quote:Als de vliegtuigen uit Charkov naar het platform zijn getaxied wordt zo dicht mogelijk rond 16.00 uur de Last Post gespeeld en meteen erna een minuut stilte gehouden.
De organisatie van de ceremonie heeft dat woensdag aan de massaal toegestroomde pers meegedeeld.
Na de minuut stilte worden de kisten door militairen uit de vliegtuigen gedragen en in rouwauto’s geplaatst. Er spreekt niemand.
In colonne rijden ze in ongeveer anderhalf uur onder politiebegeleiding naar Hilversum.
Op de basis worden woensdag 1000 nabestaanden van alle slachtoffers verwacht. Ze worden afgeschermd van de pers.
nu.nl
Jepquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:11 schreef gijsman het volgende:
Vliegtuig is al aan het dalen thv Oberhausen
twitter:PzFeed twitterde op woensdag 23-07-2014 om 15:11:56BREAKING NEWS: TRANSASIA PASSENGER PLANE CRASHES IN TAIWAN reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMGquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:14 schreef sneakydesert het volgende:
Zojuist lees ik dat er een vliegtuig van Transasia in Taiwan is neergestort.twitter:PzFeed twitterde op woensdag 23-07-2014 om 15:11:56BREAKING NEWS: TRANSASIA PASSENGER PLANE CRASHES IN TAIWAN reageer retweet
Wut? Erg weinig info dit..quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:14 schreef sneakydesert het volgende:
Zojuist lees ik dat er een vliegtuig van Transasia in Taiwan is neergestort.twitter:PzFeed twitterde op woensdag 23-07-2014 om 15:11:56BREAKING NEWS: TRANSASIA PASSENGER PLANE CRASHES IN TAIWAN reageer retweet
Voor een seconde dacht ik dat je het over Transavia hadquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:14 schreef sneakydesert het volgende:
Ik heb PzFeed al heel wat nieuws zien brengen, dus ik hou nog even een slag om de arm.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:14 schreef sneakydesert het volgende:
Wat is dat voor een bron?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:14 schreef sneakydesert het volgende:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:14 schreef sneakydesert het volgende:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:15 schreef beantherio het volgende:
[..]
Voor een seconde dacht ik dat je het over Transavia had
Dat heb ik nergens gezegd? Ik snap alleen wel waarom het raar is dat die verslaggever zei dat iedereen gerust kan zijn. Dat is namelijk gelul.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Neemt niet weg waarom je nu als een gek de wel geborgenen moet opstapelen om ze in 1 airlift naar EIN te krijgen.
Noodlanding, vooralsnog 40 doden hoor ik net.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:14 schreef sneakydesert het volgende:
Voor de figuren die doen alsof iedereen nu compleet meewerkt en de acties zoals in de eerste dagen na de crash voorbij zijnquote:MERKEL HAALT HARD UIT NAAR POETIN EN REBELLEN
De Duitse bondskanselier Angela Merkel heeft hard uitgehaald naar president Poetin en de separatisten in Oost-Oekraïne omdat ze onvoldoende zouden meewerken. Zo zijn er nog steeds problemen met de berging van de slachtoffers en hebben onderzoekers nog altijd geen volledige toegang tot het gebied, aldus de Frankfurter Neue Presse.
Tevens spannen beide partijen zich niet voldoende in om het geweld in de regio te stoppen.
http://www.reuters.com/quote:Breaking News: TransAsia flight makes emergency landing in Taiwan's Penghu county, killing 40: Xinhua
En wat heeft dat hiermee te maken?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:14 schreef sneakydesert het volgende:
http://www.taiwannews.com.tw/etn/news_content.php?id=2533674quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Noodlanding, vooralsnog 40 doden hoor ik net.
twitter:Reuters twitterde op woensdag 23-07-2014 om 15:15:45TransAsia flight makes emergency landing in Taiwan's Penghu county, killing 40: Xinhua reageer retweet
Ook de buitenlandse families hebben dus een persoonlijke Nederlandse contactpersoon gekregen.quote:We would also like to thank the people at DFAT; the local coordinator Claire and most sincerely, Diana and Adrian from The Hague, without whom we would not be here. We ask the media to respect the privacy of our family and friends – pain is not a story.
twitter:rudybouma twitterde op woensdag 23-07-2014 om 15:16:00Geëmotioneerde burgemeester van Rozsypnoye wil permanent monument bij cockpit #MH17 zegt hij tegen @Nieuwsuur http://t.co/qXDh62TCXM reageer retweet
Ik had het inderdaad beter in een ander topic kunnen plaatsen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wat heeft dat hiermee te maken?
oh gelukkig, dat het transasia is en niet transavia, maakt het een stuk minder erg..quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:15 schreef beantherio het volgende:
[..]
Voor een seconde dacht ik dat je het over Transavia had
twitter:FMCnl twitterde op woensdag 23-07-2014 om 15:16:10Netherlands Air Force Lockheed C-130H Hercules G-988 ETA 15:30LT http://t.co/hAoNvXJw38 #MH17 #bringthemhome reageer retweet
Stel je aanquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
oh gelukkig, dat het transasia is en niet transavia, maakt het een stuk minder erg..
Het zijn beide vliegtuigen die neergestort zijnquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wat heeft dat hiermee te maken?
Noodlanding, minstens 40 51 doden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:14 schreef sneakydesert het volgende:
We waren het er inmiddels toch wel over eens dat het erger is als er een vliegtuig vol Nederlanders neerstort?quote:
Confirmed.. Sky News , crashed in Tapei.quote:
Post is idd ongerelateerd.quote:A TransAsia Airlines plane has made an emergency landing in Taiwan killing 51 people, according to the Xinhua news agency.
Ja dus? Flikker er even mee op naar een eigen topic ipv hier linkjes en shit te gaan dumpen. Dit is toch geen algemeen 'gecrashte vliegtuigen' topic?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:17 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Het zijn beide vliegtuigen die neergestort zijn
Moet ie niet wachten op die andere?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:18 schreef sneakydesert het volgende:
De Hercules is al een lichte daling aan het neerzetten, alvorens men zo meteen het Nederlandse luchtruim gaat betreden.
UTO / [COS #3446] Sonny erin, Aike eruit!quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:54 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Wie gaat utopia verlaten btw?
Twee vliegtuigen en 1 landingsbaan moet je denk ik niet willen.quote:
Men kan redelijk snel achter elkaar landen denk ik.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Twee vliegtuigen en 1 landingsbaan moet je denk ik niet willen.
Haha niet zo gefrustreerd vriend. Als dat nieuws net een minuut oud is mag dat best wel hier worden aangegeven. En anders ga maar huilen bij een modquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dus? Flikker er even mee op naar een eigen topic ipv hier linkjes en shit te gaan dumpen. Dit is toch geen algemeen 'gecrashte vliegtuigen' topic?
okquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:20 schreef AchJa het volgende:
Silerij foar 16.00 oere dien
23 july, 2014 - 14:41 -
It skûtsjesilen fan de SKS is woansdei wol fan start gien, mar doel is dat de wedstriid foar fjouweren dien is. De silerij by Terherne is in healoere earder begûn. De skûtsjes kinne har oanslute by de minút stilte dy't op de dei fan nasjonale rou is. Nei de finish sille alle skûtsjes by elkoar lizze. Elk skûtsje sil de nasjonale flagge healwei de mêst stekke. Dêrnei folgje om 16.00 oere twa salútskotten.
Omrop Fryslan
Doe niet zo achterlijk man, debiel. Wie ben je eigenlijk, heb je nog nooit in dit topic gezien tot vandaagquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dus? Flikker er even mee op naar een eigen topic ipv hier linkjes en shit te gaan dumpen. Dit is toch geen algemeen 'gecrashte vliegtuigen' topic?
Jaaja..quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:20 schreef AchJa het volgende:
It skûtsjesilen fan de SKS is woansdei wol fan start gien, mar doel is dat de wedstriid foar fjouweren dien is. De silerij by Terherne is in healoere earder begûn. De skûtsjes kinne har oanslute by de minút stilte dy't op de dei fan nasjonale rou is. Nei de finish sille alle skûtsjes by elkoar lizze. Elk skûtsje sil de nasjonale flagge healwei de mêst stekke. Dêrnei folgje om 16.00 oere twa salútskotten.
Omrop Fryslan
Tenerife alles.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Twee vliegtuigen en 1 landingsbaan moet je denk ik niet willen.
Het is geen algemeen SC of linkdump topic, dus ik zie niet in waarom ineens een golf twitterberichten en linkjes over iets unrelated hier neergekwakt moet worden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:20 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Haha niet zo gefrustreerd vriend. Als dat nieuws net een minuut oud is mag dat best wel hier worden aangegeven. En anders ga maar huilen bij een mod
Het is volgens hem niet erg omdat er geen Nederlanders inzaten. Dus opzouten met dat nieuws!quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:21 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk man, debiel. Wie ben je eigenlijk, heb je nog nooit in dit topic gezien tot vandaag
Ja dat wel, maar tegelijk gaat hem niet worden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:20 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Men kan redelijk snel achter elkaar landen denk ik.
Je moet ook wel overal een drama van maken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
oh gelukkig, dat het transasia is en niet transavia, maakt het een stuk minder erg..
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is geen algemeen SC of linkdump topic, dus ik zie niet in waarom ineens een golf twitterberichten en linkjes over iets unrelated hier neergekwakt moet worden.
Doe eens netjes google translate. Ik spreek geen Kazachstaans.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:20 schreef AchJa het volgende:
Omrop Fryslan
Wat een kuttaal is het ookquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:20 schreef AchJa het volgende:
Omrop Fryslan
Oh, sorry hoor, ik wist niet dat je een minimaal postaantal in deze reeks moest hebben voor je een mening mocht ventilerenquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:21 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk man, debiel. Wie ben je eigenlijk, heb je nog nooit in dit topic gezien tot vandaag
Ga jij nu pertinent overal op wat ik zeg reageren?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:21 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Je moet ook wel overal een drama van maken.
Dan scroll je door tot je berichten leest die je wel wilt lezen. Dit is niet jouw topic, vriendquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is geen algemeen SC of linkdump topic, dus ik zie niet in waarom ineens een golf twitterberichten en linkjes over iets unrelated hier neergekwakt moet worden.
taal¿ Jibberisch van een 2 jarigequote:
Dan moet je opletten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:21 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
heb je nog nooit in dit topic gezien tot vandaag
Ja precies, zo goed kunnen we dat nou ook weer niet.quote:
Dan weet je het nu. Oprotten met je 'mening'.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh, sorry hoor, ik wist niet dat je een minimaal postaantal in deze reeks moest hebben voor je een mening mocht ventileren
Ik dacht eerst dat het Zweeds was, tot ik onderaan omroep Friesland zag staan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:20 schreef AchJa het volgende:
Omrop Fryslan
Google translate?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:20 schreef AchJa het volgende:
Omrop Fryslan
Die crash is het gevolg van een overhaastige piloot.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja precies, zo goed kunnen we dat nou ook weer niet.
Punt gemist. Probeer nog een keer.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Valt best mee.quote:
Ik heb de voorbije dagen al kritiek gelezen omdat men de lijken verzamelde, omdat men de lijken liet liggen, omdat iedereen toegang tot de crash site had, omdat er geen toegang tot de crash site verleend werd, omdat men met een kraan grote brokstukken optilde (waaronder nu blijkbaar weer 20 slachtoffers gevonden zijn) en omdat niet alle slachtoffers geborgen zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor de figuren die doen alsof iedereen nu compleet meewerkt en de acties zoals in de eerste dagen na de crash voorbij zijn
Stoere jongen jij hoor, de warmte op de zolderkamer stijgt je duidelijk naar het hoofd. En leer eens lezen voordat je van die stoere praat uitkraamt, of kijk eens in m'n pohi.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:23 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Dan weet je het nu. Oprotten met je 'mening'.
23 juli, 2014 - 14:41 -quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:20 schreef AchJa het volgende:
Omrop Fryslan
Doe eens rustig man, opgeblazen joch.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was even een losse opmerking tussendoor, ik ben bekend met het echte verhaal.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Die crash is het gevolg van een overhaastige piloot.
Kun je het nagaan?
quote:More than a dozen Russian-made multiple launch rocket systems crossed the Ukrainian-Russian border on Tuesday, according to Andriy Lysenko, the spokesman for the information center of the National Security and Defense Council. Those weapons are artillery, and built for shelling land-based targets.
The spokesman said that Russia in recent days had started supplying more sophisticated weapons to militants in eastern Ukraine, in particular, modified Grad systems.
The Grad is a mobile battery mounted on truck fitted with a bank of 40 launch tubes that can be turned away from the unprotected cab. The number of rockets that each vehicle is able to quickly bring to bear on an enemy target makes it effective, especially at shorter ranges. The system has lower precision than classical artillery and cannot be used in situations that call for pinpoint precision.
"Some 14 Grad systems today have crossed the state border. We have documented this and passed the information on to Ukraine's National Security and Defense Council,” Lysenko said.
http://www.foxnews.com/wo(...)mpid=cmty_twitter_fn
Ik wordt er eigenlijk alleen maar droeviger van.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Fijn het eerste vliegtuig in Nederland.
quote:
Van de meeste klm'sters zie ik liever de achterkant. Niks mis met deze overigens.quote:
Feedback hoeft niet in dit topic te verschijnen. BVDquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit zijn vrouwen van boven de 40quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Van de meeste klm'sters zie ik liever de achterkant. Niks mis met deze overigens.
Jij moet zelf even opletten vriend.quote:
Ik discrimineer niet op leeftijd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dit zijn vrouwen van boven de 40
Ow...quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dit zijn vrouwen van boven de 40
Wat dacht je? Dit is fok?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:27 schreef Toefjes het volgende:
Hoop respect hier op een dag als vandaag.
Ongepast dit zeg.quote:
Dit forum zit vol met Tokkies.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:27 schreef Toefjes het volgende:
Hoop respect hier op een dag als vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |