was het de schuld van Rijkswaterstaat zeker?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:31 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Als je de beelden gekeken had, had je kunnen zien dat er totaal niks aan de hand was. Paniek om niks.
Geen idee of ik hem hier heb gezien.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:33 schreef Montagui het volgende:
Was het reuters interview met Khodakovsky al gepost?
http://www.rferl.org/medi(...)68569.html?nocache=1
Volgens de vertaling geeft hij hier toe dat de rebellen over de BUK installatie beschikken, ook nabij de plek des onheils. En dat deze installatie teruggestuurd is. Wat voor mij daarbij ook telt (met betrekking tot waarheid) is dat hij op het laatst toch weer 'wat' schuld wil afschuiven op de Oekraine.
Maar goed, ik ken geen Oekraïns....
Daarbij zijn er ook foto's en flimpjes opgedoken en onderzocht waarop een dergelijke BUK bij Shizne te zien is met 3 ipv 4 raketten. En natuurlijk de foto met de rookpluim van een zojuist afgeschoten BUK raket.
bronquote:Gepubliceerd:
Laatste update: 24 juli 2014 09:26
Aantal Nederlandse doden vliegramp verhoogd naar 194
Het aantal Nederlandse doden bij de vliegramp met vlucht MH17 in Oekraïne is verhoogd naar 194. Dat heeft het ministerie van Buitenlandse Zaken bekendgemaakt.
Eerder werd er gesproken van 193 Nederlandse slachtoffers.
Het aantal is nu verhoogd omdat er een vrouw aan boord was met een dubbele nationaliteit. Ze reisde op een Duits paspoort, maar had ook de Nederlandse nationaliteit.
'shames Russia'quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
Hoop mooie foto's hier:
http://www.dailymail.co.u(...)ication-process.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van die laatste heb ik gehoord maar heb die foto niet gezien... is die hier voorbij gekomen of weet iemand waar die staat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:33 schreef Montagui het volgende:
Volgens de vertaling geeft hij hier toe dat de rebellen over de BUK installatie beschikken, ook nabij de plek des onheils. En dat deze installatie teruggestuurd is. Wat voor mij daarbij ook telt (met betrekking tot waarheid) is dat hij op het laatst toch weer 'wat' schuld wil afschuiven op de Oekraine.
Daarbij zijn er ook foto's en flimpjes opgedoken en onderzocht waarop een dergelijke BUK bij Shizne te zien is met 3 ipv 4 raketten. En natuurlijk de foto met de rookpluim van een zojuist afgeschoten BUK raket.
Duidelijk verhaal me dunkt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:33 schreef Montagui het volgende:
Dus 198 als je de Amstelveense familie meetelt (Filipijns)quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
194 Nederlandse slachtoffers nu zegt RTLnieuws
Ze hebben wel gedetailleerde kaarten. En Kharkov zijn ze ook al 4 X binnen geweest...quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar ik begrijp wel dat het gevoelig ligt om Duitse soldaten naar Rusland te sturen.
dat was deze:quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:40 schreef nils7 het volgende:
[..]
Van die laatste heb ik gehoord maar heb die foto niet gezien... is die hier voorbij gekomen of weet iemand waar die staat.
quote:REBELLENLEIDER HEEFT HET WEL DEGELIJK GEZEGD
Persbureau Reuters heeft zojuist de audio van het interview met Aleksandr Chodakovski vrijgegeven. De rebellencommandant zei gisteren dat separatisten in het oosten van Oekraïne wel degelijk over een Boek-raketsysteem (SA-11-raket) beschikken. Vermoedelijk is de MH17 met een raket uit een dergelijke installatie neergeschoten. Later ontkende Chodakovski tegenover Russische media dat hij dit had gezegd.
http://m.nrc.nl/nieuws/20(...)en-naar-nederland-2/
photoshop doet wonderenquote:
Is het nietquote:
Die foto is op 17 juli op een Oekrains of Russisch facebook (VKontakte) geplaatst.quote:
En dan de wiki proberen aan te passen...zodat het matched met hun verhaal...quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:32 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Maar er is no way in hell dat een geladen SU-25 een airliner onderschept! Dus het enige wat Rusland hier doet is ruis veroorzaken, niets meer en niets minder.
Ja klopt.quote:
quote:do 24 jul 2014, 12:26
Ook Russen in onderzoeksteam naar vliegramp
DEN HAAG - In het internationaal team dat onder leiding van de Onderzoeksraad voor Veiligheid (OVV) onderzoek doet naar de oorzaak en verloop van de vliegramp
zitten ook Russen.
Dat blijkt uit brief van de OVV aan de Kamercommissie voor Buitenlandse Zaken.
Momenteel doen circa 25 onderzoekers uit Oekraïne, Maleisië, Australië, Frankrijk, Duitsland, Verenigde Staten, Verenigd Koninkrijk en Rusland samen met de internationale burgerluchtvaartorganisatie ICAO onderzoek naar de crash, aldus de brief. Daarbij kwamen bijna 300 mensen om.
Premier Mark Rutte zei eerder dat het waarschijnlijk is dat het vliegtuig van Malaysia Airlines uit de lucht is geschoten. De beschuldigende vinger gaat vooral richting Oost-Oekraïense separatisten die met wapens gesteund worden door Rusland.
Om het onderzoek goed te kunnen doen is het noodzakelijk dat onderzoekers „voor langere tijd vrijelijk over de gehele onderzoekslocatie kunnen bewegen”. De OVV stelt dat op het moment van het schrijven (donderdag) de veiligheid van het team op de rampplek niet kan worden gegarandeerd en er dus geen onderzoek plaatsvindt.
De Onderzoeksraad en andere betrokkenen zetten zich in om „met andere partijen de beveiliging te organiseren”. Woensdag kwam naar buiten dat het kabinet zou werken aan een bewapende missie om het rampgebied te beveiligen.
klopt, audio is vrijgegeven.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:52 schreef Turbomuis het volgende:
Misschien spuit elf, maar in hoeverre klopt dit/kan dit kloppen?
http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)en-vlucht-MH17.dhtml
twitter:v_solohub twitterde op donderdag 24-07-2014 om 12:39:10#MH17 crash site now - armed militiamen protecting intl experts and not #MalaysiaAirlines crash site http://t.co/zSLMhw2lOJ reageer retweet
Ondertussen, semi-gerelateerd:quote:Russia says will cooperate with MH17 probe led by Netherlands
(Reuters) - Russia will cooperate with the investigation into the downing of a Malaysian airliner a week ago and is satisfied that the Netherlands, rather than Ukraine, is leading the effort, the country's ambassador to Malaysia said on Thursday.
Liudmila Vorobyeva also rejected suggestions that the pro-Russian separatists blamed by Western governments for shooting down Flight MH17 possessed a Russian-made anti-aircraft missile, and said the rebels lacked the training to use such a system.
[...]
http://www.reuters.com/ar(...)s&utm_source=twitter
quote:Vladimir Putin employs a full-time food taster to ensure his meals aren't poisoned
If you were Vladimir Putin, you could be forgiven for feeling a little paranoid right now, as the Western world takes turns to blame, excoriate, vilify and condemn you over the Malaysian airline disaster. You might well wonder whether a bullet, a Jiffy bag full of ricin or a lunchtime polonium sandwich were most likely to be the means of your imminent dispatch from this life. So it's no surprise to learn that the Russian president employs a professional food taster on his full-time staff.
[...]
Waarschijnlijk hebben seperatisten geen mobieltjes.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom de USA die internet afluisteren niet met sluitend bewijs kunnen komen?
ik gok dat als ze iets naar buitenbrengen wat b.v. de russen raakt, dat er politiek tussen rusland en US wat mis zal gaan..quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom de USA die internet afluisteren niet met sluitend bewijs kunnen komen?
Alle gruweldictators hebben een voedseltesterquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:53 schreef DeJori het volgende:
Zijn ze weer:[ afbeelding ]twitter:v_solohub twitterde op donderdag 24-07-2014 om 12:39:10#MH17 crash site now - armed militiamen protecting intl experts and not #MalaysiaAirlines crash site http://t.co/zSLMhw2lOJ reageer retweet
Die zullen daar wel zijn omdat Rusland wil meewerken dan:
[..]
Ondertussen, semi-gerelateerd:
[..]
A. ze hebben niets ontdektquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Omdat ze waarschijnlijk niet via FB chat het lanceren van een Buk hebben besprokenquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Obama ook wel..quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:54 schreef superworm het volgende:
[..]
Alle gruweldictators hebben een voedseltester
Nu wel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:53 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben seperatisten geen mobieltjes.
Thanks.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:49 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja klopt.
Hier heeft iemand er eens goed naar gekeken.
http://ukraineatwar.blogs(...)cted-of-missile.html
Die laatste blogpost daar is ook interessant:
http://ukraineatwar.blogs(...)pointed-of-mh17.html
quote:Vadim Komissarov replied to Sergey Petrichenko
Sergey, This photo contrail left after rocket launch SAM "Buk".
Made a few minutes after the rocket launch of three neighborhood Torez city from west to east.
Fit ogende jongens.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:53 schreef DeJori het volgende:
Zijn ze weer:[ afbeelding ]twitter:v_solohub twitterde op donderdag 24-07-2014 om 12:39:10#MH17 crash site now - armed militiamen protecting intl experts and not #MalaysiaAirlines crash site http://t.co/zSLMhw2lOJ reageer retweet
Krijgen goed te eten nu ze onder het kremlin vallen.quote:
Daar moeten onze strijdkrachten wel van kunnen winnen, dacht ik zo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:58 schreef DeJori het volgende:
[..]
Krijgen goed te eten nu ze onder het kremlin vallen.
Jeetje zeg, dat verhaal dat er onder staat...quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:52 schreef Turbomuis het volgende:
Misschien spuit elf, maar in hoeverre klopt dit/kan dit kloppen?
http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)en-vlucht-MH17.dhtml
http://frontpage.fok.nl/p(...)rs-plaatsvinden.htmlquote:Duitse politici willen dat het WK 2018 niet in Rusland wordt gehouden. Ook een Facebookpagina roept daartoe op. Moet het WK elders plaatsvinden?
Ik vind het wel goeie actie als de huidige Deutsche Mannschaft die net Wereldkampioen zijn geworden met z'n allen unaniem gewoon die boycot actie starten en weigeren om op die manier hun titel te verdedigen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:00 schreef superworm het volgende:
Nieuwe fokpoll:
[..]
http://frontpage.fok.nl/p(...)rs-plaatsvinden.html
Ik vind van wel. Dan zijn ze bezig sancties op te leggen en ondertussen gewoon doorgaan met het organiseren van een evenement wat voor gigantisch veel inkomsten gaat zorgen. Beetje vreemd signaal.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:00 schreef superworm het volgende:
Nieuwe fokpoll:
[..]
http://frontpage.fok.nl/p(...)rs-plaatsvinden.html
Worden die serieus niet meegeteld bij de Nederlandse slachtoffers?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dus 198 als je de Amstelveense familie meetelt (Filipijns)
Die zijn op bezoek geweest bji Merkel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik vind het wel goeie actie als de huidige Deutsche Mannschaft die net Wereldkampioen zijn geworden met z'n allen unaniem gewoon die boycot actie starten en weigeren om op die manier hun titel te verdedigen.
Ik heb Radio 1 aan, daar hoor ik net dat er zaterdag mogelijk nog een vlucht is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:03 schreef DeJori het volgende:
Woordvoerder van Nederland verwacht dat ze morgen klaar zijn met alle lichamen naar Nederland brengen. Hard doorgewerkt dus.
De 16 lichamen die nog niet in Charkov waren misschien?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb Radio 1 aan, daar hoor ik net dat er zaterdag mogelijk nog een vlucht is.
Je wordt geteld op de nationaliteit waaronder je vliegt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Worden die serieus niet meegeteld bij de Nederlandse slachtoffers?
Oh dat zou wel mooi zijn, dat zeiden ze er niet bij namelijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:05 schreef DeJori het volgende:
[..]
De 16 lichamen die nog niet in Charkov waren misschien?
Wel vreemd omdat het toch inwoners van Amstelveen waren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je wordt geteld op de nationaliteit waaronder je vliegt.
Niet zo vreemd. Stel dat er mensen waren die als expat in Kuala Lumpur werken en wonen voor 3 jaar dan zou je die toch ook als Nederlanders tellen en niet als Maleisiers bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Wel vreemd omdat het toch inwoners van Amstelveen waren.
Ik vind dat niet zo raar, stel dat jij in Hong Kong woont en er gebeurt iets, hoe wil jij dan gezien worden?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik in dat ding had gezeten was ik ook NL'er geweest, ondanks dat ik al >3 jara in het buitenland woon. Mag hier dan wel wonen, maar ben en blijf een NL'er.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Kunnen mooi een tegenwicht vormen tegen de Amerikanen toch ?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:51 schreef homme7 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)nderzoeksteam__.html
[..]
Ah,ja... als je het zo bekijkt is het wel logisch eigenlijk...quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Niet zo vreemd. Stel dat er mensen waren die als expat in Kuala Lumpur werken en wonen voor 3 jaar dan zou je die toch ook als Nederlanders tellen en niet als Maleisiers bijvoorbeeld?
er waren ook mensen met twee paspoorten die werden aangeduid met twee nationaliteitenquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als ik in dat ding had gezeten was ik ook NL'er geweest, ondanks dat ik al >3 jara in het buitenland woon. Mag hier dan wel wonen, maar ben en blijf een NL'er.
Hoe laat kunnen we weer rare toestanden op de snelweg verwachten?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:09 schreef Collide het volgende:
Beide vliegtuigen zijn inmiddels onderweg.
http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)om-hond-Quinta.dhtmlquote:Terwijl de slachtoffers van de vliegtuigcrash in Oekraïne naar Nederland worden gerepatrieerd, vraagt een Nederlands gezin in Maleisië zich nagelbijtend af wat er gebeurt met hun hond Quinta. De Friese Stabij bevond zich in het laadruim van vlucht MH17. Op de crashplek zou het kadaver van een hond zijn gevonden maar een bevestiging is er niet.
© Privéfoto.
Intens verdrietig zijn ze, Patrick (44) en Nicole (44), en hun kinderen Lara (14) en Hugo (12). Het gezin uit Driebergen, dat niet met hun achternaam genoemd wil worden, verhuisde onlangs naar Kuala Lumpur. Hun hond Quinta, al bijna negen jaar deel van de familie, reisde apart en zou morgen na een week quarantaine weer herenigd worden met zijn baasjes. Zou want het noodlot besliste anders.
Toeval
De Friese Stabij belandde vorige week donderdag bij toeval op vlucht MH17, zegt Patricks moeder. 'Quinta zou eigenlijk een dag later vliegen maar dat kwam slecht uit met de week quarantaine erbij. Dan zou ze zaterdag de 26ste naar huis mogen, maar die dag eindigt in Maleisië de ramadan en wordt het Suikerfeest gevierd en werkt niemand. Omdat mijn zoon niet wilde dat ze nog langer opgesloten zat, liet hij haar vlucht omzetten.'
In plaats van zich te verheugen op die hereniging, zitten haar zoon en schoondochter en hun kinderen een week later met prangende vragen over het lot van hun trouwe huisdier. Dat het teefje de crash niet overleefde staat vast, maar ligt haar kadaver nog in het veld of werd het geborgen? En zo ja, wordt het dan ook gerepatrieerd naar Nederland?
Schadeformulier
'Van Malaysia Airlines ontvingen mijn zoon en schoondochter een brief met een schadeformulier dat ze moeten invullen omdat Quinta nu eenmaal als vracht in het laadruim zat,' zegt Patricks moeder snikkend. Ook zij heeft het moeilijk met het verlies van de hond. 'Quinta was als een kind.'
Dat laatste verklaart ook de naam van de hond, Spaans voor 'de vijfde'. Daarmee wilden haar baasjes laten zien dat ze Quinta als een volwaardig gezinslid beschouwden.
Gemiste oproepen
De dood van hun hond hakt er dan ook flink in bij het gezin. Dat vernam het dramatische nieuws vorige week vrijdag, zo schrijven ze op hun reisblog. 'Toen we wakker werden zagen we dat we acht keer gebeld waren gebeld door verschillende Maleisische nummers. Oh, nee, Quinta dacht ik nog. Misschien is ze gestresst geraakt, een hartaanval gekregen... Patrick belde het laatste nummer, maar de man was slecht te verstaan. Vliegtuig, crash, NEE. We deden de tv aan en zagen daar de brokstukken. De kinderen kwamen binnen en we gingen samen een potje janken. Quinta was er niet meer.'
Patrick en Nicole en hun kinderen beleefden vandaag opnieuw een zwarte dag, zegt oma vechtend tegen de tranen. 'Met de container vol huisraad arriveerden ook de mand, etensbakken en zakken brokken van Quinta.'
Het ministerie van Buitenlandse Zaken zoekt uit of op de crashplek een hondenkadaver is gevonden en zo ja, wat ermee is gebeurd.
Tweede hond
In het gecrashte vliegtuig zat naast Quinta nóg een hond, naar verluidt een jonge herder. Die was onderweg naar een baasje in Manilla, de hoofdstad van de Filipijnen, zo blijkt uit de vrachtbrief. Daarop is ook te zien dat er 28 levende vogels en duiven in het vrachtruim zaten.
ja ze kunne er dan moeilijk iets tegen inbrengen, officieel russische lezing zal het dan worden en in Wikipedia vermeldquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:10 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Kunnen mooi een tegenwicht vormen tegen de Amerikanen toch ?
nee dat zal sneller gaan hoor met en paar vrachtwagens, dat zie jij nietquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe laat kunnen we weer rare toestanden op de snelweg verwachten?
omdat beesten als vracht te boek staan zal daar niet snel naar worden gezocht, wellicht bergen ze het wel om het te begravenquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)om-hond-Quinta.dhtml
`Ik vraag me dat eigenlijk wel af.. Hoe zit dat dan, met dieren? worden die ook ''opgespoord''? of gewoon laten liggen want ze worden toch aangevreten door de natuur..
Ik heb op de passagierslijst nageteld (alle Nederlanders) en dan kom ik uit op het exacte aantal dat vermeld werd. Maar die vier gezinsleden staan als Filipijns op de lijst (en één uit Indonesië)quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Worden die serieus niet meegeteld bij de Nederlandse slachtoffers?
Goh, vind ik best triest.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:16 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat beesten als vracht te boek staan zal daar niet snel naar worden gezocht, wellicht bergen ze het wel om het te begraven
Wat ik hierboven zeg. Heel erg voor die mensen, maar kom op, het gaat over een hond. Houd je verdriet voor jezelf en maak er geen drama van terwijl er bijna 300 mensen zijn omgekomen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)om-hond-Quinta.dhtml
`Ik vraag me dat eigenlijk wel af.. Hoe zit dat dan, met dieren? worden die ook ''opgespoord''? of gewoon laten liggen want ze worden toch aangevreten door de natuur..
Ja, ja, ik snap het nuquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb op de passagierslijst nageteld (alle Nederlanders) en dan kom ik uit op het exacte aantal dat vermeld werd. Maar die vier gezinsleden staan als Filipijns op de lijst (en één uit Indonesië)
Een hond is onderdeel van een familie. In sommige gezinnen houd het de familie bij elkaar ( of andere huisdieren..)quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat ik hierboven zeg. Heel erg voor die mensen, maar kom op, het gaat over een hond. Houd je verdriet voor jezelf en maak er geen drama van terwijl er bijna 300 mensen zijn omgekomen.
Lekker op tijd!quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:20 schreef FANN het volgende:
Nog eentje...
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ing-taiwan-40-doden/
Natuurlijk. Maar dat houd je voor jezelf. Nu staat het er alsof het net zo dramatisch is en vergelijkbaar is met het verlies van mensenlevens.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh doe normaal ik zou kapot gaan als er iets met mijn hond zou gebeuren.
duidelijk geen huisdieren houder... anders had je je wel kunnen inleven hoe dat gezin zich nu voelt en dus ook hun reactiequote:Op donderdag 24 juli 2014 13:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat ik hierboven zeg. Heel erg voor die mensen, maar kom op, het gaat over een hond. Houd je verdriet voor jezelf en maak er geen drama van terwijl er bijna 300 mensen zijn omgekomen.
Wat wil je als je een uur vroeger opstijgt dan toegestaan en daardoor een focking tyfoon in vliegt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:20 schreef FANN het volgende:
Nog eentje...
Kijk even hierboven!quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:21 schreef mschol het volgende:
[..]
duidelijk geen huisdieren houder... anders had je je wel kunnen inleven hoe dat gezin zich nu voelt en dus ook hun reactie
quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat wil je als je een uur vroeger opstijgt dan toegestaan en daardoor een focking tyfoon in vliegt.
Ga eens weg joh, alsof jij bepaalt wie waarom mag rouwen en waar dat naar voren te brengenquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nationale rouw daar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:20 schreef FANN het volgende:
Nog eentje...
Ach, beste dat ik zo meteen verzinnen kon. Ik post feiten vermomd als meningen: dat mensen weten dat Mitterand en Thatcher de Duitse eenmaking niet wilden, daar gaat het om. De rest was verpakking.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:28 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Beetje in perspectief zetten, dat is Juni 2014 in December 2013 heeft de UK aangegeven niks te voelen voor een Europees leger. Sowieso onderbouwt het nog steeds niet je verhaal en derhalve is het gewoon onzin.
Bang zijn dat er anti-Duits sentiment ontstaat in Europa als Duitsland zich internationaal sterker profileert
Ja? Hou zou jij je voelen als je je ouders en zusje hebt verloren en dan dit soort dramatische hondenverhalen moet lezen. Dat vind ikquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga eens weg joh, alsof jij bepaalt wie waarom mag rouwen en waar dat naar voren te brengen
Om te kotsen
Is inderdaad vergelijkbaar voor die mensen, heel goed gezien.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar dat houd je voor jezelf. Nu staat het er alsof het net zo dramatisch is en vergelijkbaar is met het verlies van mensenlevens.
Uberhaupt, mensen die huisdieren met een kind vergelijken.![]()
En ik ben echt een dierenvriend, heb een paard, kat, kippen, schildpad. En moet ook huilen als er een dood gaat. Maar ik maak hier geen drama voor de buitenwereld van. En daarna koop ik een nieuwe.
Aan de andere kant weet je niet hoe zo'n stuk tot stand gekomen is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat maakt ieder nog steeds wel voor zichzelf uit. Voor mij is mijn hond me alles. Dus ik kan die mensen heel goed begrijpen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar dat houd je voor jezelf. Nu staat het er alsof het net zo dramatisch is en vergelijkbaar is met het verlies van mensenlevens.
Uberhaupt, mensen die huisdieren met een kind vergelijken.![]()
En ik ben echt een dierenvriend, heb een paard, kat, kippen, schildpad. En moet ook huilen als er een dood gaat. Maar ik maak hier geen drama voor de buitenwereld van. En daarna koop ik een nieuwe.
Met zoveel andere landen die er ook in vertegenwoordigd zijn zal dat echt niet gebeuren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:14 schreef homme7 het volgende:
[..]
ja ze kunne er dan moeilijk iets tegen inbrengen, officieel russische lezing zal het dan worden en in Wikipedia vermeld
Kan het wel zeer zeker begrijpen. Voor die mensen is hun hond hetzelfde als de mensen die hierbij familieleden, kennissen en familieleden zijn verloren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja? Hou zou jij je voelen als je je ouders en zusje hebt verloren en dan dit soort dramatische hondenverhalen moet lezen. Dat vind ik
Dat is ook zo. De pers houdt er wel van om drama nog groter te maken dan het al is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de andere kant weet je niet hoe zo'n stuk tot stand gekomen is.
- Een reporter die de vrachtlijst checkt en vervolgens de eigenaar van de hond gaat bellen.
- De eigenaar die een reisblog bijhoudt, daarop meldt dat de hond in het vliegtuig zat en vervolgens door een journalist gebeld wordt....
Dat er een stuk over in de krant staat betekent niet automatisch dat de eigenaar zelf de krant gebeld heeft om z'n leed te ventileren.
En tóch is het anders, hoeveel je ook van je dier houdt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:24 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Mijn hond is als een kind van me. Hoeft ook niemand aan te komen, sta niet voor mezelf in.
ik denk het eerste.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:27 schreef Ratsnest89 het volgende:
Rijden er straks ruim 70 lijkwagens in colonne? Of met grotere voortuigen waar meerdere kisten in passen?
Dat zeg ik net, ik heb twee paarden, een kat, drie kippen en een schildpad, maar met die laatste heb ik geen band wel met kat en paarden. Als daar iets mee gebeurt heb ik veel verdriet en een soort van rouw. Maar ik ga daar de buitenwereld niet mee lastig vallen, want ik vind dat niet vergelijkbaar met het verlies van mensenlevens, wat ik ook van dichtbij heb meegemaakt. En als ik uitgehuild ben dan koop ik inderdaad, net als iedereen, een nieuwe.quote:
Ik snap het wel (heb zelf ook hele pijnlijke overlijdensgevallen van huisdieren meegemaakt) maar ik zou toch niet aandragen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:24 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Mijn hond is als een kind van me. Hoeft ook niemand aan te komen, sta niet voor mezelf in.
en er komt er later nog eentje, voor die hond.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:27 schreef Ratsnest89 het volgende:
Rijden er straks ruim 70 lijkwagens in colonne? Of met grotere voortuigen waar meerdere kisten in passen?
Prima dat jij dat zo ervaart. Maar duw jouw mening en gedrag niet door andermans strot.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, ik heb twee paarden, een kat, drie kippen en een schildpad, maar met die laatste heb ik geen band wel met kat en paarden. Als daar iets mee gebeurt heb ik veel verdriet en een soort van rouw. Maar ik ga daar de buitenwereld niet mee lastig vallen, want ik vind dat niet vergelijkbaar met het verlies van mensenlevens, wat ik ook van dichtbij heb meegemaakt. En als ik uitgehuild ben dan koop ik inderdaad, net als iedereen, een nieuwe.
Lastig vallenquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, ik heb twee paarden, een kat, drie kippen en een schildpad, maar met die laatste heb ik geen band wel met kat en paarden. Als daar iets mee gebeurt heb ik veel verdriet en een soort van rouw. Maar ik ga daar de buitenwereld niet mee lastig vallen, want ik vind dat niet vergelijkbaar met het verlies van mensenlevens, wat ik ook van dichtbij heb meegemaakt. En als ik uitgehuild ben dan koop ik inderdaad, net als iedereen, een nieuwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |