Tja destijds ging het allemaal om veiligheid. Nu heb je vooral te maken met maatregelen treffen om zoiets zo waardig mogelijk te laten verlopen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee nu niet, maar hij had het over de NSS, dat er makkelijk twee dagen van alles werd stilgelegd dus dat dat nu ook best kon.
twitter:andersoncooper twitterde op donderdag 24-07-2014 om 01:37:46If you missed the extraordinarily moving return of 40 coffins to the Netherlands today we have extensive coverage on #AC360 8-10pm reageer retweet
8-10 pm Europese tijd?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
twitter:andersoncooper twitterde op donderdag 24-07-2014 om 01:37:46If you missed the extraordinarily moving return of 40 coffins to the Netherlands today we have extensive coverage on #AC360 8-10pm reageer retweet
ACquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
Klopt, maar ik begrijp wel dat het gevoelig ligt om Duitse soldaten naar Rusland te sturen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:05 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Misschien moeten ze eens naar de toekomst gaan kijken.
Hoe zou dat komen, ze werden net om die reden in twee gesplitst. Later vroegen Frankrijk en Groot Brittanië Gorbachev om de hereniging tegen te houden, desnoods met Russische tanks.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:59 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Als het om buitenland beleid gaat zijn de Duitsers sowieso een lachertje. Dragen totaal hun gewicht niet op het internationale toneel.
Dat is onzin.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:08 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Hoe zou dat komen, ze werden net om die reden in twee gesplitst. Later vroegen Frankrijk en Groot Brittanië Gorbachev om de hereniging tegen te houden, desnoods met Russische tanks.
Die vrezen misschien dat bij een grotere rol op internationaal vlak de anti-Duitse gevoelens weer bovenkomen in de rest van Europa...
Niet iedereen blijft in het verleden hangenquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:08 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Hoe zou dat komen, ze werden net om die reden in twee gesplitst. Later vroegen Frankrijk en Groot Brittanië Gorbachev om de hereniging tegen te houden, desnoods met Russische tanks.
Die vrezen misschien dat bij een grotere rol op internationaal vlak de anti-Duitse gevoelens weer bovenkomen in de rest van Europa...
twitter:rudybouma twitterde op donderdag 24-07-2014 om 12:14:13Am at crash site #MH17 again. Not only OCSE & Malysian experts now but Australians and Comité International Geneve too searching the field. reageer retweet
Historisch gezien kan dat nooit goed aflopen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar ik begrijp wel dat het gevoelig ligt om Duitse soldaten naar Rusland te sturen.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:02 schreef OuwePers het volgende:
Mainstream CNN media versus factfinding:
Ongemakkelijk voor de CNN presentator.
quote:wo 23 jul 2014, 05:30
’Russische’ winkeliers op internet bedreigd
Van een onzer verslaggeefsters AMSTERDAM, woensdag -
Eigenaren van Russische winkels in Amsterdam zijn via het internet bedreigd. De afzenders richten hun woede over de vliegtuigramp in Oekraïne op de ondernemers.
Eindelijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:16 schreef Midnight_snack het volgende:
twitter:rudybouma twitterde op donderdag 24-07-2014 om 12:14:13Am at crash site #MH17 again. Not only OCSE & Malysian experts now but Australians and Comité International Geneve too searching the field. reageer retweet
Ook een mooie foto.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:19 schreef Loveless85 het volgende:
Geen idee offie al is gepost;
[ afbeelding ]
die afzenders mogen van mij wel een week strafkamp in rusland hebben. Achterlijke mongolen die mensen die er totaal niks mee te maken hebben te gaan bedreigenquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:18 schreef homme7 het volgende:
Leuk, heb ik ook gedaan
stomme russen
[..]
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:18 schreef homme7 het volgende:
Leuk, heb ik ook gedaan
stomme russen
[..]
Factfinding zou ik het niet willen noemen, hij is vooral bezig het Russische straatje schoon te vegen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:02 schreef OuwePers het volgende:
Mainstream CNN media versus factfinding:
Ongemakkelijk voor de CNN presentator.
Triestquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:18 schreef homme7 het volgende:
Leuk, heb ik ook gedaan
stomme russen
[..]
Ik zou maar gewoon wapens sturen en ""adviseurs"" om die wapens te bedienen net als de russen doen, maar echt mensen sturen , nee dat gaat verkeeerd uitpakkenquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:16 schreef Snowballed het volgende:
11:55 uur
Brief OVV aan Kamer
De Onderzoeksraad voor Veiligheid heeft in zijn onderzoek in Oekraïne twee prioriteiten: het uitlezen en interpreteren van de gegevens uit de zwarte dozen, en het op een veilige wijze verzamelen van gegevens op de rampplek.Dat staat in een brief die de raad aan de Tweede Kamer heeft gestuurd.
De raad schrijft dat de gegevens uit de zwarte dozen op dit moment worden uitgelezen in Engeland. Het onderzoek op de rampplek is nog niet begonnen omdat "de veiligheid van de onderzoekers op de rampplek niet kan worden gegarandeerd". Wel zijn onderzoekers in Kiev al bezig om ander materiaal te bekijken en te verzamelen.
11:50 uur
Niet álle Oekraïeners automatisch voor komst troepen
In Duitsland klinkt een minder enthousiast geluid over een buitenlandse politie- of legermacht in het oosten van Oekraïne. De Oekraïense president Porosjenko liet gisteren weten dat hij de komst van een Nederlandse missie in Oost-Oekraïne met Rutte "heeft besproken".
Vasyl Khymynets, plaatsvervangend vertegenwoordiger van Oekraïne in Duitsland, zei in een talkshow dat hij weinig voelt voor de komst van internationale troepen. “Het is iets dat Rusland graag wil. Maar het leidt tot een bevriezing van de situatie in dat gebied.”
Voordat de MH17 werd neergehaald, was het Oekraïense leger al bezig met een opmars in het oosten om de rebellen terug te drijven. Door de komst van een internationale troepenmacht of een Nederlandse missie zou die opmars wel eens vertraagd kunnen worden.
http://nos.nl/liveblog/67(...)kraine-dag-acht.html
Wat hebben die Russische winkeleigenaren hier nou mee te makenquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:18 schreef homme7 het volgende:
Leuk, heb ik ook gedaan
stomme russen
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |