Niet iedereen blijft in het verleden hangenquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:08 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Hoe zou dat komen, ze werden net om die reden in twee gesplitst. Later vroegen Frankrijk en Groot Brittanië Gorbachev om de hereniging tegen te houden, desnoods met Russische tanks.
Die vrezen misschien dat bij een grotere rol op internationaal vlak de anti-Duitse gevoelens weer bovenkomen in de rest van Europa...
twitter:rudybouma twitterde op donderdag 24-07-2014 om 12:14:13Am at crash site #MH17 again. Not only OCSE & Malysian experts now but Australians and Comité International Geneve too searching the field. reageer retweet
Historisch gezien kan dat nooit goed aflopen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar ik begrijp wel dat het gevoelig ligt om Duitse soldaten naar Rusland te sturen.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:02 schreef OuwePers het volgende:
Mainstream CNN media versus factfinding:
Ongemakkelijk voor de CNN presentator.
quote:wo 23 jul 2014, 05:30
’Russische’ winkeliers op internet bedreigd
Van een onzer verslaggeefsters AMSTERDAM, woensdag -
Eigenaren van Russische winkels in Amsterdam zijn via het internet bedreigd. De afzenders richten hun woede over de vliegtuigramp in Oekraïne op de ondernemers.
Eindelijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:16 schreef Midnight_snack het volgende:
twitter:rudybouma twitterde op donderdag 24-07-2014 om 12:14:13Am at crash site #MH17 again. Not only OCSE & Malysian experts now but Australians and Comité International Geneve too searching the field. reageer retweet
Ook een mooie foto.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:19 schreef Loveless85 het volgende:
Geen idee offie al is gepost;
[ afbeelding ]
die afzenders mogen van mij wel een week strafkamp in rusland hebben. Achterlijke mongolen die mensen die er totaal niks mee te maken hebben te gaan bedreigenquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:18 schreef homme7 het volgende:
Leuk, heb ik ook gedaan
stomme russen
[..]
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:18 schreef homme7 het volgende:
Leuk, heb ik ook gedaan
stomme russen
[..]
Factfinding zou ik het niet willen noemen, hij is vooral bezig het Russische straatje schoon te vegen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:02 schreef OuwePers het volgende:
Triestquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:18 schreef homme7 het volgende:
Leuk, heb ik ook gedaan
stomme russen
[..]
Ik zou maar gewoon wapens sturen en ""adviseurs"" om die wapens te bedienen net als de russen doen, maar echt mensen sturen , nee dat gaat verkeeerd uitpakkenquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:16 schreef Snowballed het volgende:
11:55 uur
Brief OVV aan Kamer
De Onderzoeksraad voor Veiligheid heeft in zijn onderzoek in Oekraïne twee prioriteiten: het uitlezen en interpreteren van de gegevens uit de zwarte dozen, en het op een veilige wijze verzamelen van gegevens op de rampplek.Dat staat in een brief die de raad aan de Tweede Kamer heeft gestuurd.
De raad schrijft dat de gegevens uit de zwarte dozen op dit moment worden uitgelezen in Engeland. Het onderzoek op de rampplek is nog niet begonnen omdat "de veiligheid van de onderzoekers op de rampplek niet kan worden gegarandeerd". Wel zijn onderzoekers in Kiev al bezig om ander materiaal te bekijken en te verzamelen.
11:50 uur
Niet álle Oekraïeners automatisch voor komst troepen
In Duitsland klinkt een minder enthousiast geluid over een buitenlandse politie- of legermacht in het oosten van Oekraïne. De Oekraïense president Porosjenko liet gisteren weten dat hij de komst van een Nederlandse missie in Oost-Oekraïne met Rutte "heeft besproken".
Vasyl Khymynets, plaatsvervangend vertegenwoordiger van Oekraïne in Duitsland, zei in een talkshow dat hij weinig voelt voor de komst van internationale troepen. “Het is iets dat Rusland graag wil. Maar het leidt tot een bevriezing van de situatie in dat gebied.”
Voordat de MH17 werd neergehaald, was het Oekraïense leger al bezig met een opmars in het oosten om de rebellen terug te drijven. Door de komst van een internationale troepenmacht of een Nederlandse missie zou die opmars wel eens vertraagd kunnen worden.
http://nos.nl/liveblog/67(...)kraine-dag-acht.html
Wat hebben die Russische winkeleigenaren hier nou mee te makenquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:18 schreef homme7 het volgende:
Leuk, heb ik ook gedaan
stomme russen
[..]
Hier zouden ze mee kunnen beginnen: http://www.express.co.uk/(...)rmer-French-ministerquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:11 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Niet iedereen blijft in het verleden hangen
Ja, want de lokale bevolking daar kan er echt wat aan doen. Net zo goed als die dochter van Poetin die hier woont. Stumpersquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:18 schreef homme7 het volgende:
Leuk, heb ik ook gedaan
stomme russen
[..]
Het is eruit, lucht het op?.....dit gebeurt eens in de 50 jaar op een enkele snelweg in NL voor een paar uur, verstandig is het absoluut niet maar zo zijn sommige mensen nu eenmaal.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:23 schreef StephanL het volgende:
Ik heb met verbijstering in de auto op weg naar werk gisteravond geluisterd naar de stoet van Eindhoven naar Hilversum en dan met name mensen die gaan stil staan op een snelweg. Hoe dom ben je dan.Wel of geen dag van nationale rouw of rouwstoet die passeert, dat is het domste wat een mens kan doen.
Rijkswaterstaat hield zijn hart vast, wat ik goed kan begrijpen. Het is dat andere automobilisten daarop anticipeerde anders hadden we nog meer doden.
Moest er even uit.
een stukje gekeken, niet alles, maar die rus hamert een beetje door op de intelligence, en dat Rusland alle intelligence zou hebben afgestaan, ik heb echter nergens beelden of foto's vanaf Russische kant gezien?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:02 schreef OuwePers het volgende:
Het is gewoon levensgevaarlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:25 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Het is eruit, lucht het op?.....dit gebeurt eens in de 50 jaar op een enkele snelweg in NL voor een paar uur, verstandig is het absoluut niet maar zo zijn sommige mensen nu eenmaal.
Ja dat lucht op ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:25 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Het is eruit, lucht het op?.....dit gebeurt eens in de 50 jaar op een enkele snelweg in NL voor een paar uur, verstandig is het absoluut niet maar zo zijn sommige mensen nu eenmaal.
Vliegen over een oorlogsgebied blijkbaar ookquote:
Beetje in perspectief zetten, dat is Juni 2014 in December 2013 heeft de UK aangegeven niks te voelen voor een Europees leger. Sowieso onderbouwt het nog steeds niet je verhaal en derhalve is het gewoon onzin.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:22 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Hier zouden ze mee kunnen beginnen: http://www.express.co.uk/(...)rmer-French-minister
Met 130 per uur doorkachelen terwijl je alsnog naar die stoet zit te kijken is ook best gevaarlijk anders.quote:
Het is nog maar afwachten wat er gaat gebeuren bij volgende stoeten?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:23 schreef StephanL het volgende:
Ik heb met verbijstering in de auto op weg naar werk gisteravond geluisterd naar de stoet van Eindhoven naar Hilversum en dan met name mensen die gaan stil staan op een snelweg. Hoe dom ben je dan.Wel of geen dag van nationale rouw of rouwstoet die passeert, dat is het domste wat een mens kan doen.
Rijkswaterstaat hield zijn hart vast, wat ik goed kan begrijpen. Het is dat andere automobilisten daarop anticipeerde anders hadden we nog meer doden.
Moest er even uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |