Doe eens rustig man, opgeblazen joch.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dus? Flikker er even mee op naar een eigen topic ipv hier linkjes en shit te gaan dumpen. Dit is toch geen algemeen 'gecrashte vliegtuigen' topic?
Het was even een losse opmerking tussendoor, ik ben bekend met het echte verhaal.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Die crash is het gevolg van een overhaastige piloot.
Kun je het nagaan?
quote:More than a dozen Russian-made multiple launch rocket systems crossed the Ukrainian-Russian border on Tuesday, according to Andriy Lysenko, the spokesman for the information center of the National Security and Defense Council. Those weapons are artillery, and built for shelling land-based targets.
The spokesman said that Russia in recent days had started supplying more sophisticated weapons to militants in eastern Ukraine, in particular, modified Grad systems.
The Grad is a mobile battery mounted on truck fitted with a bank of 40 launch tubes that can be turned away from the unprotected cab. The number of rockets that each vehicle is able to quickly bring to bear on an enemy target makes it effective, especially at shorter ranges. The system has lower precision than classical artillery and cannot be used in situations that call for pinpoint precision.
"Some 14 Grad systems today have crossed the state border. We have documented this and passed the information on to Ukraine's National Security and Defense Council,” Lysenko said.
http://www.foxnews.com/wo(...)mpid=cmty_twitter_fn
Ik wordt er eigenlijk alleen maar droeviger van.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Fijn het eerste vliegtuig in Nederland.
quote:
Van de meeste klm'sters zie ik liever de achterkant. Niks mis met deze overigens.quote:
Feedback hoeft niet in dit topic te verschijnen. BVDquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is geen algemeen SC of linkdump topic, dus ik zie niet in waarom ineens een golf twitterberichten en linkjes over iets unrelated hier neergekwakt moet worden.
Dit zijn vrouwen van boven de 40quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Van de meeste klm'sters zie ik liever de achterkant. Niks mis met deze overigens.
Jij moet zelf even opletten vriend.quote:
Ik discrimineer niet op leeftijd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dit zijn vrouwen van boven de 40
Ow...quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dit zijn vrouwen van boven de 40
Wat dacht je? Dit is fok?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:27 schreef Toefjes het volgende:
Hoop respect hier op een dag als vandaag.
Ongepast dit zeg.quote:
Dit forum zit vol met Tokkies.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:27 schreef Toefjes het volgende:
Hoop respect hier op een dag als vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |