Laatste updates Voor woensdag 23 juli is een Dag van Nationale Rouw afgekondigd. Door het land zullen kerkklokken luiden en op overheidsgebouwen hangen vlaggen halfstok. Er zullen herdenkingsdiensten in het hele land gehouden worden. Rond 16.00 Nederlandse tijd zullen de eerste lichamen arriveren in Eindhoven. De koning, koningin en Mark Rutte zullen daarbij aanwezig zijn. Ook zal op dat moment een minuut stilte gehouden worden.
Samenvatting persconferentie Mark Rutte om 13.00 op 22 juli • Rond half elf vandaag is de trein in Kharkiv aangekomen, deze trein bevatte ook de zwarte dozen die gisteren zijn overgedragen • Slachtoffers worden naar Eindhoven gevlogen. Niet alle lichamen worden tegelijk vervoerd, maar in groepjes voor optimaal onderzoek en identificatie • Vanuit Eindhoven worden de slachtoffers naar de Korporaal van Oudheusdenkazerne in Hilversum gebracht voor identificatie • Zodra een lichaam geïdentificeerd is worden eerst nabestaanden geïnformeerd voor er iets anders gebeurd • Dit proces kan weken, zelfs maanden duren • Rutte geeft aan dat hij via de EU eenzijdig druk wil uitoefenen op Rusland omtrent de situatie in Oost-Oekraïne. Wat betreft sancties liggen in principe alle opties op tafel • De hoeveelheid lichamen is nog onbevestigd, berichten variëren tussen 200 en 280 geborgen lichamen
De zwarte dozen zijn overgedragen aan Nederlandse onderzoekers, die ze naar Londen zullen sturen voor het onderzoek.
Screenshot uit video van de Buk luchtafweerinstallatie enkele uren voor de fatale beschieting Mogelijk bewijs van een raketinslag.
De separatisten overhandigen de zwarte dozen over aan de Maleisiërs:
Igor Bezler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actueel: Livestream NPO 1 (NOS): http://www.npo.nl/live
Situatie vlucht MH17: Passagiersvlucht MH17 van Malaysia Airlines vertrok donderdag 17 juli om 12:15 Nederlandse tijd van Schiphol Airport Amsterdam richting Kuala Lumpur. Het toestel (een Boeing 777) verdween van de radar boven de Krim om 16:15 Nederlandse tijd volgens de Oekraïense luchtverkeersleiding. Niet veel later werd bekend dat het toestel was neergestort, waarbij alle 298 inzittende zijn omgekomen. Naar verluid is het toestel uit de lucht geschoten door een raket.
Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef yvonne het volgende: Geen persoonsgegeven, je blurt maar - Geen foto's van lijken Commentaar in feedback. Lijken kun je fijn achter een spoiler of via een linkje doen, doei.
Verder: De passagierslijst hierboven is met expliciete toestemming van Yvonne geplaatst, waarschuwing blijft verder van kracht. Grappen kunnen in ONZ (incl. 'toch wel dichtbij' onzin), samenzweringstheorieën kunnen naar TRU/BNW, klachten naar Feedback.
Samenvatting:
• Vlucht MH17 is even na 5 uur op 17 juli (lokale tijd) neergestort. Wraktstukken en lichamen liggen over een gebied van 10-15 km verspreid. • Hoewel nog niet officieel bevestigd, wijst alles op dat het vliegtuig is neergehaald met een raket vanaf de grond • Veel landen leggen de schuld bij pro-Russische separatisten in Oekraïne • Rusland legt de schuld bij de Oekraïense overheid • Nederland wacht verdere berichtgeving af voordat een schuldige wordt aangewezen, maar Rutte beloofde dat de daders vervolgd en berecht zullen worden. • Obama wijst geen schuldige aan, maar maakt duidelijk dat alles lijkt te wijzen op de schuld van de rebellen, en dat dergelijke wapens en training daarvoor alleen mogelijk zouden zijn met Russische inbreng • Separatisten bezetten de crashsite en weigeren/limiteren toegang voor de onafhankelijke onderzoekers • Bovendien zouden de rebellen lichamen en ander bewijsmateriaal hebben weggehaald • De zwarte dozen zouden in handen van de rebellen zijn • Ruim 200 lichamen zijn op dit moment geborgen en geplaatst in een trein met koelwagons. Deze trein is momenteel onderweg naar Donetsk, zonder de OVSE en de andere experts. Verwacht wordt dat de trein hierna naar Kharkiv gaat. • Bij de VN Veiligheidsraad ligt een voorbeeldresolutie klaar die alle landen oproept volledig mee te werken aan de berging van slachtoffers en verder onderzoek. Minister Timmermans is aanwezig bij de Veiligheidsraad. • De zwarte dozen zijn door de separatisten aan de Maleisiërs overhandigd.
Overige feiten/speculaties
• Het raketsysteem zou een BUK missile system zijn. Een raket van dit systeem vliegt met ruim Mach 3 en heeft een maximaal hoogtebereik van ongeveer 25 km.
• MH17 vloog op 33000 ft (ong. 10 km). Dit deel van het luchtruim was veilig verklaard door zowel IATA als ICAO
• Malaysia Airlines stelt per direct $5000 per passagier aan de nabestaanden beschikbaar voor directe kosten, de volledige schadevergoeding volgt. Het eerder geplande transport van nabestaanden naar de crashsite is afgelast wegens de gespannen situatie.
• Onder de slachtoffers bevonden zich minimaal 6 wetenschappers en experts die onderweg waren naar Melbourne voor een conferentie over HIV/AIDS. Ook oud-president van de International AIDS Society, Joep Lange, is één van de slachtoffers
Toespraak Minister Timmermans bij de VN Veiligheidsraad
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toespraak Koning Willem-Alexander
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Video's van lokale bewoners van de crashsite
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar vliegen alleen de Amerikanen mee. We gebruiken overigens een wat kleinere opvolger al, de C-17 die de Australische overheid gestuurd heeft om samen met onze C-130 hercules een luchtbrug te vormen. Zo'n Lockheed C-5 Galaxy is wel serieus groot trouwens..
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b] Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
Alle zenders van RTL zijn vanmiddag vanaf 15.30 uur reclamevrij, meldt het ANP. Vanaf 18.00 uur zijn de reclameblokken weer te zien. Bij RTL 4 duurt die periode langer. Die zender begint pas weer met tv-commercials om 20.10 uur.
Ik zou persoonlijk als nabestaande het erg waarderen als mijn dierbare door de Nederlandse luchtmacht wordt thuisgebracht en eindelijk een eervolle behandeling krijgt.
Ik zou persoonlijk als nabestaande het erg waarderen als mijn dierbare door de Nederlandse luchtmacht wordt thuisgebracht en eindelijk een eervolle behandeling krijgt.
Alle zenders van RTL zijn vanmiddag vanaf 15.30 uur reclamevrij, meldt het ANP. Vanaf 18.00 uur zijn de reclameblokken weer te zien. Bij RTL 4 duurt die periode langer. Die zender begint pas weer met tv-commercials om 20.10 uur.
Daar vliegen alleen de Amerikanen mee. We gebruiken overigens een wat kleinere opvolger al, de C-17 die de Australische overheid gestuurd heeft om samen met onze C-130 hercules een luchtbrug te vormen. Zo'n Lockheed C-5 Galaxy is wel serieus groot trouwens..
Een C-17 is al serieus groot, een C-5 heb ik nooit mogen aanchouwen in 't echt. Eens kijken of ik een vergelijkingspic kan vinden .
Behulpzaam als een waterkraan. Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende: als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Inderdaad. Zeker na al het gezeul en gedoe met de lichamen in de afgelopen dagen. Vanaf nu zullen de lichamen op een eervolle manier behandeld worden.
Kunnen natuurlijk ook lege kisten zijn om die hitte te omzeilen idd..
Of handig gevuld met ijsblokjes.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Toch grappig om te zien hoeveel mensen er hier zitten die denken dat het proces van het af- en vervoeren van de lijken efficiënter moet kunnen. Het lijkt mij dat de mensen die deze zaak coördineren weten waar ze mee bezig zijn en het uiterste van hun kunnen tentoonstellen. Statements met een strekking als: '50 lijken maar tegelijk? Waarom gaat alles niet meteen mee? Dat past toch makkelijk in zo een groot vliegtuig?!!' zijn vrij onhandig.
Op woensdag 23 juli 2014 10:20 schreef Multivitamine het volgende: Toch grappig om te zien hoeveel mensen er hier zitten die denken dat het proces van het af- en vervoeren van de lijken efficiënter moet kunnen. Het lijkt mij dat de mensen die deze zaak coördineren weten waar ze mee bezig zijn en het uiterste van hun kunnen tentoonstellen. Statements met een strekking als: '50 lijken maar tegelijk? Waarom gaat alles niet meteen mee? Dat past toch makkelijk in zo een groot vliegtuig?!!' zijn vrij onhandig.
Inderdaad
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice Moderator DIG Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher 🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Op woensdag 23 juli 2014 10:20 schreef Multivitamine het volgende: Toch grappig om te zien hoeveel mensen er hier zitten die denken dat het proces van het af- en vervoeren van de lijken efficiënter moet kunnen. Het lijkt mij dat de mensen die deze zaak coördineren weten waar ze mee bezig zijn en het uiterste van hun kunnen tentoonstellen. Statements met een strekking als: '50 lijken maar tegelijk? Waarom gaat alles niet meteen mee? Dat past toch makkelijk in zo een groot vliegtuig?!!' zijn vrij onhandig.
Ze hebben nog niet meer geïdentificeerd denk ik... Maar ik vind het een beetje vaag dat alleen bij de eerste deze ceremonie word gehouden.. Gelukkig weten de nabestaanden niet of hun kennissen/geliefden er wel of niet bij zijn..
One good thing about music: When it hits, you feel no pain, So hit me with music.. Bob Marley
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
Ze hebben nog niet meer geïdentificeerd denk ik... Maar ik vind het een beetje vaag dat alleen bij de eerste deze ceremonie word gehouden.. Gelukkig weten de nabestaanden niet of hun kennissen/geliefden er wel of niet bij zijn..
De ceremonie is voor alle slachtoffers, ongeacht of ze wel of niet op het vliegtuig zitten. Het houden van meerdere ceremonies zou dus onlogisch, maar vooral onnodig zijn imo.
Op woensdag 23 juli 2014 10:26 schreef Scrummie het volgende: Je zou als nabestaanden maar bij elkaar zitten en deze momenten door moeten. Brrrrrrr... Nee, niet aan denken.
Ik zou liever dit zien, in de wetenschap (of hoop...) dat je dierbaren terugkomen, dan dat gezeul met de lichamen, de bodybags in de trein, etc. etc.
Op woensdag 23 juli 2014 10:26 schreef Scrummie het volgende: Je zou als nabestaanden maar bij elkaar zitten en deze momenten door moeten. Brrrrrrr... Nee, niet aan denken.
Zal wel emotioneel zijn inderdaad. Wel ook ergens heel mooi waarschijnlijk omdat het eindelijk normaal met de lichamen gaat
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet. Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende: Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
De ceremonie is voor alle slachtoffers, ongeacht of ze wel of niet op het vliegtuig zitten. Het houden van meerdere ceremonies zou dus onlogisch, maar vooral onnodig zijn imo.
Tja daar denk ik dus iets anders over... maarja zoveel mensen zoveel wensen..
One good thing about music: When it hits, you feel no pain, So hit me with music.. Bob Marley
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
De laatste kisten van de eerste vijftig slachtoffers zijn ingeladen in de Hercules. Daarmee is de ceremonie ook ten einde gekomen. Over enkele ogenblikken zal de Hercules opstijgen en naar Nederland vliegen. Naar verwachting landt het toestel kort voor vieren op vliegbasis Eindhoven.
Op woensdag 23 juli 2014 10:32 schreef Partypoeper het volgende: Het toestel van Australië komt bijna tegelijkertijd aan zeiden ze, vliegt die zoveel sneller dan onze Hercules?
Op woensdag 23 juli 2014 10:32 schreef Partypoeper het volgende: Het toestel van Australië komt bijna tegelijkertijd aan zeiden ze, vliegt die zoveel sneller dan onze Hercules?
Op woensdag 23 juli 2014 10:32 schreef Prof_Hoax het volgende: Subtiel hoor. Vanaf een ceremonie gelijk over menselijke resten in het veld. Wat een debiel.
Echt wat een achterlijke debiel. Er zijn ook nabestaande die ernaar hebben gekeken en dna krijg je dit erachteraan. Wat een stel idioten
Mee eens. Hij vertelt iets wat we allemaal al weten, maar na een ceremonie als deze misplaatst is om te vertellen.
Op woensdag 23 juli 2014 10:32 schreef Prof_Hoax het volgende: Subtiel hoor. Vanaf een ceremonie gelijk over menselijke resten in het veld. Wat een debiel.
Echt wat een achterlijke debiel. Er zijn ook nabestaande die ernaar hebben gekeken en dna krijg je dit erachteraan. Wat een stel idioten
Ik vind die hele ceremonie maar onzin zolang de nabestaanden moeten wachten... maar ja wie ben ik he?
Ik vind die hele ceremonie maar onzin zolang de nabestaanden moeten wachten... maar ja wie ben ik he?
Als ze niks hadden gedaan was het ook niet goed geweest. Damn altijd wat te zeiken zeg.. Wees blij dat er nu eindelijk eerzaam met deze mensen omgegaan kan worden.
Wed maar dat de nabestaanden het geen onzin vinden. Zeker niet na deze week waar hun familie als oud vuil in Oekraïne heeft gelegen.
Dat denk ik ook, hoe symbolisch het ook mag zijn, het zou mij wel goed doen als je nu ziet dat je nabestaanden in Nederlandse handen zijn, en met respect worden behandeld.
830 km/h tegen 540 km/h geloof ik.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b] Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
Ik ben als een dolle iteejer en breuls aan het te pakken zien te krijgen. 16.00 is zeker nu? ( was gister niet zeker namelijk)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet. Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende: Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Je hebt wel een punt. Het is een heel contrast: Een plechtige ceremonie voor de slachtoffers; een uiting van respect, terwijl er nog slachtoffers in het rampgebied liggen weg te rotten.
Award winning former Associated Press reporter Robert Parry has been told by an intelligence source that the United States is in possession of satellite imagery which shows that Ukrainian troops were responsible for the shoot down of Malaysian Airlines Flight 17
Als ze niks hadden gedaan was het ook niet goed geweest. Damn altijd wat te zeiken zeg.. Wees blij dat er nu eindelijk eerzaam met deze mensen omgegaan kan worden.
Wanneer werd er niet eerzaam met de lijken omgegaan dan?
De enige die hier zeikt op dit moment.. ben jij.....
Wat zei ze nou? Ze kunnen weer opnieuw beginnen met zoeken omdat niet alle lichamen gebrorgen zijn?
Dat denk ik ook, hoe symbolisch het ook mag zijn, het zou mij wel goed doen als je nu ziet dat je nabestaanden in Nederlandse handen zijn, en met respect worden behandeld.
Wat ik heel moeilijk zou vinden, is dat je niet weet of jouw familie nu thuiskomt of dat die nog ergens in een veld ligt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Op woensdag 23 juli 2014 10:37 schreef yvonne het volgende: Wat zei ze nou? Ze kunnen weer opnieuw beginnen met zoeken omdat niet alle lichamen gebrorgen zijn?
Uit de treinen kwamen toch maar 200 lichamen?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Nope, dat is pas bekend als het zover is eigenlijk
Ja kut is dat, beide werken Ik doe écht m'n best.
Op woensdag 23 juli 2014 10:37 schreef yvonne het volgende: Wat zei ze nou? Ze kunnen weer opnieuw beginnen met zoeken omdat niet alle lichamen gebrorgen zijn?
Dat lag wel voor de hand toch, er is nog nergens gemeld dat alle slachtoffers gevonden zijn.
Is het zoveel werk dan? Ik neem aan dat het even wat verwijzingen aanpassen naar de speciale dodenherdenking pagina is? Desnoods flikker je de boel echt ff op zwart, als in; maak het even stuk.
Ja er missen nog best wat mensen volgens de berichtgevingen aan de hand van de bodybags.
Wat dat betreft kan je beter met je hele gezin in zo'n vliegtuig zitten. Je zou maar als enige overblijven
Ja, zoals dat jongetje (Ruben) een aantal jaar terug, lijkt mij echt vreselijk.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Album top 100 2024
Nou, hoe erg het ook is, ik blijf toch liever als enige over dan dat ik ook dood ben.
Ik weet niet wat beter is, als je al wat ouder bent en je 'eigen leven' hebt misschien wel. Maar als je nog <14 bent dan kan je misschien maar beter met het hele gezin...
Wat dat betreft kan je beter met je hele gezin in zo'n vliegtuig zitten. Je zou maar als enige overblijven
Dat heb ik toch liever dan allemaal weg.
Ik weet niet wat beter is, als je al wat ouder bent en je 'eigen leven' hebt misschien wel. Maar als je nog <14 bent dan kan je misschien maar beter met het hele gezin...
Op woensdag 23 juli 2014 10:42 schreef Scorpion_17 het volgende: Nou jongens, oh wat spannend, kijken naar een vliegtuig dat klaar staat te vertrekken. Moet dit op de nationale tv?
Ja. De eerste lichamen, kom op.
Op woensdag 23 juli 2014 10:42 schreef Scorpion_17 het volgende: Nou jongens, oh wat spannend, kijken naar een vliegtuig dat klaar staat te vertrekken. Moet dit op de nationale tv?
Sowieso een beetje raar dat dat allemaal uitgezonden wordt, als we het toch over respect e.d. hebben.
ok
En dan die verklaring van die separatistenleider gisteren.
quote:
De militant wil anoniem blijven, maar vertelt wel dat hij in Torez woont en mijnwerker is. Hij zou deel uitmaken van de brigade 'Oplot'. Toen ik het lichaam vond van een klein meisje, besefte ik dat het een lijntoestel en niet een militair vliegtuig was. Ze kan niet ouder geweest zijn dan dan vijf jaar. Het was verschrikkelijk.'
Ja. Als je het niet wilt zien kijk je maar niet.. Doe toch 's normaal.
Belachelijk. Juist kinderen zijn heel flexibel en worden altijd wel opgevangen in een ander gezin.
Op woensdag 23 juli 2014 10:44 schreef admiraal_anaal het volgende: Hoe worden de lichamen vervoerd vanaf Eindhoven? Ik begrijp per escorte van politie maar is dat met vrachtwagens, lijkenwagens of wat?
Lijkwagens.
Op woensdag 23 juli 2014 10:44 schreef admiraal_anaal het volgende: Hoe worden de lichamen vervoerd vanaf Eindhoven? Ik begrijp per escorte van politie maar is dat met vrachtwagens, lijkenwagens of wat?
50 lijkwagens + politie escorte.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
De A27 en A2 zijn grotendeels afgesloten, zal dus per colonne gaan met alle toeters en bellen. Denk lijkwagens.
dat wordt met lijkenwagens gedaan er staan er nu heel wat bij het vliegveld hoorde ik
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag. Dat is geen bescherming meer. Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
Mag geen pics meer uploaden van imgur... dus ik kap ff
Dan gebruik je tinypic
Lijkwagens...
Lijkt mij dat ze dat gewoon met koelvrachtwagens doen.
Er staan al tientallen lijkwagens klaar bij vliegveld Eindhoven.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag. Dat is geen bescherming meer. Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
Kan jij belachelijk vinden, maar als ik een kind was geweest was ik liever met de rest van mijn gezin meegegaan denk ik.
Als mijn man en kinderen zo zouden verongelukken zou het ook maar zo in mij op kunnen komen 'had ik daar ook maar gezeten'
Wtf moet je als je in één klap je kinderen en man kwijtraakt!?
Dit ja, ik denk dat dat toch vaak een intiele gedachte is, los van of je er overheen kan komen of niet. Je zal altijd met de gedachte blijven zitten 'had ik maar', of 'waarom was ik niet mee'. Niet dat je daarom dan perse dood moet
Nee als je op "Eindhoven Airport" klikt zie je dat ze tussen 15:50 en 17:00 niks ingepland hebben volgens mij. Die wel ingepland staan zijn commerciele vluchten.
N/A Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
Prachtige machine, is ook nog nooit eentje in Nederland geweest dus de vliegtuigspotters zullen wel klaar staan met hun cameraatjes. Je weet echt niet wat je ziet als die naast zo'n Hercules staat.
Lijkt mij dat ze dat gewoon met koelvrachtwagens doen.
Nee er zijn gister koelwagens naar Hilversum gereden voor opslag... De rit vanaf het vliegveld naar Hilversum is met rouwwagens (ik snap die logistiek ook niet zo maar goed..)
Nee, ik denk dat er wel militaire vrachtwagens voor dat soort dingen zijn. Zo bizar is dat toch niet?
De militairen moeten wel goed gekoeld zijn ja voor ze op missie gaan.
Nadat de rillingen van zo'n verhaal zijn weggetrokken, besef je dat het slechts 1 van de 298 verhalen is
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
Nee er zijn gister koelwagens naar Hilversum gereden voor opslag... De rit vanaf het vliegveld naar Hilversum is met rouwwagens (ik snap die logistiek ook niet zo maar goed..)
Die 'koelwagens' waren koelcontainers op trailers. De containers zullen daar gebruikt worden voor het tijdelijk bewaren van de lichamen, er zal niet mee gereden worden.
Zo gaan we in Nederland niet met de doden om dat weet jij best.
Men, reageer eens niet zo moker fel. Het lijkt mij de beste methode omdat je ze dan allemaal bij elkaar houdt. Maar goed, 50 lijkwagens dus, het is mij om het even verder.
Prachtige machine, is ook nog nooit eentje in Nederland geweest dus de vliegtuigspotters zullen wel klaar staan met hun cameraatjes. Je weet echt niet wat je ziet als die naast zo'n Hercules staat.
wat een hoge staart heeft dat ding...
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
Op woensdag 23 juli 2014 10:43 schreef Ronaldsen het volgende: Apart dat zowel nos als RTL live beelden hebben, maar wel beide hun eigen camera zo te zien
Tis geen voetbalwedstrijd
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice Moderator DIG Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher 🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
"erg" en "erg" laten zich niet vergelijken..
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
Die 'koelwagens' waren koelcontainers op trailers. De containers zullen daar gebruikt worden voor het tijdelijk bewaren van de lichamen, er zal niet mee gereden worden.
Klopt... Ik denk ook dat er in gewerkt zal worden.. er gaan immers 75 mensen 7 dagen per week aan het werk voor identificatie
Zitten er 4 kisten in het vliegtuig? Had gedacht dat er veel meer in zouden kunnen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
Blijf het nog steeds een gek idee vinden. Precies een week geleden zaten deze mensen zich nog voor te bereiden op hun vakantie. Nu gaan ze in een kist weer terug
Op woensdag 23 juli 2014 10:50 schreef Partypoeper het volgende: Hebben wij bewust gekozen voor propellors ipv straalmotoren? Of is dat gewoon omdat dat in de tijd van productie de standaard was?
Heeft te maken met wat beter/rendabeler werkt op kruishoogte.
Ze moeten eigenlijk hand in hand zoeken wat nu niet gedaan is.
Op woensdag 23 juli 2014 10:50 schreef Partypoeper het volgende: Hebben wij bewust gekozen voor propellors ipv straalmotoren? Of is dat gewoon omdat dat in de tijd van productie de standaard was?
We hebben dat ding niet zelf gebouwd maar gewoon van de plank gekocht. Zal toendertijd wel de beste keuze zijn geweest. Zo'n C-17 is zo groot die krijg je niet met een paar props de lucht in gok ik .
Behulpzaam als een waterkraan. Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende: als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Zeg, even voor het idee, we moeten dus nu iig zo'n 200 (waarschijnlijk meer) lichamen overbrengen naar Hilversum, er gaan er nu 40, weet niet hoeveel er op die Australische vlucht meegaan.
Maar hoe vaak en hoe lang worden dan die snelwegen afgesloten, vraag ik me af?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
Op woensdag 23 juli 2014 10:52 schreef DustPuppy het volgende: Zeg, even voor het idee, we moeten dus nu iig zo'n 200 (waarschijnlijk meer) lichamen overbrengen naar Hilversum, er gaan er nu 40, weet niet hoeveel er op die Australische vlucht meegaan.
Even in mijn glazen bol kijken: 1 uur en 3 minuten.
Op woensdag 23 juli 2014 10:52 schreef DustPuppy het volgende: Zeg, even voor het idee, we moeten dus nu iig zo'n 200 (waarschijnlijk meer) lichamen overbrengen naar Hilversum, er gaan er nu 40, weet niet hoeveel er op die Australische vlucht meegaan.
We hebben dat ding niet zelf gebouwd maar gewoon van de plank gekocht. Zal toendertijd wel de beste keuze zijn geweest. Zo'n C-17 is zo groot die krijg je niet met een paar props de lucht in gok ik .
NL heeft ook C-17's tot zijn beschikking. Moet alleen gedeeld worden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt' 'Ieder nadeel heb zijn voordeel' We zullen je nooit, nooit vergeten 1947-2016
denk dat ze bij de eerste echt afsuiten.. bij de overige zullen ze wel colone rijden.. dus gewoon heeeeeel tijdelijk afsluiten.. zeflde als WA eraankomt met zn stoet..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
C-130 is ook ontworpen om zelfs van een grindpad te kunnen opstijgen
hier schreef kensei: haha komen hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Waren die C130's niet oorspronkelijk gekocht voor onderzeeboootjes zoeken omdat ze een belachelijk lage vliegsnelheid (110 km/u) kunnen volhouden?
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen. Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?