abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142675770
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:11 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Niet iedereen blijft in het verleden hangen :')
Hier zouden ze mee kunnen beginnen: http://www.express.co.uk/(...)rmer-French-minister
pi_142675793
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:18 schreef homme7 het volgende:
Leuk, heb ik ook gedaan
stomme russen

[..]

Ja, want de lokale bevolking daar kan er echt wat aan doen. Net zo goed als die dochter van Poetin die hier woont. Stumpers
  donderdag 24 juli 2014 @ 12:23:44 #78
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_142675802
Een week geleden, om 12.14 uur vertrokken ze..
pi_142675819
Ik heb met verbijstering in de auto op weg naar werk gisteravond geluisterd naar de stoet van Eindhoven naar Hilversum en dan met name mensen die gaan stil staan op een snelweg. Hoe dom ben je dan. |:( Wel of geen dag van nationale rouw of rouwstoet die passeert, dat is het domste wat een mens kan doen.

Rijkswaterstaat hield zijn hart vast, wat ik goed kan begrijpen. Het is dat andere automobilisten daarop anticipeerde anders hadden we nog meer doden.

Moest er even uit.
pi_142675886
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:23 schreef StephanL het volgende:
Ik heb met verbijstering in de auto op weg naar werk gisteravond geluisterd naar de stoet van Eindhoven naar Hilversum en dan met name mensen die gaan stil staan op een snelweg. Hoe dom ben je dan. |:( Wel of geen dag van nationale rouw of rouwstoet die passeert, dat is het domste wat een mens kan doen.

Rijkswaterstaat hield zijn hart vast, wat ik goed kan begrijpen. Het is dat andere automobilisten daarop anticipeerde anders hadden we nog meer doden.

Moest er even uit.
Het is eruit, lucht het op?.....dit gebeurt eens in de 50 jaar op een enkele snelweg in NL voor een paar uur, verstandig is het absoluut niet maar zo zijn sommige mensen nu eenmaal.
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_142675888
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:02 schreef OuwePers het volgende:
Mainstream CNN media versus factfinding:

Ongemakkelijk voor de CNN presentator.
een stukje gekeken, niet alles, maar die rus hamert een beetje door op de intelligence, en dat Rusland alle intelligence zou hebben afgestaan, ik heb echter nergens beelden of foto's vanaf Russische kant gezien?
pi_142675916
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:25 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Het is eruit, lucht het op?.....dit gebeurt eens in de 50 jaar op een enkele snelweg in NL voor een paar uur, verstandig is het absoluut niet maar zo zijn sommige mensen nu eenmaal.
Het is gewoon levensgevaarlijk. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142675936
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:25 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Ja dat lucht op ja.
pi_142675948
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:27 schreef superniger het volgende:

[..]

Vliegen over een oorlogsgebied blijkbaar ook
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_142675960
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:22 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Hier zouden ze mee kunnen beginnen: http://www.express.co.uk/(...)rmer-French-minister
Beetje in perspectief zetten, dat is Juni 2014 in December 2013 heeft de UK aangegeven niks te voelen voor een Europees leger. Sowieso onderbouwt het nog steeds niet je verhaal en derhalve is het gewoon onzin.

Bang zijn dat er anti-Duits sentiment ontstaat in Europa als Duitsland zich internationaal sterker profileert :')
pi_142675963
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:27 schreef superniger het volgende:

[..]

Met 130 per uur doorkachelen terwijl je alsnog naar die stoet zit te kijken is ook best gevaarlijk anders.
pi_142675964
quote:

Moest er even uit.
Het is nog maar afwachten wat er gaat gebeuren bij volgende stoeten?
Nederland gaat weer over tot de orde van de dag en dan krijg je rare dingen wanneer mensen ineens spontaan gaan stoppen.
pi_142675979
Verkeerde
pi_142675997
quote:

Moest er even uit.
Rijkswaterstaat had kunnen verwachten dat deze stoet ontzettend veel aandacht zou gaan krijgen, ook van automobilisten die de andere richting op reden.
Woord.
pi_142676010
quote:

Moest er even uit.
het zou heel dom van andere weggebruikers zijn om hier NIET op te anticiperen..

Rijkswaterstaat had de tegenliggende weg 1 hele strook moeten afsluiten en de andere stroken 50 of minder moeten laten rijden, dan maar even geen snelweg..
pi_142676033
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:59 schreef wise het volgende:

[..]

die mensen zijn aanstellers.
Vliegtuigen worden neergeschoten in oorlogsgebied.
Niet in je all-inc. vakantie naar spanje
Mwa... kan zomaar gebeuren..

quote:
Naast deze conflictgebieden zijn er ook vliegtuigen boven Georgië, Angola, Zimbabwe, Sri Lanka, Rusland, Cambodja, Griekenland, Zuid-Soedan, Congo, Peru, Mozambique en de Indiaanse Oceaan neergeschoten. Vijf van de eerdere 22 ongevallen worden beschouwd als ‘per ongeluk neergeschoten’.
http://www.nu.nl/data/383(...)oten-toestellen.html
  donderdag 24 juli 2014 @ 12:30:19 #94
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_142676040
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:25 schreef mschol het volgende:

[...] ik heb echter nergens beelden of foto's vanaf Russische kant gezien?
Of je ze moet geloven is een tweede maar kijk bijvoorbeeld op http://rt.com/news/174496-malaysia-crash-russia-questions/ om te zien wat Rusland naar buiten heeft gebracht.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_142676073
quote:

Moest er even uit.
Als je de beelden gekeken had, had je kunnen zien dat er totaal niks aan de hand was. Paniek om niks.
٩๏̯͡๏)۶
pi_142676090
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:29 schreef mschol het volgende:

[..]

Rijkswaterstaat had de tegenliggende weg 1 hele strook moeten afsluiten en de andere stroken 50 of minder moeten laten rijden, dan maar even geen snelweg..
Klopt Rijkswaterstaat had ook een snelheidsbeperking kunnen invoeren wat ze ook niet gedaan hebben zo ver ik weer. Hoop dat ze vandaag wel beter anticiperen eventueel daar op.
pi_142676091
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:29 schreef mschol het volgende:

[..]

Ja gewoon alles afsluiten om wat kisten van Eindhoven naar Hilversum te krijgen.
  donderdag 24 juli 2014 @ 12:32:54 #98
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_142676122
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:30 schreef jogy het volgende:

[..]

Of je ze moet geloven is een tweede maar kijk bijvoorbeeld op http://rt.com/news/174496-malaysia-crash-russia-questions/ om te zien wat Rusland naar buiten heeft gebracht.
Even voor de duidelijkheid. Maar er is no way in hell dat een geladen SU-25 een airliner onderschept! Dus het enige wat Rusland hier doet is ruis veroorzaken, niets meer en niets minder.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 24 juli 2014 @ 12:32:58 #99
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142676125
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:31 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ja gewoon alles afsluiten om wat kisten van Eindhoven naar Hilversum te krijgen.
stop eens met dat gezuig knul, je punt is duidelijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_142676129
Was het reuters interview met Khodakovsky al gepost?

http://www.rferl.org/medi(...)68569.html?nocache=1

Volgens de vertaling geeft hij hier toe dat de rebellen over de BUK installatie beschikken, ook nabij de plek des onheils. En dat deze installatie teruggestuurd is. Wat voor mij daarbij ook telt (met betrekking tot waarheid) is dat hij op het laatst toch weer 'wat' schuld wil afschuiven op de Oekraine.

Maar goed, ik ken geen Oekraïns....

Daarbij zijn er ook foto's en flimpjes opgedoken en onderzocht waarop een dergelijke BUK bij Shizne te zien is met 3 ipv 4 raketten. En natuurlijk de foto met de rookpluim van een zojuist afgeschoten BUK raket.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')