Hier zouden ze mee kunnen beginnen: http://www.express.co.uk/(...)rmer-French-ministerquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:11 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Niet iedereen blijft in het verleden hangen
Ja, want de lokale bevolking daar kan er echt wat aan doen. Net zo goed als die dochter van Poetin die hier woont. Stumpersquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:18 schreef homme7 het volgende:
Leuk, heb ik ook gedaan
stomme russen
[..]
Het is eruit, lucht het op?.....dit gebeurt eens in de 50 jaar op een enkele snelweg in NL voor een paar uur, verstandig is het absoluut niet maar zo zijn sommige mensen nu eenmaal.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:23 schreef StephanL het volgende:
Ik heb met verbijstering in de auto op weg naar werk gisteravond geluisterd naar de stoet van Eindhoven naar Hilversum en dan met name mensen die gaan stil staan op een snelweg. Hoe dom ben je dan.Wel of geen dag van nationale rouw of rouwstoet die passeert, dat is het domste wat een mens kan doen.
Rijkswaterstaat hield zijn hart vast, wat ik goed kan begrijpen. Het is dat andere automobilisten daarop anticipeerde anders hadden we nog meer doden.
Moest er even uit.
een stukje gekeken, niet alles, maar die rus hamert een beetje door op de intelligence, en dat Rusland alle intelligence zou hebben afgestaan, ik heb echter nergens beelden of foto's vanaf Russische kant gezien?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:02 schreef OuwePers het volgende:
Mainstream CNN media versus factfinding:
Ongemakkelijk voor de CNN presentator.
Het is gewoon levensgevaarlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:25 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Het is eruit, lucht het op?.....dit gebeurt eens in de 50 jaar op een enkele snelweg in NL voor een paar uur, verstandig is het absoluut niet maar zo zijn sommige mensen nu eenmaal.
Ja dat lucht op ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:25 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Het is eruit, lucht het op?.....dit gebeurt eens in de 50 jaar op een enkele snelweg in NL voor een paar uur, verstandig is het absoluut niet maar zo zijn sommige mensen nu eenmaal.
Vliegen over een oorlogsgebied blijkbaar ookquote:
Beetje in perspectief zetten, dat is Juni 2014 in December 2013 heeft de UK aangegeven niks te voelen voor een Europees leger. Sowieso onderbouwt het nog steeds niet je verhaal en derhalve is het gewoon onzin.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:22 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Hier zouden ze mee kunnen beginnen: http://www.express.co.uk/(...)rmer-French-minister
Met 130 per uur doorkachelen terwijl je alsnog naar die stoet zit te kijken is ook best gevaarlijk anders.quote:
Het is nog maar afwachten wat er gaat gebeuren bij volgende stoeten?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:23 schreef StephanL het volgende:
Ik heb met verbijstering in de auto op weg naar werk gisteravond geluisterd naar de stoet van Eindhoven naar Hilversum en dan met name mensen die gaan stil staan op een snelweg. Hoe dom ben je dan.Wel of geen dag van nationale rouw of rouwstoet die passeert, dat is het domste wat een mens kan doen.
Rijkswaterstaat hield zijn hart vast, wat ik goed kan begrijpen. Het is dat andere automobilisten daarop anticipeerde anders hadden we nog meer doden.
Moest er even uit.
Rijkswaterstaat had kunnen verwachten dat deze stoet ontzettend veel aandacht zou gaan krijgen, ook van automobilisten die de andere richting op reden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:23 schreef StephanL het volgende:
Moest er even uit.
het zou heel dom van andere weggebruikers zijn om hier NIET op te anticiperen..quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:23 schreef StephanL het volgende:
Moest er even uit.
Mwa... kan zomaar gebeuren..quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:59 schreef wise het volgende:
[..]
die mensen zijn aanstellers.
Vliegtuigen worden neergeschoten in oorlogsgebied.
Niet in je all-inc. vakantie naar spanje
http://www.nu.nl/data/383(...)oten-toestellen.htmlquote:Naast deze conflictgebieden zijn er ook vliegtuigen boven Georgië, Angola, Zimbabwe, Sri Lanka, Rusland, Cambodja, Griekenland, Zuid-Soedan, Congo, Peru, Mozambique en de Indiaanse Oceaan neergeschoten. Vijf van de eerdere 22 ongevallen worden beschouwd als ‘per ongeluk neergeschoten’.
Of je ze moet geloven is een tweede maar kijk bijvoorbeeld op http://rt.com/news/174496-malaysia-crash-russia-questions/ om te zien wat Rusland naar buiten heeft gebracht.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:25 schreef mschol het volgende:
[...] ik heb echter nergens beelden of foto's vanaf Russische kant gezien?
Als je de beelden gekeken had, had je kunnen zien dat er totaal niks aan de hand was. Paniek om niks.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:23 schreef StephanL het volgende:
Moest er even uit.
Klopt Rijkswaterstaat had ook een snelheidsbeperking kunnen invoeren wat ze ook niet gedaan hebben zo ver ik weer. Hoop dat ze vandaag wel beter anticiperen eventueel daar op.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:29 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou heel dom van andere weggebruikers zijn om hier NIET op te anticiperen..
Rijkswaterstaat had de tegenliggende weg 1 hele strook moeten afsluiten en de andere stroken 50 of minder moeten laten rijden, dan maar even geen snelweg..
Ja gewoon alles afsluiten om wat kisten van Eindhoven naar Hilversum te krijgen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:29 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou heel dom van andere weggebruikers zijn om hier NIET op te anticiperen..
Rijkswaterstaat had de tegenliggende weg 1 hele strook moeten afsluiten en de andere stroken 50 of minder moeten laten rijden, dan maar even geen snelweg..
Even voor de duidelijkheid. Maar er is no way in hell dat een geladen SU-25 een airliner onderschept! Dus het enige wat Rusland hier doet is ruis veroorzaken, niets meer en niets minder.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Of je ze moet geloven is een tweede maar kijk bijvoorbeeld op http://rt.com/news/174496-malaysia-crash-russia-questions/ om te zien wat Rusland naar buiten heeft gebracht.
stop eens met dat gezuig knul, je punt is duidelijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja gewoon alles afsluiten om wat kisten van Eindhoven naar Hilversum te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |