Ja dat wel, maar tegelijk gaat hem niet worden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:20 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Men kan redelijk snel achter elkaar landen denk ik.
Je moet ook wel overal een drama van maken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
oh gelukkig, dat het transasia is en niet transavia, maakt het een stuk minder erg..
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is geen algemeen SC of linkdump topic, dus ik zie niet in waarom ineens een golf twitterberichten en linkjes over iets unrelated hier neergekwakt moet worden.
Doe eens netjes google translate. Ik spreek geen Kazachstaans.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:20 schreef AchJa het volgende:
Silerij foar 16.00 oere dien
23 july, 2014 - 14:41 -
It skūtsjesilen fan de SKS is woansdei wol fan start gien, mar doel is dat de wedstriid foar fjouweren dien is. De silerij by Terherne is in healoere earder begūn. De skūtsjes kinne har oanslute by de minśt stilte dy't op de dei fan nasjonale rou is. Nei de finish sille alle skūtsjes by elkoar lizze. Elk skūtsje sil de nasjonale flagge healwei de mźst stekke. Dźrnei folgje om 16.00 oere twa salśtskotten.
Omrop Fryslan
Wat een kuttaal is het ookquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:20 schreef AchJa het volgende:
It skūtsjesilen fan de SKS is woansdei wol fan start gien, mar doel is dat de wedstriid foar fjouweren dien is. De silerij by Terherne is in healoere earder begūn. De skūtsjes kinne har oanslute by de minśt stilte dy't op de dei fan nasjonale rou is. Nei de finish sille alle skūtsjes by elkoar lizze. Elk skūtsje sil de nasjonale flagge healwei de mźst stekke. Dźrnei folgje om 16.00 oere twa salśtskotten.
Omrop Fryslan
Oh, sorry hoor, ik wist niet dat je een minimaal postaantal in deze reeks moest hebben voor je een mening mocht ventilerenquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:21 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk man, debiel. Wie ben je eigenlijk, heb je nog nooit in dit topic gezien tot vandaag
Ga jij nu pertinent overal op wat ik zeg reageren?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:21 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Je moet ook wel overal een drama van maken.
Dan scroll je door tot je berichten leest die je wel wilt lezen. Dit is niet jouw topic, vriendquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is geen algemeen SC of linkdump topic, dus ik zie niet in waarom ineens een golf twitterberichten en linkjes over iets unrelated hier neergekwakt moet worden.
taalæ Jibberisch van een 2 jarigequote:
Dan moet je opletten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:21 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
heb je nog nooit in dit topic gezien tot vandaag
Ja precies, zo goed kunnen we dat nou ook weer niet.quote:
Dan weet je het nu. Oprotten met je 'mening'.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh, sorry hoor, ik wist niet dat je een minimaal postaantal in deze reeks moest hebben voor je een mening mocht ventileren
Ik dacht eerst dat het Zweeds was, tot ik onderaan omroep Friesland zag staan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:20 schreef AchJa het volgende:
Omrop Fryslan
Google translate?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:20 schreef AchJa het volgende:
Omrop Fryslan
Die crash is het gevolg van een overhaastige piloot.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja precies, zo goed kunnen we dat nou ook weer niet.
Punt gemist. Probeer nog een keer.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
oh gelukkig, dat het transasia is en niet transavia, maakt het een stuk minder erg..
Valt best mee.quote:
Ik heb de voorbije dagen al kritiek gelezen omdat men de lijken verzamelde, omdat men de lijken liet liggen, omdat iedereen toegang tot de crash site had, omdat er geen toegang tot de crash site verleend werd, omdat men met een kraan grote brokstukken optilde (waaronder nu blijkbaar weer 20 slachtoffers gevonden zijn) en omdat niet alle slachtoffers geborgen zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor de figuren die doen alsof iedereen nu compleet meewerkt en de acties zoals in de eerste dagen na de crash voorbij zijn
Stoere jongen jij hoor, de warmte op de zolderkamer stijgt je duidelijk naar het hoofd. En leer eens lezen voordat je van die stoere praat uitkraamt, of kijk eens in m'n pohi.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:23 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Dan weet je het nu. Oprotten met je 'mening'.
23 juli, 2014 - 14:41 -quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:20 schreef AchJa het volgende:
Omrop Fryslan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |