Ik had het inderdaad beter in een ander topic kunnen plaatsen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wat heeft dat hiermee te maken?
oh gelukkig, dat het transasia is en niet transavia, maakt het een stuk minder erg..quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:15 schreef beantherio het volgende:
[..]
Voor een seconde dacht ik dat je het over Transavia had
twitter:FMCnl twitterde op woensdag 23-07-2014 om 15:16:10Netherlands Air Force Lockheed C-130H Hercules G-988 ETA 15:30LT http://t.co/hAoNvXJw38 #MH17 #bringthemhome reageer retweet
Stel je aanquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
oh gelukkig, dat het transasia is en niet transavia, maakt het een stuk minder erg..
Het zijn beide vliegtuigen die neergestort zijnquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wat heeft dat hiermee te maken?
Noodlanding, minstens 40 51 doden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:14 schreef sneakydesert het volgende:
Zojuist lees ik dat er een vliegtuig van Transasia in Taiwan is neergestort.twitter:PzFeed twitterde op woensdag 23-07-2014 om 15:11:56BREAKING NEWS: TRANSASIA PASSENGER PLANE CRASHES IN TAIWAN reageer retweet
We waren het er inmiddels toch wel over eens dat het erger is als er een vliegtuig vol Nederlanders neerstort?quote:
Confirmed.. Sky News , crashed in Tapei.quote:
Post is idd ongerelateerd.quote:A TransAsia Airlines plane has made an emergency landing in Taiwan killing 51 people, according to the Xinhua news agency.
Ja dus? Flikker er even mee op naar een eigen topic ipv hier linkjes en shit te gaan dumpen. Dit is toch geen algemeen 'gecrashte vliegtuigen' topic?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:17 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Het zijn beide vliegtuigen die neergestort zijn
Moet ie niet wachten op die andere?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:18 schreef sneakydesert het volgende:
De Hercules is al een lichte daling aan het neerzetten, alvorens men zo meteen het Nederlandse luchtruim gaat betreden.
UTO / [COS #3446] Sonny erin, Aike eruit!quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:54 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Wie gaat utopia verlaten btw?
Twee vliegtuigen en 1 landingsbaan moet je denk ik niet willen.quote:
Men kan redelijk snel achter elkaar landen denk ik.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Twee vliegtuigen en 1 landingsbaan moet je denk ik niet willen.
Haha niet zo gefrustreerd vriend. Als dat nieuws net een minuut oud is mag dat best wel hier worden aangegeven. En anders ga maar huilen bij een modquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dus? Flikker er even mee op naar een eigen topic ipv hier linkjes en shit te gaan dumpen. Dit is toch geen algemeen 'gecrashte vliegtuigen' topic?
okquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:20 schreef AchJa het volgende:
Silerij foar 16.00 oere dien
23 july, 2014 - 14:41 -
It skūtsjesilen fan de SKS is woansdei wol fan start gien, mar doel is dat de wedstriid foar fjouweren dien is. De silerij by Terherne is in healoere earder begūn. De skūtsjes kinne har oanslute by de minśt stilte dy't op de dei fan nasjonale rou is. Nei de finish sille alle skūtsjes by elkoar lizze. Elk skūtsje sil de nasjonale flagge healwei de mźst stekke. Dźrnei folgje om 16.00 oere twa salśtskotten.
Omrop Fryslan
Doe niet zo achterlijk man, debiel. Wie ben je eigenlijk, heb je nog nooit in dit topic gezien tot vandaagquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dus? Flikker er even mee op naar een eigen topic ipv hier linkjes en shit te gaan dumpen. Dit is toch geen algemeen 'gecrashte vliegtuigen' topic?
Jaaja..quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:20 schreef AchJa het volgende:
Silerij foar 16.00 oere dien
23 july, 2014 - 14:41 -
It skūtsjesilen fan de SKS is woansdei wol fan start gien, mar doel is dat de wedstriid foar fjouweren dien is. De silerij by Terherne is in healoere earder begūn. De skūtsjes kinne har oanslute by de minśt stilte dy't op de dei fan nasjonale rou is. Nei de finish sille alle skūtsjes by elkoar lizze. Elk skūtsje sil de nasjonale flagge healwei de mźst stekke. Dźrnei folgje om 16.00 oere twa salśtskotten.
Omrop Fryslan
Tenerife alles.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Twee vliegtuigen en 1 landingsbaan moet je denk ik niet willen.
Het is geen algemeen SC of linkdump topic, dus ik zie niet in waarom ineens een golf twitterberichten en linkjes over iets unrelated hier neergekwakt moet worden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:20 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Haha niet zo gefrustreerd vriend. Als dat nieuws net een minuut oud is mag dat best wel hier worden aangegeven. En anders ga maar huilen bij een mod
Het is volgens hem niet erg omdat er geen Nederlanders inzaten. Dus opzouten met dat nieuws!quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:21 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk man, debiel. Wie ben je eigenlijk, heb je nog nooit in dit topic gezien tot vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |