De matrix borden stonden op 50 en ze gingen iets harder maar die rotondes houden de boel aardig op.quote:
http://nos.nl/liveblog/678646-live-tweede-vlucht-onderweg.htmlquote:11:50 uur
Niet álle Oekraïeners automatisch voor komst troepen
In Duitsland klinkt een minder enthousiast geluid over een buitenlandse politie- of legermacht in het oosten van Oekraïne. De Oekraïense president Porosjenko liet gisteren weten dat hij de komst van een Nederlandse missie in Oost-Oekraïne met Rutte "heeft besproken".
Vasyl Khymynets, plaatsvervangend vertegenwoordiger van Oekraïne in Duitsland, zei in een talkshow dat hij weinig voelt voor de komst van internationale troepen. “Het is iets dat Rusland graag wil. Maar het leidt tot een bevriezing van de situatie in dat gebied.”
Voordat de MH17 werd neergehaald, was het Oekraïense leger al bezig met een opmars in het oosten om de rebellen terug te drijven. Door de komst van een internationale troepenmacht of een Nederlandse missie zou die opmars wel eens vertraagd kunnen worden.
Het zou de frontlinie van een oorlog die de separatisten hard aan het verliezen waren, stabiliseren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:57 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
http://nos.nl/liveblog/678646-live-tweede-vlucht-onderweg.html
Iets wat Rusland graag wilt? Dat lijkt me juist niet toch?
Juist wel, het kan namelijk een mogelijke invasie van Rusland verantwoorden: 'NAVO in onze voortuin, wij in hun achtertuin'.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:57 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
die mensen zijn aanstellers.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:54 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik neem aan dat annulering vanwege angst ook maar eens moet worden toegevoegd aan de annuleringsverzekering. Kan me goed indenken dat velen nu niet meer durven.
Als het om buitenland beleid gaat zijn de Duitsers sowieso een lachertje. Dragen totaal hun gewicht niet op het internationale toneel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:57 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Als Rusland deelneemt is dat voor hen geen probleem. In Moldavië en Georgië zitten de Russische troepen ook als "vredesmacht", om de lokale bevolking te beschermen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:57 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Wel als je de redenering in het laatste stukje volgt. Als er internationale troepen komen, kan Oekraïne niet verder de rebellen terugdringen (want staakt het vuren etc etc), en dat speelt in de hand van de separatisten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:57 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
zeg nooit nooit....quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:59 schreef wise het volgende:
[..]
die mensen zijn aanstellers.
Vliegtuigen worden neergeschoten in oorlogsgebied.
Niet in je all-inc. vakantie naar spanje
Ze leggen daar echt geen belangrijk verkeersknooppunt plat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een heel weekend en ook een aantal kruisende wegen.
Is er ook oorlogsgebied boven Algerije dan? En waar de MH370 vloog? En de ramp met het vliegtuig van gisteren was ook geen oorlogsgebied.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:59 schreef wise het volgende:
[..]
die mensen zijn aanstellers.
Vliegtuigen worden neergeschoten in oorlogsgebied.
Niet in je all-inc. vakantie naar spanje
Nee nu niet, maar hij had het over de NSS, dat er makkelijk twee dagen van alles werd stilgelegd dus dat dat nu ook best kon.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze leggen daar echt geen belangrijk verkeersknooppunt plat.
Zo had ik het nog niet bekeken. Klinkt wel logisch.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:58 schreef superworm het volgende:
[..]
Het zou de frontlinie van een oorlog die de separatisten hard aan het verliezen waren, stabiliseren.
Van geen van beide bekend wat er gebeurd is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:01 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Is er ook oorlogsgebied boven Algerije dan? En waar de MH370 vloog? En de ramp met het vliegtuig van gisteren was ook geen oorlogsgebied.
Algerije is al jaaaaren onrustig. Als je vliegtuigen wil gaan weren boven gebieden waar conflicten zijn dan kun je bijna nergens meer vliegen. Met name in Afrika en Midden-Oosten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:01 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Is er ook oorlogsgebied boven Algerije dan? En waar de MH370 vloog? En de ramp met het vliegtuig van gisteren was ook geen oorlogsgebied.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:02 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken. Klinkt wel logisch.
Hebben ze ook meer tijd om er nog meer wapens en troepen naartoe te slepen
Die doen het binnenlands dan wel weer aardig goed en Angela heeft speciale band met Vladimir.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:59 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Als het om buitenland beleid gaat zijn de Duitsers sowieso een lachertje. Dragen totaal hun gewicht niet op het internationale toneel.
Het wordt eens tijd dat ze wél hun gewicht gaan bijdragen op het internationale toneel, en dat hele post-WW2 pacifistische schuldgevoel voor goed achter zich laten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:59 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Als het om buitenland beleid gaat zijn de Duitsers sowieso een lachertje. Dragen totaal hun gewicht niet op het internationale toneel.
Dat zal ook wel wat met het verleden hebben te maken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:59 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Het Duitse leger bestaat officieel niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zal ook wel wat met het verleden hebben te maken.
Misschien moeten ze eens naar de toekomst gaan kijken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zal ook wel wat met het verleden hebben te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |